Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26690) polonic


polonic
félisten

Mobil segítségével vettem vonatjegyeket. Ez eddig rendben is van, minden jól ment.
Később találtam rá a T-nek a mobilfizetési oldalára, ahove bejelentkezve lehet látni a tranzakciókat.

Utána később vettem észre, hogy eltűntek a kapcsolat pontjaim, majdnem 2000 pont. Ekkor megint megnéztem az előzőleg említett oldalt és ott látom, hogy alapértelmezésre az volt beállítva, hogy ezekből teljesüljön elsődlegesen a mobilvásárlás.

Ez rohadtul felbosszantott. Miért van ez így? Miért nem alapból a havi számlára megy? Vissza lehet ezt csinálni? Úgy értem, hogy a pontjaimat jó lenne visszakapnom és akkor az összes mobilvásárlás a számla terhére menne.

1430! Kérlek írj erre valamit.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.