Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [DeFranco:] Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/cheetah.gif)
gabor0928
tag
Azt nem tudom, mennyi volt, sztem akkoriban nem méricskéltem még. Először a 3D gyorsítók előtt az MMX procik hozták el az újdonságot, hogy már nem annyira pixeles a kép mint előtte. Volt valami extra a prociban, ami ezt tudta. aztán jött a 3D monster. amikor megláttam a Quake-et hogy a pixelhalomból milyen tiszta és folyamatos lett minden, majd elájultam. De a Jedi Knight 800x600-ban már "out of video memory"-zott.
A Shogo nagy kedvenc volt, PCX magazinhoz adott ingyen játékként szereztem