Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coccolino_O
őstag
válasz footy #209154 üzenetére
Amennyi pénzt én maximum rááldoznék, abból megkapom a legkutyább focus-t, és nekem nincsen szükségem egy akkora autóra amúgy sem. Bármilyen normálisra rá kell dobnom még egy ezrest, ha nem többet. Nincs az az isten, hogy 5 v. 5 és fél ezer fontot adjak egy 7 éves focusért, még ha jó is.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #209149 üzenetére
A békalámpás v. a ráncfelvarrott? Nem vagyok ráfixálva a fiestára, de nem tudom, hogy mi lehetne még alternatíva kisautó szempontjából, amit nem kell taposni, hogy megmozduljon.
Alfa Romeo Mito-ba nem akarok beleugrani.[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
A szakértők véleményére van szükségem. Két autó között vacilálok:
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 125 lovas (2013-2017)
Kia Rio 1.4 110 lovas (2012-2017)Árban nagyjából megegyzenek itt kint, melyik lenne a jobb választás szerintetek? Főleg megbízhatóság és fogyasztás szempontjából. Autópályán a turbós kevesebbet szenvedne?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
2004-2010 között gyártott gyártott Suzuki Swift esetében van jelentősége, hogy 1.3-as v. 1-5-ös a motor? Gondolok itt fogyasztásra, meg hogy a nagyobb motor esetében várható, hogy a plusz lóerő miatt nem fog annyira szenvedni pl. autópályán? Tudom, van, aki csak legyint 10 lóerő különbségre, de ilyen alap autó esetében még ennek is van jelentősége.
Habár nem fér bele az eredetileg tervezett költségvetésembe a relatív keveset futott Swift Sport, de megérné esetleg azt venni az 1.5-ös helyett? Mi az általános vélekedés? Mert amit olvastam, az alapján pl. hulladék a Sport fogyasztása. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Bocs megint a hülye kérdésért, kb. 1000 fontnál többet nem szánnék autóra, van bármi ötletetetek, hogy mit vegyek? Éves szinten 7-8 ezer km-nél többet nem megyek, benzinest preferelnák. 1.6-os motornál nagyobbat nem vállalnék be, és nem bánnám, ha nem kéne taposni az autót, hogy megmozduljon, ha turbós, az nekem egy plusz. Alapvetően kisebb méretben gondolkodnék. Legfontosabb a fogyasztás lenne, meg hogy legyen relatív megbízható. Az én listám valami ilyesmi lenne: Suzuki Swift/Mitsu Colt CZ2/Kia Ceed. Szóval most inkább elmozdulnék a japán/koreai irányba. Köszi. -
Coccolino_O
őstag
válasz MC Pite #195235 üzenetére
Pár Proceed fér bele abba a keretbe gyors csekkolás után. Ceed-ből meg Dunát lehet rekeszteni, annyi van.
Tudnék venni egy viszonylag alacsony futásteljesítményü, jó állapotú Honda Jazz-t a kollégámtól, de a kocsi automata, és nekem a Jazz túlságosan nőies.
Ha nem örömmel nézek rá a kocsimra, inkább nem veszem meg. Az egyes Yaris is túlságosan csajos nekem, ez van.Automa váltótól én csak amiatt ódzkodom, mert sokkal többe kerül javítattni, mint egy kézist. Nyilván nem azt mondom, hogy beszarik holnap, de igyekszem minimalizálni a potenciális hibalehetőségeket.
A békalámpás utáni de az Auris előtti Toyota Corolla milyen lenne 1.6-os benzines motorral? Vagy még esetleg Mazda 2 1.3-as v. 1-5-ös benzines? Határozottan japán v. koreai benzines irányba mozdulnék.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz MC Pite #195230 üzenetére
Jó, hogy említetted a Kia-t. A Ceed/Proceed vonalon melyik évjáratot és motort érdemes venni? Van olyasmi, amikre háklisak?
molnarpeter: Pontosan, teljesítmény után fizetsz, de szerintem a múlkor gyopi voltam, és egy 130 lóerős pdi-s autót néztem meg, nem a gyengébb sdi-t, azérrt lett volna olyan sok a biztosítás.
vzsryl: Szuper, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #195219 üzenetére
Nem tudom, hogy bevállalnék-e egy olasz autót ezen a ponton. És mondom ezt úgy, hogy átmentem két Fordon eddig, aminek szintén nem túl jó a híre. Külsőre az a Grande Punto mindig is bejött, azt nem tagadom.
Nem azt mondtátok a múltkor, hogy a Grande Punto meg szervó problémás? Milyen motor lenne abba az igazi, 1.4 T-jet?
dj79: Biztos jó az a Jazz, ha nem kell állandóan katalizátort venned hozzá. Nekem annyi helyre sincsen szükségem, egyedül vagyok.
MC Pite: Yaris-n én is gondolkodom. 1.8 VVTI ha nem számít a benya meg a biztosítás.
vzsryl: Na várjál, most te melyiket mondod? Az első generációst, amit 2004 és 2010 között gyártottak, vagy a második genes ráncfelvarrottat?
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #195219 üzenetére
Igen, tudom, azt mondtad a múltkor is. 1.9 SDI-ből wiki szerint van kettő is. A második egy picivel több ló meg nyomaték. Wiki szerint 3-as Polo, 4-es Golf, 2-es Ibiza, 1-es Leon, 1-es Octavia meg Bora van azzal a motorral szerelve. Józan észből kiindulva, 67 lóerő az Octaviat meg a Bora-t még annyira sem hajtja meg mint a könnyebb Polot v. Ibizat. Ebben a listában lévő autók nagy részét meg sem találod az interneten hirdetés formájában, hozzátenném. Vagy van 3, hatalmas futásteljesítménnyel.
A biztosításom az egekben lesz 1.9 dízellel, azért nem akarom erőltetni. Elég volt kifizetnem 1500 fontot az első évre...
Rövid távra dízelt nem erőltetném, még akkor is, ha azt mondod, hogy elpuszítathatatlan az az sdi.BigBlackDog: Francia még egyszer nem kell, most haldoklik a Twingo-m. Aztán lehet, hogy pont kifogtam egy szart.
vzsryl: A modernebb Swift nekem nagyon bejön külsőre, abból vehetek legalább benzinest? Melyik motort érdemes v. mindegy? Swift Sport?
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Az autóm motor problémás és mivel nem fogom elkölteni az autó értékének a felét arra, hogy megcsináltassam, felkészülök arra, hogy csak idő kérdése, hogy vennem kell másikat, amikor beszarik, v. meg sem várom, hogy eljussak arra pontra és elpasszolom bukóval.
Dízelt kerülném, nem vezetek ahhoz eleget, szervízeltetni meg nem szeretném (dpf, kettőstömegü meg társai...). Napi 20-30km-nél többet nem vezetek, kisebb benzines motorban és kisebb méretben gondolkozom. Van-e esetleg valami ötletetetek, hogy 1.2-es v. 1.4-es benzines esetében mit érdemes nézni? Nem bánnám most már, ha relatív megbízható lenne és a fogyasztása is emberi keretek között maradna. Márka nem érdekel, évjárat se, nincsen fétisem, árkategóriát szívesen írnék, de itt angoloknál sokkal olcsóbban megy ugyanaz, mint otthon, de nem hiszem, hog 1-2 ezer fontnál többet rászánnék.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #194492 üzenetére
A multiair egység cseréjéről láttam egy számlát, 700 font volt a multiair egység 300 a munkadíj. Azért az masszív. Az autó értékenek az 1/3-a megy szervízre. Gyenge sebváltót yt-n is említették. Hm... Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Nem hagy nyugodni, szóval meg kell kérdeznem. Az Alfa Romeo Mito 1.4 155/170 lovas verziója mennyire jó/rossz autó, bárkinek van bármi tapasztalata? Mire kell odafigyelni ezeknél?
Olasz autóról én még jót nem hallottam, de ugyanez elmondható a franciáról v. a fordról is, szóval ezen a ponton már mindegy.
A biztosítás és a fogyasztás miatt nem igazán mennék feljebb mint 1.4, de ha muszáj, akkor bedobnám az első generációs Suzuki Swift Sport-t, mint szegény ember alternatívája a warm hatch kategóriában. A régebbi Opel Corsa VXR is lehetne egy befutó, de mintha úgy rémlene, hogy a corsa-k szeretik enni a hengerfejtömítést. És persze, Abarth Grande Punto is lehetne egy másik választás. Ez a négy autó nagyon hasonló v. azonos árkategóriában mozog itt kint, azért említettem meg őket. Bármi más ötlet esetleg ebben a körben? Mistubishi Colt Ralliart évente párszor felkerül eladásra, szóval azt nem említem meg, mint lehetséges választás.
Abarth 500/595 anyagilag még nem fér bele, majd talán jövőre.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Szeretnék tanácsot kérni autót illetően. A jelenlegi 1.2-es benzines fiestám kiesz a gatyámból fogyasztás szempontjából, és jó lenne valami más helyette. Hétköznaponként pár km-t megyek mindkét irányba, viszont hétvégente autópálya és/vagy országút is befigyel a másodlagos munkám/hobbim miatt. Szerintetek érdemes lenne váltani egy 1.4-es benzinesre, hogy legalább a vegyes fogyasztás jobb legyen? Igazából ez nem kérdéses, kell másik.
Dízel nyilván nem jó ötlet erre a minimális távolságra, és nagyobb benzines feltehetőleg nem igazán lenne jobb a nagyobb fogyasztás és magasabb biztosítás miatt. Nekem ami bejön, az az Alfa Romeo Mito például, viszont ha a multiair beszarik, az autó értékenek a fele megy az alkatrészre és munkadíjra. Tudnátok ajánlani valami lehetőleg kisebb, "jó" fogyasztással rendelkező, és relatív megbízható márkát és típust? Konkrét árat nem tudok sajnos írni, otthon hasonló évjárat és állapot kb. kétszer, háromszor többe kerül, mint itt.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz tboy93 #189411 üzenetére
Nincsen mit megcsináltatni rajta, egész internet többé-kevésbé arról szól, hogy ez a motor mennyire szar fogyasztás szempontjából. Nagyobb távolság és nagyobb sebesség esetén meg még inkább. 3 ezret pörög 60 mérföldnél, laikusként is tudom, hogy ezek a kis benzines motorok szenvednek autópályán, nem is erre lettek tervezve, meg 11 éves autóról beszélünk.
"Ha nagy gond a benya 3 otlet jut eszembe:
1) LPG
2) motor
3) busz"Mehetnék helikopterrel is.
mokus1: Nincsen tolva, és nincs is mit tolni rajta. 81 lóerő semmilyen fajta teljesítményt nem adott és ad 1,2 tonnához.
MunezXBK: Nem tudom, kérdezd meg a Skoda-t hogy miért hívják vrs-nek.
kisskd: Meglesem őket, köszi.
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Szükségem lenne valami autóra, napi 100 km utazásról beszélünk (összesen), aminek a jelentős része autópálya és/vagy országút. Nem tudom, hogy üzemanyag/fenntartás szempontjából jobban járnék-e egy dízellel (max 2.0 literes) v. egy kisebb benzines (1.6, max 1.8). Biztosítás miatt nem tudok megvadulni egyik esetben sem. A jelenlegi 1.2-es fiestám kiesz a gatyámból benya szempontjából, kell valami más. Életkor és márka nem érdekel, csak az, hogy legyen relatív megbízható és ne kelljen rá egy vagyont költeni, ha valami tönkremegy benne. A listázott autók, amik jó állapotban vannak, 2 és 3 ezer font között mozognak átlagban.
Amikben én gondolkodtam:
Mazda 2 Sport 1.5
Suzuki Swift Sport 1.6
Seat Leon 2.0 TDI FR
Seat Ibiza 1.9 TDI FR
Skoda Fabia VRS (ugyanaz a motor, mint az előzőben)
Audi A3 1.8T
Toyota Corolla/Auris?. Bármi más benzines japán?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Ford Fiesta Mk6-nál melyik évjárattól érdemes nézelődni, és mire kell figyelni vásárlás esetén? 1.4 v. 1.6 motort ajánlanátok? Igazából vegyes használatra kellene, szóval lenne városi és országút valamint autópályán használva is.
Köszönöm.
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Kénytelen vagyok autót venni, valami járgányra lenne szükségem, városba és autóútra, talán autópálya is benézhet a jövőben, de kicsi rá az esély. Az nem baj, ha nem hal meg, miközben ki kell gyorsítani, vagy le kell előzni valakit...
A listám:
Citrom C2
Fiat Grande Punto
Ford Fiesta MK5/MK6
Honda Civic MK7 v újabb
Mazda3
Nissan Almera
Peugeot 307/308
Renault Clio III v. újabb és Megane
Seat Ibiza
Toyota Corolla
Opel Corsa D-E/Astra H-J
VW Golf/PoloEzek közül miket érdemes azonnal elfelejteni, és melyek lehetnek értelmes választások? Tudnátok évjáratot is írni hozzájuk? Ha van bármelyiknél jobb ötletetek, jöhet az is. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
2002-2009 közötti Renault Megane közül miket érdemes nézni? Köszi.
-
Coccolino_O
őstag
válasz stickermajom #164059 üzenetére
Erősen túloztam. Ma lecsekkoltam ugyanolyan feltételekkel, és 170 font lenne az évi különbség az 1.2-es javára. Corsa D-t szabad vennem, ha ugyanolyan feltételek mellett vehetem meg, mint a C-t?
Köszi mindenkinek amúgy a segítséget.
-
Coccolino_O
őstag
válasz stickermajom #164052 üzenetére
A különbség éves szinten kb. pár száz font lenne az 1.2-es motor javára.
"azt elviszi a kisebb motor szenvedése miatti fogyasztástöbblet."
Oké, ezt nem tudtam. Akkor érdemesebb 1.4-es motort venni az 1.2-es helyett?
-
Coccolino_O
őstag
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
A múltkor már kaptam tanácsot, de most megint itt vagyok. Mi a véleményetek a 2005-2009 közötti Fiat Grande Punto-ról? Melyik évjáratot érdemes megvenni? 1.2-es motornál feljebb nem mennék.
Eddig úgy nézett ki, hogy Opel Corsa C lesz, de bejön a Fiat formavilága, viszont kb. mindenki szidja az olasz autókat, ezért inkább megkérdezem. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
-
Coccolino_O
őstag
válasz Luck Dragon #163165 üzenetére
Itt, Angliában potom összegért mennek a használt autók, így konkrét összeget hiába mondanék, itt ugyanaz az autó sokkal kevesebbe kerül, mint otthon, viszont itt meg a biztosítás drága, ezért 1.2-es motornál feljebb nem megyek, ha nem muszáj. Munkába járáshoz kellene, plusz néha bevásárolni vagy elmenni edzőterembe, napi 40 km oda-vissza, maximum. Corsa C, avagy 2000 és 2006 között. Toyota Corolla E12-t akartam, de sürgős lesz az autó vétel a jogsim után, és olcsóbb a vételár, plusz a biztosítás is.
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Opel Corsa és Astra terén melyik évjáratot érdemes venni, milyen motorral? Köszi.
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Mivel alapvetően segg hülye vagyok a kocsikhoz, de hamarosan esedékes lesz a vásárlás, így ti lesztek azok, akik kivezettek a fényre.
Valami kisebb autóra lenne szükségem, itt Angliában eléggé olcsók a használt autók és mivel a biztosítási végösszegnél hatalmas jelentősége van a motor nagyságának, így 1.2 v. 1.4 fölé nem szeretnék menni. Alapvetően városban és városon kívüli ingázásra lenne használva, mondjuk legyen napi 100 km, de az már nagyon extrém. A csapott hátú Toyota Corollák (E12?) eléggé bejönnek külsőre, viszont fogalmam sincsen, hogy mennyire jól vannak összerakva. Kb. ilyen méretben gondolkodom, ha megmondanátok, hogy még mit érdemes nézegetni, és milyen motorokat érdemes kerülni, akkor szuper hálás lennék. Van jelentősége, hogy dízel v. benzin? Mert én úgy tudom, hogy rövidebb távolságokra jobb a benzines. Köszi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest