- gerner1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Narxis: Problémák, problémák, problémák
Új hozzászólás Aktív témák
-
werles
csendes tag
válasz
Batman2 #12998 üzenetére
Megadta magát a váltó elektronikája. Később pedig, mikor meghirdettem, és eljöttek megnézni, akkor indult az autó könnyedén, . Pár óra múlva viszont már indulni sem akart. A kijelzők ki sem gyulladtak. A fékre lépve viszont minden visszajelző világított, s csak újabb fékre lépésre húnytak ki. Levettem a sarukat az aksiról, fél óra után vissza, de ugyanaz a jelenség. Tehát már be sem indul.
Egyébként egy gyűszűnyi benzint sem sikerült kinyerni belőle. Az AC pumpa a tankba van szerelve, az utastérből nem érhető el. Le kellene az egész alájt (védőlemezeket) bontani, tankot leszerelni. Aknám nincs, így nem ér annyit a benn maradt benzin, mint amennyi munka lenne vele. -
werles
csendes tag
válasz
molnarpeter #12995 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
A kocsi június 12 óta áll. Előző nap tankolta. Gondolom ez még nem vészes. -
werles
csendes tag
Sziasztok!
Légyszíves segítsetek abban, hogy a bedöglött, s ezért már nem használt A160 Merciből hogyan tudnám kinyerni a benne maradt kb. 20-25 liter benzint? Benzinlopó csővel nem tudtam lejutni a benzinig, sőt 8 mm-es benzincsővel sem. Létezik valamilyen leeresztő csavar, mint a régi autókon? Vagy az AC pumpát kiszerelve (azt sem tudom, hol találom) esetleg kézipumpás leszívóval lenne esélyem?
Köszönöm előre is a segítséget! -
hzx0
aktív tag
válasz
-=Valium=- #12992 üzenetére
Én simán venném a bontóttat. Sok helyen van Star diag amivel ha kell fel is tanítják. Mi a baja a tiédnek? Nekem az A-class-ba felszakadtak az infra kapuk 50k-ért akarták javítani (panel csere bontóttra). Kiszedtem a panelt elvittem egy tvszerelő ismeröshöz 2k-ér át forrasztóta. Azóta is hibátlan.
-
-=Valium=-
aktív tag
válasz
barnam_ #12991 üzenetére
Legnagyobb gondom nekem is a hazai tapasztalat, mert látok a neten cégeket akik 35-50ezerért felújítják garival, de a C osztály ezen szegmense valamiért hiányzik a kínálatukbol. A-B osztályhoz vannak bontottak 20-30 ezerért. Ennyit még be is áldozok azt hiszem. Aztán vagy jo lesz vagy nem. De a merci bolt 240ezres ajánlata (+ a szerelő munkadíja) horror egy 8-900ezret érő autóhoz.
-
barnam_
nagyúr
válasz
-=Valium=- #12990 üzenetére
Gyakorlati tapasztalatom nincs a témában, azonban ez sajnos ilyen, a csillagos márkához a gyári alkatrészárak is az egekben vannak. (tisztelet a kivételnek, el tudnom képzelni hogy 1-1 apróság emberi árban van)
-
-=Valium=-
aktív tag
Üdv fiúk!
A szekér egy c200 cdi sportcoupé, automata, 2005-ös (cl-203).
Cserélt már valaki váltókulisszát ilyen masinán?
Hivatalos Merci bolt a "gyémántáras" ajánlata melé odabiggyesztette, hogy ezt fel kell programozni mert csak ugy fogja elfogdani a közponi vezérlő.
Viszont találtam egy német fórumot, ahol leirta a fickó, hogy az ottani szerviz 1200 eurós ajánlat után vett 120euróért ebayen váltókulisszát, beletette és minden további nélkül működött.
Ennyire lehuzósak lennének a hivatalos alkatrész kereskedők? -
Sziasztok!
Kicsit OFF , de autóbuzulás és PH így remélem megfér itt is!Idén is lesz márkafüggetlen ph autós tali Balatonon - minden érdeklődőt szeretettel várunk!
-
Batman2
őstag
válasz
bucihost #12978 üzenetére
Szevasz
Én 2008-ban újíttattam a w123-asom 2000-es dízel motorját, csak alap 4 henger és így is 250ezerben volt, már akkor !
Szóval most egy 200ezres motorfelújítás egyáltalán nem sok, sőt inkább kevesebb, mint emibe egy teljes munka kerülne mindennel együtt.
3 éve, mikor tönkrement az előző motor én is már csak egy bontottat tettem bele és én is hivatalosan akartam a dolgot, rendesen átíratva a motorszámot, semmi kiskapu, de még mindig nem tudtam átíratni a hivatalban, mert hol ebbe, hol abba kötnek bele, pedig paramétereiben teljesen megegyező motor került bele, melyet most már a műszaki papír is tanusít, korábban ezzel is volt bajuk, hogy a cserekor nem írták a számlára rá a műhelyben, hogy "típus azonos csere" történt.
Sajnos a bürokrácia nem annyira egyszerű.Üdv.
-
szilchi
őstag
válasz
BUZZLGHTYR #12986 üzenetére
Üdv.Nekem is E classe van,szintén w211, és ezek elvileg nem rohadnak,mivel nagyrészt alumíniumból van a bódé
.Az enyém 2002-es,két szervizben is járt,az egyikben én is bemásztam az aknába.Se alul se felül semmi rozsda.Pedig az enyém két évig Németországban is futott.Mikor én is nézegettem a modelleket,azt találtam,hogy a legtöbb hiba/visszahívás a 2006 júniusi modelfrissítés előtti járműveknél volt.Az általad kiszemelt meg pont 2006/06-os,így elvileg az átdolgozott verzió.Amúgy az az előtti E-s dízeles motoroknál eleinte gond volt a vezérléssel,az üzemanyagvezetékekkel,a magasnyomású szivattyúval meg úgy általában az E classe modelleknél a gömbfejekkel (az enyémnél is van jelenleg) .De ezek a 2006 előtti modelleknél voltak jellemzőek.És ebben már kivették az SBC fékrendszert,ami egy (drága) gondal kevesebbet jelent.Hirtelen ennyit tudtam,majd esetleg kijavítanak,ha rosszat írtam.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Autovasarlas elott alok, milyen tipushibai vannak ennek a szerias autonak? Mire figyeljek oda? Ez a rohados fajata?
[link] -
szilchi
őstag
Szép napot. Kettő problémával kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni.
Az egyik,hogy eltüntek az anyósülés beállítógombjai.Az egész nyomógomb szerkezet az ülőlap alatti részbe esett bele.Le tudom valahogy operálni az ülőlapot és valahogy visszailleszteni a gombokat?
A másik,hogy van egy folt a tetőn,amit el szeretnék tüntetni.Alumínium,szval nem fog rozsdásodni.De relativ nagy ezért szeretném lefesteni.Elég hozzá színkód alapján kiválasztott és kikevert festék sprayt venni,vagy ez valami komolyabb műveletet igényel?
-
Sn4k388
tag
válasz
molnarpeter #12983 üzenetére
Volt sima diagon de nem dobott fel hibát. Nemvolt semmi szerelve rajta. Egyszer csinálta egyenesben egyenletes sebeséggel haladva és egyzser körforgóban lassan gurulva és kanyarodva.
Kerékszenzorokat megnézem köszi a gyorsulás szenzort hol találom?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Sn4k388 #12982 üzenetére
A normális diagnosztika, különös tekintettel az ABS modul értékeire azért remélem még opció a minden kiütése előtt
gyanúzom, valamelyik szenzor kavar (kerék, vagy gyorsulás).
Segítene a hiba megállapításában pár körülmény, volt-e valami esemény a hiba kialakulásának idején (pl futómű vagy fék szerelés). A probléma jelentkezése köthető valamilyen állapothoz (pl sebesség, kanyar)?
-
Sn4k388
tag
Sziasztok egy w208 clk 200 komp 192 le az alany
Egyenes menet közbe kivillan a kipörgésgátló és érzésre erőset fékez az első kerekeken 1-2 másodpercig, Ha kikapcsolom a kipörgésgátlót akkor nincs ilyen hibajelenség.
Merre kezdjem a kutakodást? Illetve nemlehet kiírni belőlle hogy csak a kipörgésghátló működjön és a menetstabilitás nem?
-
bucihost
senior tag
Hát amennyi rá lett költve, sajnáltam volna bontóba dobni... pedig megfordult a fejelmben. De már túl jó állapotban volt ahhoz.... Most motorcserével cakli pakli 550-600-ban megáll. Annyira nem is lett volna sokban, ha nem kellett volna szélvédőt meg komplett kipuffot cseréni valamint telibe kasznizni. Csak ezek voltak 250-be kb....
(#12980) molnarpeter: Anyagi vonzata miatt, egyenlőre nem. De a cél az lesz, hogy hivatalos legyen. Ha lehet akkor kihúzom vele kövi műszakiig, ha nem akkor 3-4 hónap mulva lepapíroztatom.
-
bucihost
senior tag
Üdv. Rég írtam már ide... Multkor a BabyBenz simán átgurult a műszakin, de még mindig beteges volt. Nem találtam normális szerelőt. Olyan brutális árakat kaptam javítás / felújításra, hogy motorcsere lett (lesz) a vége. Ha minden igaz a hétvégén áll össze a kicsike. A döntés, ami miatt motorcsere lett: Kb 1 hónapig vadásztam szerelőre aki szelepszár szimeringeket kicserélné. Találtam is (a legdrágább szerelőt, aki a kerékagy csapágyat is 35e+anyag árban cserélte ki), akitől kaptam egy frankó 15e Ft-os +anyag árajánlatot. Meg is örültem, mivel többre számítottam.... Korai volt az öröm.... Hiába egyeztünk meg, mire oda kerültem 2 nappal később, meghízott az ajánlat 60e+anyag ra. Na itt jött el az a pont, hogy meg a f@comat.... Osztottam szoroztam, és mindennel együtt 200+ lett volna a motor javítás felújítás és még lehet bontás közben elő jöttek volna még plus költségek...... Sikerült egy a közelemben is működő bontó/építő/tuningoló bandával össze találkoznom, akik motorcsere és egyéb ügyben is szívesen segítenek. Szinte csak w201 és w124 vonalon mozognak. 2.0 motorral 90e Ft, 2.5 motorral ~130e Ft a móka (beszámítják az én motor + motorterem). Komplett motortér ki, komplett motortér be. Mivel nekem 5-ös váltó van a kocsi alatt amúgy is és hoszíbb távra tervezek, így 2.5 moci fog ketyegni benne
-
szilchi
őstag
Kérni fogok be több árajánlatot is
.Fontos lenne a pecsét de minél inkább nézem az árakat,annál kevésbé.
-
MurdR
veterán
válasz
szilchi #12971 üzenetére
Nevetséges árak. Kérj árajánlatot a Fehérvári merciszervízből (Merci service kft, Gálék, Raktár utca).
Enni lehet a padlóról náluk, több tíz Mft-os autókat szervizelnek, nem összetévesztendő egy sufnival. Nem azt mondom hogy oda vidd, csak kérj árajánlatot.
De az, hogy ráköltesz fél MFt-ot a semmire, az vicc. -
szilchi
őstag
Az mindenképp tervbe volt,hogy máshol megnézem.Még ha,mint írtam,fontos lenne hogy továbbra is márkaszervizes pecsét lenne benne.Bár sztem első szervíznél megfelelően végezték a munkát, az árak tényleg durvák.
Hosszbordás szíj az a lapos szíj
,igen. Érdekes megfogalmazás,ezek szerint nem csak szerintem.Ahogy néztem az árakat,azok mind gyári alkatrészek.Egy német oldalon,originalteile.mercedes-benz.de,rákeresve a cikkszámokra ott is szép árakat dobott ki.Egy szíj feszítő ott is 80párezer forint,két pár első fékbetét 40párezer forint.Lengőkar 60párezer.De ugye független szerviz,ahová a Skodámat is hordom,nem 16 ezret kér egy óra munkára hanem 6-ot.
-
aero.
veterán
válasz
szilchi #12971 üzenetére
Ezek az árak nevetségesek, ne is haragudj meg érte, de butaságnak tartom, hogy oda hordod. Ennyit nekem bőven nem érne, hogy márkaszervibe vigyem, főleg, hogy senki nem fogja ezt neked sem kifizetni, ha egyszer eladod.
Mi az a laposszíj? Hosszbordásszíj? Vízpumpával, feszítővel együtt is 40 ezer alatt a szett. 150, oké.
Egy talpas ~4000 forint hozzá, talán a 3-as nélkül, 13 496Ft-ért korrekten festene az ár.
A lengőkart innen nem is kommentálnám.
2 első fékbetét 68 ezer, mivan?
10 ezer forint egy szett TRW betét előre, szenzorral.
Küld el a kérésed egy független autószerviznek is, lehet nem mondok hülyeséget, ha ennek legalább a felével nyitnak.
-
szilchi
őstag
Szép napot.
Ma megkaptam az árajánlatot a márkaszervízből az első szerviz során feltárt hibák orvoslására.-Laposszíj+feszítõ cseréje Részösszeg (n:118 453,00 b:150 435,00 HUF)
-Bal elsõ felsõ lengõkar gömbfej lóg Részösszeg (n:146 057,00 b:185 492,00 HUF)
-Jobb-bal elsõ alsó talpas porvédõ szakadt Részösszeg (n:106 269,00 b:134 963,00 HUF)
-SBC akkumulátor cseréje szükséges Részösszeg (n:48 770,00 b:61 938,00 HUF)...már megoldottam 15 ezerből
-Elsõ fékbetétek vékonyak Részösszeg(n:53 662,00 b:68 152,00 HUF)
Egyszerre minden sok lesz.Az SBC akksi meg már megoldva.Sztem most a laposzíj+feszítő jön,jövő hónapban meg a lengőkar gömbfej + fékbetétek.Azért ezek se rossz árak
.Dehát márkaszerviz ettől márkaszerviz.Meg jó hosszú távon tervezek a járművel,ezért nem lenne rossz,ha az eddigiekhez hasonlóan márkaszervizben cserélnék a dolgokat.Mondjuk ez a talpas porvédő még mindig assza a csőrőmet.Ha tényleg megoldható lenne egy pár száz Ft-os darabbal akkor miért kellene nekem 130 ezret kiadni rá....Ezért azt egyenlőre hagyom is.
-
MurdR
veterán
(#12969) DiabloCorsa
(#12967) prannkA warez, és az adás-vétel is tilos még mindig a fórumon.
-
szilchi
őstag
Ezek tényleg erdetiek?
A Mercedesnél néztem a katalógust és ott 120 környékén adják a gyári felniket darabonként.Az alapján nem azok.. -
szilchi
őstag
Ehh...megvan miért nem találtam meg a széthajtható papíron a szivargyujtó biztosítékát.A papíron csak a kocsi belsejében lévő és a csomagtartóban lévő biztosítékok vannak feltüntetve.
Ezen videó alapján meg a motorháztető alatt lévő dobozban van. -
szilchi
őstag
Ezt már mindenesetre tanulmányozom,SBC akku csere,ha a héten megjön az új kicsi akkumulátor.Abból is Exide-ot rendeltem,ugyan olyan méretben és paraméterekkel.
-
szilchi
őstag
válasz
Templomegere #12962 üzenetére
Az óradíjakat elnézve sztem egy sima porvédő cserére is rá tudnak írni a számlára olyant,hogy anyag+munkadíj = 12.457 Ft
.
Féktárcsa azért volt furcsa nekem,.mert mikor megfogtam mekkora válla van majdnem megvágtam az ujjam,olyan nagy volt.De aszonták az még jó,elég a fékbetét csere. Mondjuk ezzel megpsóroltak nekem (két új Zimmermann tárcsa) kb. 120 ezret.Persze az a 220 amit most otthagytam náluk,az sem volt semmi.Nekem mondjuk az a két darab mercis ismerős ajánlotta,vagy éppen nem próbáltak lebeszélni a veszprémi szervizről.Ellenben a sopronit (nem a folyékonyat
) nem ajánlották.Azzal negatív tapasztalata volt mindkettőnek.De biztos lesz olyan művelet,amit ezek után mezei szervízbe csináltatok meg.Igaz a fékbetét csere lehet pont nem,mert arra mindenhol azt olvastam,hogy az SBC miatt kell hozzá speciális szerszám.
Amit viszont nem tudok,hogy hol nézessek meg,azok a komfortelektonikai hibák.Konkrétan két dolog elsőnek,a nem működő utastér klíma-panel meg hogy nincs áram a szivargyújtókban.Néztem a biztosíték rajzot de egyikhez sem találtam biztosítékot.Pedig biztos kell lennie.Mert gondoltam,lehet csak annyi a gond.Lehet osztoznak egy máski biztivel csak épp nincs felírva a rajzon.Nem tudom.Túrnom kellene még kicsit a netet,hát ha valahol megtalálom melyiknek hol van a biztosítéka.
Néztem új gumikat is,Hankook-ból találtam elfogadható minőségű és árú szettet.Mivel gyárilag is tesznek rá ilyen márkájú gumit,olyan rossz nem lehet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Templomegere #12962 üzenetére
Igazából csomó dologhoz nincs is nagyon külön porvédő (bezzeg MTZ-hez simán találni
), talán valami méret alapján lehetne keresni...
-
Templomegere
senior tag
válasz
szilchi #12959 üzenetére
Persze hogy nem cserélik a porvédő gumit mert az nem pénz
Cseréljunk mindent semmit de javítsunk meg. Ha jó még az a két talpas akkor én veszek rá két porvédő gumit , még a legutolsó magyar szar is kibír 1 évet simán, és kerül cirka 500ft-ba , és szerintem erősen feláraztam
Féktárcsát mérni szokták, és egyértelműen kiderül csere vagy sem.
hosszbordás szíj leszed megvizsgál és ha jó akkor mehet vissza , a feszítőt pedig a szíj leszedett állapotában szépen meg lehet nézni lóg-e vagy sem, csapágya csendes vagy sem.Olvastam hogy miket cseréltél, cseréltettél azon az autón, és mennyiért, hát horror. És a Veszprémi Mercedes szalon-szevizről mindent el lehet mondani csak azt nem hogy ........
Jártam ott párszor, de nem az a hely ahova szívesen bemennék, persze én csak alkatrészért mentem anno, szerencsére minent meg tudok magam csinálni, a te autód sem lenne kihívás , persze a korlümények amiket nálam vannak messze nem szakszervíz szinvonalú
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Egy ismerősöm volt autóját lehetőségem lenne megvásárolni. Egy 2009-es C220cdi automata AMG pakettel. Ő volt az 1.tulajdonosa, 160e km-t futott. 2.7mFt-ot kérne az autóért.
Vannak esetleg ennek a motornak sarkallatos hibái? Az automata váltó mennyire számít megbízhatónak?
Az ár szerintem elég korrekt lenne érte, Ti mit gondoltok?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
szilchi
őstag
válasz
szilchi #12938 üzenetére
Szép estét.Megvolt az első szerviz az E500-on.Véleményük szerint az autó 17 éves korához képest külsőre és motorikusan is jó állapotban van.Amit még találtak mechanikai hibát,az az hogy a bal első felső lengőkar gömbfeje lóg,ezért cserélni kell majd.Meg a jobb és bal első alsó talpascsapszeg porvédő szakadt.Bár fogalmam sincs,mi az a talpascsapszeg
.De szerintük ezt senki nem cseréli külön csak egyben a talpasokkal együtt.De azt mondták,ez ráér.Meg cserélni kell az SBC akksit,azt jelezte hibásnak a hibakódolvasás.Viszont szerintük a féktácsa még jó,bár szerintem már éle van olyan vállas,és csak betétet kell cserélni mert az már vékony.Meg a szíjra+feszítőre mondták,de én is,hogy majd cserélni kell,mivel nincs bejegyzés szervizkönyvben,hogy mikor cserélték utoljára.A nagy akksi ki lett cserélve a korábban belinkelt Exide Premium-ra.
Majd akkor jövő hónapban jön a szíj+feszítő csere,fékbetét csere meg a gömbfej.Az SBC akksit még ebben a hónapban,ahogy n éztem bárdinál egy sima 12V-os motorkerékpár akksi jó bele.Meg esetleg elkezdem kiderítettni velük,hogy : miért nem kapcsol be a hátsó klíma,miért nem talál jelet a GPS,miért nincs kraft a szivargyujtókban, vezetőoldalon nem mozdul gombnyomásra a fejtámla,parktronic elöl műkszik de hátul néma...meg még egy-két apróság
-
barnam_
nagyúr
Ilyen egy Merci német 920 ezer kilométerrel.
Azért van különbség az itthoni példányokhoz képest -
DrDobos
őstag
válasz
molnarpeter #12956 üzenetére
-
DrDobos
őstag
válasz
molnarpeter #12953 üzenetére
Nos, mivel mar megvan az auto, illetve foglalozva van mar lehet nem idegesitem magam vele, hogy ezzel lekerdezzem..vagy megerne?:D
-
DrDobos
őstag
válasz
molnarpeter #12951 üzenetére
Koszi a valaszokat:) ertel angolul, de megsem ertem hogy pontosan milyen szam kene nekem amivel le tudom kerni a km-t..:D
Új hozzászólás Aktív témák
- gerner1
- Android szakmai topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 25
- Ukrajnai háború
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest