- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
senior tag
Lehet, hogy long shot de az elmúlt időben a z 1.4 KFW elkezdett hülyéskedni hideg indításnál. Szépen indul, jár, majd a 10. másodpercnél elkezd rángatózni, gázadásra nem reagál. Utána meggyógyul és aznap már semmi problémája. Itt láthatjátok a napi hideg indítás élő adatát. Fekete vonalak jelölik azt az idő intervallumot amíg rosszalkodik. 2 dolgot veszek észre: Az egyik, hogy a MAP szenzor alacsonyabb légnyomást olvas mint amire a motorvezérlő számít. De nem hiszem, hogy ez probléma lenne, mert nekem az 1300mbar elég tulzó érték. Tehát nem hinném, hogy ez rossz. A másik, hogy akkor javul meg a dolog amikor elkezdi figyelembevenni a lambdaszonda jelét, de ez ekkor még épp szegény keveréket mutat.
Itt a dadogás alatt egy hangyányit emel a befecskendezési időn illetve megpróbálja 0.25 másodpercre 6 fokról 12 fokra nyitni a folytószelepet majd visszazárni 6 fokra ami nem jelenik meg mérhető adatban. Nem tudom, hogy ezt azért csinálja mert látja, hogy le akar álni a motor, vagy pont ez okozza a dadogását. Vagy köze van a szívócsőnyomáshoz?Illetve terhelés alatt 4 hengerből 3-ban visszaveszi az előgyújtást kopogás miatt. Erről az élő adatot itt láthatjátok. Valamint gázelvételre durrog. Azt hittem, hogy a dob miatt ami rajta van, de kezd gyanús lenni, hogy nem. Arra tudok gondolni, hogy 1 injektor kopott és becsöpög. Amíg nem veszi figyelembe a lambdaszondát és nem tudja, hogy milyen a keverékképzés próbálja korrigálni de nem sikerül neki. Majd amikor van végre lambda jel akkor lejjebb veszi a befecskendezési időket (KFW-nél ugye minden henger befecskendezési ideje megegyezik) ez látszik is az előbbi ábrán. Ezzel azt éri el, hogy 3 hengerben szegény lesz a keverék, 1-ben pedig dús. Kibalanszolják egymást és végül a lambdaszondánál egy jó értéket hoz a kocsi, viszont azok a hengerek amikben jó az injektor így a szegény keverék miatt bekopognának.
Jó a gondolatmenet? Itt biztos nagyobb tudással bíró fórumtársak is vannak. Érdemes megcserélni a két középső injektort és megvizsgálni, hogy átmászik-e a nem kopogás a kettes hengerre? Vagy esetleg valami mással kéne próbálkozni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Asus Vivobook M1502IA 15 notebook - R5 4600H 8GB RAM 256GB SSD AMD Radeon Vega IGP WIN
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest