Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
EkSYS
senior tag
Sziasztok !
Tegnap illetve ma történt egy sajnálatos eset (bár ezt mindenki döntse el saját maga) a korábbi vesztelnél.
- Bemegyünk egyik üzletükbe (Győr, Árkád), - mert a céges telefonjaink már náluk vannak -(sajna) hogy ajándékba vegyünk egy No..a-át.
- Meg is vettük, bár a kiszolgáló hölgyike tudása olyan szintü volt hogy gyakorlatilag bárkit megkérdezek az utcán többet tud nála, mindegy ő csak elad. Semmilyen technikai kérdésünkre nem tudta a választ (pl. milyen felbontású fényképező van benne stb.), de még arra sem hogy mekkora memóriakártyát adnak hozzá alapból a csomagban - ez mondjuk azért elvárható lenne a veszteltől hogy legalább ennyi infoval ellássa a biorobotjait. Nem ment. Végül is nem esett nehezünkre fellapozni az orrunk előtt lévő prospektust.
- Telefon kifizet, hazavisz, próba. Nézzük mit tud, áh fotózni is, Nagyszerű. Csak épp a gombja (oldalán) volt eltörve, így nem ment. Na mindegy, másnap (ma) vissza, cseréljék ki.
- Nagy naivan visszamentünk oda ahol vettük, gondoltuk még 24 órán belül ez elég nyilvánvaló lesz, reméltük kicserélik.
- Bemegyünk, elmondjuk a sztorit, gyakorlatilag meg sem hallgat hanem finom szólva elzavar, hogy ők csak itt árulnak és a csere csak bent a szervízben van, a belvárosban.
- Ez ok, de hogy a készüléket sem cserélik ki az azért durva.
Kérdem én hogy lehet egy ilyen szolgáltatónak akár egy ügyfele is?
''Nyugaton'' egy ilyen szolgáltató soha nem élne meg azt csak itt M.O-n lehet megtenni.
Kiudvarolják a lóvét, utánna meg ha gondod van akkor le vagy sz....
Köszönjünk néked vesztel !!! Ez az igazi ügyfél barát marketing politika? Miért fizetetik azt sok mendezsert?
Igyekszem én is majd hasonló hozzáállásban ajánlani a vesztelt.
Szóval nekem ez fájt! Szemét dolog ez.
Eki - az eredeti
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja