Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Motorszám/motorkód: lenne egy régebbi dízel blokk, aminek meg kéne határozni a motorkódját. Szívó, Bosch FP/K22M13 adagoló van rajta. A sejtésem szerinti motorszám (két csavarfej negatívja között az öntvényben 6 szám, pár mm sima, aztán 3/4 karakter, ha jól láttam) első 3 jegye "616, OM616 lenne ezek szerint?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bucihost #11439 üzenetére
Olajcserére nincs valami kiejlzőnél elkövethető nullázás? (VW Golf 4 pl. a két állító pöcökkel elintézi, új Ford Transit kuplung+gáz pedállal, ilyesmire gondolok). Rendes diagnak típusspecifikusan nézelődnék, ami nem csak az ECU-ba lát bele, hanem esetleg több elektronikába is (így lehet pl, hogy olajcsere intervallumra pont nem elég egy ilyen kütyü ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tuhajohn #11764 üzenetére
Kevés km-rel vehető (megelőzésképp nem árt cserélni előbb utóbb befecskendezőket és turbót, megelőzendő a DPF cserét és dugattyúk átégését, csak azért). Váltókat tekintve kérdezd meg a kódját, duplakuplungos drága de gyors, tiptronic komótosabban vált, de 60 ezrenként olajcserével sokat el kéne menjen
Multitronic-nak olvass utána, el fog menni tőle a kedved, dupla annyi a fenntartása egy sima automatához képest, a motor 2011-től már jó lenne. Audi fronton 3.0 TDI+tiptronic lenne ajánlott.
Ha van cég, flottakezelőnél second handben kifoghatsz esetleg egy korrekt ajánlatot (az ÁFA miatt).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tuhajohn #11766 üzenetére
Nem akarok tippelni, mennyiért nézegeted őket, de az ársáv másik végére gondoltam Ha relatív olcsón akarod megúszni, itt egy váltóhibás, kell neki egy felújítás, aztán pedáns olajcserével következő 100-150 ezerre rendben van, elvileg már ennek a motorját sem érinti a kenés megszűnése, szervizkönyve is van. Itt-ott van kisebb sérülés rajta, illetve puttony helyett meg legfeljebb vonóhorog évente párszor. Figyelni kell szervizek alkalmával a motor állapotát, ezek el tudnak menni 250 körül hozzányúlás nélkül. Kell rászánni egy kis időt, vagy megbízni valakit.
Cégre flottás kocsival lenne egy havidíjad, és nem kell javítás miatt aggódni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Babszivacs #11893 üzenetére
Ha nem sajnálod, Diesel Gödöllő nagyon profi hely, ha nem is a legolcsóbb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Babszivacs #11901 üzenetére
Valóban, tényleg
Aggregátor: 4 hengeres simán indul, ha csak egy izzító hibás.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Tartsd áram alatt a cuccost, ha biztosra akarsz menni Biztos nem csak leszívta valami? W212 350CDI mikor lemerült, nem volt semmi különös, csak nem indult és nem zárt vissza, de hibát nem dobott, minden ment tovább rendben. Annyi, hogy lehet pár métert meg kell tenni, kormányszög és hasonlók miatt. AGM vagy sima akkus?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Egy helyben állva nem lehet fogyasztást mérni. Tankolás után számolva, egy hosszabb utat követően (20-30km legalább) térjünk vissza rá Ilyen felhasználásra hasonló árban Priust vennék, az erre van kitalálva, egyszerűen fájna ilyennel nyektetni egy sima belsőégésű motort
C200 az alany? Automata?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jim Tonic #12044 üzenetére
Petróleum alapú összetevőket tartalmaz, de előbb-utóbb elpárolog, csak rövidebb ideig ken. Hosszú távú kenőanyagként a honlap is a WD-40 Bike-ot ajánlja [link] Egy ideig ajtóhatárolóra fújtam WD-40-et, de nem tartott sokáig, átálltam szilikonra. Mondjuk a legnagyobb probléma továbbra is abból fakad, hogy a gumi alkatrészeket mégis mivel szabad egyáltalán kenni, elvégre az olajszármazékok nem feltétlen barátságosak, elvileg a teflon spray nem károsítja a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kiszi07 #12344 üzenetére
Milyen felhasználás lenne, új vagy használt? Lehet kövezni, de én az 1461 ccm-es Renault 1.5 dCi motort tenném első helyre, régi és kiforrott konstrukció, persze kézi váltóval. Újonnan már mindegy, ha véd a garancia, bár hosszabb távon az is lejár, és ki van téve az ember a szervizeknek, érdemes fontolóra venni egy tartós bérleti konstrukciót is (havidíj fix, csak tankolni kell). Szervizköltséget tekintve a legjobb ajánlat sokszor az integrált szervizcsomag, illetve nem árt kalkulálni egy casco-t tetszőleges oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #12385 üzenetére
Kisautó dízelben nekem A3 1.9 TDI (gyárilag DPF nélküli) vagy 2.0PDTDI (BKD motorkód) lenne prémium kategóriában a go-to.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #12391 üzenetére
Tudom, bújjak el (), de 1m körül prémium trióból simán ráböknék egy A3 1.9 TDI-re. Galvanizált karosszéria, minimális odafigyelést igényel csak, nem fog rohadni, alvázvédő nélkül is elvan. Tucat alkatrészek, minden olcsó, alig eszik, PD sem nyűgös, amíg nem akasztanak rá részecskeszűrőt. Ha kell a sedan, A4 vagy B5.5 Passat is ugyanez kb, csak futóműre kell kicsit többet tartalékolni, de Hart szett van jó áron.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest