- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Asszociációs játék. :)
- Otthoni hálózat 1 Gbit felett?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Az elfelejtett kiberfegyver
- TOTP generátor PHP-ra
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
WillyX
tag
Olyan, aki Debrecen/Nyh környékén lakik és szokott bontókba járni, az szóljon már, mert sosem jut időm elmenni egybe sem. 2 műanyag díszítő elem kellene onnan nem tele oldalas w124-re.
A lényeg, hogy a másik oldalra kellene, nem oda, amiről a kép készült.
-
Mintcar
tag
válasz Mintcar #3982 üzenetére
Sziasztok!
Lepakoltam az utánfutót. Azt hiszem sikerült néhány gyöngyszemet találnom az óriási alkatrész kupacban: kép1kép2 kép3 kép4 kép5kép6. Akitöl vettem piszkosul útban volt a cucc, egy haverja kérte hogy tárolja de külföldre költözött a srác és a nyakára száradt. Az osztrákoktól hozták át törötten a gépet. Ez egy 240d volt.
Szinte a teljes motor, a hajtáslánc, futómű, és még rengeteg apró alkatrész, még a felétsem birtam átnézni rendesen.Csináltam 1-2 fotot még a gépről is, ezek amolyan "elötte" fotok lennének kép1 kép2 kép3 kép4 kép5 kép6 kép7
w123 200D 1.1millió km+
-
sanya116
csendes tag
válasz Templomegere #3995 üzenetére
Most jöttem haza nem voltam gép közelben.
Odaadom amit írtál küld el a címed !-
-
ATA123
csendes tag
válasz Templomegere #3994 üzenetére
Köszönöm a segítségedet.Ha nem veszed tolakodásként felhívlak majd telefonon.
Gratulálok a babához!Nagyon sok boldogságot kívánok neked és családodnak! -
Templomegere
senior tag
hosszú kardánból lehet csinálni könnyen rövidet , és nem is kell mm pontosnak lennie.
mivel van egy bordázott része ahol 2-3 cm-es hossz állítási lehetőség van , mérd meg mennyivel hoszabb az 5-ös váltó a 4-esnél és annyival rövidítsétek meg a kardán első felét . Egy jó esztergályos hibátlanul megcsinálja neked . -
ATA123
csendes tag
Cserélt már ki valaki 4 sebességes váltót 5-sebességes váltótra 123/240D tipuson.
Az érdekelne leginkább,hogy mekkora a kisebb kardán hossza?? -
mercedes13
csendes tag
válasz Mintcar #3988 üzenetére
Hello Mintcar!
Köszi szépen! Hasznos. Ugyan, ez nekem megvan 123 és 124-ben is! Kaptam másik helyről rendes görbét 200-ashoz, mely összehasonlítva egyezik, így tökéletes. Szia bokonon, vagy b_bokonon? Töltsd le a w115 fájlt, minden benne van (angolul).[ Szerkesztve ]
mercedes w115 230.4
-
Mintcar
tag
válasz mercedes13 #3987 üzenetére
Szia!
Itt a motor leírása.
Winrar-al van tömöritve, és Acrobat Readerrel birod megnyitni a kitömöritett állományokat.
Remélem benne lesz amit kereselw123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #3982 üzenetére
Szevasz
Nekem is volt végül mindeféle márkájú javítólemez, elsősorban Klokkerholmot akartam beszerezni, de ez nem mindíg ment, lett Maxicar és Olman is.
De ahogy néztem, gyak. nem sok különbség volt közöttük, mindegyiken kellett (volna) még kicsit alakítani, egyik sem abszolút pontos.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
ATA123
csendes tag
Árulja már el nekem valaki,hogy mi az a EPC,és hol lehet belenézni?????
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Lassan elkezdödik a Merci szétszedése, pénteken megyek vele útoljára.
Kasznishoz ferbruárban megy, de motor, válto, kardán és teljes belső kibontása után.
Ebböl csak az utóbbit csinálom én.
Még utóljára elhozom vele a karosszéria elemeket, bár vannak fenntartásaim, mert a belső küszöbök, és az első sárvédök valami Maxicar márkájú.Most vettem egy teljes utánfutonyi alkatrész, úgyhogy most rendkivül népszerü vagyok itthon
Most igazán megprobálok belecsapni a lecsoba, és addig csinálom amig kész nem lesz,
és már most elnézés mindenkitől a rengeteg kérdésért amit az elkövenkezendő pár honapban fogok feltenni.w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz mercedes13 #3979 üzenetére
Hali!
Azt hiszem lesz, vagyis van egy szeviz cd-m, de ha agyonütnek sem tudom hogy w114 v. w115 -höz.
Holnap délutánra megnézem.w123 200D 1.1millió km+
-
mercedes13
csendes tag
Sziasztok!
Most találtam ezt a fórumot. Az autóm OFF w115 230.4, lenne valakinek egy előgyújtás jelleggörbéje 115954-es motorhoz? Megköszönnémmercedes w115 230.4
-
sanya116
csendes tag
válasz Templomegere #3977 üzenetére
Ittvagyok ne haragudj !
Nem tudom miért de nem kaptam meg az üzeneted.
Írj ide vagy a kisssandor@citromail címre.
Állok rendelkezésedre.-
-
qdak
addikt
válasz Templomegere #3971 üzenetére
gazdagéknál
én megvenném de nincs $ rá ... sajna ... vszinu az 5000ccm kárpotolna az automatát, bár most láttam 1 204 LE s 2800 ast 5 manuál, de vszinu a V8 nem hazudik
vagy 2800 ra 1 0.6 bar-os turbo
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
ATA123
csendes tag
Fel van valakinek telepítve ez a Wis2006 mercedes szervízprogram???
Állítólag minden autó benne van 2006-ig,csak pont a 123-nem, vagy én nem találom??? -
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3971 üzenetére
Úgy mindjárt más !
De az biztos, ha túl olcsó, akkor meg gyanús lehet és azért sem veszik.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
qdak
addikt
válasz Templomegere #3968 üzenetére
akkor meg nem olyan drága fenntartani meg azért nem kell WC re is autoval járni, nekem 1edül az automata zavarja a szivem de ezt már beszéltuk ...
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Danny_L.hu
tag
válasz Templomegere #3961 üzenetére
Ha lenne pénzem rá megfontolnám ezt is, de a ccm túl nagy nekem, és a gázos kocsikért se vagyok oda. De gyönyörű az biztos, az se jó egyébként ha az ember olcsón ad egy szép járgányt, mert az túl gyanús. 800-at simán elkérhetnél érte.
-
qdak
addikt
válasz Templomegere #3966 üzenetére
le le7 veterán vizsgáztatni ?
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #3964 üzenetére
a kocsi messze nem olyan szép mint a képen , ugye a fénykép az fénykép . Valószínűleg az 5000 cm3 miatt nem állnak sorban érte az emberek . Az hogy ennyit bukok rajta már nem nagyon érdekel , nem akarok jövőre is fizetni rá kötelezőt , és teljesítményadót sem. Idén el kellene adnom . Sajnálom én is asszonykám is , de nincs más lehetőség . ennyi autó meg nem kell !!
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3961 üzenetére
Szevasz
Megértem, hogy kell a pénz, de ez már szerintem butaság, ennyiért eladni, amennyi munkát és anyagot abba beletettél. . .
Ha mindenképpen el szeretnéd adni, mert kell a pénz, akkor is szerintem inkább kicsit várj ki és az első ára, ami 900ezer volt asszem sen sok szerintem egyáltalán érte.
Esetlg németeknél nem próbálkoztál ?
Ott is egyre inkább értékelik a régiségeket, de csakis a szép állapotúakat, azokért viszont rendes árat is hajlandóak (és tudnak is) fizetni !www.mobile.de vagy micsoda oldalon vannak többek között náluk használt autók.
Kár lenne szerintem elkótyavetyélni. . ., még ha jó kezekbe kerülne, de kit tudja. . .
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
-
Templomegere
senior tag
-
Danny_L.hu
tag
-
sanya116
csendes tag
válasz Templomegere #3958 üzenetére
Üdv !
Köszi a segítséget !
Megvan a középső öv rész is csak az később jutott eszembe és az nem lett fotózva.[ Szerkesztve ]
-
-
Templomegere
senior tag
válasz Templomegere #3955 üzenetére
szóval az alap előtöltést azt úgy tudod a legjobban hogy a megadott gyáriértékre tekered a főtengelyt ,és úgy dugod be a jelre állított adagolót a helyére . EZ A GYÁRI LEÍRÁSA . Utána aztán lehet műszerrel méregetni , de vigyázni kell minden műszer másképpen mér , ezért ajánlott a Merci által felsorolt műszerek közül választani a pontos mérés érdekében .
-
Batman2
őstag
válasz sanya116 #3953 üzenetére
Szevasz
Nekem t.zsolti szerelője mérte meg a előtötlést a műszerével, a szerint a 615-ős motor az 17 fok körül van.
A szervízkönyvemben pedig (ami ugyanaz, mint ami fel lett téve 124-esben), 26 fok van írva !Hátha tudtam valamit segíteni !
Majd ha végre összerakom már a járgányt, akkor átmnnék azért az "ormányért".
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #3946 üzenetére
Szevasz
Ok, rendeben, ha nem nagy gond, és plusz űt számodra, akkor légyszi szerezz már nekem egy ilyen kézi üzemanyag punpát, akkor nem járkálok utána !
Hétvégén (ha addig nem teszek ismét kárt magamban ) , akkor Miskolcon leszek, akár össze is futhatunk, ha ráértek !
A motorháztetőt, meg ha jó Neked, amennyit beszéltünk múltkor, akkor odaadom a manit, aztán, majd egyszer el is hozom, ha nem nem gond és elfér még kicsit nálatok.
Tudom, hogy nem találtam fel újat az utóizzítással, az újabb mercédeszek is mind így izzítanak, amelyek Beru GN-es (vagy ennek megfelelő), gyorsizzítós gyertyákkal és vezérlővel vannak felszerelve, de azért azok kötve hiszem, hogy olyan gyorsan elhasználnák a gyertyákat !
Annyi az új, hogy hurkos gyertyákkal még nem volt utóizzítás, holott végülis szerintem lehetne és megfelelő beállítások mellett nem rövidülne szerintem drasztikus mértékben a gyertyák élettartama sem !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz sanya116 #3953 üzenetére
köszi , képeket megkaptam a kérdésem csak annyi hogy a harmadik öv hiányzik , vagy eleve nincs is ?
Előtöltés fogós kérdés , mivel a a 615, 616-os motoroknál minden könyv mást ír . A gyári szerelési utasításban fel van sorolva 3 műszer , amikkel mérheted az előtöltést , és ezekhez a műszerekhez meg van adva az előtöltés mértéke .
Mennem kell , később folyt...
-
WillyX
tag
Na, szépen jártam ezzel a futóművel.:] Felbuzdulva azon, hogy lehet állítani a hátsót, ezért tegnap elvittem Nyíregyházára a Marsóba. Fickó közölte, hogy dőlést nem lehet állítani. Szóval vagy a szervízkönyv nem ok, vagy a fickó. Lényeg azért, hogy bemérte műszerrel és az jött ki, hogy nem is úgy áll a kerék, szóval szerinte a gumi, ami rosszul kopott elől volt régebben és az előző tulaj hátra tette. Az első futóművet pedig már nyáron rendbe rakattam, mert műszakin nem ment volna át, olyan rozsdás volt minden. Szóval lehetséges a dolog. Lényeg, hogy megnyugodtam, hogy egyelőre ez rendben van. Mondjuk ez a szervízkönyves dolog azért még izgatja a fantáziámat. Ilyen van, hogy ekkora baki van egy könyvben? Vagy szérián belül lehet ilyen eltérés, hogy egyikben lehet állítani, másikban pedig nem?
-
sanya116
csendes tag
Üdv Templomegere !
Megvannak az övek küldtem e-mailen képeket róla.
123-asnál 200 D menyire állítsam az előtöltést ?
Most 17.5 fokon van de szerintem nem az igazi te mennyire szoktad ?
Csak azért kérdem mert több adatom is van te menyire szoktad ?Felraktam a 240 -es hengerfejet felújítva a 200 d-re eddig jól viselkedik.
-
-
t.zsolti
tag
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #3912 üzenetére
mivel hengerfej után kutattam találtam egy tagot akinél a polcon porosodik már egy idelye(mivel hengerfelyekkel foglalkozik és régebben tudott rendelni ujjat,és valaki megrendelte csak nem ment érte)ha érdekel valakit megadom a számák,
sajna már nem tud rendelni.MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
Amúgy teljesen igaz !
Ahogy én is mondtam, kb. 1,5 percig megy az izzítás, utána lekapcsol az elektronika, akár van indítás, akár nincs !
Nem csak a gyertyák folynának el, hanem az akku is, igencsak, de legalábbis lehetne dobni a kukába, mert olyan szulfátossá válna, hogy már az isten sem keltené azt életre.Szóval helyes működés esetén, alapban max. 1.5 perc ízzítás, utána mindenképpen lekapcsolás, de a visszajelzés csak addig világít, amíg az adott motor hőmérséklet szerinti minimum izzítási idő le nem telt, utána a visszajelzés elalszik, de még az izzítás attól megy a max ideig, amit az indítózás tud hamarabb leállítani !
Szóval, az 1.5 perc alatt, amikor kezdessz indítózni, akkor kapcsol le a relé valójában !Már gondolkodtam rajta egyébként, hogy meg is lehetne építeni házilag egy izzítórelét, ami az eredetinek megfelelően, helyesen végzi az izzítást !
Sőt, azon is gondolkodtam már, hogy egy olyan vezérlő kapcsolást is lehetne építeni, ami beindítás után még egy darabig (1,5 - 3 perc) kisebb árammal utóizzít (EN.: post heating), a hurkos gyertyával is, mint ahogy a modernedd motoroknál van az újabb, toll formájú gyertyákkal.
Azt már egyszer próbáltam, hogy beindítás után közvetlen, direktben az akkuról áramot adtam az izzító gyertyákra, és hallhatóan, pár másodperc alatt csendesebb és egyenletesebb járású lett a motor,, hogy kapott egy kis plusz hőt a bemelegedés alatt !!!
Szóval valszeg hasznos és kivitelezhető lenne, lehet, egyszer meg is csinálom ezt a vezérlőt, csak legyen időm, amiből nagyon kevés van.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
ATA123
csendes tag
válasz Danny_L.hu #3936 üzenetére
Sajnos el kell,hogy keserítselek.Kb 1-1,5 perc körűl le kell kapcsolnia.Ha nem így lenne,akkor az izzítógyertyák belefröccsennének az előkamrába.Nekem is az autómban ilyen relé volt,míg ugyanígy el nem romlott.Aztán átépítettem az egészet a külső relés változatra.Képzeld el,hogy elviszed az autót szervízbe,és rajtahadják a gyujtást,mig szerelgetnek kb.1/2órát,gondolom ki tudod találni,hogy mi fog történni az izzító gyertyákkal.
[ Szerkesztve ]
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #3935 üzenetére
Úgy értem, hogy addig míg be nem indítom a kocsit, addig világít a lámpa és izzít is. Nem kéne annak egy meghatározott idő után kikapcsolnia? Amúgy vateráról vettem, made in hungary felirattal . De működik rendesen, jobban, mint a VDO ami benne volt, a fent említett "hibát" leszámítva.
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3932 üzenetére
Amúgy az alatt mit értesz, hogy az izzítás relé nem old ki ??
Nem alszik el egy idő után a visszajelző, vagy arra gondolsz, hogy a visszajelző elalszik, de még utána is fűt ??Mivel a visszajelző az csak egy tájékoztató jelzés, tehát nem marad abba az izzítás a visszajelző elalvása után sem egész vagy 1,5 percig (ez természetes), csak ha indítózol, akkor az lekapcsolja azonnal az izítást !
És milyen relét vettél, honnan ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3932 üzenetére
Szevasz
Hogy kicsit megvigasztaljalak, nem vagy egyedül a szerelgetéssel !
Én is szerelek, szinte minden nap, még mindíg tart a karosszériás javításom a túzfalon és a motorházban és a tűzfal bevonása rezgéscsillapító lapokkal, közben a műszerfal belsejét is szivaccsal fedem le, hogy ott is elnyelődjön a rezgés, ne erősítse az üreg.
Tegnap is este munka után fél hattól fél kilencig ezeken dolgoztam kinn a kb. -1 fokban, vastag, bélelt kabátban, sapkával a fejembe húzva (kesztyüt még nem használok, amúgy sem lehet benne dolgozni) !
Hátra van még az elektromos hálózat javításának maradék része, a hátsó szélvédő fűtés relé és a megégett vezeték javítása, cseréje is.
Ezek befejezte után még vissza kellene tenni a műszefalat is, és az egész szellőzőrendszert, a középkonzollal együtt, mivel az most mind ki van véve belőle !!!
Az egész alját kívülről, belülről rendesen le kellene védenem, mert a az elmaradt, illetve össze-vissza, megbízhatatlan.
Egy kivételével az összes ajtónál cserélni kellene a nyitás határolókat, mert nem állnak meg egyáltalán, egy törött kilincset már cseréltem és az összes küszöb tetejét le kellene rendesen dolgozni, mert mindegyiknél eldolgozatlan a fémfelszín, kilóg, beleakadt az ajtókárpit, nincs összeheggesztve, nincs tömítve.
A mtotor üzemanyag szivattyújánál még mindíg szivárog valahol a gázolaj, nem tömített rendesen és a vadiúj, de használhatatlan kézi üzemanyag pumpát is ismét ki kellene cserélni.
És még ezzel sincs messze vége, ez csak az, amit még most a nagy havazások, eső előtt meg kellene csinálnom, a hidegről nem beszélek mert az már itt van, sajnos.
Amúgy még nincs is igazán hideg, majd akkor lesz az igazi, mikor már odafagy a kezem a csavarra !
Csak bíztatólag írtam.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
WillyX
tag
válasz Templomegere #3931 üzenetére
Köszi!
Amúgy 124-esről van szó, arra is ugyanez érvényes?
-
Danny_L.hu
tag
Sziasztok!
Hagyj meséljem el a mai napom:
Reggel elmentem egy új szerelőhöz, apunak a régi szerelője volt még amikor Merci teherautónk volt. Nagy spiller állítólag, megmutattam neki a kocsit, amikor kinyitotta a motorházat elképedt. Vegyesköretnek hívta . Na mondom fasza, no sebaj. Miután konstatáltuk, hogy azért még lenne mit csinálni rajta, elindultam a szerelőtől. 5km után elmélyült a kipufogóm hangja, éreztem én nem szabad szerelőt meglátogatnom. Ez eddig tendencia volt, hogy bármiért elmentem egy autószerelőhöz, a kocsihoz hozzá se nyúlt, de ahogy eljöttem tőle, valami szar megint előjött a kocsin.
Vettem antennát (ami még a miskolci találkán tört le azt cseréltem VOLNA), meg kürtöt, mert egy Ignis duda van betéve...hát az katasztrófa. Megjött az izzítórelém is, így gondoltam ezeket beszerelgetem. Az izzítórelé cseréje megvolt 10 perc alatt, most már visszajelzi az izzítást a műszerfalon, de ez sem old ki, nagy a gyanúm itt már nem a relé lesz a bűnös. Aztán jött volna az antenna. Hát az egy szívás (nekem még a jobb első sárvédőben van). Ekkorát még nem szoptam, el is tört az antenna háza, fasza silány anyagú volt. De két órát ebben a rohadt hidegben elvett az életemből. Így a dudával nem is foglalkoztam.
Szóval ma ilyen sikerélményes napom volt, holnap meló utána folyt. köv. -
Batman2
őstag
Mivel maga a szervíz két műszakban dolgozik, reggel 6-tól este 10-ig, lehet hogy a mosó is, bár ez nem biztosd, de ha megkeresed a tel számukat a szervíznek, akkor ott biztos meg tudják mondani !
A hátsó futómű beállítására nem tudk mit mondani, ott is van tán lengőkar, lehet, azon kell állítani, de nem tudom, az viszont biztos hogy jeleleg nem jó, ha félrekopik.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
WillyX
tag
válasz Batman2 #3919 üzenetére
Köszi! A nyitvatartást nem tudod véletlenül?
Egyébként most cseréltem át a gumikat télire és azt vettem észre, hogy a hátsó nyári gumik a belső részen sokkal jobban koptak, mint kívül. A hátsó futóművön lehet állítani, vagy mit kell cserélni, hogy egyenletesen kopjanak a gumik?
-
lapa
veterán
válasz Danny_L.hu #3924 üzenetére
ezt mondta a villanyász mester is, de neki "nincs ideje ilyenekre". bocs. és az alatt mit kell érteni, hogy testelési hiba? merthogy nem tudom ám...
-
fecx
csendes tag
lépcsős hátú W-123-as hoz keresek csomagtér ajtó zárat!!
tud valaki nekem ebben segíteni?Mercedes-Benz W-123 240D 1978
-
Batman2
őstag
válasz rambo4ésfél #3923 üzenetére
Aha, a kijelzőről, ha a többi nincs /pillanat.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
lapa
veterán
válasz sanya116 #3898 üzenetére
ilyen orr-megemelős fícsör a g-wagenben is van, rá is lehet hozni vele a frászt az előtted állóra. legalább nem kell dudálgatni, csak bevillantasz a visszapillantójába ha elmélázik. meg lehet tolni még az 50-nel guruló, kurvákat stírölő arcokat az 5-ösön ugyanilyen billegtetős-rámenős módszerrel. persze óvatosan, de elszántan.
krém színű karfája (jobb és bal) nincs valakinek esetleg? neten csak drágán láttam. nem tudom az ülés kialakítása mennyire tér el egy w123-tól mondjuk, egy nagy, 20 milinél is bőven nagyobb luk van a háttámla oldallemezében, ennyit tudok.
ja, és ha van valakinek tippje mitől ugrik meg az üzemanyagszint és a vízhőfok vagy 1/4 skálányit mikor bekapcsolom a lámpát az ne tartsa magában.
[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz rambo4ésfél #3920 üzenetére
Szevasz
Tegyél már fel egy fotót róla légyszi, ha tudsz, kiváncsi vagyok rá !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
rambo4ésfél
senior tag
Sziasztok!
124esnek a hőmérőjét hogy lehet életre kelteni? a kijelző megvan de nem mutat semmit, lehet hogy nincs meg a többi része hol tudom megnézni? vagy ha vkinek megvan a magyar nyelvű szervízkönyv... -
Batman2
őstag
Én ide szoktam vinni:
a Szuzuki-Autószöv járműjavító területén levő kézi mosó, nem drágák és egész alaposan csinálják, meg lehet is mondani, hogy hol kéred jobban.
Voltam még a Gui szervízben is, a kishattárúton egy alkalommal, ott meglepetésemre egy hölgy mosta akkor az autót, amúgy drágább is volt és már pár éve volt, szóval az elsőt ajánlanám.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Szevasz
Szerintem az gyárilag is főként por és koszvédő funkciójú, de nem biztosít vízmentes zárást, éppen ezért is vannak szerintem az ajtó alján kisebb gyári lyukak, hogy kifolyhasson, ami belekerült és akkor nem rohad el, elméletileg !
Ehez két dolog mindenképpen szükséges:
1. legyen az ajtó belül megfelelően védve (főként üregvédő, esetleg alapozó is)
2. legyen tiszta az ajtó belseje, ne legyen tele sárral, amiben hosszú időre megreked a víz és nem tud kiszáradni !!!Ezzel akkor szembesültem igazán, mikor szétbontottam a régi ajtómat, levágtam az ajtóborító lemez alsó 15cm-es csíkját és láttam, hogy tele van sárral, különösen a sarkokban. Védelme meg semmi sem volt, nem volt abban sem üregvédő, sem alapozó.
Így nem csoda hogy szanaszét rohadt az alja.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
WillyX
tag
válasz Danny_L.hu #3914 üzenetére
Én is erre gondoltam, de egy szerelő szerint az természetes, hogy ott befolyik a víz. Szerinte a régebbi kocsiknál nem szigetelték le rendesen és ezért vmi lyuk is van az ajtó alján, hogy a víz tudjon távozni. Szóval szerinte az csak arra van, hogy "lehúzza" az ablakról a vizet, amikor letekered.:]
Csak azért kérdezem amúgy, mert ha tényleg így van és az új sem védene sokkal többet, akkor nem szaladgálnék utána.Batman2: Db.-ben tudsz ajánlani vmi jó autómosót? Mert már nagyon koszos, időm meg nincs rá, hogy én lemossam.
[ Szerkesztve ]
-
WillyX
tag
W124-nél az ajtón lévő ablakok melletti külső gumi mellett tényleg befolyhat a víz gyárilag, vagy eredetileg nem kellene neki?
-
t.zsolti
tag
-
t.zsolti
tag
halihó
UJ 2.4 d hengerfej eladó .nem merci szalon áron.
[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
ATA123
csendes tag
KERESEK!
123 mercihez bal első ATE féknyerget!
Az a fajta ATE kellene,aminek a külső oldalára ATE 32R van írva,és a dugattyúkon hőelvezető lemezke is van. -
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3907 üzenetére
Szevasz
Megcsinálnak bizony minden trükköt !
Amúgy honnan folyik az a porlasztó ??
Már a tetejétől, a nagynyomású csőtől kezdve, gázolajos, netán a csövet szorító anyag teteje is olajos, vagy csak a ház összerakásától lefelé ??
Ha már fenntről, akkor bizony hiába van ráhúzva a nagynyomású cső, vagy a cső nyaka, vagy pedig a fúvóka ház csatlakozásának felfekvő felülete repedt !
Előbbi esetben csőcsere, utóbbiban porlasztóház, de ha az összerakásnál szivárog, akkor is porlasztóházcsere !
Van négy bontott, régi porlasztóm, képtelenség széttekerni őket, szerintem azok is ragasztottak lehetnek.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Templomegere #3906 üzenetére
Köszi én is erre gondoltam, de a ragasztó az elég kendács nem is sejtettem, hogy ilyet is megcsinálnak
-
Templomegere
senior tag
válasz Danny_L.hu #3904 üzenetére
ott nincsen tömítés , fém a fémen tömít . Nálad a porlasztó ház van elvetemedve . Csere javasolt , vagy meg lehet próbálkozni 1x a szétszedés pucolás összerakással . Szar helyeken (90%) ilyenkor tömítőpasztával vagy ragasztóval rakják össze a porlasztóházat, aminek idő előtti porlasztó csúcs beragadás lesz az eredménye.
-
Der Bosss
csendes tag
-
Danny_L.hu
tag
Hali
Következő lenne a problémám. A 4-es hengernél (tűzfalhoz közeli) a porlasztócsúcs háza csupa egy merő gázolaj amikor megyek vele egy picit. Megnéztem a résolaj csöveket, nincsenek elrepedve, tökig rá vannak nyomva. Magasnyomású cső is rá van húzva. Mi okozhatja még ezt a hibajelenséget? A henger az jár, kap üzemanyagot csak így tuti nem eleget. Tipp?
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3897 üzenetére
Szevasz
Nagyon szép, az biztos !Még amennyiért adnák az eurót átszámítva, az még nagyon jó is lenne, de a mobile24 'sikerdíjával' meg még ki tudja mivel (reg.adó ???) együtt már a csillagászati kategóriába fog kerülni !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Micro Four Thirds
- Az App Store-ban már kiütötte a ChatGPT-t a DeepSeek, tévúton az AI-szektor?
- iPad topik
- Programozás topic
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest