-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Termi16
őstag
válasz von toth #164785 üzenetére
Én a panelben lakókat köteletzném, hogy csak Dacia-t vehessenek, szigorúan újat!
Amúgy ez a panel-újépitésű-kertesház téma régen volt igaz, nem most, amikor egy belvárosi tégla lakás drágább, mint egy kertes.
VIII. kerületben a körúthoz közel a Corvin-nál 40,5-ért adtam el a 94nm-es felújtitt tégla lakást, 1 évvel később szüleim 31-et kaptak egy 100nm-es ikerházért a XVII-ben, nagy kerttel, jó helyen....
Illetve én laktam ugye tégla lakásban, aztán most egy újépitésűben vagyok, amig el nem készül a kertes házikóm. Hát nem látok olyan nagy különbséget, itt is áthallom a szomszédot, ha hangos, a folyosóról mindent behallok, a lakók között ugyanúgy sok a tahó. Szóval max annyi előnye van, hogy ránézek és látom, hogy ez új Juhu....
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
kisza25
félisten
válasz von toth #164635 üzenetére
szerinted hogyan tudja 3M-ért adni? valahol spórolni is kell kicsi turbós 3m, egy i20 4,5M kis turbós motorral.
A motoron nem tud, futóművön, kasznin megint nem tud, marad a bele, meg a kiegészítők.
LuckyL: már a szalonban vannak rajta rozsda jelei
Pumma: Pl. Corsa, Fabia, Punto, Micra, Yaris, C3, stb. ez mindegyik egy kategóriával kisebb, mint a logan, pláne az MCV, ebből a felsorolásból még mindig a dacia-t venném
Corsa totál csajos
Fabia volt már, nem kellene még 1x
Punto elavult
, Micra pici csajos
Yaris pici csajos
C3 nem tetszik[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Johnny_vT
senior tag
válasz von toth #164635 üzenetére
Akármennyire igazat adok neked, akinek kerek perec három milliója van kocsira és nem mehet bele drága javításokba, az új autót fog akarni. És ennyiért Dacia-t fog választani, vagy spórol még egy évig egy jó kis Suzukira.
Sajnos akinek a gondolatmenetében nem merül fel a vezetési élmény (vagy a bármilyen élmény ) és az igényes autó fogalma azt nem látod majd 2-2,5 millióra belőtt HaHu kereséseket böngészni. Pedig ennyiért már igazi autót is adnak relatív kevés futással, megbízható típusokból. Evvan...A full-full-fapad változatok (lásd VW konszern első sorban) valahogy mindig megtalálják a vevőkörüket és az ilyen vásárlót nehéz eltántorítani a "biztonságos, garanciális, sokáig jó" újautó vásárlásától. Persze én sem vagyok teljesen ellene a dolgonak, hiszen ha mindenki használt, nagyobb, jobban felszerelt kocsit venne, akkor tönkremennének a gyárak és nem lenne pénz fejlesztésekre.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
F-ECT$
titán
válasz von toth #164420 üzenetére
Én is épp használt Verso-t keresek, és tényleg nem sok van. Egyik keresésénél véletlenül csak árat állítottam be, gyártót nem, és az alábbi "furcsaság" jött szembe.
E200 Merci, 2010-es, 148e km 4.8M Ft. Ez azért érdekes, mert az új ára ~14M Ft. Ehhez képest egy 2011-es, 118e km-t futott Verso 3.5M Ft, aminek az új ára olyan 6.5M Ft körül van.
Értem én, hogy nem ugyanúgy esik az autók ára, meg más a fenntartási költség, meg az utóbbira sokkal nagyobb a kereslet, de mégis furcsa, hogy egy Toyota 50%-ot veszít ennyi idő alatt az értékéből egy Mercedes 65%-ot.
Dive ever, work never.
-
Ironizer
tag
válasz von toth #164344 üzenetére
Ja, azt én is néztem, hogy az 1.5-ös motor 5 LE-vel több, mint az 1.3-as, hát ez elég karcsú. Meg a 4wd persze többet is eszik valóban. Jó kérdés, hogy szükségem van-e (lesz-e) rá. Igazából az 1.3-asokat nézegetem, ez az 1.5 4wd csak azért merült fel, mert itt van a közelben, és a hirdetés egész szimpatikus. Köszi az infókat mindenesetre.
(#164358) Qru: Köszi neked is, hasznos infók. Mondjuk az első mondatodat nem értem, lehet keversz vkivel?
-
pjen
félisten
válasz von toth #164329 üzenetére
Mikor gyerek voltam,mindeki vegyes tüzelést használt,az avart elégettük és a szemetet is.Mégsem volt soha szmog riadó.Igaz autó sokkal kevesebb volt.Némelyik,egyre több diesel autó után gyorsításkor vastag korom csík marad az úton.Mért nem lehet kitiltani,hiába euró négyes,ha porlasztó csúcsot kéne cserélni,de az ősbarom sz@rik rá.
-
válasz von toth #164309 üzenetére
Azért az mégiscsak abszurdum, hogy egy koromcsapdával felszerelt euro4 besorolású 6 litert fogyasztó dízellel szarrá büntetnek ha bemegyek a városba és rajtakap a rendőr miközben a városi dugóban araszolva 25+ litert elpöfögő euro4 nagy ccm v8 benzines SUV-okban teljes lelki nyugalommal pöffeszkedhet kedvére boldog boldogtalan. Mert az nem szennyez. Csak a dízel.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
válasz von toth #164317 üzenetére
Nem a fával van a baj hanem azzal, hogy sokan a fiatal generációból akiknek most jobban megy a szekér elképzelni sem tudják hogy nagyon sok ember ruhát, cipőt, használt olajat meg minden IS eléget h ne fagyjon meg, vagy hogy főzni, vizet melegíteni tudjon. Ide vezet az ha cociálisan érzéketlenek az emberek. Mert olyan konjunktúra van (kb 4 millió magyar élt 2016 os adatok szerint lakhatási szegénységben és /vagy létminimumon!) , hogy beledöglünk.
Ami vicc , hogy Koppenhágában a benzinkúton árulják a tűzifát a belvárosban mégsem kormos semmi. Támogatják az elektronyos autót, a biciklizést, van tiszta rendes és pontos tömegközlekedés. Jah meg teli vannak 3-4-5-6 literes szennyező autókkal a teslák mellett
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz von toth #164303 üzenetére
Ez pontosan így van. Octavia I-ből nincs nála jobb választás városba. Ja, de van! Az SDI mert azon még turbó sincs így nem kell ügyelni rá csak leállítod és kész. Évi 15ezer kilométer belemenne. A benzines kb. 2,5 literrel többet fogyaszt mint a dízel. Számolj...
Ja, hogy a dízel az szennyez? Értem. A benzines nem? Abból szűrt hegyi levegő jön ki? Ki nem szarja le, hogy szennyez.mod: 1millióból sajnos még nem vehet három éves dácsiját...
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
-
-
-
válasz von toth #164096 üzenetére
Balkánság mi? Jézusom...
A Passat B6 egy kifejezetten problémamentes autó azzal a motorral amit a kérdező írt. A 2.0PD egy vödör csavar, az 1.9 egy mérnöki remekmű ahhoz képest. Nincs részecskeszűrője sem semmi drága szarság amire súlyos százezreket kellene kidobálni. Turbó bármelyik autón tönkremehet kettőstömegű szintúgy bármelyik autón tönkremehet így ezt nem hoznám fel ellenérvnek. B6-ból már a B5/5.5 sokat szidott drágán felújítható első futóművet is kidobták a gyáriak. Van futóműve, féke, a belseje nem büdös, kulturált, halk, kényelmes, van tér a lábadnak a fejednek is nem nyomorognak a hátsó utasaid mint majom a köszörűkövön. Ja igen és a rövid ötös váltóval a kis teljesítménye és nagy súlya ellenére ugyanannyit fogyaszt mint egy szűk fapados billegős Dacia Logan. Aki eleve alsó-középkategóriában vagy középkategóriában gondolkodik az nehogy már egy hoki dácsiját vegyen csak mert az évekkel fiatalabb.
mod: Elképzelni nem tudom ki vesz 2018-ban Daciát. Inkább vennék ugyanannyiért egy pár évvel idősebb Opelt vagy akármit de a Dacia az tényleg az autózás legalja. Annál semmi sincs lejjebb. Az egy fakerekű román ganés szekér a felsoroltakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Magnum_
nagyúr
válasz von toth #164093 üzenetére
ultimate érvek a Dacia mellett, el kell adnom az 5.5éves Amperámat, hogy vehessek szalonból Sandrerot.
szerk: megnéztem a Sandrero rakat, javítom magam: el kell adnom az 5.5éves Amperámat, hogy vehessek szalonból 2 db Sandrerot.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz von toth #164089 üzenetére
Szerintem ha az emberek hülyeségeket kérdeznek zárjuk is be-
csak kiváncsi vagyok, szerinted miért hülyeség a kérdése? Leírta, hogy mi a preferenciája, miért az a válasz, hogy Dácsia? Nem érdemel VW-t? Csak Dácsiát? Nem focista a kérdező, azok érdemelnek Panamera helyett Dácsiát. :-)
I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
válasz von toth #164086 üzenetére
Te, mint hentes:
-Szeretnek venni erlelt sonkat.
-Vegyel parizsit. Az frissebb, ugyhogy jobb.Nem kerdeznek hulyeseget, csak te nem tudod ertelmezni a kerdest. Ha o kb 10eves, igenyesebb felepitesu C-D szegmensu autot keres, akkor arra nem a 3 eves B szegmens alja a valasz. Szopni fog vele? Valoszinu. Szeretni fogja ettol fuggetlenul? Meg valoszinubb. Nem mindenki arra hegyezi a cerkat, hogy 0ft-ert autozzon, vannak sokan, akik kozben jol is szeretik erezni magukat.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz von toth #163846 üzenetére
Ha valakinek csak 1db autója van célszerű olyat venni, ami több másikat is kiválthat, ilyen pl. A kombi és a mostanában divatos suv-ok.
1db gyereknél eleinte mindig kell a hordozó+ babakocsi, a 3 funkciós babakocsik ma már akkorák, hogy egy compactba alig férnek be+ tatyi a gyerek peluscsereszett+váltásruha....
Hamar megtellik ám a csomi és akkor ez még csak a gyerek cucca még nem is vettél semmit
Az i30 kombi csomija tele volt rakva boltból haza
Most, hog már közel 2 éves a gyerek és nem viszünk babakocsit, így már az i20 is elég[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Mauzes
addikt
válasz von toth #163846 üzenetére
Igen, hosszúra és rövidre. Vagy nem értem.
Mondjuk azt sem értem, az miért emocionális vagy miért túlkomplikált, ha az ember két gyerek és két babakocsi rendszeres szállítására nem akar kis autót. Inkább legyen sokszor túl nagy, mint néha túl kicsi. Azt hozzáteszem, hogy azért itt nem egy Viano-ról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz von toth #163793 üzenetére
Nem olvasol vissza, pedig új Autó topikosként érdemes lenne néha. A bimmer nem ismerte el a gyenge vezérlés láncot, egyik német sem ismerte el a befecskendezők gyengeségét, a vwnál a 0 kilométeresen felrobbanó hűtőventi által okozott kár sem garis de ne kelljen már folytatni megint a japánokkal, mert ott is van.
LuckyL esete meglehetősen egyedi minden szempontból, mert tudja magát képviselni egy per esetén de a többség nem ilyen szerencsés. Guess ki akar még sok-sok százezret elkölteni egy bizonytalan kimenetelű ügyre.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
BigBlackDog
veterán
válasz von toth #163546 üzenetére
1. Mivel 2013-ban kezdődött a gyártása és senki nem lát a jövőbe, így ez jó kérdés. De gyanítom igen, csak kérdés, hogy mennyire marad problémamentes.
2. Gyors gúgli után ahogy látom, robotizált váltónál lehet, de tippre a manuálisnál is illene, hogy lehetőség legyen erre (még nem találkoztam olyan típussal, ahol ne lehetett volna).
3. Ezzel kapcsolatban bekérdeznék a PSA topikba is. -
őstag
válasz von toth #163550 üzenetére
Feleségem jazz-énél most ez volt az egyik döntési tényező a legvégén az i20 active és a jazz között. Jazz tessék parancsolni 2 hét múlva átadjuk volt, az i20 meg facelift, sorry most nincs és nem is tudjuk pontosan mikor lesz...
Mondjuk az scross és a vitara nehezebben helyettesíthető, nincs tényleg más ennyiért.
De nem gyártják ezeket máshol is? Vagy egyszerre modernizálnak mindenhol?
-
bandi0000
nagyúr
válasz von toth #163094 üzenetére
én sem annyira hajlok a ladára, fatertól függ, de azért mrg kell húzni a határt egy melós autónál, amúgy talán büszkén mondhatom, hogy baleset nem volt a a ladával sose, se fater 15 év alatt, se én 7 év alatt, lehet bármilyen okos egy autó, de ha a sofőr hülye, akkor azzal nem tud mit tenni
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz von toth #163090 üzenetére
aki csak elektromos rendszerekkel érzi magát biztonságba/ tud vezetni, az jobb ha az általad ajánlott bicajt veszi, és azzal közlekedik
e=mc² én is ilyeneket nézegetek, akkor marad az astra, most is az van, csak fényévekkel jobb állapotba, de ilyet meg nem fognék be melóra, 200 körül szerintem szép állapotút rozsda nélkül csak ki lehetne fogni
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
lsc
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz von toth #162955 üzenetére
Az a Punto azert szerepelt szarul, mert egy tulhordott modell. 2005-ben ugyan ez meg 5 csillagot kapot, csak azota valtoztak a minimumra vonatkozo eloirasok, sok a Puntoba nem is rendelheto, nem hogy alaparon adjak. Nezd meg az uj Corsat, az egy az egyben egy Grande Punto, csak a
modellvaltassalrancfelvarrassal igazitottak az extrakon is, mondhatni mai igenyeknek megfelelo szintre hoztak, kapott is 4 csillagot.Proof
A kepen levo Ypsilon 2003-tol volt gyartasban, kettes Punto az alapja, az uj, most futo Ypsilonnak pedig az 500-as, ami szinten 5 csillagot kapott, de az Ypsilon tesztelesekor mar megint mas volt az igeny, igy az elhasalt.
Ezert baromsag nezni a csillagokat egy regebbi modell eseteben, mert nincs atfedes egy 2012 elotti 5 csillag es egy 2012 utani, (sot 2017-ben megint volt valtozas) kozott.
Magyarul, egy 2005-6-7-es Volvo ma ugyan ugy 0-1 csillagot kapna.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
gurabli
őstag
válasz von toth #162762 üzenetére
Részben pont a leírtak miatt próbálom a terepjáró felé terelni a bátyámat. Ami az útviszonyokat illeti: gyalázatos utakon lesz a közlekedés, aránylag ritkán lát majd minőségi autópályát. Emígy a terep is kizárva, tényleg inkább amolyan klasszikus kisvárosi használat, nagycsaládosok részére: bevásárlás, ovi, iskola, sok-sok kirándulás, rengeteg csomaggal, minden nap használatban. Ezért elég szimpatikus is a hibrid.
A 170+ sebesség nem gond, kétlem, hogy 140-nél többel mennének. De azt bírja nagyon, húzzon, menjen, klímástól Szóval ne érezzék normál használat mellett a motor korlátait."Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz von toth #162721 üzenetére
99% Auchan, 1% MOL vagy valami kis vidéki kút, de.az itthoni dolgok mind elavult adagolós/karbis vacak Céges kártya ÖMV-s, 200-250e km-ig szoktak meglenni a kocsik, nem láttam még problémát. CR dízelbe magamnak már megfontolnám a prémium nyálat. Auchanban megbízom a mérések ( a linken jegyzőkönyvek) alapján, a visszatett pisztoly után forgó mérőre mindenhol vigyázni kell, a zárt pisztollyal visszarakás közben mozduló mérő pedig sajnos a mérési elvből fakad, mindenhol megtörténhet szerinem. Amit viszont sehol nem olvasok, de sokat jelentene az ülepítés. Persze macera, de ha vigyázni akarsz, olcsóbb, mint extra x mikronos szűrőt beépíteni.
Milyen autó?
-
nesa
veterán
-
kisza25
félisten
válasz von toth #162545 üzenetére
Azért nem csak az olcsójánosok..., én azért vettem 2 évesen mindössze 500eFt olcsóbban, mint az újat, mert egyszerűen nem tudtam volna kifizetni az újat kp-ből úgy, hogy maradjon kényelmesen tartalék. (Utólag is jó döntés volt, mert még így is rezgett a léc előre nem látott dolgok miatt)
És nem, nem akarok hitelt felvenni, 1x elég volt.
Éa kellett az autó, nem tudtam várni, már 3 hónapja kölcsön autóval járzam.
Autó ki van fizetve, ház ki van fizetve, kalap, kabát
stickermajom: gondolom, mert C szegmensben kerestél, ezek meg B szegmensben fordulnak jobban elő[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
válasz von toth #162443 üzenetére
Egyébként nincs olyan ami teljesen szilikon mentes, de a minél kevesebb annál jobb. Van egy autóápolási topik is sok-sok hasznos infóval!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz von toth #162440 üzenetére
http://autoglym.hu/termek/vinyl-rubber-care/ Ez hibbbbátlan. Ok nem olcsó de amikor nekem megcsinálták a kocsit (bőröstől mindenestől) sokáig nagyon szép volt!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162402 üzenetére
Az csak egy eset volt, nem általános indok az új autóra és nem a Te esetedre reflektáltam ezzel. Van akinek, kényelmesebb, először akarja telefingani, meg még millió meg egy indok van az új autó vásárlás mellett is.
szerk:
BMW X3 sDrive18d - €20.000 /garanciás/
BMW X3 xDrive20i Aut.Allrad,27800 km,1 Hand,schekheft - €20.000Ez pedig mind €20.000 alatti 5 éves vagy annál fiatalabb Premium Selectionös, garanciás X1.
[ Szerkesztve ]
-
válasz von toth #162382 üzenetére
Veled ellentétben én nem megyek át személyesbe
Ugyanakkor tartom amit írtam, és nagyon szívesen várom az esetleges válaszod a kérdésben, ami független személyemtől. A bátorság meg ahhoz kell, hogy felvállalja magát és az érzéseit az ember. Akarsz fogadni h lehetett volna a vitara árából megbízható X3-t venni? Már csak azért mert itt ph vett egy barátom közel 300k futással és használja azóta is boldogan.Az eddig leírtakat annyival fűszerezném meg, hogy a használt sz@romat sem hitelre vettem
(#162381) HKorn Nem is vettem magamra És azért is osztom meg a ph nyilvánossága előtt mindig a kocsival kapcsolatos dolgaimat, mert jobb ha tisztán lát az ember vásárláskor.
Azt nem cáfolom h vannak akik ezzel különbnek tartják magukat, de az ilyen ember szavára nem kell adni. Tudod mennyi szarozás-roncsozást kapok PM-ben? Ha bármit is számítana már régen felkötöttem volna magam, már csak az önérzetem miatt is(#162380) alázógyík De ugye a k.rvából lesz a legjobb családanya
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162364 üzenetére
Rendben nézzük a Te példádat. Egy Suzuki Vitara átlagára legyen mondjuk 6M forint. Ár/érték arányban kiemelkedő a piacon, de üsse kavics. Ennyiért kapsz egy 100e km alatti futású 5 éves X3-at. Tény, hogy valószínűleg többet kell költeni az elején rá, így számolhatunk úgy is, hogy legyen 6-7 éves és 150e km, hogy azonos árban legyünk.
Tehát akkor a Vitara milyen kényelmet is biztosít egy X3-hoz képest?
Ha valaki elhanyagolja az autóját, az lehet 1 de akár 20 éves is, akkor is fos lesz. Érdekes módon én havi szinten tolok bele a 13 éves öregbe 3-5000 km-t, mégsem három hengerezik, nem döglik meg, csak megy, kényelmes. Kopó-fogyó dolgokon túl egy termosztátot kért 20e km alatt, plusz kicseréltetem az AT olaját.
Értem én, hogy ideologizálni kell a dolgokat, csak kicsit már izzadtságszagú a dolog. Családban is volt szalonból kigurított X5M. Szép-jó, de ha nem cégre lízingelem, akkor minden nap lábon hordanék ki egy agyvérzést az értékvesztés miatt, és marhára nem nyújt annyival többet mint a fele annyiba kerülő 3 éves használt darab.
(#162387) HKorn: Innen indult a story:
(#162283) von toth: Ezt mondjuk - és nem flémet akarok generálni- se sosem értettem, hogy 15+ éves prémiumokat minek megvenni? HOgy a lakótelepen megmutassuk ki a császár? Hol ad többet? Meg főleg minél.A prémiumnak pont az a lényege, hogy újonnan veszed. Te fi+!%tad be az pingvin-lazac bőrülést, nem tapperolták össze a kormányt. Minden hangtalan, megy és teszi a dolgát. Amikor már kétszer porrá törve józskapistakarcsi egy cigivel a szájában sejtelmesen belefúj a motorháztetőbe és csak annyit mond; húhhha, akkor az már nem prémium.
Na ez a netto faszság, már bocsánat. Külön megmosolyogtató annak fényében, hogy hősünk egy Ignist hajtva, Daciakkal szemezve mondta meg az igazi tutit. Látjuk az ellentmondást?
(#161766) von toth:Sziasztok véleményt szeretnék kérni három opcióról. Egy ignis 1.3-at tervezek lecserélni az alábbi verziókra. Tapasztalatokat gyűjtök és ezért érdeklődöm mi a véleményetek ezekről;
1. opció dacia 1.6 114 LE (valami nissan motor) duster
2. opció dacia (1.2 tce) duster
3. opció dacia sandero (0.9 motor)
4. új ignis
Ezeket ha mákom van újonnan, ha nem pár évesen szeretném megvenni. Melyik javallott, melyik kerülendő?
kösz
Lehet sztereotípiásat játszani, de amit fent vázolt hősünk az az 500.000 Ft-os elhanyagolt, lelakott szar. Ha valaki új autó árában vásárol mondjuk 2-10 éves prémiumot, és ne adj Isten normálisan kifizeti azt amire szüksége van (nem a unix alsó polcáról veszi rá még a fékeket is), akkor lényegesen jobb élményt fog kapni. Technológiában lehetnek elmaradások, mert nagy változások voltak az utóbbi években (radaros tempomat, lane keep assist, self driving, stb), de a kényelem és az anyagminőség attól még ott lesz.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
veterán
válasz von toth #162382 üzenetére
azzal hogy felvetted a kesztyűt, sikerült teljesen személyes irányba terelned az eddig rendes mederben futó vitát, gratula nem lehetett volna ezt a részt privátban elintézni?
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
válasz von toth #162375 üzenetére
Csak annyira hogy onnan vettem most kocsit. Meg Hamburgba-Flensburgba és Dánba járok dolgozni.
Egyszer az életben felejtsétek már el a fiatalsággal és tapasztalatlansággal járó mindent tudás érzését! Nem ti vagytok az elsők akik szembekerülnek ezekkel a gondolatokkal, és nem is mi leszünk az utolsók akik azt hiszik mindent is tudnak a kérdésről.
Attól mert ti nem igénylitek azokat a pluszokat amiket mások igen, még nem biztos h mások futóbolondok. Az hogy másoknak mire telik vagy mire nem, sem rátok sem másra nem tartozik alapvetően - a zsebben turkálás , pláne előítéletek alapján jó magyar szokás. Ugyanakkor igen csak árulkodó ha mellé rakjuk azt, hogy nem meri vki megvenni a neki jobban tetsző idősebb autót mert retteg a bármitől is meg azt hogy azért mert nem felső kategóriás autót tudott venni úgy érzi h lesajnálják. Ha szabad, akkor erre csak annyit mondanék h hagyjátok a heréiteket leszállni a gyomrotokból!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Xero
nagyúr
válasz von toth #162358 üzenetére
Egy 3M-ós 15 éves hétszentség, hogy kényelmesebb és kulturáltabb lesz mint egy új 3M-ós gép (vagy mennyi most a legolcsóbb fiszfasz). Lehet, hogy nem lesz benne holttér figyelés, meg radaros tempomat, meg google navi, de sokkal jobb lesz az összeszerelési minősége, az anyagai, a futása, a járáskultúrája még mindig. A beépített anyagokat évekkel nem nagyon lehet kiváltani.
Alapvetően én sem vásárolok semmiből használtat, de az autó pont belefér, mert irtózatosan nagyokat lehet spórolni.
Jelenleg is egy 13 éves öreggel járok, de az új autó kínálat legalább 20-30%-ánál tuti kényelmesebb. A következő autó is egy használt 1-3 éves hasonló kategóriás autó lesz. Az árán lehetne venni egy fullos mondeot újonnan, de nekem megér annyit a kényelem, hogy nem feltétlenül én fingom először tele az autót.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz von toth #162346 üzenetére
Én is valami hasonló véleményen voltam még egy évvel ezelőtt. Viszont 11 éves Volvókából (S60) átülve a vadiúj S-Crossba azért érzem a különbséget. És nem az új autó javára. Ráadásul azért az S60 nem éppen a prémium kategória.
A másik ezzel kapcsolatos élmény az egyik kolléga 2012-es Mondijával volt. Míg megvolt az UFO Civic, az a Mondi volt az áhított tökéletesség. Aztán pár hónappal ezelőtt megint beültem egy közepes távra és elcsodálkoztam. Feltűnően hangos volt, kemény, kényelmetlen üléssel, elég furcsa rugózással. Erre nekem is írta Bitmalac az öreg prémium vs. újautó szindrómát.
Azért 10-12 évesen még egyáltalán nem lélekvesztő egy minőségibb autó, viszont tény, hogy rejt magában nem kevés kockázatot már. De, ha normálisan meg volt tervezve és le volt gyártva, akkor már csak a gazdán múlik az, hogy mit tud nyújtani ilyen idősen.
Persze ez is csak saját vélemény, értelemszerűen megértem, ha valaki másképp látja.
Egyébként végigolvastam a múltkor is linkelt "Prémiumkategóriás autóvásárlás..." TDK dolgozaton. Vannak benne elég furcsa részek, de volt egy-két meglepő, új gondolat is számomra.
[ Szerkesztve ]
-
válasz von toth #162349 üzenetére
Ízlésről akarsz vitázni úgy hogy bárki akinek más az értékrendje hülye (és azért kicsi országunkban jellemzően többen vesznek használt autót mint újat) ? Szerintem nem jó alap és kezdés. De ez csak az én véleményem, és persze lehet ignorálni.
(#162352) molnarpeter : erre írtam h egy bizonyos szegmens a neve ellenére sem prémium , csak branded. Attól mert valami drága volt új korában még nem biztos h jó, jobb másnál különösen nem használtan.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz von toth #162283 üzenetére
Először is, a premium gyártók alsó kategóriás autóit említed amik nem prémiumak, csak a branded kategória miatt kerülnek többe. Az X3 meg a Vitara max fizikai méretében hasonlítható össze. Gyk szegény ember villantósa. Ami még akkor sem lenne baj, ha tisztességgel megkap mindent - ha ez volt az álma, akkor legyen neki.
Ugyanakkor egy valódi prémium autót soha nem megvenni , hanem üzemeltetni kerül sokba. Amikor egy xc90 fékcseréje korától függetlenül 6 számjegyű összeg és nem 1-sel kezdődik akkor már megvan a kategória. És ezek az 15+ éves vasak is adnak annyival többet még most is, hogy ezerszer ez, mint egy új de kisebb bármi. Nem mellesleg az első belefingás élményét már nem lehet említeni: van ismerős aki gyártónál a sorról az udvarra áll a kocsival Kecskeméten és azzal versenyeznek kinek sikerül előbb belefingani mint a tulajnak.
Osztán van még egy aspektusa a dolognak. Tegyük fel hogy megengedhetek magamnak egy 15 milliós autót. Ez már azért karcolja a kategória alját. Világosíts fel kérlek, miért kellene vállalnom az értékvesztését? A mert csak nem jó indokNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
pengegyerek
aktív tag
válasz von toth #162301 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Szóval ha a költségekre fel vagyok készülve akkor egy jobb Audi is megéri 500-600 körül Nos ha más kocsit veszek arra is számolni kell a szerviz költségeket szóval olyat vennék amilyet szeretnék is Már csak ki kell fogni egy jobb példányt Mondjuk amit linkeltem egész jól néz ki illetve kevés kilométer van benne és csak 400 000... Nyilván a többi meg személyesen kiderül remélhetőleg
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- OpenWRT topic
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- LEGO klub
- Bittorrent topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Elektromos autók - motorok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék