- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Tudtok megbízható bontót, magánszemélyt, bárkit, ahol lehetne vadászni 190D-hez 2.0 motort? Úgy néz ki, lehet kifizetődőbb lenne egy komplett motorcsere....
Más: 2.5D motort mennyire macerá és drága lepapírozni, érdemes-e egyáltalán foglalkozni vele?
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Azt tudom, hogy Sprinteres nincs itt rajtam kívül, de esetleg Vito-s? 2014-s 116-s cdi tapasztalatok érdekelnének...
-
válasz
Koczó93 #12443 üzenetére
Nekem W203 C320 4Matic van, imádom. Volt pár apró, bosszantó hiba, de igazán komoly kiadás nem volt.
Én pl. azért vettem konkrétan ezt, mert a gyenge autókat nem szeretem, dízelt meg már nem akartam, és nagyobbat sem. Az autóra 1,5-1,6 körül szántam. Vehetnék többért, de én valahol sajnálom a sok pénzt autóra, illetve attól is tartok picit, hogy veszek egy drágább autót, aztán valamiért beszakad majd az áruk (vagy az olaj drágul, vagy az elektromosak elmossák őket, vagy korlátozzák őket), mint ahogy most Németországban is történt a dízelekkel.
A W203 szerethető autó, de jól kell választani a vásárlásnál.
-
Koczó93
őstag
válasz
Jim Tonic #12442 üzenetére
Én is erősen gondolkodok hogy vegyek egy huszonéves nagyköbcentis autót vagy ne. Igazából más merci is szóba jöhet hasonló ársávban csak félek hogy egy fiatalabból mondjuk egy elhasználtat találok ennyiért. Mondjuk egy újabb C is nagyon tetszik(2002) vagy akár E csak félek hogy 1-1,5 millióért csak bosszúságot vennék. Vagy rosszul gondolom? Nem több bennük a hibalehetőség? Az alkatrészek árai magasabbak?
Rákerestem w124-re. Azért leesett az állam hogy milyen állapotúakat lehet találni belőle -
válasz
barnam_ #12441 üzenetére
Hát, nem tudom. Egy automatában 50e km-enként lecseréled az olajat, kb. 15-20e Ft, akár magad is, és ennyi. 250 km alatt az 75-100e Ft. Mennyi egy kettős tömegű kuplunggal, ill. hozzá a szerviz?
Nincs bajom az Opellel, az előző autóm egy Vectra C volt. Csak nem értem a gondolatmenetet, hogy ha van 1 milla, akkor miért érdemesebb más, fiatalabb autót venni. Mintha azt mondanád, hogy Mercedes-t csak 1m alatt érdemes venni.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Jim Tonic #12437 üzenetére
Ha lehetősége van garázsban tartani, akkor lehet nem fog elrohadni - csak ismerve a Mercik rozsdásodási hajlamát, vannak kétségeim afelől, hogy lehet ilyet találni.
Nézd, nekem a W202 nem nagyon tetszik, ha ránézek, azt látom hogy ugyanaz a kockaforma, mint a W124. Utóbbi nekem jobban tetszik. Ha stílusos autót akar, abból van coupe meg cabrio is.
Egy szóval nem mondtam, hogy vegyen Opelt, szimplán azt fejeztem ki, hogy 1m+ pénzért inkább valami újabb autót vennék, mint húszon sokéves Mercit.Automata témára visszatérve, amiket írtam, azt W124-el kapcsolatban olvastam.
1.6-os manuális Opel - Ezzel valami nagyon rossz élményed lehetett, mert többször emlegeted
Abban talán egyetérthetünk, hogy egy manuális Mercedes váltó kevésbé karbantartás igényes, mint egy automata Mercedes váltó. Pont. Senki nem írt semmiféle Opelről... -
Attix82
addikt
válasz
Koczó93 #12436 üzenetére
Mivel sokat nem járnál vele a fogyasztás mellékes ez esetben, biztos nem vennék japán meg hasonlót....amikor mész tényleg nézzen ki valahogy
Én azt javaslom próbálj ki a közelben több fajtát, kinézetre meg csak olyat vegyél ami valóban tetszik.
Automatánál lényeges, hogy mennyire volt karban tartva...én 1-2 évente leengedem a teknőből az olajat és frissel feltöltöm. Szűrő csere pedig 3 olaj leengedés után cserélem. Tökéletesen vált még a gyári van benne. (250k km)
Én nem vennék kompresszorost...meg 3 liter alattit....élvezet legyen vezetni amikor beleülsz
-
válasz
barnam_ #12431 üzenetére
Miért akarsz 1+ milliót adni egy 22 (lassan 23 éves) Merciért, ami előbb-utóbb el fog rohadni, és mivel C, szerintem sosem lesz olyan klasszikus státuszú, mint egy E, vagy S.
Ezt úgy en bloc nem értem. Egyrészt, ha vigyáz rá, nem rohad el. Ahogy azt sem értem, a C mitől ne lenne klasszikus. A W202 külföldi fórumokon jobban áll, mint a W210.
De a legfontosabb, mit vegyen akkor szerinted 1 millióból? Opel Astrát?Ráadásul a 280-as motor szerintem rövidtávokon leeszi a gatyádat.
Nem akarok nagyon negatív lenni, csak a reális értékét nézem a dolgoknak - ha úgy tetszik, levettem a Mercis szemellemzőmet.
A dízeleket meg lassan mindenhonnan kitiltják. Ha normális teljesítményt akarsz, akkor marad a kompresszor vagy a nagyobb szívó. Viszont a V6 az V6, egész más érzés, mint egy négyhengeres.szerl.: általában a 4-es automatára mondják, hogy jó; az 5-re meg, hogy nem annyira.
Az 5G Tronicra én eddig csak dicséretet olvastam, máig gyártják. Annyira nem lehet rossz.Így vagy úgy, de mindkettővel lehetnek hibák. Ilyen értelemben egy manuális bolondbiztos, az tény.
Magyarán vegyen egy 1.6-os manuális Opelt, az a jó választás. Csak nem tudom, kinek.szerk.: mire leírtam, tovább ment a beszélgetés. A W124 egy szép autó, de egyrészt viszonylag nagy, a benzines ezeknél sem kér keveset, és klasszikus csak a nagy motorokkal lett.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Koczó93 #12433 üzenetére
Abban megértelek, és semmi kivetnivalót nem találok, hogy a W210 nem tetszik.
De szerintem a W202 sem kifejezetten stílusos. Ha ez a cél, W124-et vegyél, ennyiből találsz olyat ami nem rohadt még el.1 milla körül nem nagyon lesz W211 (E), W203 (C) talán, de én azokat nem sokra tartom.
-
Koczó93
őstag
válasz
barnam_ #12431 üzenetére
Mert szeretnék egy stílusos autót. Nekem egy autó ha nem tetszik nem érzem benne jól magam és kész. Racionális lenne egy 1.4 opel astra 1.4 honda vagy bármi más, ami jóval fiatalabb. De beleülök vagy ránézek a parkolóban és semmilyen érzelem nem kötne hozzá.
Az S osztály nagyon ikonikus de nekem felesleges és drága. Az E pedig nem tetszik annyra, csak a 10 év körüliek.
Azért gondolkoztam még régebbiben mert talán nincs akkora hibalehetőség mint mondjuk egy újabb C vagy E szériánál. Vagy rosszul gondolom? -
barnam_
nagyúr
válasz
Koczó93 #12428 üzenetére
Miért akarsz 1+ milliót adni egy 22 (lassan 23 éves) Merciért, ami előbb-utóbb el fog rohadni, és mivel C, szerintem sosem lesz olyan klasszikus státuszú, mint egy E, vagy S.
Ráadásul a 280-as motor szerintem rövidtávokon leeszi a gatyádat.
Nem akarok nagyon negatív lenni, csak a reális értékét nézem a dolgoknak - ha úgy tetszik, levettem a Mercis szemellemzőmetszerl.: általában a 4-es automatára mondják, hogy jó; az 5-re meg, hogy nem annyira.
Így vagy úgy, de mindkettővel lehetnek hibák. Ilyen értelemben egy manuális bolondbiztos, az tény. -
Koczó93
őstag
Hajlandó vagyok 1millió felett fordítani rá ha az állapota indokolja, nem ócskavasat szeretnék.
Ez például jól hangzik, de manuálisban gondolkozok. -
Koczó93
őstag
válasz
Jim Tonic #12424 üzenetére
Köszi mindenkinek
Az biztos hogy egy japán autó megbízhatóságát nehéz űberelniDe ha nem muszáj most nem szeretnék japánt. Bár lehet hogy az lesz
Jelenleg egy svéddel(Saab9-3) bajlódok.
Nem is nagyon lehet olyan mercit kifogni amit még nem kezdett ki a rozsda?
Azzal nincs bajom ha rendszeresen kell karbantartani egy autót, csak lehetőleg a nyaralás ne trélerezéssel végződjön. Persze ez mindig minden autónál benne van de akkor is.
Kisebb műhelyek mennyire vannak felkészülve ezekre a régebbi mercikre? Gondolok itt speckó szerszámokra, diagnosztikára stb? -
válasz
Koczó93 #12418 üzenetére
Vegyél Toyotát! Mert ahogy Aggregátor írta, úgyanúgy rohad a merga is mint a japán kocsi. Mellett viszont megbízhatatlanabb, vannak nyűgjei bőven, főleg a nagy benzineseknek a nagy hőterhelés miatt, de a CDI sem egy sétagalopp. Viszont ott a csillag a pingpongasztal végén, nagyon jó a mercik futóműve, és elképesztően tartós a beltér minden eleme. Továbbá meg van a maga stílusa is a vasnak...
-
Koczó93
őstag
Sziasztok!
Szeretnék egy olyan autót ami tetszik, viszonylag megbízható, nem kell rettegnem hogy vajon mikor hagy ott az út szélén ,és viszonylag erős és nem rohad úg mint egy 20éves japán.
Soha nem volt még mercim de a w202 széria tetszik. Benzinesben gondolkodom a sok rövidtáv miatt. C230, c280at néztem eddig? Mennyire megbízható tipusok? Mennyire rohadnak? És mennyire drága fenntartani, alkatrészek stb?
Köszi előre is -
bucihost
senior tag
Sziasztok! Köszi a szélvédős ajánlatokat. Pilkington 33.000 Huf munkadíjal együtt. Patika lett
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
Van esetleg kecskeméti lakosú itt a fórumon, aki meg tudna nekem nézni egy autót? Sajnos egyrészt messze lakom Kecskeméttől, másrészt hétköznaponta a munka miatt nincs lehetőségem elmenni megnézni. Előre is köszönöm!
-
-atesz-
aktív tag
Sziasztok! Valaki van itt aki Mercedes b200 w245 (2008) használ, javít?
-
Iron Funeral
őstag
Sziasztok!
W201 ABS rendszerének a nyűgjére próbálok rájönni - fékezéskor, megállás előtt, kis sebességnél vibrál a fékpedál. A fékerő amúgy jó, normál sebességnél erősen lehet vele lassítani, a féktárcsák nincsenek megkopva, nem barázdásak. OVP relé rendben van, bár pár lába enyhén korrodáltnak tűnt, ABS relé mennyire valószínű, hogy meghibásodik, ill. annak milyen tünetei vannak? Az ABS lámpa a műszerfalon nem ég amúgy járó motornál.
Más - a biztidoboz R2 reléje (elvileg elektromos ablakokhoz) melegedik, úgy is ha az autó nem jár, nincs benne a kulcs sem, az elektromos ablakok rendben működnek, és a biztijük sem pukkant még el és a gyári A értéknek megfelelőek. Ez normális működés? Gondolom, hogy nem az, és a lassú akkumerülést is ez okozza.
-
Batman2
őstag
Sziasztok !
Debrecenben nem tud valaki kisegíteni egy-két hétvége erejéig egy aknás garázzsal ?
Az öreg 23-asom alját kellene befejeznem, hogy mehessen műszakira, éppen ezért sokat most nem tudok vele mozogni, csak óvatosan.Üdv.
-
aero.
veterán
Szerintem az 5. Henger
Hja, 12 evig nem volt sor6, most jott vissza. -
humax
senior tag
sziasztok
Mercedes-Benz - ML (W164) - ML 320 CDI.
Follyk a motor olaj.
az mondja a szerelő hogy a V henger -ből folyik az olaj.
meg javítana, csak 250000 ezer.
reális is az a ár?melyik megbízhatók alábbi link közé?
[link] Royal Garage
[link] Hanácsek és Társa Kft
[link] mjcar csépel
[link] Vw -Perfekt car budapestesetleg más szerelő? Budapest illetve Pest környék
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Metal topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest