- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -=Valium=- #13027 üzenetére
Úgy tíz éve lassan vannak terhelésfüggő töltéssel is autók, tehát motorféknél igyekszik tölteni inkább pl, ez is az alacsonyabb fogyasztást szolgálja.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -Solt- #13010 üzenetére
Egy időben best buy volt, azóta talán drágult (xiaomi árazás), de most is ezt választanám. Egy dolog zavar csak, hogy iphone hívásnál erre tenné a hangot, csak nem tudja, de mondjuk úgyis feldobja a választót, ahol rábökök a hangszóróra. Többit nem nagyon ismerem, előtte kazetta adapterrel próbálkoztam, munkában pedig jellemzően USB vagy BT van alapból. Roidmi 2S kapott mikrofont, de nem túl jól hallják az embert, és az érintkezők kialakítása miatt nem jó minden autóhoz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motorosgyík #13003 üzenetére
Feltételezzük a gyári fejegységet. Legolcsóbb megoldást jelentene egy Roidmi 2S, persze nem valami fényes minőségű mikrofonnal. Vannak aztán a kihangosító kütyük, ott a zene minősége nem az igazi. Kicsit drágábban valami típusspecifikus kütyü - ebay (ezen a téren nem vagyok otthon). Utána vannak árban a Yatour, illetve Dension Gateway CD tár emulátorok. Hasonló árban már akad korrekt BT képes fej is, csak az eléggé módosítja a látványt Léteznek még aztán a specifikus, gyári kinézetű droidos egységek Kínából, Seicane oldalán pl érdemes rákeresni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motorosgyík #13001 üzenetére
Csak zene vagy kihangosító is? Mennyit szánsz rá?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sn4k388 #12982 üzenetére
A normális diagnosztika, különös tekintettel az ABS modul értékeire azért remélem még opció a minden kiütése előtt gyanúzom, valamelyik szenzor kavar (kerék, vagy gyorsulás).
Segítene a hiba megállapításában pár körülmény, volt-e valami esemény a hiba kialakulásának idején (pl futómű vagy fék szerelés). A probléma jelentkezése köthető valamilyen állapothoz (pl sebesség, kanyar)?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Templomegere #12962 üzenetére
Igazából csomó dologhoz nincs is nagyon külön porvédő (bezzeg MTZ-hez simán találni ), talán valami méret alapján lehetne keresni...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Batman2 #12912 üzenetére
A tartalék adagolót megpróbálnám egy mesternek megmutatni, hátha menthető baráti áron. Vagy még mindig megpróbálhatsz a kettőből egyet csináltatni, ha nem létkérdés, hogy menjen az autó
bucihost: a csendből ítélve a) olyan hibát találtak, ami miatt azonnal rabosítottak, vagy b) annyira örülsz a legális közlekedés újdonsült módjának, hogy nem bírsz kiszállni (és még nem fogyott ki a tank)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mulderpapa #12827 üzenetére
Kérj árakat, polír után lakk is költség... Lehet, hogy olcsóbb venni szépet és ezt eladni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szilchi #12701 üzenetére
A CLS hátsó nézetben még mindig friss, de kisebb a piaca. Ha nem 10 éves terv, akkor az ML könnyebben eladható lesz később is. Fogyasztás tekintetében Spritmonitor.de ajánlott forrás magát a motort nem ismerem sajnos, motorkód vagy család alapján külföldi fórumokon érdemes problémákat keresni.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -Solt- #12466 üzenetére
Védi magát, nehogy össze-vissza pörgesse az egyszeri user véletlenül, illetve ne tudjon senki leugrani a kuplungról tiltáson Ha vészmódban van, az menet közben érezhető, nem forog le, szívódízelnyi ereje sincs, illetve valószínű karácsonyfává válik a műszerfal.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bandi0000 #12391 üzenetére
Tudom, bújjak el (), de 1m körül prémium trióból simán ráböknék egy A3 1.9 TDI-re. Galvanizált karosszéria, minimális odafigyelést igényel csak, nem fog rohadni, alvázvédő nélkül is elvan. Tucat alkatrészek, minden olcsó, alig eszik, PD sem nyűgös, amíg nem akasztanak rá részecskeszűrőt. Ha kell a sedan, A4 vagy B5.5 Passat is ugyanez kb, csak futóműre kell kicsit többet tartalékolni, de Hart szett van jó áron.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szotyika77 #12385 üzenetére
Kisautó dízelben nekem A3 1.9 TDI (gyárilag DPF nélküli) vagy 2.0PDTDI (BKD motorkód) lenne prémium kategóriában a go-to.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kiszi07 #12344 üzenetére
Milyen felhasználás lenne, új vagy használt? Lehet kövezni, de én az 1461 ccm-es Renault 1.5 dCi motort tenném első helyre, régi és kiforrott konstrukció, persze kézi váltóval. Újonnan már mindegy, ha véd a garancia, bár hosszabb távon az is lejár, és ki van téve az ember a szervizeknek, érdemes fontolóra venni egy tartós bérleti konstrukciót is (havidíj fix, csak tankolni kell). Szervizköltséget tekintve a legjobb ajánlat sokszor az integrált szervizcsomag, illetve nem árt kalkulálni egy casco-t tetszőleges oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jim Tonic #12044 üzenetére
Petróleum alapú összetevőket tartalmaz, de előbb-utóbb elpárolog, csak rövidebb ideig ken. Hosszú távú kenőanyagként a honlap is a WD-40 Bike-ot ajánlja [link] Egy ideig ajtóhatárolóra fújtam WD-40-et, de nem tartott sokáig, átálltam szilikonra. Mondjuk a legnagyobb probléma továbbra is abból fakad, hogy a gumi alkatrészeket mégis mivel szabad egyáltalán kenni, elvégre az olajszármazékok nem feltétlen barátságosak, elvileg a teflon spray nem károsítja a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Egy helyben állva nem lehet fogyasztást mérni. Tankolás után számolva, egy hosszabb utat követően (20-30km legalább) térjünk vissza rá Ilyen felhasználásra hasonló árban Priust vennék, az erre van kitalálva, egyszerűen fájna ilyennel nyektetni egy sima belsőégésű motort
C200 az alany? Automata?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Tartsd áram alatt a cuccost, ha biztosra akarsz menni Biztos nem csak leszívta valami? W212 350CDI mikor lemerült, nem volt semmi különös, csak nem indult és nem zárt vissza, de hibát nem dobott, minden ment tovább rendben. Annyi, hogy lehet pár métert meg kell tenni, kormányszög és hasonlók miatt. AGM vagy sima akkus?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Babszivacs #11901 üzenetére
Valóban, tényleg
Aggregátor: 4 hengeres simán indul, ha csak egy izzító hibás.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Babszivacs #11893 üzenetére
Ha nem sajnálod, Diesel Gödöllő nagyon profi hely, ha nem is a legolcsóbb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tuhajohn #11766 üzenetére
Nem akarok tippelni, mennyiért nézegeted őket, de az ársáv másik végére gondoltam Ha relatív olcsón akarod megúszni, itt egy váltóhibás, kell neki egy felújítás, aztán pedáns olajcserével következő 100-150 ezerre rendben van, elvileg már ennek a motorját sem érinti a kenés megszűnése, szervizkönyve is van. Itt-ott van kisebb sérülés rajta, illetve puttony helyett meg legfeljebb vonóhorog évente párszor. Figyelni kell szervizek alkalmával a motor állapotát, ezek el tudnak menni 250 körül hozzányúlás nélkül. Kell rászánni egy kis időt, vagy megbízni valakit.
Cégre flottás kocsival lenne egy havidíjad, és nem kell javítás miatt aggódni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tuhajohn #11764 üzenetére
Kevés km-rel vehető (megelőzésképp nem árt cserélni előbb utóbb befecskendezőket és turbót, megelőzendő a DPF cserét és dugattyúk átégését, csak azért). Váltókat tekintve kérdezd meg a kódját, duplakuplungos drága de gyors, tiptronic komótosabban vált, de 60 ezrenként olajcserével sokat el kéne menjen
Multitronic-nak olvass utána, el fog menni tőle a kedved, dupla annyi a fenntartása egy sima automatához képest, a motor 2011-től már jó lenne. Audi fronton 3.0 TDI+tiptronic lenne ajánlott.
Ha van cég, flottakezelőnél second handben kifoghatsz esetleg egy korrekt ajánlatot (az ÁFA miatt).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bucihost #11439 üzenetére
Olajcserére nincs valami kiejlzőnél elkövethető nullázás? (VW Golf 4 pl. a két állító pöcökkel elintézi, új Ford Transit kuplung+gáz pedállal, ilyesmire gondolok). Rendes diagnak típusspecifikusan nézelődnék, ami nem csak az ECU-ba lát bele, hanem esetleg több elektronikába is (így lehet pl, hogy olajcsere intervallumra pont nem elég egy ilyen kütyü ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Motorszám/motorkód: lenne egy régebbi dízel blokk, aminek meg kéne határozni a motorkódját. Szívó, Bosch FP/K22M13 adagoló van rajta. A sejtésem szerinti motorszám (két csavarfej negatívja között az öntvényben 6 szám, pár mm sima, aztán 3/4 karakter, ha jól láttam) első 3 jegye "616, OM616 lenne ezek szerint?
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Ford topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OpenMediaVault
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...