Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23756) nyogo83 válasza DigitXT (#23755) üzenetére


nyogo83
senior tag

Szepen ki lehet meregetni, hogy merre tunik el a kompresszio es az olaj(vesztesegmeressel pl).

Szelepnel max a szelepszarszimmeringnel tudna megenni, de akkor jellemzoen gazelvetelnel nyomna a keket.
Ha alulrol jut fel, akkor sem feltetlenul latnad a kipufogogaz szinen.

Ha csak olajfogyasztas lenne az egyeduli tunet, akkor meg lehetne a tipp a szimmering(meg meg 1-2 masik dolog), de a kompot hiannyal egyutt elegge egyfele mutat a dolog. De ehhez merni kell, latatlanba nem talalunk ki biztosat, mert annak gyujtogatas a vege :DDD

Amugy nem feltetlenul kell egybol uj szeleppel szamolnod. Ha pl nem serult, nincs nagyon kiverodve, akkor eleg csak becsiszolni a szelepet. Hengerfejet se kell ujat venni, szepen fel lehet azt ujitani a toredekeert.

Itt a kerdes, hogy ott van-e a gond vagy hiaba kapott uj gyuruket, de az alapmeretes dugo+gyuruhoz mar kopott a henger(mert ha jol remlik akkor azt kapott csak.). Itt csak ugye az "apro" jarulekos dolgokkal kell szamolni: szetszedes, tomitesek, szelepszarszimmering,stb, plusz gepmunka.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.