Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6986) maajsz válasza janos666 (#6985) üzenetére


maajsz
senior tag

Most így karantén idején neki álltam kicsit Andromedázni, leginkább olyan megfontolásból, hogy az elmúlt 1-2 év modjait próbálgassam és elszaladt vele az idő. Pozitív, hogy még több moddal betöltve sem futottam bele semmilyen bugba az elmúlt pár 10 óra alatt.
Kezdtem direkt egy új (nem NG+) karit insanityn, hogy legyen valami challenge is ha már a játék valszeg legjobb oldala a combat play volt, de sajnos azt kell mondjam még így is elég könnyű. Azóta elég sokat Destinyztem, pvp módban is, szóval a mozgásom mint időzítés, pozicionálás, ill az aim fejlődött (részemről) jelentőset így lehet ez is közbejátszik. Illetve a modok minimálisan segíthettek ezen, mint a power balance mod (bár ez egyáltalán nem érződik op-nek sehol), kényelmileg több XP mod (mert biztosan nem játszom újra mostanában :D) illetve superstore meg kozmetikai cuccok kísérleti jelleggel. A weapon boost mod ami már túlzás, így is fogod a hornet smg-t ráteszed az autofire modot, vintage heatsink-el és gyk leolvaszt mindent és mindenkit insane fokozaton is (ha ezt fűszerezed egy cloak-invasion-turbocharge trióval az architect is két perc :DDD)

Szóval gameplay oldalról az AI itt sem erőssége a dolognak, bármivel is jönnek elő a jövőben (én szvsz shooternek jobban örülök) remélem ezen javítanak.
Ugye most az írásról meg az animációkról fölösleges beszélni, remélhetőleg erre is jóval nagyobb hangsúlyt, időt fognak fektetni, mert nyilván ez az alapja főleg annak ami "átjön".

A másik dolog ami nem jól áll nekik itt az open world jellegű dologgal a következetesség. Jobban kellene vezetni a játékot, mert így hogy "túl" nagy szabadságot engednek (még így is hogy anno pár playthrum már volt) néha elég szétesettnek érződik az amúgy is gyér fősztori. Szóval ha még gyenge is a tartalom, akkor is úgy kéne pozicionálni (mind helyileg mind időben) az opcionális questeket, hogy némi "common sense" birtokában ne oda vissza kelljen rohangálni meg utazgatni, mert kiba sok downtime az a mennyiségű "W" meg töltőképernyő. Ráadásul nagyon száraz grind érzete van, ami rettenet unalmas és fájdalmas tud lenni (ezt főként érzem a Destiny utóbbi hónapjainak gyenge content minősége miatt).
Úgyhogy a térbeli elhelyezés remélem szem előtt lesz náluk, amit az ME2-3-ban jobban eltaláltak. De még az 1. részben is ha pl biotic skillel valaki kipozicionáltál egy bizonyos távolságon túl az "elfonnyadt". Az meg, hogy ha ellent valahova belöksz vagy túl messzire löksz (pl pull+throw felfelé majd charge-al akár ~100 m :DD) és nincs következő phase vagy xp míg azt nem fejezed be, elég rossz mechanika. Félre értés ne essék, nagyon szeretem a nagy nyitott tereket, meg a szabadságot, barangolni egy játékban csak úgy és belefutni valami érdekesbe, de ezt jobban át kell gondolni. Viszont az, hogy úgy csinálod a questeket, hogy csak a térképet lesed, hogy menj sorba a "markerek" szerint már inkább unalmas grind és bármennyire érdekfeszítő RPG.

Összességében a jövőben én nem bánnám, ha ezt az OW irány folytatnák (hell, még azt se ha egy ME:A-2-t dob ki, vagy DLC-t), csak sokkal jobban kellene figyelni a részletességre. Éppen nem bánom a FB engine-t sem, bár elég gyér fps számokat produkál és az input lagja is olyan néha mintha v-sync-el menne még ha off is, szóval ha másra áll át hát legyen. Szóval ha kísérletileg kiadnának egy multi player részt, majd ha ott minden klappol ráültet egy sztorit, lehetséges jó megközelítés lenne.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.