Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Szólánc.
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
molnarpeter #1999 üzenetére
Az a baj az olaj cseréjét nehéz bemondásra elhinni - illetve leellenőrizni. Ha jól tudom, ez a 2.2 nem az a fordos 2.2.
-
molnarpeter
nagyúr
Elvileg sima tiptronic, 60 ezrenként olajcsere (nagyon sok méterrel nem merném megvenni, ha nem cserélték soha). 2.0 HDI annyival elterjedtebb és bevált, hogy én annál maradnék, azonos váltó esetén a kisebb nyomaték is kíméletesebb. 2.2-t a furgonokban annyira nem szeretik (az Ford eredetű, ez nem tudom konkrétan ugyanaz-e).
Clain: hetente ki tudod vinni a városból? Őszintén szólva lehet jobb lenne egy Prius+. Városban EGR, ott a hagyományos kuplung a váltóban, és az egyéb dízel kockázatok hosszú távon, valamint a fogyasztás sem lenne túl kedvező rövid utakkal.
-
TayRol
nagyúr
2011 és azutáni C5 automata kombi esetében a 2.2 hdi rosszabb (dragabb javítású) választás a 2.0 hdi-nél?
-
Clain
tag
válasz
molnarpeter #1995 üzenetére
50-50%
Varos es autopalya -
TayRol
nagyúr
válasz
molnarpeter #1993 üzenetére
És a 2011-12-es 2.0 hdi c5 kombi automata váltója mennyire kényes szerkezet?
-
Clain
tag
válasz
molnarpeter #1993 üzenetére
Hasznalt
2012 gyàrtàsù
Korrekt, gondos maganszemelytol -
Ez szerintem ahhoz hasonló, mint ami az enyémben van.
Én szeretem, nem is zavar a bólogatása. Sport mód kell neki előzésekhez, mert különben elváltogat felfele hiába taposod, ami azért tud necces lenni.Ha próbakörre mész, azt nézd meg, hogy simán kapcsol-e fel-le, ne gondolkozzon sokat, működjön a kick-down (padlózásra visszakapcsoljon 1-2 fokozatot), meg nézz rá a sport módra, ott a fordulatot tovább engedi.
De reméljük ír ide nálam hozzáértőbb is, én csak mezei user vagyok Citroen beütéssel. -
Szia,
Automata, mint EGS6/EGT6/MCP6?
Vagy EAT6? Utóbbi ha jól rémlik már nem a manuálisra ráaggatott aktuátoros dolog.Nekem egy C4 van MCP6-tal, az első 3 amennyire sikerült a vásárláskor utánakérdeznem kb. ugyan az.
Ha nem zavar, hogy némileg bólogatós a váltás, cserébe nem vesz le a teljesítményből, nem növeli a fogyasztást, akkor jó lehet.
A váltási tempó átlagos, nem egy DSG szint, de nem szokott összezavarodni. 200ezer kilométernéként kettős tömegű + kuplungcsere bejátszhat.
9 évig Sensodrive-oztam, így nem merem azt mondani hogy jók az automatáik, az MCP6-tal még csak 30ezer km-n vagyunk túl, eddig szeretem. Főleg mert ha a sensodrive elment 30ezret nagy hiba nélkül, akkor örülhettem -
Clain
tag
Sziasztok!
Használ valaki Peugoet 1.6HDI motort 112Le /2012-es évjárat/ automata váltóval? Van esetleg valakinek tapasztalat/véleménye erről a konstrukcióról? Pro/kontra
Jók a franciák automata váltói, illetve motorja? Van esetleg valami gyakori hiba?Köszönöm
-
TayRol
nagyúr
Üdv!
Szemezek 2011 utáni automata C5 kombival. Milyen motorral érdemes venni évi 35e km-re (40% város, 60% autópálya) 2 felnőtt 2 gyerek sok csomag kombóval? Esetleg ha valakinek van eladó (minél kevesebb km-rel) szóljon nyugodtan.
Most 1.6 dCi 2011-es Grand Scenic 3-asunk van.
-
válasz
Predator2 #1985 üzenetére
Nekem még egy 2006-os C4-ben van, igaz ez részecskeszűrő mentes még.
Eddig főleg a szenzorok szivattak, a hőgomba pl. pénteken mondta be az unalmast.
Egy EGR csere volt vétel után (173ezer km), hűtőventilátor jeladó, most meg a hőgomba lesz.
Azt nézzétek meg izzitógyertya volt-e benne cserélve, mert mint kiderült az enyémben nem, az meg ha beleszakad akkor nem olcsó buli.
Továbbá 200ezer km környékén már a kettőstömegű jelzi a csere igényét nálam, némi adott fordulaton fellépő rezonancia formájában, ami még nem halálos, de rohadt idegesítő, hogy pont 130-nál rázza a leginkább. -
Predator2
addikt
válasz
molnarpeter #1984 üzenetére
80km-es távokat menne vele gyakrabban!
Milyen motorikus gondok jellemzők a kocsira? (2011-es)
-
Predator2
addikt
Helló
Egyik kollégám autót szeretne vásárolni. A kiszemelt egy Citroen Grand C4 Picasso, 2011-es évjárat 153.000Km van a kocsiban.
Összességben mi a véleményetek a kocsiról? Milyen betegségei vannak+lehetnek a 1.6HDi motornak?
Ebben a kocsiban van már kettős tömegű és részecske szűrő is?
Bosch befecskendezős?THX
-
válasz
kalmanchris #1979 üzenetére
Tompítottnak nem használnék LED-es izzót, de helyzetjelzőnek eddig praktikusabb:
- nem ég ki 2 havonta
- mivel egy tejüveg szerű sávot világít be, nem tud vakítani ennél a típusnál (C4 fényszóró felső sávot világítja meg)Ha beadják a kulcsot nézek bele valami jobb w5w-t, de eddig a normál kategóriásokkal PSA vonalon nem volt jó tapasztalatom, ették őket rendszeresen (C3 1. gen, C4 1. gen, P 206 több évjárat).
Új hozzászólás Aktív témák
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Dell 3420 14" /i5 11gen / 8GB RAM/256GB SSD/ Szép állapotban / 12 hónap jótállással
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest