Aktív témák

  • szilchi

    őstag

    Szép jóreggelt.Köszönöm a válaszokat.Na nekem a következő volt a szervíz.

    -olaj + szűrő csere (Repsol 15w50,ezt ajánlották régi motorokhoz)
    -lánc + lánckerék csere
    -légszűrő csere
    -teló szimering csere
    -szelephézag ellenőrzés + beállítás
    -gyertya csere
    -fékolaj csere
    -gumi csere (Dunlop D208)

    Ami sokat dobott az árán,az a szerelő volt.Kerek 8 órába telt neki ezt megcsinálni :O .Szal a munkadíj egymaga 54K volt.Ja és mivel nem volt nálam elég pénz,motorral kiugrottam szervíz után egy automatához pénzért.Akkor szerencsére észrevettem,hogy az első fék semennyire a hátsó fék meg alig lett légtelenítve :(( .Gyk. nulla fékerő elől....No comment.

    Nekem a lamellacserét úgy magyarázták,hogy ki kell cserélni a motorolajat is és ha gyorsan csinálják,akkor a szűrő esetleg nem kell.Merthogy olajfürdős a kuplung.És használt olajat nem öntenek vissza.Bár nem tom a 400 km mennyire tette használtá.A kuplung csúszása szervíz után jött elő,elötte nem volt ilyen gond.Hallani nem hallom a csúszást,de mondjuk xar bóvli sisakom van szal a szélzaj minden egyébb hangot elnyom :DDD .Csak észrevettem,hogy 8-9K fordulatnál nem emelkedik a fordulatszám tovább néha,hanem egy ezerrel visszaesik.De nem mindig,van amikor ki tudtam húzni rendesen.De azóta nem próbálom,ha megyek is vele 6 ezernél tovább nem húzom.Lamellákat meg rugót már néztem,a kettő együtt 18K.Plussz rájön a szerelési díj.Meg akkor elvileg az új olaj.De azt szvsz meghagyom és azt rakatom vissza.Mert 400 km után nincs kedvem kiönteni a 9K-s olajat.De megpróbálom minél elöbb elvinni kicseréltetni a lamellákat.De a másik gond meg az,hogy keresnem kell valami normális szerelőt,aki nem akar átverni meg aki normálisan dolgozik.Ajánlottak egy jót,de az túl messze van tőlem.Van 60 km-re Honda/Suzuki márkaszervíz,de azt meg senki nem ajánlotta nekem,sőt...

    huuu....ez jó hosszú hsz. lett :B

Aktív témák

Hirdetés