A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
VinoRosso
veterán
mindeki azt ott próbál előretörni, ahol reális esélye lehet. G80 után az atinak nem volt más választása, mint innovativnak lenni, mert egyedül így tudtak leghatékonyabban teljesítménynövekedésre szert tenni. Ezért erőltetik a dx10.1-et, de a bökkenő az, hogy szoftver oldalról nem olyan egyszerű az átállás, mert egy játék feljesztési ideje nem mérhető össze egy VGA-éval. Egy VGA-nél a dx9-dx10 illetve a dx10 dx10.1 váltás max 1- fél év, és ha kell onnéttól kezdve el tudják árasztani vele a piacot, viszont a szoftveres átállás nem ilyen egyszerű. Ha valaki dollár millókat beleöl egy sw kifejelsztésébe, nem akar fél-egy év múlva egy újat piacradobni, egyszerűen nem is tudna, mert évekkel korábban el kell ahhoz fejleszteni, a kb 2-3 éves fejlesztési idő miatt. Ebből általában legalább ugyanennyi ideig szeretne megélni, és emiatt ezeknek a termékeknek az életciklusa is jóval hosszabb. Nem fél- egy éves ciklusban cserélődnek hanem minimum 3 de inkább 5-6 éves vagy még több. Egy 8800 GTS 640 ma már nem csúcskártya de 2 éve még nagy király voltam vele viszont UT3, Xray, Cryengine még mindig ott vannak a toppon, jönnek ki rájuk játékok. Ergo anno az architektúra, ami jól teljesített abban, addig jó piaci helyzetben lesz, amíg ezek eltejedtek lesznek. Az nvidia erre alapozott, mert a g80 jó volt ezekben, az atinak ezért nem volt esélye másra, mithogy várjon arra, amig ezek kiöregszenek.A váltás meg nem egyszerű, mert a deveknek is akkor éri meg technológiát váltani, ha a régiből már nem lehet kipréselni eleget. Toldozgatni foldozgatni nem sok értelme van, mert egy dx9es motorból fabrikált dx10es nem hozza azt a teljesítményt amit kellene neki. Egy full dx10.1es motort fejleszteni meg megint 2-3 év, tehát legkorábban 4 év, ha már van egy dx9es gammájuk. Valószínűleg emiatt kevés igazi dx10.1es játék lesz, mert mire ezek a fejlesztések piacra kerülnek, addigra már lesz dx11, és dx10.1ről dx11re váltani már egyszerűbb.
Téma tudnivalók
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.