Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
El lehet térni, a gyártó értelemszerűen annak az olajcégnek a termékeit fogja ajánlani, amelyikkel szerződésben van. Viszont az olajfogyasztás más márkától sem valószínű, hogy el fog múlni - vagy ha mégis, az baj. Közvetlen befecskendezéses és egyéb modern motoroknál a normál üzem része bizonyos mértékű olajfogyasztás, mivel kenés és súrlódáscsökkentés terén a határokat feszegetik. Tehát ha nem gyanúsan nagy (2-3l/10.000 km) mennyiségben tűnik el az olaj, akkor nem kell emiatt aggódni, töltsd utána ha szükséges olajcserék közötti félidőben, de ez tervezési sajátosság, nem hiba. Azért tolja be a rendszer olyan helyekre is az olajat, ahol elég, hogy még kevesebb legyen a súrlódás, még jobb legyen a hűtés, s még jobb legyen a motor hatásfoka.
-
A214
aktív tag
válasz
proof88 #2807 üzenetére
Sziasztok,
Ezt az olajat próbálta már valaki Peugeot 207 1.4 16V VTi 95 LE motorba?
Az autó gyártási éve 2008.
A szervizkönyvbe TOTAL az ajánlott ettől el lehet térni?
Tudnilik csipegeti egy kicsit és próbálok most váltani. -
Vigneau
félisten
válasz
proof88 #2804 üzenetére
Nálam (Pug 208 1.4 HDi) a vízpumpa adta meg magát vezérlés cserét követően 6k km-el. Ott is hetente 7 dl vízveszteség volt az előjel. A csuda se gondolta volna, hogy ez romlik el, hanem inkább csőre gyanakodtam volna. Hiába, silány minőségű volt a pumpa, mint kiderült...
-
nOvOp
senior tag
válasz
proof88 #2804 üzenetére
Köszi a választ!
Nekem is az volt az első, hogy a hűtővizet megnéztem, de maxon volt. Viszont elég olajos volt a víz, gondolom a hengerfej miatt, de azt javították. Ezért is lett most kitisztítva a hűtővíz tartály. A vízfolyást illetve annak nyomát meg igazából nem is figyeltem eddig. Akkor most azt is figyelni fogom, de nem vettem észre, hogy a tartályban kevesebb víz lenne. Nekem, mint laikusnak, a ventilátor eltömődés, szennyeződés logikusnak látszódik, ezért is kérdeztem rá, hogy azt valóban moshatom-e illetve akár megoldás is lehet-e. Mondjuk fura, hogy a szerelő ezt nem csinálta meg, mondván, nincs slagja. Ha ez lenne a probléma, akkor viszont feleslegesen cserélte az ehhez tartozó alkatrészeket (bár neki egy fillérjébe sem került).
Lehet megcsinálom a mosást, de egy jó citroen szerelőt kell keresnem. -
proof88
addikt
Hali,
nem ereszt valahol a rendszer? Nem láttok valahol a motortérben folyadéknyomot? Esetleg kocsi alatt nem gyulik némi folyadék?
Hasonló problémám van nekem is 2006-os C4-gyel. Az történt, hogy augusztusban semmi gondom nem volt vele a nagy melegben, pedig ugye kánikula volt rendesen.
Szeptember elején mikor kicsit hűvösebb, esősebb idő lett, a reggeli lassú forgalomban egyszer csak bejelzett, hogy STOP!, állítsam le az autót mert a motornak extrém hőmérséklete van. Ekkor a vízhőmérsékletet mutató skála a kijelzőn villogott üres rublikákkal. Gondoltam valahogy kimegyek külső sávba és bekanyarodok mellékutcára ahol meg tudok állni, de fél perc múlva eltunt a hibajelzés, visszajött normálisan a hőmérsékleti skála ami 1-gyel mutatott többet a középállás felett csak, aztán visszament középállásba és leállt a venti is. Nem tudtam, hogy a jelzés előtt mit mutatott a skála. Mivel fél perc után elmúlt a jelzés, nem is álltam meg, mert úgy gondoltam hogy nem is biztos hogy valós volt a jelzés. Az út további részén nem is volt gond.
Megnéztük később a folyadékszinteket, olaj is és hűtővíz is rendben volt (hidegen néztük).
Na, utána visszajöttek a melegebb idők, 1 hónapig használtam ismét gond nélkül a kocsit, sosem jött elő ez a probléma, pedig próbáltam előhozni dugóban araszolással is, de nem jött elő. Gondoltam arra hogy nem kapcsol rendesen a hűtőventi időben, de mindig rendesen kapcsolt amikor én tesztelgettem. Azt is csináltam hogy direkt teligázasabb gyorsítgatások után megálltam, hogy kapcsolnia kelljen a ventinek, de mindig kapcsolás után kb fél-1 perccel már le is vitte a hőmérsékletet normál szintre ahogy kell.
Aztán most hogy szept végén vagy október elején megint lehűlt az ido kicsit, megint elojott a probléma. De úgy, hogy mindig olyankor jelezte a problémát, amikor reggel araszoltam a forgalom közepén és nem tudtam gyorsan félreállni, és mindig fél perc alatt el is múlt!
A problémára jellemző, hogy egy nap kb egyszer jön elő, reggel, ha egész éjszaka kint állt. Ha viszont egyszer előjön a probléma, akkor aznap már nem lehet újra előhozni, hiába szánom rá az időt. HIába hagyom állni órákig, ha délután elindítom, nem tudom előhozni a problémát megint.
Arra közben rájöttem, hogy a lassú fokozata is kapcsol a ventilátornak időben, majd ha kell a magas fokozat is, mégis hajlamos megtörténni az eset. Ezért gondoltam hogy nem ventilátor probléma.Múlt héten szomorúan vettem észre, hogy kb üres volt a hűtőfolyadék tartályom! Ez azért érdekes, mert amikor először előjött a probléma, akkor tökéletes szinten volt, hiszen direkt megnéztük! Ezért nem is gondoltam hogy ereszt valahol. Még augusztusban volt hogy némi folyadék volt a kocsi alatt, de azt hittem hogy az a klímahasználat utáni normális. Meg ugye, akkor nem is volt problémám.
De most hogy észrevettem hogy üres a tartály, féltem, hogy a motor eszi meg a vizet, elsétáltam kútra, vettem ioncserélt vizet meg fagyálló koncentrátumot, 1:1 arányban utántöltöttem, amig jó nem lett a szint a tartályban. Ez összesen kb 8 decit jelentett.
Kis kutakodással rájöttünk, hogy valóban ereszt az egyik cső, csak álló helyzetben nem tűnik fel, csak azt látod a motortérben, hogy néhol mintha vizes lenne. Sajnos olyan helyen ereszt, hogy felülről nézve nem látszik rendesen. Azonban magas fordulaton járatva tolja ki magából a vizet, ehhez persze meg kell kérned egy embert, hogy figyelje a motorteret miközben üres fokozatban nyomod a gázt, emeled a fordulatszámot, persze csak bemelegedett állapotban.
Infrás hőmérővel mérve a raditátort, 90 °C-os amikor a skála középállásban van, innen gondolom hogy még jó a hőelvezetése a rendszernek, nem sül meg a motor ... attól féltem, hogy túl sok levegő kerülhetett a rendszerbe, nem vezeti el a hőt a radiátorig, de ha a radiátor meleg, akkor sztem még nincs nagy gond.
Viszont mivel a túlmelegedés probléma először olyankor jött elő amikor a folyadékszint még jó volt, nem biztos hogy ez a probléma valódi oka. Egyelőre bejelentkeztem szervizbe hogy a szivárgást elháritsuk, addig pedig minden nap indulás előtt ránézek a tartályra és ha kell, utántöltök. A kocsit úgy használom, hogy kb 2500-ig pörgetem, hogy ne szórja el a vizet nagyon, nincs teligáz csak óvatos gyorsitás, hogy minél kevésbé melegedjen, és sokkal többet próbálok motorfékezni is.
Mostanában megint nem jön elő a STOP! felirat, a ventit kapcsolja néha kb 1 percre aztán visszaáll a hőmérséklet, nem kúszik fel a skála maxra. Félek csak azért nem jön elő a probléma, mert ismét enyhébb idő van.
Aztán lehet hogy tényleg összefügg a víz eresztésével a probléma ... ha valahol tud ereszteni, még az akár rendben lévő folyadékszint ellenére, a felforrósodó víz hatására emelkedő nyomás sosem lesz megfelelő, hiszen szivárog a rendszer ... tehát előbb fel tud forrni a víz, a belső kisebb nyomás hatására, mintha nem eresztene, nagy lenne a nyomás, később kezdene forrni a víz. Lehet már szeptember elején is ezért volt a probléma, hiába volt jó a folyadékszint.
Nálad nem ereszt sehol?
-
nOvOp
senior tag
Sziasztok!
Továbbra is problémám van a vízhőmérővel, sokszor bejelez. Egyik pillanatról a másikra, normál állásról felmegy teljesen maxra, majd egy rövid idő után (kb. 20 mp) visszaáll normálra. A hűtővíz teljesen fel van töltve. Viszont ha megy a klíma, akkor nem jelez be. Most ki lett mosva a hűtővíz tartály, fel lett töltve újra. Hőgomba, hőérzékelő, termosztát ki lett cserélve, teljesen újra. De most is ugyanaz a probléma. Még azt az ötletet kaptam, hogy elől a ventilátor, meg a klíma szűrőket slaggal mossam át. Mit gondoltok?
(C3, 2004., 1.4 benzin kv) -
nagyfejü
őstag
Sziasztok!
Valaki nem tudja hogy a 307 sw 2003 as hátsóajtó teleszkop hány Nm-es?????
Kérdeztem a fb csoportban is csak sajnos a faxkalap admin kizárt a csoportból mert szóvá tettem hogy meghazudtolt!!!!!!!!üdv
-
AXisBOLD
addikt
válasz
Feketelaszlo #2800 üzenetére
Szia,
köszönöm a hozzászólást.Voltam a "szerelőmnél", 5 éve hozzá viszem a vasat, megbízok benne.
~100-110k-t mondott Ő is, ha síkolni kell, illetve amit Te is írtál, hogy a tömítés elég gyenge, gyakorlatilag elég az évek során.Ok, azért még egyeztetek vele, hogy ne egyből a ~100k-s beavatkozás legyen az alap, vizsgálódjunk kicsit szétszedés után.
Sajnos november 8-ig várnom kell ezzel, addig a paripa sztenderden...
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
AXisBOLD #2799 üzenetére
Megcsináltatni szerintem mindenképp érdemes, mert ez azért még nem gtk.-s probléma. Viszont azt nem érdemes elfogadni, hogy csak úgy a bokorból kiugrott egy tömítési hiba, mindenképp jó lenne mélyebben elmerülni abban, hogy volt-e valami rendellenes kiváltó ok. Az is lehet, hogy a síkolás és gépi munka tök felesleges volna. Ezek kellő merevségűek ahhoz, hogy ne kelljen minden levételnél deformációt javítani - a gyártók sem írnak elő ilyen követelményt. Senki nem ad látatlanban árajánlatot - amíg a hengerfej le nem kerül szerintem a szerviz sem fog, de amit te írtál mint lehetséges forgatókönyv a síkolással együtt olyan 100 ezer forint körül van, mire újra járóképes a motor. Ennél lehet jóval kevesebb meg több is attól függően, hogy mit találnak és mi rá a megoldás. Ha a síkolás kikerül a képletből és más egyéb probléma sincs, akkor fele ennyi a reális.
Egyébként kifejezetten 1.4 motorspecifikus hibáról nem tudok, bár a gyári tömítés sokszor elég gagyi még a TU széria esetében. -
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
2005-ös Peugeot 206, 1,4 benzin, 75hp, 187k futott km --> pár napja indításnál elkezdett rázni, aztán tegnap óta sűrű szürkésfehér füst a kipufogóból, hűtőcső meg van dagadva mint a kelt tészta...ergo hengerfej.
Mennyi a reális ára egy tömítés cserének, hengerfej síkolásnak, illetve ennél a motortípusnál mennyire tartós ez a beavatkozás, érdemes megcsináltatni, vagy esetleg innen már csak a bajok jönnek?
-
echterion
nagyúr
Várunk akkor hétvégéig...és ez nem C4, a C4 egy 307-es.
-
echterion
nagyúr
307 1.6 B, 2003-as. Antipollution fault, de hibajelenség az üzeneten kívül nincs. Ötlet? Diagra leghamarabb hétvégén tudom vinni. Benne van kb. 3 napja. Pár éve volt már ilyenem, de halványak az emlékeim, hogy akkor mi lett csinálva rajta, talán a gyújtás körül valami.
-
Magnum_
nagyúr
Sziasztok!
Van itt valakinek 307cc-je (1.6, 2.0), vagy 207cc-je (1.6)?
Koszonom -
zzola
titán
válasz
Feketelaszlo #2790 üzenetére
Egy hirdetésben olvastam, hogy a kisebb teljesítményűben nincsen.
Egyébként kiábrándító a használtpiaci felhozatal, eddig nem találtam magyarországon üzembe helyezett 308-as 3 millió körüli áron. A külföldiek előélete meg ismeretlen...
-
Feketelaszlo
senior tag
DV6FCTED - 88 kW, 6-os váltó manuálisan vagy automatizálva, változtatható geometriájú turbó, magasabb kompresszióviszony
DV6FDTED - 73 kW, 5-ös váltó csak manuális kivitelben, fix geometriájú turbó, picit alacsonyabb kompresszióAz tény, hogy az alkatrész-adatbázisokban nem létezik a DV6FDxxx-hez kettős tömegű lendkerék, de ennél biztosabbat nem tudok mondani (szerintem kéne, hogy legyen benne, bár még nem találkoztam a típussal és a katalógusok sem írnak semmi relevánsat e téren). Mondjuk az, hogy van-e kedved végigkapcsolgatni 6 áttételt valószínűleg sokkal feltűnőbb különbséget jelent a hétköznapokban - én biztos halálra unnám magam, de el tudom képzelni, hogy egyesek élvezik a sok rövid fokozatot. Viszont magasabb felszereltségi szintnél értelemszerűen csak azzal fogsz találkozni vagy a 2 literes motorral.
-
zzola
titán
Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI
@73 kW
@88 kWközött mi a különbség a teljesítményen kívül?
Tényleg nincsen kettős tömegű lendkerék a kisebb teljesítményűben?Elég a 99 lőerő egy ekkora kasztnihoz?
-
zzola
titán
válasz
molnarpeter #2787 üzenetére
Kösz.
-
zzola
titán
Köszi srácok!
Ezek az automata 2 literesek mennyit esznek városban/közúton? -
molnarpeter
nagyúr
-
zzola
titán
válasz
molnarpeter #2780 üzenetére
Nagyon tetszik feleségemnek is a 308-as. 1.6 eHDI motorral vannak még játékosok, de nagyon nehéz a választás. Legtöbb külföldről érkezett, megkérdőjelezhető előélettel.
Sosem volt még automata autóm, költségben a 60k-s váltó olajcsere mit kóstál?
Kösz. -
zzola
titán
Újra üdv!
Kiszemelt jármű a következő:
PEUGEOT 308 SW 2.0 BlueHDi Allure EAT6Tiptronic váltónak van szériahibája illetve úgy motorikusan előforduló hibája a 2 l-es motornak?
Kösz. -
mpireb
csendes tag
Sziasztok!
Érd, Diósd környékén keresek megbízható szervizt, ahol értenek a HDI motorokhoz. Panaszom nincs, csak szeretném rendesen átnézetni, egy megbízható helyet, ahol tudják, hogy kell karbantartani rendesen.
Köszönöm!
-
Bozso68
őstag
Sziasztok!
2005-ös facelift előtti Peugeot 307 1.6 benzin Break Riviera III-ba szeretnék tempomatot rakatni.
Esetleg foglalkozik valaki ilyesmivel, vagy tud rá költséghatékony megoldást?Köszi: Zsolt
-
A214
aktív tag
Sziasztok,
Peugeot 207 1.4 Vti 70kw hol találhato az üzemanyag szürö?
Motortip: 8fs -
Feketelaszlo
senior tag
válasz
Tav-Csoves #2763 üzenetére
Újabb modellekhez már általában ingyen jár a frissítés - a Citroen magyar oldalán le tudod ellenőrizni, hogy jogosult vagy-e rá. Bár gondolom itt nem erről van szó, ha régi típus, akkor ezért fizetni kell. Alternatív lehetőségként fél-legális internetes oldalakon elérhetőek pár éves .iso fájlok, amik CD-re/DVD-re írva használhatóak, de általában ezek sem napra készek.
-
Tav-Csoves
őstag
Sziasztok! Citroen C4 van a családban, és a fedélzeti GPS térképek erősen elavultak...
Hogy tudom frissíteni őket?
Köszönöm szépen a segítséget! -
LilProphet90
senior tag
3008-as hybrid-kivitellel mik a tapasztalatok?
-
mateo91
tag
sziasztok, adott egy 2005-os 1.6 benzines c4 coupe.
Problemam az hogy 3000-es fordulaton megtorpan.
Valakinek otlet?
Diag nem hoz hibat es elviekben az ertekek is jok
Uj az elso lambdaszonda a katalizator a gyertya es a trafo valamint a map szenzor. -
LilProphet90
senior tag
válasz
Feketelaszlo #2757 üzenetére
Köszi a tippet, nézegetem a használt autókat is, van pár jó ajánlat, de szívem szerint még elhasználnám a Partnert pár évig, majd alszom rá párat.
Nem jártunk vele ilyen helyeken. A kormánymű megsérülése után egy szervizes valamit csinált vele, így nyolc évre eltudta tolni a szervóolaj folyásának kezdetét, a mostani mesteremberek meg valószínűleg megbolygatták. Sajnos nem emlékszem, kihez vittük anno, de azóta mindegyik szerelő a kormányművest szajkózza, szóval nem tudnak vele mit kezdeni.
A váltó más téma volt, Szekszárd felé félúton a szimmering miatt elfolyt az olaj, így a kocsi nem igazán szeretett volna elindulni, ezt furcsa és ijesztő hangokkal adta tudtomra.
Valahogy mégis sikerült működésre bírni az utolsó 100 km-re, a helyszínen pedig az ismerős megtudta csináltatni instant, de itthon kiderült, hogy a váltó kuka, így bontottat voltam kénytelen szerezni.
Volt még pár kalandos történet a kocsival, pl. amikor csak hármasba és négyesbe lehetett betenni egyik pillanatról a másikra, a Blaháról élmény volt hazajutni Szentendrére, de néhány lefulladás ellenére is sikerült.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
LilProphet90 #2756 üzenetére
Elnézést, nem tudok olvasni. Ebben az esetben nagyon egyszerű a döntési folyamat: kockás füzetbe vagy valamilyen táblázatkezelőbe (Excel) össze kell szedni a várható költségeket és számolni kell egy elkövetkezendő ~5 évre várható teljes költséget a Partnerre meg egy új autóra. Ezzel ugye az a baj, hogy új autót tartani szinte mindig drágább, mint régit, hiszen hiába minimálisak a szervizköltségeid, de ~2 millió forint az értékvesztésed az első néhány évben (ekkora az ára az újautózásnak), tehát teljesen sosem fog pénztárcabarát képet mutatni, de legalább megalapozza a hajlamot arra, hogy keményen alkudj az értékesítőkkel
. Vannak erre a számításra viszonylag megbízható, előre programozott kalkulátorok a neten.
Ui.: Egyébként mentetek a Partnerrel gázlóban vagy vízmosásban? Az is okozhatja ilyen problémákat, ha a víz nem tud megfelelően távozni a sebességváltó házból. Hónapokkal vagy évekkel korábbi víz is megmaradhat úgy, hogy csak most jöjjön elő a tünete. -
LilProphet90
senior tag
Nem bizonyítottan ő rontotta el, előtte is mondta már minden szervizes, hogy folyik a szervóolaj, csak érdekes módon egyszer se folyt el 8 év alatt, most meg ugye havonta kell várhatóan tölteni, amíg nem lesz megjavítva. A motorolaj is csöpögött, azt csinálta meg, és mintha azóta kezdett volna neki a szervó.
Az autó nincs agyonhasználva, kb. havi szinten 300km-t, ahhoz képest magasnak tartom a fenntartási költségeket. Ez a jövőben növekedni fog (új munkahely, stb.)
Költekezést említettem, nem költözködést.
Igazából már nem lenne szükség ekkora járgányra, régen sokat szállítottunk vele, most már nem, ezért jött szóba egy crossover vásárlása.
Köszi a választ!
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
LilProphet90 #2754 üzenetére
Ha bizonyíthatóan a szervizes rontotta el, akkor ők kötelesek jótállni a javításért - anyagi értelemben is
Arra azért számíts, hogy ha megtartod idővel csak nagyobb és nagyobb fenntartási költségeid lesznek, de azért évi ~150-200 ezer forintos szervízdíjtól még nem hőkölnék vissza, ha az autó használva is van. Ha a költözködés alatt azt érted, hogy a csomagtér méretére teljes egészében szükségetek is van, akkor addig meg pláne nem gondolkoznék lecseréléseben, amíg egy hasonló kategóriás autóra nem futja. A C3 Aircross biztos jó kocsi, de a 208-asra épül, egy kis gyösz, köze sincs a Berlingo/Partner pakolhatóságához. De azért az új autókon túl is van élet, ezen típus 2008-tól gyártott szériája is nagyon strapabíró. -
LilProphet90
senior tag
Sziasztok! Adott egy 2004-es Partner, amivel sajnos az elmúlt 3 évben elég sok probléma volt, egy váltóprobléma óta (elfolyt egy hosszú út közben az olaj). Sajnos már idén 120e körül költöttem rá, ráadásul 2010-ben megsérült a kormánymű is, akkor valahogy megjavítgatták, de most egy szervizes feltehetőleg buherált rajta, és állandóan folyik a váltóolaj, na most annak a javítása is minimum 40.000 lenne még.
Amúgy a kocsi hibái ellenére SOHA nem hagyott az út szélén, ami azért nagy dolog, viszont a sok költekezés miatt megfordult a fejünkben egy új autó vásárlása, főleg amiatt, mert egy-egy javítás után nem sok idő telik bele, hogy megint valami probléma előjöjjön. Viszont egyelőre nem találtam meg az igazit, ráadásul ez elég prémium felszereltségű (napfénytetős, tetőboxos változat), de lehet, hogy csak szervizest kéne váltanom.
Ti még foglalkoznátok a kocsival, és mondjuk elvinni egy tényleg jó szervizeshez (a kormányművesen felül), hogy mindent alaposan nézzen át és csináltasson meg, vagy már ilyen összegeknél nem érdemes tovább foglalkozni vele? Amúgy elsősorban egy C3 Aircross-on gondolkodom, mint potenciális új autó, csak már elmúlt a kezdeti lelkesedés a váltás iránt. Ráadásul a büdzsébe csak az 1.2-es 80LE-s változat férne be, ami azért gondolom visszalépés lenne a 2.0 HDI-hez képest, de még nem próbáltam.
Köszi előre is a segítséget!
-
zzola
titán
válasz
kalmanchris #2751 üzenetére
Tisztában vagyok vele. De úgy műszakilag nehéz karban tartani egy autót, ha nem tudod, hogy mennyi van benne...
Gondoltam rá, hogy leallok alkudni az eladóval...
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen videókártyát?
- Macska topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Assetto Corsa EVO
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest