Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
"a játék valszeg legjobb oldala a combat play volt" -> , legalább is a ME játékon belül nekem tuti.
Szerintem majdnem minden OW játéknál van valami gyengéje a kialakításnak. Sokszor csak azt érik el, hogy relatívan üresebbnek érződik a tágabb világ (ugyan annyi hasznos terület és tartalom nagyobb keretben oszlik szét, a többi töltelék), illetve őrli a játékos idejét az utazás és keresgélés (+ kell a jármű, de macera, ha a lóról/tankból nem lehet megtalálni az elrejtett tárgyakat, úgyhogy ki/be szállsz, futkosol is, stb). Volt, ahol egész jól összejött, mint pl. Skyrim (bár azt nagyon rég játszottam, kevésre emlékszem már belőle és messze nem tökéletes játék más szempontból), de még a sokat méltatott The Witcher 3-nál is többször éreztem azt, hogy csak az óra ketyeg a vágtatás közben a fejem felett, mint hogy szívesen lovagolok keresztül egy szép tájon (igen, néha ilyen is volt, de ritkább). Magányosabbnak, elveszettebbnek érzed magad és nincs kedved felfedezni a rejtett dolgokat, ha tudod, hogy gyakorlatilag úgyis képtelenség bejárni az egészet, de az OCD hajlamok mégis előjöhetnek, hogy elkezdd, aztán mérges leszel a játékra ezért (pl. a milliónyi kérdőjel a TW3-ban).
Mikor mindenki szidta a MEA-t, akkor tudtam, hogy nem ez lesz, de nekem az volt a személyes véleményem, hogy ezek után már pont hogy inkább azonnal rá kellett volna bízni egy közvetlen folytatást ugyan arra a csapatra némi extra felügyelet mellett. Már megfizették az árát minden tekintetben, hogy megtanulták hogy lehet összetákolni egy MEA-t (beleértve azt is, hogy Frostbite3-al), így ebből a tapasztalatból, a visszajelzések alapján a saját hibáikból tanulva szerintem már egy egész barátságos második részt is össze tudtak volna hozni belátható időn belül. Míg ha behintik sóval a nyomát az egésznek, akkor a következő ME játék megint egy random kockadobás lesz, ismét tele a saját új gyermekbetegségeivel. Főleg igaznak érzem most ezt az Anthem láttán: nem használták fel értelmesebb dologra az embereiket, mint ami egy MEA2 lett volna, és a studio megítélése attól a játéktól sem lett jobb.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."