Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dgyuri0123

    nagyúr

    válasz ΞΔGLΞ #82818 üzenetére

    Erős szavak ezek... rágalmazás???? Nem gyilkossággal vádoltam őket és nem mondtam neveket sem, sem címet. De ha valaki magára ismert volna, az legyen az ő baja. :)

    De az ügyfélszolgálatosnak az a dolga, hogy kedves legyen. A szerviznek meg az, hogy ha lehet, hárítson. Más az amikor konkrétan bajod van a termékkel és már az aspektus, mikor mosolyogva megkérdezik, hogy elégedett vagy e. Ha hibát jelzel, akkor jön a szakértő, akinek az a dolga, hogy kiderítse, van e hiba és milyen erdetű. Na itt szokott elvérezni a dolog, mert pl 1-2-3-4 pixelhibát el sem fogadnak, merthogy "az benne van a technológiai tűrésben", hogy bizonyos számú rosszul, vagy nem működő pixel nem minősül gyárihibának. Na.... te egy 2 millás tévénél nem kapnál agybajt 4 állandóan világító pixel miatt, amit nem fog orvosolni a Panasonic szerviz? Merthogy ez nem hiba, ez technológiából fakadó "állapot" és ezt kell nézned még évekig. Mert az LG 1 hibás pixel esetén cserél/t panelt.. Bár esetedben egy 2 miliós tévénél talán tennének valami gesztust, hogy egy ilyen drága tévénél ne kelljen 10 évig nézni a hibás kijelzőt.... csak ne legyen ilyen, azt kívánom.

    De mondok mást... autó... Hívom az ügyfélszolgálatot, mit tudnak a hibáról? (mindegy a hiba jellege) Ügyfélszolgálat egyáltalán nem tud semmiről és soha nem is hallott még a hibáról. Fészbukon', interneten, bel és külföldin meg fent vannak aemberek akik fényképekkel igazoltan jelezték a hibát a márkaszervizek felé és történt is nem egy esetben garanciális csere ezügyben!!!! DE az xxx magyarország soha még nem is hallott a hibáról. Az az xxx magyarország, akin keresztül megy minden garanciális igény... érted? Ez a mindent tagadók országa.

Új hozzászólás Aktív témák