Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EkSYS

    senior tag

    Sziasztok !

    Tegnap illetve ma történt egy sajnálatos eset (bár ezt mindenki döntse el saját maga) a korábbi vesztelnél.
    - Bemegyünk egyik üzletükbe (Győr, Árkád), - mert a céges telefonjaink már náluk vannak -(sajna) hogy ajándékba vegyünk egy No..a-át.
    - Meg is vettük, bár a kiszolgáló hölgyike tudása olyan szintü volt hogy gyakorlatilag bárkit megkérdezek az utcán többet tud nála, mindegy ő csak elad. Semmilyen technikai kérdésünkre nem tudta a választ (pl. milyen felbontású fényképező van benne stb.), de még arra sem hogy mekkora memóriakártyát adnak hozzá alapból a csomagban - ez mondjuk azért elvárható lenne a veszteltől hogy legalább ennyi infoval ellássa a biorobotjait. Nem ment. Végül is nem esett nehezünkre fellapozni az orrunk előtt lévő prospektust.
    - Telefon kifizet, hazavisz, próba. Nézzük mit tud, áh fotózni is, Nagyszerű. Csak épp a gombja (oldalán) volt eltörve, így nem ment. Na mindegy, másnap (ma) vissza, cseréljék ki.
    - Nagy naivan visszamentünk oda ahol vettük, gondoltuk még 24 órán belül ez elég nyilvánvaló lesz, reméltük kicserélik.
    - Bemegyünk, elmondjuk a sztorit, gyakorlatilag meg sem hallgat hanem finom szólva elzavar, hogy ők csak itt árulnak és a csere csak bent a szervízben van, a belvárosban.
    - Ez ok, de hogy a készüléket sem cserélik ki az azért durva.
    Kérdem én hogy lehet egy ilyen szolgáltatónak akár egy ügyfele is?
    ''Nyugaton'' egy ilyen szolgáltató soha nem élne meg azt csak itt M.O-n lehet megtenni.
    Kiudvarolják a lóvét, utánna meg ha gondod van akkor le vagy sz....
    Köszönjünk néked vesztel !!! Ez az igazi ügyfél barát marketing politika? Miért fizetetik azt sok mendezsert?
    Igyekszem én is majd hasonló hozzáállásban ajánlani a vesztelt.
    Szóval nekem ez fájt! Szemét dolog ez. :((( :(((

    Eki - az eredeti

  • EkSYS

    senior tag

    Sziasztok!

    Egy apró kis anekdota:
    Nem rég volt egy olyan akció itt a győri vesztelnél hogy ki lehetett próbálni a mobilnetes pendrive-ukat, azt hiszem 5 napi díjmentesen, vagyis csak azt az időszakot kellett kifizetni amíg nálad volt a cucc ha a végén mégis visszaadtad.
    Nos, én gondoltam kipróbálom. Bementünk, elkértük, regisztráltunk távszámlára, hogyha mégis bejönne akkor így egyszerűbb lesz a fizetés.
    Összefoglalva: a cucc nem rossz , repeszt a net, bár azért helyfüggő, de átlagban 300-600kbyte/sec között ment ami szvsz ok. Az 5. napon mégis úgy döntöttem hogy kösz nem és visszaadtuk. 2 hétre rá meg is jött távszámla értesítő hogy akkor legyek kedves 353 huf-ot bepengetni ezért a kis "szösszenetért". Bementünk a vesztelbe és bepengettük. ok. Eltelik 2 hét megint jön az értesítő hogy fizzessünk be 353 huf-ot. Bazzeg, befizettem! Vesztelbe bementünk, és elmagyaráztuk hogy ez megtörtént, és hogy nullázzák már ezt le. "oké, persze azonnal, kész"
    Eltelik megint 2 hét jön az újabb távszámla értesítő hogy fizessek be újabb, de most 142 HUF-ot. Hee?? Bazzeg befizettünk mindent. Becsattogunk a vesztelbe, és elsírjuk bánatunkat, hogy mé nem értik má meg hogy befizettük. Erre a veszteles visszamakogja hogy "Na igen, de..." a lényeg hogy mivel bementünk egy vesztelbe bótba és ott befizettük a 353 huf-ot attól még ez a "remek" rendszer nem vett ki minket mert valahogy ezt ők kp. fizetésként vitték fel és az hogy én azért a nyomorult 5 napért befizettem a 353 huf-ot az nekem - tehát csak a befizetés - 142- huf-ba került és ha megint bemennék egy vesztelbe és befizetném nekik ezt a nyomorult 142 hufjukat akkor megint tartoznék 142 huffal. 22-es csapdája ugye?
    Pompás kompánia!!!

    Eki - az eredeti

  • EkSYS

    senior tag

    válasz dedike #21068 üzenetére

    köszi, most már tudom mi törpént ez oké, DE:

    1: miért nem közölték velem a remek veszteles emberkék hogy ezt ne tegyem mert akkor 142,24 hufos életfogytos büntit kapok

    2: azért nézzük magunkba és legyünk őszinték, az hogy én a biztosított szolgáltatást pénzben megfizettem, azért az még ki volt fizetve, és a befizetéséért pénzt kérni...szerintem g()ci dolog. (szerk: mondhatták volna hogy akkor nem 353 huf hanem 575, azt is befizettem volna, miért kell utólag sarcolni??)
    Érted bemész a spárba telerakod a kis kosarad és a végén kp.-be fizetsz 5672 huf-ot és számla alján látod hogy készpénzfizetési felár +312 huf. Azért ez kicsit...nos...nem fair..szerintem. Nyilván értem én hogy a sok muftinak ki kell termelni a milliós 1/4 éves bónuszát, meg a sok ilyen hülye biodroid fizetését, csak ez olyan "bicskanyitogató" ilyen aljas módon lehúzni a népet.

    Hát máskor jobban meggondolom kipróbálok-e valamit remek vesztelünkél az biztos, meg mire regisztrálok, mert a sok buta inputtündér csak hátlapot tud értékesíteni, mert a technikához és a rendszerükhöz sem értenek!!

    "TED" -nek van igaza :)))

    [ Szerkesztve ]

    Eki - az eredeti

  • EkSYS

    senior tag

    válasz dedike #21075 üzenetére

    Szia!

    Most már teszem off.-ba:
    Ezt is kiemelhetted volna:
    szerk: mondhatták volna hogy akkor nem 353 huf hanem 575, azt is befizettem volna, miért kell utólag sarcolni??)
    ad.2 szolgáltatás vs. kereskedelem - szerintem elmosódott a határ.
    ad.3 : Sajnos nem hívták fel a figyelmünket!

    Privát véleményem: Igaz, néha vannak olyan esetek amikor volt hogy egy cseverésző és a szolgáltatási listát részletesen felolvastatni kívánó hölgynek 1 órás kis magánszámát követően kerültem antidelérimos állapotba, mondván ha egyszer végre sorra kerülök stone cold-ot játszok, és amikor odakerültem, felszívva magam mint a legjobb somogyi iszap, kiderült hogy egy tök normális input tündért dobott elém a gép és minden frankó volt. Na..ez szerintem minden második szökőévben jó eséllyel elő is fordul.
    Sajnos az van hogy m.o.-n a szolgáltatás még nem olyan mint mondjuk más országokban ahol mindened "megfényedzik" amíg vásárlási szándékot (és egy vastag bukszát) láthatnak rajtad. Amíg a gameboy a pult mögött ül napi 8 órában elbutulandó, ahvi 123.500 HUF-ért. (Én meg mellényzsebből kifizetek egy galasxy s3-at) addig miért ne utáljon, miért segítsen nekem?...
    Na de ahogy ez a Conan végén is van: ez már egy másik történet

    u.i.: Értem én a te álláspontod csak jó volna ha nem az ő helyes eljárásukat igazolnánk hanem azt hogy miként tegyük felhasználó barátabbá ezt rendszert, miként segítsen egy ilyen multi a rohadt szerződések és függelékek útvesztőjében és mért is érezzem azt hogy nem le akarnak húzni hanem hogy ügyfél vagyok aki menjen csak vissza szívesen költeni a pénzét. Érted? Gondolkodjunk 2-vel előrébb is, ne csak ilyen belesz@rosan. De lehet hogy erre az áttitüdre még egy 60-80 évet várni kell. Aki ezt a gondolkodást naivnak látja az nem tud hosszútávon gondolkodni (bár egy multinak bőven elég 10-15 évet lehúznia egy régióban ahhoz hogy pár vezetőjének generációja megszedje magát).pont.

    Eki - az eredeti

  • EkSYS

    senior tag

    Sziasztok!

    Abban kerem a t. Forumtarsak segitseget hogy adott egy sony xperia lt26 telo ami westeles. Es adott rajta az uzenetjelzo hang ami sajnos ugyancsak westeles. Namost hiaba allitom at a telefonban hogy milyen legyen az uzenetjelzohang aKkor is csak a westeleset hajlando hasznalni. Bementem mar a menu/tmobil/alkalmazasok/torles be es kivalasztottam az infosms/mms-t ki is toroltem, de nem segitett.
    Tud valaki ebbensegiteni, vagy valami korabbi hozzaszolas, forum, topic?
    Koszi!

    Eki - az eredeti

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés