A RAM (az angol Random Access Memory rövidítéseként), magyarul közvetlen hozzáférésű memória. Egy közvetlen elérésű írható/olvasható adattároló eszköz. A RAM tárolja a CPU által végrehajtandó programokat és a feldolgozásra váró adatok nagy részét. Az adatok csak addig maradnak meg benne, amíg a számítógép feszültség alatt van, kikapcsoláskor a benne tárolt adatok elvesznek.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A nagy BOR topic
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/qru.gif)
Qru
MODERÁTOR
Lehet az időzítést is szűkíteni meg az órajelet is növelni.
Ami profitál ezekből azok a tömörítő és kódoló/enkódól progik főleg. A tesztprogik (mert mesterségesen generélnak ramsávszél limites környezetet) és a prociba integrált gerafikus mag is (mert a rendszermemót használja, nincs saját memóriája mint egy dedikált vga-nak).
Jah és persze, hogy jófejek vagyunk.
zolee0307: ok, de a 0,2V mch és a ram 2,1V még belefér simán. Azért ezek a ddr2-es szajrék még nem annyira érzékeny kütyük.
NyuszyCaster: Az baj. Mert így 4GB max amit meg tud címezni a W7 32bit ([link]). Szóval vagy átállsz 64bit-re vagy feleslegesen vettél ennyi ram-ot.
spista222: Az elméleti maximális memsávszéled így csökken, de ezt játékokban nem veszed észre, mert a játékoknak nem kell gyors ram ott inkább a méret számít. T
ömörítésnél rendernél, meg tesztprogik mutatják ki.
GIJoe: Kingston HyperX LoVo, G.Skill Sniper (ezekből van 1,25V-os és 1,35V-os is) vagy Corsair Vengenace-ből is van 1,35V-os.
#nincsbennetarcsi