Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Új autók, T2 (versenyre is alkalmas típusok?) 3. rész:

    Porsche Boxster Spyder (2400 boost) alapon:
    A leggyengébb és legrövidebb ferfect a lentiekhez képest. Ami az erőssége, nagyon könnyen fordul a Porsche-k közt a legjobban, így szinte mindent bevesz gázelvételre, vagy a nélkül és ezt végsebesség környékén is tudja, esetleg picit sodródik. Jól ugrik, kis orrfeldobás kíséretebében. Mentem jól felhúzott példány ellen, de sem fordulásban, sem nitro erősségben nem veszi fel a versenyt az E30-al, bár előbbiben nem sokkban tér el. Sebességek 287 és 308 NOS-al.

    Chevrolet El Camino + TE verzió (2100 boost és 250.000 IGC) alapon:
    Erős és hosszú ferfect, jól fordul különösen az alap verzió mivel nincs ültetve jobban becsúszik a kanyarba 4 kerékkel mint a TE 3-an süllyesztve. Utóbbi nagy sebességnél kicsit orrtolóssá válik fordulásnál, viszont valamivel stabilabb különösen ugratón, ott simábban ér földet (nem szitál be). Sajnos itt mindketten elég far-nehezek. Sebességek 288 és 313 ill. 305 és 329 a TE (a második értékek N2O használatánál.)

    Ford Mustang Boss 302 (3000 boost) alapon:
    A legbrutálabb és leghosszabb ferfect-ü gép a 3 közül. Fordulása olyan RTR-X szerű (és a hangja is) csak kevésbé keresztbe csúszós fajta, valószínű a kisebb sebességek miatt. Az ívre könnyű rátenni gázelvételre és stabilan gurul, kevésbé billegős fajta. Ez is emeli az elejét dobbanton, de különösebb nehézség nélkül ér földet. Sebessége 284 és 309 nitroval, de érdekes módon azonos pályákon ugyan azokat az időket ment, mint a Chevi mindkét típusa. A másik érdekesség hasonló ram képességekkel van felruházva mint egy TE járgány persze mindenféle skill nélkül.

    Minden kocsi IGC-s 1*-os RPM-el és 4*-os perfect-el próbálva, kivéve a TE-be csak 3 fért.

    [ Módosította: 7 ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés