Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Új autók, T2 (versenyre is alkalmas típusok) 2. rész:

    BMW M3 E30 (2400 boost „jelenleg” leárazva) 2 ultra a többi pro abból is 2 sport, 2 imp.:
    Ezzel kezdem, mert ez a Top T2 verda. Statja 555, 555, 522, overall: 544. Mint köztudott iszonyatos erősségegű a nitroja és ez az egyik amiben kimagaslik a többi T2-es közül (vagy mégsem?). Nagyon jól fordul (játékautó szerűen), de csak ültetés és szélesített kaszni nélkül, mert attól el kezd tapadni és így nehezebben kanyarodik. Szépen megy hullámos terepen, nem pattog (persze ha nincs tejesen félre tuningolva) és jól ugrik nem dobálja fel az elejét. Kis ívű kanyarban nitrozva kisodródik, amúgy semlegesen viselkedik. Sebességei 314 és 342 NOS-t használva. Szinte kötelező megvenni

    BMW 1 series M (2400 boost) pro abból 2 tuned, 3 sport, 1 impr.:
    A Stat-al kezdem ami 540, 551, 522, overall: 537. Ugyan azzal a 4s hússzú perfect-el próbáltam PU nélkül és meglepő módon ugyan annyit ment hazain mint az E30. Máshogy fordul viszont nem olyan szögletesen inkább kissé – de elhanyagolhatóan – orrtolós, sodródós, sajnos ez nitrozás közben felerősödik és csak a tereptárgyak állítanak meg ilyenkor. Megfékezve könnyen fordul, 4 kerékkel ill. farral csúszva. Nagyon stabil (gyári kasznival ültetés nélkül) hullámos pályán sem jön zavarba, nem tör ki szépen ugrik, bár kissé feldobja az elejét. Sebességi 312 és 340 N2O-val tehát ebből is látható, ugyan olyan erős a nitroja mint az E30-nak. Mindenképp célszerű megvenni.

    Lamborghini Diablo (2400 boost „jelenleg” leárazva) belevaló színsorú street tuned és 1 race tuned gumi:
    Csak mint előbb a stat: 501, 467, 470, overall: 479. Elsőnek megint hazain mentem vele és érdekes módon csak 3s-el ment lassabbat a fentiektől – meglepő! Ez igazán tolja az orrát, sokkal nagyobb odafigyelés kell mint az előbbiekhez, különösen szűk kanyar megy nehezen neki, de érdekes módon ott nitrozva az orrtolása megszűnik és íven fordul. Ez az igazi megcsúsztathatatlan fajtába tartozik hullámon ill. ugratón is simán siklik, nagy hátránya jobban emeli az elejét (természetesen ez is normál body és süllyesztés nélküli). Sebességek 294 ill. 319 nitroval. A rosszabb fordulási képessége miatt, esetleg hátrányba kerülhet a fenti 2-höz képest.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés