Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én ezzel azéet nem ertek egyet, mert ugy remlenek a tanulmányaimból (rég volt szoval lehet tévedek
) de a nyomást a bemeneti és a kimeneti átmerő aránya határozza meg, a közte lévő közeg átmérője (szinte) mindegy. Márpedig nálam sem a szivaggyú oldali sem a fuvoka oldali átmérő nem változott, mert az fix ugye
Ha cső lenne vastagabb, akkor a cső feltöltődési ideje lenne csak hosszabb, de a bementi és kimeneti nyomás azonos volna.
Mindenesetre a regi caövet nem dobtam el. Pár nap és szabin leszek, és akkor lehet vissza kötöm át a motortéren hogy elérjen, megnézem mit művel azzal -
válasz
addamka #1696 üzenetére
Már gondolkodtam én is azon, hogy cserélek mindent. Termosztátot, vízhőmérséklet jeladót, illetve nem tudom, hogy a hűtő ventilátort a BSI vezérli, vagy annak is van egy hőmérséklet jeladója.
Más téma. Ablakmosó vízcsövet cserélt már valaki? Sok sok idő után tegnap rászántam magam, és kicseréltem. A gumicsövet az első autós boltba vettem, ami elég került.
Viszont most a víz nem igazán úgy jön ahogy kéne. Az üveg alsó 1/3-áig ha spriccel, és nincs az a vízpermet hatás sem. Lehetséges, hogy túl rugalmas a cső, és a nyomást "elnyeli" a tágulása? belső átmérőre tuti jó, mert szépen ráment mindenhová, és nem is ereszt sehol. -
tresh
veterán
válasz
molnarpeter #1693 üzenetére
Simán haverommal 5-6 db-ot vettünk anno és kifőztük őket, hogy lássuk mikor nyitnak
-
A fűtéssel nem volt gondom, bár nyár végén kezdte, így inkább klímáztam
Ilyeneket csinált:
piros lámpánál állva szerinte felforrt a hűtővíz, félreálltam, semmi jele nem volt ennek, autó restart, és már jó.
Autópályán magas fordulaton lehűlt a motor - szerinte, aztán volt, hogy közbe már gőzösként tolta ki magából a hűtővizet.Csak azért kaptam agyf@szt, mert kb. 5ezer Ft-os alkatrész, ennyit azért akár feleslegesen is ráköltök egy akkor 12 éves autóra. Így meg majdnem lett belőle egy 100km-es trélerezés, mert 1 órára letiltotta az indítást az elektronika (sensodrive-os csoda volt, amíg nem hűlt le ezerféle váltóhibát adott, gondolom a motor megpirította).
-
atosan
veterán
válasz
molnarpeter #1672 üzenetére
Sajnos nem derült ki. Leszedtem a kereket, dobbetétet, minden stabilan van, semmi nem utal a zörgésre. Fékbetétek is rendben. Má nem tom mi van.
-
A hőgomba tuti jó?
Tavaly szívtam ilyesmivel, Citroen C3, 1.6 benzin, véletlenszerűen melegedő és lehűlő hűtővíz.
Első próbálkozó kicserélte csak a termosztátot, hogy az úgy jól van, ő megnézte, random mese.
M7-esen meg gőzcsíkot húztam rá 1 napra.
Hőgomba csere megoldotta. -
Patrick
addikt
Nekem télen alig melegedett fel 70 fokig, megnőtt a fogyasztás és nem fújt meleget sem... Aztán kicseréltük a termosztátot, arra gondoltunk az a baj. Valóban az volt a probléma, folyamatosan nyitva volt, még a régi gyári volt benne. Azóta pikpak bemelegszik, télen is 1-2 km után már 90 fokos volt.
2001-es Pug 406.
Viszont azt meg nem mondom milyen raktunk bele, azt hiszem valeo-t. 8000 körül volt.
-
Azt szoktam marmint a torque-vel. Hüvösebb időbe felmegx 60-65 fokig. Aztán felmegyek pl M0-ra, ott szépen beáll 90-re, de ahogy lejövök a lehajtó végére már 65 fok megint. 20 fokba meg dugoba szépen felmegy 100-105ig. Igazaból a nem felmelegedést évek ota csinálja, de nem jöttem meg rá miért. De ez a tulmelegedes jobban zavar.
Csereljek megint termosztatot? De milyenre? -
Teljes anomáliával allok szembe
206, 1.4 benzin 8 szelep. 13 eves.
Ha hodeg van (10 fok alatt) az hutővíz nem hajlandó 60 foknál jobban bemelegedni. Ebbe a szép tavaszi időjárasba viszont egy kis araszolás utan képes felmelegedni 105 fokog is. (Torque álltal mért adatok) termosztát összel lett cserelve. A mért ertekek azert tünnek valósnak mert 60 foknál fűt, de nem az igazi, 100 foknál pedig jár a hűtő ventillátor is, és a tulnyomás szelep is ki-ki enged egy kis levet. (Fagyallo szag van). Mi okozjatja ezt? Csereljek megint termosztátot? Esetleg erdemes atmosni a rendszert valamivel? -
echterion
nagyúr
2003-as 307-eshez ablakmosótartályhoz azt a kék műanyag fedelet hol lehet ócsóé' kapni?
-
atosan
veterán
válasz
molnarpeter #1672 üzenetére
A dobbetét stabilan van, minden patent a helyén. Vagy az alatt még van valami, ami zöröghet?
-
válasz
molnarpeter #1672 üzenetére
Azt nekem is kéne, mert el van "szakadva" az ablakmosó csöve, és újat kéne behuzni, de nem vesz rá a lélek
-
atosan
veterán
Köszi, az lesz.
Van egy másik gond. A jobb első keréknél valami zörög. Direkt nem úgy írtam, hogy kopog. Se kopogás se ropogás nincs. Azt hittem a műanyag sárvédő, vagy mi az, de az stabil. Dísztárcsa leszedve. Érdekesség, hogy reggel mikor hüvösebb van jobban zörög. Ha délben megyek valahová, alig hallani. Van tippetek? -
atosan
veterán
Sziasztok,
Adott egy pözsi 106, 2003-as, 3 ajtós. A hátsó üléseknél is van hangszóró rács, de az istenért nem tudom leszedni. Tud valaki tippet adni?
Valamint a jobb első ajtóban nem szól a hangszóró, leszedtem a fedelet, a hangszóró jó, a rádiónál szintén minden csatlakozó jó, nincs korrodálva semmi. Ezt hogy tudom ellenőrizni, hogy az ajtóban a csatlakozó jó e?
Kerestem youtube videókat is, de nem találtam.
Köszi a segítséget -
nesa
veterán
De csak rászereli és már megy is, aztán elviszed egy előtöltés állításra.
Ami reális adagoló jól működő autóról 15-20k de szerintem vedd meg a gyári bordás kereket is, az vagy benne van az árban vagy + 5k a szerelés hasonló 15-20k (nem tudom vezérlés csere mikor lesz aktuális de most ez jó alkalom) Előtöltés állíts kb 10k.
Így azt mondom legrosszabb esetben is 60k alatt meg kéne állni az egésznek, de fogsz kapni 2-300k ajánlatokat is.
Ha megmondják hogy add le bontóba 30k ér a kocsit, előtte írj nekem, inkább átveszem, nekem van hozzá mindenem.
Írd majd le milyen ajánlatokat kaptál.
-
Bj Brooklyn
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne, hogy tud valaki megbízható Francia autó szeretőt Kecskeméten ( Marost ne!! )
Előre is köszönöm!Bj
-
Zolás
addikt
Na visszatértem.
Megnézte egy másik szaki, sajnos az adagolóval lesz valami, az üzemanyag nem megy át rajta. Minden mindenhol patent, szerinte az autónak indulnia kellene, csak nem jut el odáig a gázolaj. Próbáltam behúzni is, majdnem 10 kilométeren keresztül, semmi.
Holnap felhívok pár szervízt az itt ajánlottak közül, melyik mennyiért vállalja hogy átnézi, és mennyibe kerülne egy Lucasról Boschra átállás. Gondolom nem csak rászereli és már megy is. -
echterion
nagyúr
Hát, hamarosan ideér egy nálam hozzáértőbb, ha minden igaz.
Most megint lementem, meglestem megint, mizu, meg akartam nézni, hogy jobbos vagy balos-e az akku. Ha már ott voltam, rápróbáltam megint, a 2. vagy 3. indítási kísérletkor egy pillanatra elkezdett járni az indító, majd megint csak a kattanások. -
echterion
nagyúr
válasz
kalmanchris #1656 üzenetére
Gondolom, igen, a motorházból. Belül csak ennyit hallani. Egy hangosabb katt, majd mikor elengedem a kulcsot, egy halkabb követi.
-
echterion
nagyúr
Ma reggel egy eddig sose látott hiba jött elő az 1.6-os benzines 307-esemnél (2003-as): indításkor csak kattanás van, semmi más. Kocsiban a zene megy, gondolom, az akku jó lehet. Sarut lehúztam kicsit, majd vissza, de maradt a kattanás. Szerintetek? Meghalt az önindító? Vagy mi lehet a gond? Eddig még nem volt ilyen baja sosem, 2007 óta van nálam.
-
nesa
veterán
Ha kell tudok keresni élérhetőséget az Érdihez én jó arcnak ismertem meg egy ajtót vettem tőle kettő db ezresér, így megérte Pécsről Érdig menni.
Ezenkívül óracsoportra meg néhány bizbaszra is a legjobb árat kaptam tőle, nem bontó csak épp ugyanolyan vasat hajt mind az enyém és alkatrésznek hozta, úgy hiszem Citroënre szakosodott de ez mind1 is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest