Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/csongi.gif)
csongi
Topikgazda
Szerintem te vegyél Vankel robit
Egy szóval nem mondtam, hogy csökkentsen fordulatot. Azt mondtam egy gyári 250-es tartósabb lehet mint egy tuningolt 180-as. Ennyire egyszerű.
Te miért vettél 400-ast? Lehetett volna még tuningolni a 180-at is.
Az a faktor amit ő szeretne egy 250 vagy 300-as megadhatja ami rendes álapotba van, és használni kellene nem szopni vele állandóan. Amúgy a kevlár szíj a tapadás miatt csavarja fel nagyobb számban a főtengely mint egy normál szíjat szerintem, legalábbis én erre gondolok.
Egyébként meg mindenki úgy dönt ahogy neki jól esik. Nincs Kőbe vésve, én csak egy javaslatot tettem, igaz eléggé kijelentő módban, de ez a jelenlegi dúrva fogfájásom rovására írható
huszi.gyb:
Azt nem tudodm melyik része volt a magasabb fordulat miatt, volt mar szívás rendesen , vissza kellene keresnem.
De folyamatosan a plusz teljesítmény elérése képben van, amit sosem sikerült szerintem jól össze hangolni.
Szerintem pont itt a kis ccm es kategóriában számít 70-100ccm.
[ Szerkesztve ]