Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • philoxenia

    MODERÁTOR

    válasz tildy #1089 üzenetére

    10 millió ember két százaléka sem kis szám, nagyjából 200 ezer embernél többen napi rendszerességgel nem használják a MÁV-ot tényleg. A naponta utazók persze többen vannak esetleg, pláne jeles napokon. Felénk itt az Alföldön aránylag jó a hálózat, sok a vonat a fővonalakon és gyorsak is. Itt sokkal több az utas általában, mint az ország átlaga. Itt felülreprezentált a MÁV, az ország más területeihez képest.
    Gondolj bele, a pestiek például naponta semmiképp nem használják a vasutat, a vasúttal gyengén ellátott részeken sem nagyon jellemző a napi utazás, tényleg le kellene választani sok kis vicinális vonalat, vagy a közlekedést ott teljesen más alapokra helyezni. A régi gyengén kiépített és karbantartott mellékvonalakkal "ellátott" területeken a busz általában sokkal jobban megfelel, pláne rövidebb utakra. A sebesség is más ott, az egy-egy szakaszon szállított utasok mennyisége is csekély. Az utazási irányok is változtak a nagyjából 100-130 éve épített vonalak messze kerültek már sok sűrűn lakott területtől.Akár a Volán is használhatná azokat a vonalakat megfelelő járműparkkal. A Volán és a MÁV közötti átmenet /jegy és bérlet szempontjából/ amúgy is lehetne ötletesebb és gördülékenyebb, nemcsak sztrájk idején.
    Mondjuk Velence környékén busztársaságból sem egy közlekedik a területen és egymás jegyét sem fogadják el, ráadásul a buszon sem mindig lehet jegyet váltani, tehát ott sem fenékig tejföl ez

Új hozzászólás Aktív témák