- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz
philoxenia #1220 üzenetére
Igen, Magyarországon ez elő szokott fordulni
-
zsid
senior tag
válasz
philoxenia #1209 üzenetére
Sokmindenben egyetértünk, csak máshogy fogalmazzuk meg.
Tudom, hogy a 48kg/fm az már nem mai dolog, de ennél kisebbel nem megoldható ekkora forgalom, ezért írtam, hogy minimum. Bár nem dolgozom a pályavasútnál, és nincs erre vonatkozó információm, de szubjektív véleményem szerint a belső bejárattól Vmax=40km/h( javítsatok ki ha nem ), azt meg el kellene bírnia, bár ha van felesleges 54es vagy 60as sín az kétségtelenül jobb.
A központi forgalomirányítás nyilván nem befolyásolja a hóhelyzetet, de sokban segít a (menetrendtől) eltérő forgalomszervezésben ( pl hóhelyzetben csúszások/torlódások esetén). A többiben egyetértünkA nagy sebességű nyitást igazán favorizálhatnák kicsit kelet felé is, nem csak a hegyeshalmi és a lökösházi vonalon. A 80as vonal geometriailag alkalmas lenne a nagy sebességű közlekedésre Aszód - Szerencs között ( leszámítva Hatvan mindkét bejáratánál a 600as íveket, és Miskolcot ). Lenne vele meló az tény, de a lassújelekkel teleszórt 120as pályából lehetne csinálni 200ast. ( mint ahogy sokminden mást az országban, csak akarat és pénz kérdése).
-
legiaap
félisten
válasz
philoxenia #1214 üzenetére
Egyrészt a MÁV-nak készül, másrészt az államnak (na ez a fontosabb)
Határidős meló amúgy. -
legiaap
félisten
válasz
philoxenia #1212 üzenetére
Augusztus óta vagyok csak a vasútnál.
Sose gondoltam volna, hogy itt fogok kikötni egyszer is, de a muszáj nagy úr.
Építőmérnök vagyok és az építőipar eléggé padlón van.
Mivel nem volt melója a cégnek ahol voltam és sehova sem vettek fel a gazdasági válságra hivatkozva így ide jöttem.
Egy térinformatikai projektben veszek részt plusz tanulok is.
Fel kell mérni a vasút összes ingatlanját.
Mindent...vágánytengelyektől kezdve az épületeken keresztül az összes kicsi és nagy objektumot.
Nem ki meló.
Végeredményben egy frankó helyszínrajz lesz a kész termék majd. -
Racecam
nagyúr
válasz
philoxenia #1209 üzenetére
Rajtad kívül van még ebben topicban olyan is, aki ért valamit a vasúthoz, vagy csak a szokásos megmondóemberek?
Nem tudom, nem követem, azért kérdezem.
-
zsid
senior tag
válasz
philoxenia #1207 üzenetére
Azért a nagy pesti pályaudvarok az elmult 100 évben kicsit átépültek, és jópár korszerűsítésen átestek, a keleti esetében központi állítású váltók, tólatóvágányutas biztosítóberendezés, KÖFI, fűtött váltók,minimum 48kg/fm sinek használata a forgalmat bonyolító vágányokon. Az, hogy műszakilag korszerűsítés nem történt már jóideje ( nem csak a keletiben ) az már csak pénz és akarat kérdése. A Keleti forgalmas, de egy nagyobb korszerűsítés után csúcsra járatva szerintem simán lehetne forgalmasabb.
Azt meg sztem felesleges magyarázni, hogy ebben a qrva országban sehol nem tudnak felkészülni a télre, legyen az közút/autópálya kezelő, BKV vagy MÁV. Pedig a tél jön minden éven, és az első hónál mindig ilyen cirkusz van.
-
zsid
senior tag
válasz
philoxenia #1200 üzenetére
"A váltófűtésnek nincs köze hozzá, milyen hosszú és hány vonat megy át rajta, míg át nem kell állítani."
Arra próbáltam célozni, hogy vannak ( pl Orosztországban ) olyan helyek, ahol az időjárás messze zordabb, a forgalom sokkal nagyobb és nem áll le a forgalom, még ennél jóval nagyobb havazásban sem. Ha pl. a transzibériai vasúton vagy a moszkvai körgyűrűn megállna a teherforgalom valszeg másnap már nem kellene dolgoznia menni a pályavasútért felelős vezetőnek. Pedig ott nem -9 fok és 30 centi hó szokott lenni.
"Az meg, hogy esetleg hülyeségeket hallasz a tévében/rádióban..."
A máv szóvivő az MR1 Kossuth rádióban nyilatkozott, 180 perc c. reggeli műsorban. Ez pont nem az a rádió és műsor, amiben hülyeségeket hordanának össze.
"Azt is mondták, hogy az M0-ra nem tudnak felmenni a kamionok, most mondjam azt, hogy az Alpokban kicsit nagyobb az emelkedő mint az M0-s..."
Na kb, erre próbáltam célozni azzal amit írtam. Az Alpokban sem áll meg az élet télen...
Az általad linkelt cikk elég bulváros, szvsz tele van hülyeséggel. Tudom, mert aznap este ott én is 3 órát álltam a sorban kamionnal
Nemcsak a tévében/rádióban hordanak össze hülyeséget is , hanem a neten is .
-
runner 125
nagyúr
válasz
philoxenia #1193 üzenetére
Köszi, végül hazajutottunk, 4,5 óra alatt, a 3óra 20 perc helyett. ..és alapból 3/4 órás késéssel indult a vonat.
Egyszerűen vicc az egész helyzet. Már alapból az, h leesik 10cm hó és megbénul a vasútközlekedés. Baromi érdekes de tavally Németországban vagy 40cm hó volt, 1 percet nem késtek a vonatok.
mod.: Nem beszélve arról, h folyton hívtam a kibszott mávdirekt számot, amit fel sem vettek, trillázott percekig, s persze vagy 4-500ft-om elment rá.
Nah mind1, nem is húzom fel magam, elég volt a tegnapi nap...
kmate32
Az igen, na ezt én nem mertem megkockáztatni, így inkább haza se jöttem, vártam 5 napot és megcsináltam a 2 vizsgámat.
Eagle16
Jah, az kemény, de ez még durvább.
-
SystemRoot
őstag
válasz
philoxenia #1096 üzenetére
Nem bulvár infót közvetítek. Annak mi értelme lenne?
A forrás a saját ismerőseim elmesélése akik most tértek vissza Dubajból pár napja. -
tildy
nagyúr
válasz
philoxenia #1099 üzenetére
Az én tapasztalataimmal - a mi falunk munkaképes és iskolás lakosságának nagy része bejárós, igaz busszal - viszont nem.
Az a 60% jó ha kb 20-30%. De lehet még annál is kevesebb.Kicsit olyan érzés fogott el az írás olvasásakor, mintha azt mondanák, hogy nincs baj, ha éhezik az ember, attól még él, és valahogy megoldja, hogy legyen kajája . Na ja.meg.
Csak azért izébizé... -
tildy
nagyúr
válasz
philoxenia #1097 üzenetére
Így viszont az összes adata hiteltelen , kb
-
tildy
nagyúr
válasz
philoxenia #1090 üzenetére
Jó, akkor magyarázd a 60%os autóval ellátottságot, amit felhoz! ? Az nem ér, hogy egy családban van egy autó..... ELmondtam már miért...
-
hanee
senior tag
válasz
philoxenia #1090 üzenetére
Én laktam Érden, ott az emberek 50%-a jár be vonattal, akik bejárnak dolgozni (márpedig sokan járnak be). Mentem ezzel is, azzal is, a vonat egyébként jobb volt, mert gyorsabb, mint a busz és közelebb is vitt a célomhoz annak idején. Viszont mind a busz, mind pedig a vonat MINDIG (reggel, délben este) tömve volt, volt olyan, hogy végigálltam a 20 perces vonatutat, mert nem volt ülőhely, és úgy álltunk mint a heringek.. gondolom most sem jobb a helyzet, hogy eltelt 4 év..
-
tildy
nagyúr
válasz
philoxenia #1088 üzenetére
Én is olvastam, és több esetben ritka rossz.
Pl. nem tünteti fel, honnét szedi az adatokat? én is hasamra tudok csapni, és mondani ennnyi meg ennyi emebr utazik vasúton.
Azt mondja , meg tudták az emebrek oldani a dolgot : Hát persze, csak hogy és iként, mennyi idegeskedéssel, időpazarlással, kerülőúton? Én pl. necces volt, beérek-e vizsgáram, merthogy felférek -e a mentesítő buszra pl.
Szegedre minden induláskor legalább 3 járatot láttam menni.
Ha neki a káosz , az, hogy sokan el sem tudtak indulni, meg az , hogy az emberek 60%a tud kocsival menni(ezt honnét szedte? Kelet Magyarországon? És ha 3 felé járnak dolgozni, suliba melóba, ráadásul 3 időpontban).
Szerintem nem igaz , hogy MO lakosságának 2% utazik napi rendszereséggel vonaton.
Szal nem tudom, én azért megnézném a közlekedésmérnöki diplomáját az illetőnek -
ALI_G
veterán
válasz
philoxenia #990 üzenetére
Késésekkel, kimaradásokkal közlekednek...
Szeged állomás nem fogad és nem indít járatokatezek trógerek, remélem nem is kapnak fizetést cserébe...biztos olyan jól esne nekik karácsony előtt mint aki vonattal kénszerül utazni karácsony tájékán.
-
Wolverine
félisten
válasz
philoxenia #982 üzenetére
Bárány Balázs szóvivő?
(vagy hogy a tökbe hívják...)
-
Wolverine
félisten
válasz
philoxenia #978 üzenetére
Egyetértek; de szöges koronával, és utána vigye fel a keresztjét a Gellérthegyre, majd feszítsék meg
-
leviske
veterán
válasz
philoxenia #978 üzenetére
Te jó ég! Belegondoltál, hogy a Bp-iek a Dunából isznak? Ne pont a dunába fulladjon már bele...
Inkább az Amazonas jegén a krokik közt.
(#914) BITBOYS: Igencsak elfajult a világ, ha egy ilyen tettért is fizetni kell...
-
PazsitZ
addikt
válasz
philoxenia #960 üzenetére
Van látszat, de engem délkelet Magyarországon nem vigasztal, hogy a Pest-Bécs vonalon feltehetőleg normális menetidő, vonat és tisztaság van-volt-lesz. Ez a régió pedig egyfolytában olyan 10-20 év hátrányban van.
-
heihachi
addikt
válasz
philoxenia #960 üzenetére
Sőt, Miskolcon is csak elöl lehet felszállni. Ha nagyon nagy a tömeg, akkor ki szokták nyitni mindegyik ajtót, de van amikor a tömeget az első egy ajtón szállítják fel. Soha senki nem anyázik. Ez a rendszer, ezt kell szeretni.
-
bdav
őstag
válasz
philoxenia #960 üzenetére
"Látszat a MÁV-nál is van, csak nem utazol arra" na látod ez lehet. Pedig elég forgalmas vonalon járok, de itt 0 azaz 0 fejlesztés volt az elmúlt 5 évben.
"A buszra a mi Volánunknál is csak elöl szállhatsz fel évek óta...."
az kb. mindig is így volt, legalábbis nálunk is. csak azok a buszok összehasonlíthatatlanul kevesebb utast szállítanak és ritkábban járnak mint a 7es amivel nagyon szívesen dobálózom példaként. szóval ha most 5-6 percig tart felszállni akkor azt ki lehet bírni
Az említett időszakban és helyen ha 5 percig nem jön busz már nem lehet elférni a megállóban kb. Nem ugyanaz a kategória.Ja és egyébként ezzel az erővel a villamosokra is csak az első ajtón lehessen felszállni? mert az ugyanaz mint a busz ebből a szempontból. Ez még viccesebb ötlet.
BKVval egyébként szvsz szolgáltatásilag nincsenek akkora parák (mint a mávval), legalábbis a belvárosban (Hungária krt-n belül) nem; a jegyrendszert én átdolgoznám időalapúra a vonaljegy helyett, zónás bérletet csinálnék, valamint automata beléptetőkapu a metróba, buszokra meg több ellenőrt (mivel a metróra kevés fog kelleni)
-
Bubee82
őstag
válasz
philoxenia #951 üzenetére
Köszi
Boxer
Te fogod
Köszönöm kedvességed
-
RedWing
aktív tag
válasz
philoxenia #881 üzenetére
Az valószínű sosem fog kiderülni...
-
tildy
nagyúr
válasz
philoxenia #886 üzenetére
Ehhh.
Hát ja, valahova el kell helyezni a kommunikáció szakos emberkéketDe úgy tényleg, ezeknek az embereknek nincsenek vidéken élő rokonok, máshol tanuló gyerekek?
-
RedWing
aktív tag
válasz
philoxenia #878 üzenetére
mennyiért lehetne megcsináltatni?
Sacc/kb 5.000,- Ft/m2 nettó.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
philoxenia #873 üzenetére
Itt a videón látszik az "újságíró" komoly "szakértelme", hiszen ha már megkérdezni nem akarta, a peron méretét, hosszában meg lusta volt megszámolni a köveket, legalább széltében megszámolhatta volna, vagy szakaszonként lépve kiszámolhatta volna a kövek valódi számát.
Az "Indexen lesz kinn" meg egyszerűen eufemizmus, hiszen az Indexen egy link van a blogjához mindössze. Ha az Ő stílusában szeretnék fogalmazni, hamarosan le fogja vonni a következtetést, hogy a köveket lerakó dolgozók hibáztak, miért oda rakták a köveket.
Ha komolyan venné a dolgot, ahhoz, hogy Őt is komolyan vehessem, meg kellene tudnia:
- ki, mikor rendelte meg a burkolat lerakását?
-mennyibe került ez a vasútnak?
-mennyiért lehetne megcsináltatni, a két összeg között van-e eltérés?
-tudták-e a megrendelés időpontjában, hogy a megálló forgalma hamarosan redukálva lesz?Ezt oknyomozó újságírásnak lehetne nevezni. Ehelyett csak felvet egy problémát, aminek nem jár utána alaposan, csak saccolgat, kérdéseket tesz föl, amit meg is válaszolgat, ha másképp nem, szónoki kérdésekkel.Ez nem újságírás, ez a Logout vérpistike szintje. Ehhez nem kell más, csak némi íráskészség, meg a vonatjegy ára, amit nyilván más finanszíroz Neki, hiába hivatkozik az elköltött többszázezer forintra a régebben idézett válaszában.
Ha nekem biztosítanának tesztelésre gépeket és konzolokat, rajtuk futó játékokkal, akkor hasonló szinten minden nap tudnék bármely játékot fikázó cikkeket írni az Indexre, mondjuk. Ide nem, mert itt hamar körberöhögnének. -
szatocs
őstag
válasz
philoxenia #818 üzenetére
Hacsak a szakszervezetnek nincs annyi pénze, hogy kifizesse nekik.
-
fokukac
nagyúr
válasz
philoxenia #805 üzenetére
attól függ, milyen menedzsmentszerződés volt.
de a menedzsernek egy feladata van : hogy menedzseljen.Ha egy menedzsment képes olyan állapotba hozni egy céget, hogy az eladható, és lenne, aki megvenné, mert eredményes, akkor azt mondom, hogy megérdemlik a jutalmat.
Nade a MÁV-ra nem hiszem, hogy jelen formájában sok vevő jelentkezne, mert egy átláthatatlan, megreformálhatatlan pénztemető, ami oly' módon szolgáltat, hogy az egyszeri ember, amint megteheti, nem veszi igénybe a szolgáltatását, hanem inkább kocsival megy.
Szerintem innentől fogva le is zárhatjuk az összehasonlítást.Szerintem meg kell várni, hogy teljesen csődbe menjen, és az alapoktól újra kell majd építeni az egész céget.
Ui. most vezettem 4 órát azért, hogy fölhozzam a barátnőmet Pestre. ezúton üdvözlöm Gaskó urat meg a felmenőit.
Uui @bajuszati : nekem tetszett a levél, bár lehet, hgoy régi, de találó
-
Wolverine
félisten
válasz
philoxenia #821 üzenetére
philoxenia, abban egyetértek laikusként is Tevannal, hogy az ütemes menetrend legfőbb előnye a kiszámíthatóság: ha nem kell a komplett menetrendet betanulnom, hanem annyit megjegyeznem, hogy páros óra 25-kor megy egy vonat, akkor sokkal jobban tudok tervezni egy váratlanabb utazást is. Ha ingajáratban működnek a szerelvények, akkor nem kell egy vonatnak bejárnia fél Magyarországot, mehet mindig ugyanazon a vonalon; és meglepne, ha a karbantartás 10%-ánál nagyobb lenne az az arány, ami egy kimaradás alatt javítható (igen, tudom, hogy cserélik a szerelvényeket és egy vonat nem jár egész nap). Viszont a tök másfelé elküldött vonat behozza a rizikófaktort a késéssel, és utána borulhat az egész rendszer. Gyanítom, vannak olyanok, akik meg is akarnák buktatni, és akkor lehetne bizonygatni, "mi megmondtuk, hogy ez nem működik". Apró bibi, hogy jobb helyeken így működik a rendszer, és nincs vele komolyabb probléma.
Az ütemességnek megvan az az előnye is szerintem, hogy nem kötelező a reggeli/délutáni csúcsban utaznia annak, akinek jobb a későbbi időpont is (jellemzően nyugdíjasok, kötetlen munkaidőben dolgozók, gyermekes anyukák stb.) - így a csúcs terhelése jobban eloszlik napközben.
A megtett utaskilométernek egy előnye van az újságíró szempontjából: utasszemmel látja, hol szar a rendszer. Valószínűleg ezt a forgalomszervezők is látják, csak ugye ott a probléma, hogy a rugalmasabb, modernebb menetrendet át kell verni a fejeseken, akik nem feltétlenül értenek hozzá (sógor-koma, ejtőernyős, szimplán hülye stb.), vagy ha igen, akkor sem feltétlenül olyan szemmel nézik a rendszert, mint az, aki használja. A vasútnak szolgáltatásnak kell lennie: a lényeg az utasok kiszolgálása lenne, és nem a "nesze b+ ez van, ha nem tetszik, akkor dögölj meg, egész eddig jó volt, nem is értem, mi lett hirtelen a baj" hozzáállás, amit én is sokszor tapasztaltam, amíg vonatoztam (és az utóbbi 10 évben az sem volt kevés). Jelenleg a MÁV-nak annyi köze van a szolgáltatáshoz, hogy így nevezi a ránk tukmált izét, amit vasúti szerelvényekkel lebonyolít. -
Rive
veterán
válasz
philoxenia #825 üzenetére
Nomost. SZVSZ alapvető különbség van aközött, hogy 'modernizáció pfujpfuj' meg 'echte ungarische módon még ezt is képesek vagyunk elb@szni'.
-
Rive
veterán
válasz
philoxenia #811 üzenetére
Egy IT oldalon talán tudják az itt olvasók, mennyire bizonytalanul működnek esetenként programok.
Ebben nem az IT-oldal véleménye számít, hanem olyanoké, akik már láttak élesben life-critical rendszerfejlesztést. Egy tiszteségesen kivitelezett számítógépes rendszer sokkal-sokkal biztonságosabb, szebb, gyorsabb, olcsóbb, estébé, mint egy százéves szemafor - vagy az átlag, illetve pláne: a vasutas-átlag emberi munkaerő.
-
Wolverine
félisten
válasz
philoxenia #818 üzenetére
Ha hihetünk az adatoknak, 10%-nyi munkavállaló sztrájkol; de ők pont a jegy- és kocsivizsgálók... akik nélkül nincs közlekedés.
szerk: muhaha. [link] (mondjuk én egy éve nem vagyok hajlandó vonatra ülni, ha főbe lőnek sem.)
-
válasz
philoxenia #818 üzenetére
cska azt nem értem, hogy a napnál is világosabb, hogy úgy sem látnak a cargoból egy forintot sem, miért kell ezzel szenvedni? ezt a gaskót meg simán leváltanám.
-
Wolverine
félisten
válasz
philoxenia #814 üzenetére
A cáfolatot várom, én sem értek hozzá, max. a józan ész szintjén, de szívesen olvasok róla
A külső céges átvilágítás szerintem azért kéne, mert őket az ellenérdekelt fejesek nem tudnák megfúrni (lásd még: aki akadályozza a munkájukat, az azonnal repül; gyanítom 5-10 ilyen eset után minden kiskirály visszavonulna...), legalábbis remélhetőleg. Az tény, hogy a személyszállítás nem nyereséges, de az sem elfogadható, hogy szó szerint átláthatatlan, mi mennyibe kerül, egy fejlesztés mit hozhatna a konyhára stb.
-
bajuszati
tag
válasz
philoxenia #806 üzenetére
ezt csak érdekességnek linkeltem, nem gondolod hogy egyetértek
A Máv veszteségei elsősorban felső körökben keresendőek.
-
Wolverine
félisten
válasz
philoxenia #806 üzenetére
Speciel ajánlom a Kötött pálya blog olvasgatását a blog.hu-n; szakmai forrásnak tartom, és speciel Tevan Imre felkészült szakújságíró.
A vasút gazdaságtalanul működtetett szörnyeteg; a jelenlegi cég életképtelen. Hagyni kellene meghalni. (a saját ötletem: külföldi szakmai céggel átvilágíttatni a működést; aki akadályozza a vizsgálatot, azonnal végkielégítés nélkül kirúgni, pályamunkástól a vezérigazgatóig - azzal a kitétellel, hogy később sem dolgozhat a MÁV-nál semmilyen munkakörben külső tanácsadóként sem) -
bajuszati
tag
válasz
philoxenia #803 üzenetére
igen, de pont ennyire poén a sztrájkbizottság 250k kérése...
-
(Darkwood)
őstag
válasz
philoxenia #715 üzenetére
Mindegy melyik fejállomásról indul vissza!
-
(Darkwood)
őstag
válasz
philoxenia #707 üzenetére
Most nem tudom, hogy az Üzletszabályzat hanyas KF-je tartalmazza ezt a viszonylati utazást (majd holnap megnézem), de az biztos, hogy teljesen mindegy, hogy melyik fejállomásról kezded meg az utazást! Sajnos sok jegyvizsgáló ebbe a "viszonylati jegy hibákba" esik bele és potyára büntetnek, pedig kaptak róla módosítást!
-
bbazsy
őstag
válasz
philoxenia #709 üzenetére
köszönöm.
részemről egységesítették az indulási időket és megtartották a 2 órás intervallumokat, valamint van reggeli plusz IC. szóval tetszik
-
venember83
nagyúr
válasz
philoxenia #707 üzenetére
Oké, köszönöm, akkor inkább megyek a Nyugatiból, nincs kedvem a magyarázkodáshoz. A Nyugati a biztos.
-
Archer
őstag
válasz
philoxenia #603 üzenetére
Most már nekem is kezd tele lenni a tököm Gaskóval meg az értelmetlen sztrájkjával. Ha legalább valami olyanért sztrájkolnának amire azt lehet mondani, hogy ez igen, ennek van értelme de így... Megszívatják a fél országot(megint) és kb. ennyi meg termelnek egy csomó veszteséget az amúgy is szar helyzetben lévő MÁV-nak.
-
Kephamos
addikt
válasz
philoxenia #603 üzenetére
Szerencsére holnaptól megint sztrálkolnak ezek a baromarcúak. Igazán becsődölhetne már, hátha jön valami normális cég a helyére. Úgysem magyar kézben van már...
-
raskolnikoff
őstag
válasz
philoxenia #427 üzenetére
-
fokukac
nagyúr
válasz
philoxenia #430 üzenetére
az útlezárókat lövetném, természetesen.
mindenkinek addig terjed a szabadsága, amíg ezzel más ember szabadságát nem korlátozza.
tőlem az tüntet, aki csak akar, de ha ezzel egy országot bénít meg, akkor szimplán csak kapja be.
-
adalbert1
veterán
válasz
philoxenia #430 üzenetére
Elvontatni és lefoglalni a traktorokat, őket meg bent tartani mondjuk 72 óráig.
-
fokukac
nagyúr
válasz
philoxenia #427 üzenetére
én kellően elvetemült vagyok ahhoz, hogy bevezetném, hogy a sztrájkolókat ki kell rúgni, azt csókolom. egyből kevesebb lenne a sztrájk, figyeldmeg
-
raskolnikoff
őstag
válasz
philoxenia #423 üzenetére
Ezek közül 4 elég ahhoz hogy káosz legyen. Sőt szerintem a Gaskó már önmagában egy pusztító káosz.
-
KMan
őstag
válasz
philoxenia #351 üzenetére
koszi
-
kem
addikt
válasz
philoxenia #351 üzenetére
Ezek szerint holnap gond nélkül fel tudok menni BP-re délután fehérvárról?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox tulajok OFF topicja
- Nyaralás topik
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- RAM topik
- Gyúrósok ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- További aktív témák...
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest