Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz danifive #28956 üzenetére

    Egyéni véleményem, de ezt én elvből nem vállalom: olasz állampolgár és Grúziába Főleg nem Jófogásos vásárlás esetén, az eBay-n sem fogadok el ilyet.
    Olasz és látja a magyar Jófogást? Ugyan milyen nyelven kommunikált veled?

    Nem világos a ő oldaná meg a szállíttatást
    Nem adtál meg szállítási költséget? Kifizeti és majd valaki kopog az ajtódon, hogy jöttem a hangszerérét?
    Azt is vedd figyelembe, hogy megkapod a pénzt, akkor 21 napig csak a PayPal egyenlegeden van függő állapotba a vásárlói védelem biztosítása miatt, nem tudsz addig hozzáférni.
    Nincs kiskapu, csak vásárlói védelem, amivel a tisztességtelen vevők visszaélnek
    De van eladói védelem is.

    Természetesen a vásárlói védelem összes lehetősége rendelkezésére áll neki, de csak akkor jár vissza a pénz ha gondja lenne, miután neked visszajuttatta abban az állapotban, ahogy te elküldted neki.

    És itt jön a szállítási probléma, ha ő oldja meg a szállítást nem tudod kontrollálni az egészet, ha "nem kapja meg" vagy sérül az ő szállítója által, neked akkor is vissza kell adnod a pénzét. Míg ha te küldöd el, a szállítási szolgáltatótól igényelhetsz kártérítést.

    Pl előfordulhat olyan is, hogy nem a PayPal-n keresztül reklamál, hanem a bankjában azt mondja, hogy nem ő fizetett és visszakéreti a pénzt a PayPal-tól. Ez azzal jár, hogy a hivatalos banki megkeresésre zárolják az összeget és utána mehet a bizonygatási móka.

    Röviden a véleményem: ezt most hagyd ki.

    Már most kérem, senki sem adjon tanácsot a vevő átverés ügyileg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés