Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz #46372352 #85496 üzenetére

    hagyd már a félrevezető butaságokat, az innen meg onnan kiemelt hozzászólásokat, amely történeteknek az előéletét nem ismered - amikor többnyire mondvacsinált, vagy felhasználói hibás indokkal cseréltetett már valaki két vagy három alkalommal telefont és még negyedjére is nekifut -, mert nem az a jellemző, normális esetben háznál javították, illetve az újabb s és note szériánál, amik egyben vannak és nehéz szerelni, a cserés készüléket viszik ki házhoz, a hibásat/meghibásodottat pedig el.
    sokan szeretnének ilyen szervizes ügyintézést, hogy nem kell szervizbe járni, meg napokra/hetekre leadni a készüléket, hanem háznál orvosolják a hibát gyorsban, vagy az újabb, egyszerűen nem szerelhető készülékek esetén eleve viszik ki az új készülékeket, amire cserélik a problémásat.

    xcds; nem csak akkor javítanak, de megtehetik, hogy kérik a számlát a második évben, ráadásul erre külön figyelmeztetniük sem kell, mert jogszabályba van foglalva, hogy magyarországon a kötelező jótállás egy év, azon belül elég a jótállási jegy, de a kötelező egy év felett ha ad további kiegészítő/korlátozott jótállást a gyártó, ott már kérheti a számlát is.

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés