plusz van aki több csapattal is játszik, egyes elvetemültek több tucattal.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
plusz van aki több csapattal is játszik, egyes elvetemültek több tucattal.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
én most ligán kívül vagyok
Nem tudom mennyi időm lesz és éppen hol leszek, ráadásul nyáron jön a baba, szal ezért vagyok most külön nem más okból. Tavaly nagyon keveset tudtam ezzel foglalkozni, nem szívesen gondoltam magamra mint aki lehúzza a liga pontszámát
Hát, ők a másik esélyesek erre.
(#4346) venember83: Hármat találhatsz!
**********
Miért?
jöhetsz nyugodtan attól, nincs eredményességhez kötve a liga részvétel
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#4356) FireKeeper válasza venember83 (#4354) üzenetére
tempóban hasonló, de megbízhatóságban talán jobb. cserébe drágább picivel.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
A szezon első felében szerintem erősebb lesz, mint a RB. Pláne, hogy olyan pályák jönnek, amiken a motorerő fontos lesz, utóbbiban meg a Renault eddig nem remekelt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Oké, megvan, félreolvastam. Úgy olvastam, hogy a McLarent dobná inkább. User error.
Az nem volna jó ötlet...az a baj a Ferrarival, hogy szerintem pontosan ők se tudják, mi gond, persze ezt bevallani nem fogják (még). Általánosságban fogalmaz mindenki, hogy így-úgy össze kell hangolni a rendszereket, ami bonyolult, hosszadalmas, bla-bla..aztán majd egyszer Alonsonál elszakad a cérna és egy nehezebb verseny után megmondja a tutit, hogy egy fostalicskát sikerült alkotni megint. Évek óta ez van sajnos, pedig reménykedtem a tesztek alatt, hogy csak altatnak, ezért is vannak a csapatomban (még).
McLaren most Ron Dennis irányítása alatt határozottabb lehet és talán nem nyúlnak mellé az év közbeni fejlesztésekkel, ráadásul a versenyzők sem rosszak, ha nem is kifejezetten top-pilóták (kövezzetek meg, de Button nálam sosem volt az).
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Igen, ezt én is meg tudom lépni. A legjobban kezdők még egy HAM + FI-t is.
Szvsz mindkettő nagyon rizikós. Jelen csapat esetében egyetlen értelmes komponensed van, ami azt jelenti, hogy ha Hamilton kiesik (ami nem elképzelhetetlen, még ennél nyugisabb évben is 10-20% közötti az esélye), kb buktad az évet. Lesz egy laza 100-150 pontos deficit a hétvégére nézve a Merci + Will kombósokkal szemben, az anyagi/árfolyamveszteséget nem említve, pedig az még súlyosabb. Az FI-s verzió jobb, de az is veszélyes. A Merci nem a legmegbízhatóbb, épp ezért nagyon rizikós most egy pilótájukra tenni fő komponensként. Persze bejöhet, ha pl nyer és betolod mellé valahogy a Williamst pl második értelmes komponensnek, akkor nem állsz rosszul. De ha megléped, legyél rá felkészülve, hogy komoly eséllyel bukta a szezon, márpedig ahhoz még elég messze van a következő, hogy temessük a mostanit.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Igen én mindig azt szoktam mondani, hogy az év elején nem lehet megnyerni a játékot, viszont el lehet veszteni.
De nem akarok lebeszélni senkit sem, hiszen van olyan mondás is, hogy kockázat nélkül nem lehet nyerni és ebben is van valami.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Igen, kokázatos. Csak valahogy nem tudok más, értelmes változtatást tenni most,pedig tudom, hogy így nem maradhat, ahogy most van. Egyszerűen nem látok olyan altenatívát, ami a mostanihoz képest előrelépést jelentene.
Esetleg ezt tehetném még, ha kevésbé akarok kockáztatni, de itt meg Maldonado a nagy lutri:
**********
Én is hasonlón gondolkodom, McL stabilnak tűnik, Maldi helyett betenném Sutilt vagy Kvyatot. Williamsre sajnos nem futja, helyette lett FI, kb. egy szinten vannak.
[ Szerkesztve ]
"I fight for the Users"
sztem indulj ki abból, hogy a két lotus az első futamon körbe sem ért. én a másodikon sem számítok tőlük jobbra, ha már bekullognak az utolsó helyek egyikén, sztem örülni fognak. valamelyik toro-s pilóta értelmesebb választás lenne szvsz., vagy pilótának egy caterham-est, és csapatnál a helyére a toro-t (bár ez már nagyon sok csere lenne, főleg az első verseny után...).
Delerium: ha jól értem azt mondod, a williams kb a FI szintjén van, na ez viszont sztem tévedés, a williams (szárazon) jóval előrébb jár. bár ki tudja ezen a hétvégén látunk-e tőlük valamit, mert megint félig-meddig esős időt jósoltak...
basszus kezdem azt hinni a mclaren-es kezdés lett volna a jobb... oda befér bottas-kuka-toro-meki-fi...
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Nem tudom mennyire hihetek a Maláj időjárásban, de jogos túloztam a kb. egy szinttel. Ha esni fog akkor bármi lehet, ha nem akkor Williams előrébb lesz az FI-nél. A Lotust semmilyen formában sem tenném be. Most: Kvyat, Ericsson, McL, FI és Marussia kombónál tartok. Szerintem maradok is ennél, a Bullal buktam a futamot, nem kockáztatok.
"I fight for the Users"
annak ellenére hogy (főleg ligás szempontból) katasztrofális volt a RB, én nem feltétlen dobnám ki őket így most rögtön, a tempójuk (legalábbis Ric-nek) elég biztató volt (most abba ne menjünk bele, hogy az a bizonyos átfolyás ezt mennyiben befolyásolta). ráadásul így bottas-t sem tudod benn tartani, ami lehet nagy veszteség (bár az alap ára nem túl magas, úgyhogy később vissza tudod még tenni.
M3oH: a merci-bottas kezdésbe az a "gond", hogy sehogy sem fér be 4 értelmes (értsd: esetlegesen pontszerző) komponens a második futamra. vagy marad a kezdő csapat, vagy toro-FI csere, de ennyi, kifújt. nektek viszont belefér, és igaz, a papíron legerősebb csapat így kimarad, de ugye hiába a leggyorsabb autó, ha kiesik azért nem jár pont, és olcsóbb is lesz. még az is lehet, a gyengébb tempója ellenére a meki lesz a legjobban dráguló csapat
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
"bottas-kuka-toro-meki-fi" Pont ezen az ötösön gondolkozom vagy a Mercit valahogy beletenni, de akkor 2 kuka komponens lesz, viszont Merci 1-2 hely szépen fialna. Fene tudja
Lehet, inkább hagyom így a brigádot, egyedül a Sutil - Bottas cserét lépem meg, hátha feltámad a Ferrari ( ).
**********
Ne feledjétek, hogy a McLaren elől kiesett 3 ember, akiknek ott kellett volna végezni. Nem számolhattok arra, hogy márpedig a Mercinél és a RB-nál most is lesz motorhiba meg eltiltás...
Azt hiszem, hogy akik hozzám hasonlóan KVY-CHI-MER-FI-CAT-el indítottak, azoknak egy Bottas váltás lenne a legkézenfekvőbb a következő futamra. Esetleg még bevállalható lehet egy KOB-CHI-MER-FI-TR is. Minden más viszont egyszerűen túl rizikós/pazarló így az lején.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Sztem én kockáztatok, anélkül úgyse elég izgis a játék. Bevállalom Hamit, aztán meglátom, mi sül ki belőle. Így, hogy kiesett is több pontot hozott, mint Sutil a célbaérésével.
Vagy Bottas, és a Ferrarit meg kiebrudalom és a RB-t pakolom a helyére.
[ Szerkesztve ]
**********
BOT-CHI-FI-MCL-CAT csapatból se egyszerű valami jót kihozni:
-lehet egy logikus BOT-CHI-FI-MER-CAT, és akkor ugyanott vagyok, mint egyesek az első verseny előtt, csak épp nekem kevesebb a pénzem, de ha a Merci egyeduralkodó lesz még pár versenyig, akkor ezzel lehet leginkább minimalizálni a veszteséget, vagy
-lehet egy BOT-CHI-FI-MCL-TOR, és akkor reménykedhetünk, hogy a Merci ismét kiesik, vagy
-lehet egy KVY/VER-CHI-RB-CAT, ha valaki nagyon-nagyon bízik a bikák feltámadásában, vagy
-lehet egy BOT-KVY/VER-FI-MCL-CAT.
Egyik se tetszik.
[ Szerkesztve ]
Hát az első variánsoddal ugyanott leszel, mint ahol a a többség _most_ lehet. Ugyanis senkinek nem volt FI a BOT-MER melett.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Hátőőő, igen. A FI kiment a fejemből, csak a Mercire meg Bottasra gondoltam, kösz, hogy rávilágítottál a hibás gondolatmenetre.
(#4375) TESCO-Zsömle válasza venember83 (#4374) üzenetére
Vagy például nekem Bottas nem volt a FI-Mer mellett.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Első vagy második, attól függően, hogy mennyire érzed sanszosnak, hogy mindkét Merci célbaér, illetve hogy a Mekik tartják a jó formájukat.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Pont most olvastam.2 órával ezelőtt még variálltam,hogy a Ferrari-t lecseréljem-e a RedBull-ra.De lebeszéltem magam,mert azt mondtam biztosabban működik,mivel 2 kocsi is beért
Esőben jó lehet az RB,de ha csak végigmegy.Ha cserélek bukok 3 milliót az eladáson.Szerintem várok még,hátha többet tudok meg és még a maláj után is cserélhetek remélhetőleg.
Szerintem a Ferrari-nál -mint csapatnál- már az sokat hozna, ha Räikkönen alá sikerülne becsiszolni a vasat. Akkor kéz a kézben mehetnének a spanyollal. De mindenképp örvendetes, hogy a hibák ellenére mindkét autó befutott, nem is rossz helyeken.
Sub-Dungeoneer lvl -57
(#4380) FireKeeper válasza TESCO-Zsömle (#4379) üzenetére
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Én le akartam cserélni a Ferkát, de a legutóbbi szabadedzés után elbizonytalanodtam: link
**********
Feltámadt a Ferrari, feltámadt a Red bull. Érezni egyből, hogy egy valódi versenypályán vagyunk.
Egyelőre nem tűnik úgy hogy megéri lecserélni a torot FIre. Lehet maradok a kezdőcsapatomnál.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Lehet, én se cserélem egyelőre a Ferrarit és ha azt nem, akkor a többi komponenst sem, mert nincs elég tőke az elképzeléshez. Úgy néz ki, az eredeti felállásban nevezek a hétvégén is, hacsak valami rendkívüli nem jön.
Be kell vallanom, nagyobb Mercedes-motor dominanciát vártam már az edzéseken is. Sokkal nem vagyok okosabb az eddigiek alapján...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Szerintem iszonyat altatás megy a Merci+Meki részéről , de ne legyen igazam mert akkor lehet szoros lesz.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Hát igen, ez sem kizárt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Nem tudom mennyire érdemes a szabadedzésre alapozni (nem nagyon nyilván), de szinte nincs értelme cserélni az első versenyhez képest a BOT-CHI-CAT-MER-TR felálláson. FI van annyival jobb, mint a TR, hogy megérje lecserélni? Nem úgy nézem.. Max Hamiltonra alapozva lehet kockáztatni, de ha nem jön be.. Vagy Mercit eladni és MCL-Saubert venni belőle esetleg..
[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Szerintem nem éri meg a Toro > India csere, felesleges pénzkidobás (7.2m) annyival meg nem lesz jobb versenyen hogy behozza a bele fektetett összeget.
Egy Chilton > Vergne, Toro > Marussia inkább elgondolkodtatóbb ötlet.
[ Szerkesztve ]
Én nem cserélnék, nem éri meg. A Merci sok pontot fog hozni, sztem többet, mint a Meki + Sauber együtt.
Az altatáshoz meg annyit, hogy annyira nagyon nem gondolom, hogy altatnának, Ausztráliában sem tette senki, nagyjából mindenki úgy teljesített, ahogy az nagyjából várható volt az edzések alapján sztem. Én akkor a Ferrariról hittem ezt, aztán nem lett semmi a feltámadásból.
**********
FP : Az ilyenkor születő köridők azok, amelyek az eredménylistán nem látszanak, pedig a lehető legtöbbet árulják el az erőviszonyokról. És hogy mit mutatnak? Azt, hogy a Mercedes ellenfeleinek nincs különösebb okuk a bizakodásra. Az Ezüstnyilak előnye már a melbourne-i nyitónapon is könnyen kimutatható volt, ezúttal azonban még nagyobbnak tűnik. Ne törődjünk vele, hogy a legjobb köridők szerint Kimi Räikkönen csak 2, Sebastian Vettel pedig 6 századmásodperccel maradt el Nico Rosbergtől; a valódi különbség inkább egy másodperc körül van.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Igen, közben kicsit jobban beleástam én is magam, és bizony ismét Mercis erőfölényre kell számítani, főleg az egyenesekkel tűzdelt szakaszokon.
**********
Kíváncsi vagyok, ki fog/ki mer a Red Bullra vagy a Ferrarira váltani.
Nyuszi vagy McFly!
**********
(#4395) callmeakos válasza venember83 (#4392) üzenetére
Én nem az tuti
Szerintem most nem változtatok. Nem látom sok értelmét
All→M8
Nem tudom el merjem-e menteni a kezdőcsapatomat. Cat-Mar váltással és marad a Bull mint motor
"I fight for the Users"
Az ám...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
Toltam egy KOB-CHI-MER-WIL-TR. Alszom rá egyet. Jó lenne Bottas, de a FI nagyon gyengén muzsikált.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Én csak egy Sutil - Bottas cserét csináltam. Meglátom, mire lesz elég.
[ Szerkesztve ]
**********
nagy a dilemma: hagyjam benn a toro-t, vagy tegyem be a FI-t időmérőn a kisbibkákat, futamra viszont az indiát várom előbbre (illetve Hülk-öt inkább). valszeg a kövi futamra már beférne mindkettő, ezért nem is tudom eldönteni hogy most cseréljek-e...
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill