- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- sh4d0w: Vigyázz a háttértáradra...
- DraXoN: Budget kategória Xeon 2678v3 VS Ryzen R5 5600X
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
-
LOGOUT
Mikrotik routerekkel foglalkozó téma. Mikrotik router típusok, hardverek, router beállítások, programozás (scriptek írása), frissítés, és minden Mikrotik routerrel kapcsolatos beszélgetés helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
e90lci
senior tag
Sziasztok
Kb 1 hónapja vettem egy RB3011-es routert minden be van állítva jól működik,csak az IGMP csomagokkal van egy kis gondom,hogy teleszemeteli a hálózatomat.Jelzem kezdő vagyok a konfigurálásban.bambano a múltkor próbált segíteni de nem jöttem rá,hogyan és milyen firewall szabályokat kellene létrehoznom,hogy jól működjön.A bridge filtert is próbáltam beállítani (látszólag működik de mégsem szűri a csomagokat).Teszek még itt egy próbát,felrakom a konfigot ide hátha valaki tud segíteni.
ether1 (WAN)
bridge (Lan)
ether2 master=eth3,eth4,eth5 (slave)
ether6 master=eth7,eth10 (slave)
eth8-eth9 (bonding) a nas miatt
Szeretném megoldani,hogy az IPTV (igmp csomagok) csak a 192.168.1.20,192.168.1.21 es IP címre menjenek ki (fixen be van állítva IPTV STB)?
Itt egy kép a belső hálózatról:
Azt szeretném ha csak a zöld vonal mentén menne az igmp (IPTV címtartomány:224.0.0.0-239.255.255.254).
Köszönöm előre is ha valaki beszúr ide,vagy egy bridge filtert,vagy firewall szabályt,amitől jól működik és a többi ip-címet nem szemeteli össze.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2998, 100% Akksi
- antivirus szoftverek, licencek, Legion Pro 7 RTX GAMING laptopok (RTX 4090), Dokkolók