Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2084) [Prolixus] válasza leviske (#2083) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Ezt mondták is, hogy a multis tapasztalatokat át akarják ültetni a harcrendszerbe és átvesznek dolgokat onnan.

Amúgy szerintem sem gáz a class rendszer hiánya. Én kb. minden playtrough során adept vagy vanguard voltam (egyszer talán sentinel). Egyszerűen azért, mert első blikkre ezek tűntek a legélvezetesebbnek. Nem arról volt szó, hogy a többi class-t nem szerettem volna kipróbálni, egyszerűen arról, hogy azt nem szerettem volna, hogy egy esetlegesen rossz(abb) választás kevésbé élvezetessé tegye a játékot. Szóval nem volt kedvem 30 órát lehúzni egy engineer-rel ha nem is tetszik annyira, vagy újrakezdeni a játékot 2-3 óra után ugyanezen ok miatt.

Itt ennek a veszélye nem lesz meg, nyugodtan kipróbálhatok mindent, ha nem tetszik akkor hanyagolom. Ráadásul ha ügyesen csinálják a boss-okat, akkor tényleg rá lesz kényszerítve az ember a skill cserékre, ami azért szerintem hozzátesz az élményhez. Apróság, de én szeretek nagyobb harcok előtt "felkészülni" átgondolni, hogy mit vigyek magammal felszerelés kapcsán, milyen képességeket használjak satöbbi. Ha lenne egy jól bevált skill-set, akkor ilyenre nem lenne semmi szükség. Így most nem csak a fegyvereket válogathatjuk majd össze, hanem a képességeket is.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.