Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mintcar

    tag

    Holnap lecserélem az olajat már 5500km-t ment a régi.
    Most a csere mellett szeretnék rámenni a olajjárat tisztitásra is. Még régebbról maradt egy champion olajszűrőm, és egy bontatlan 5l-s 10w40 vipcar olaj amit még láncfürészhez lett véve.
    Ehhez még vettem egy kanna vipcart a tuskóba. És rendeltem egy motorbeltér tisztitót
    ( T.egere tudom, szar szemét szutyok,és még a csatornába töltenéd, de ez kell most hogy jól érezzem magam :D ).

    Terv az hogy, fáradt olajba bele lötty, és 15 percig járatom a motort és le eresztem, és a régi szürőt is kidobom, félve attól hogy telenyomja szutyokkal a mosóolaj(mert mi van ha tényleg müködik?).
    Aztán mehet bele a 10w40 vipcar és champion szürő, és megyek vele egy karikát a ház körül. Megint leeresztem, és a szűröt megtakaritom aztán kap még egy adag vipcar-t most már 15w40-et, amivel már egy nagyobb karikát megyek kb 15-20km-t, persze alacsony fordulaton és lehető leglasabban, ennyit csak kibír a vipcar is.
    Aztán megint leerszt szürő megy a kukába(vagyis majd a benzinkútra a fáradt olajal együt).
    A szelefedelet, az olajszűrő házat, és a kartelt leszedem hogy az olajmaradéból ami egy csere folyamán nem jön ki minét többet kiszedjek, persze az olajpumpa szűrője is kap egy alapos tisztiást. Amit elérek a forgattyús házban kitőrlöm szilviával, ez igaz a hengerfejre is, meg mindenre.

    Aztán összetesz és mehet bele a Magnatec és a Mann szürő.

    Bár a boltos felhívta figyelmem hogy a MANN termékeket már nem a németnél gyárják, többnyire a cseheknél, braziloknál, és mexikóba.

Új hozzászólás Aktív témák