-
LOGOUT.hu
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #321849 üzenetére
Pedig ez a 10-15 év és 200-300e kilométer (gyártója válogatja) ami releváns. Hogy utána mi történik, az a gyártó számára tökmindegy. Meg az új autó vásárlók számára is.
Az biztos hogy a növekvő komplexitás azt is eredményezte, hogy az öregebb autókat egyre nagyobb szívás életben tartani. De az egy teljesen más téma, leginkább szociális.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #321825 üzenetére
Ezzel most konkrétan nem mondtál semmit.
A romló megbízhatóságot azzal tudnád alátámasztani, ha behoznád az Opel gyári meghibásodási statisztikáit, és megmutatnád, hogy az általad kifogásolt műszaki megoldás átlagban több meghibásodáshoz vezetett.
Nyilván ilyet nem fogsz tudni mutatni, sanszosan nem is látták még ilyet.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #321689 üzenetére
Azért próbáljunk meg almát almához, körtét körtéhez hasonlítani. A K Astra 30 évvel korábbi megfelelője az E Kadett....
Szerintem ha lehetne választani, akkor az emberek 99,999%-a a G60-at választaná az E39 helyett. Mondjuk azóta egy kategóriát ugrott felfelé az autók mérete, a G60 nagyobb mint az E38...
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #321100 üzenetére
Az enyémet haver most avatta fel. Azt mondta, sokkal barátságosabb, mint a légkulcs: nem üt akkorát a csuklóra, könnyebb is a szerkezet, nem is olyan hagos (nem jár a kompresszor) és ugye vezetékmentes.
Viszont a manualban írtakkal ellentétben a fokozat az oldási nyomatékra is vonatkozik. 1-es fokozaton (80 Nm) nem vette le a csavart, 4-esen (300-340 Nm) pedig azonnal.
Az 5Ah-s akkut a gép még mindig teljesen feltöltöttnek jelzi.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #321102 üzenetére
Szerintem ezzel nem lesz gond.
Más: Beraktam az új, sima és egyszerű W21/5W izzókat a DRL-be némi küszködés árán. Ugye már írtam korábban is, hogy megolvadoztak a foglalatok a 21 W hőjétől, most az egyiket sikerült pár mm hosszan megrepesztenem is, de a működést abszolút nem befolyásolja.
Szóval azt hiszem, megvan a következő nagyobb kiadás 2 új, gyári lámpatest formájában, ezek a Depók meg mennek a kukába. -
-
szebe
addikt
válasz Micsurin #321073 üzenetére
Nyilván a legolcsóbb ha magadra/magatokra főztök, de egyrészt lusta vagyok este főzőcskézni, másrészt nem tudnék olyan változatosan főzni, harmadik nap ugyanazt enni, attól meg sírnék kb.
Tudom fillérbaszás, de így kb 10k-ból megvan a heti ebédem, azért az mégis más mint a 20k. Egyedül a sok műanyagszemét szúrja a szemem."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Dare2Live
félisten
válasz Micsurin #320902 üzenetére
Én ebben a kategóriában Hyundai/KIA vonalon elengedném a DIt (GDI, TGDI).
Rengeteg nyügje van nem csak a gyűrűletapadás. Gammak 50%a nem éri meg a 200.000kmet. 50%uk már 100.000kmnél eszi az olajat. Kappa se sokkal jobb.Ha találsz közelben 1.6 MPIt azt nézném. De be kell nézni endoszkoppal katihoz. Rá kell nézni láncra. Meg kell hallgatni. Hidegen alapból csúnya hangja van melegen se szép de ha csúnya középről akkor vszeg csapszeges. (Csapszeg vmiért sokkal ritkább 1.6nál az inkább az 1.4 gonda)
Nem baj, ha pl lánc laza de akkor bele kell alkudni. Ha csapszeges én otthagynám.
Ja és be kell mászni alá és bölcsőt megnézni. Osztrák, német darabokon bölcső brutál tud rohadni. 3mm vas aztán 12évesen kvázi átrohadt.
Meg a kormányt teljesen kitekerni, mozgatni. Ha kormánnycsillag gatya érezni fogod. 30-40Kba fáj a cseréje. Vagy megcsinálod magadnak és akkor 3k.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #320902 üzenetére
Mondjuk a T-Jet mellett van DMF, de kb.
9095 rugó egy LUK, nem olyan nagy tétel.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #320863 üzenetére
Ha erre asszociálsz, akkor legyen.
Igen, a MiTók meglepően olcsók, vegyük például az én 155-ösömet, ami az Abarth Grande Puntóval azonos, de ahhoz képest kb. 1 millióval olcsóbb.
A 135-ösben nincs túl sok tartalék a kisebb csiga miatt, gyári formájában ~150 lóig húzható, ennél többhöz arra is kell egy 1446.
M32-t a 155 lovas kapott, igen, illetve 2012-ig bezárólág az 1.6 Multijetek, az annál újabbak C635-tel szaladgálnak.Itt sok infót találsz, van buyers guide, gearbox guide, turbo guide…
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #320849 üzenetére
MultiAirt majdhogynem csak egyszer kell megcsinálni, utána ha odafigyelsz az olajra és a külön kis szűrőjére, sokáig elmegy gondtalanul. Igazából csak azért kockázatos, mert nem mindig tudhatod, az elődeid hogyan használták és szervizeltették, és azért nem olcsó, ha épp nálad megy tönkre az egység. Az lenne a legjobb, ha olyat találnál, amiben mondjuk pár hónapja cserélték igazoltan, olyat én is simán megvennék. Már csak azért is, mert gyárilag Garrett turbót kaptak.
A 135 lovasok GT12xx-et, a 170-es Quadrifoglio Verdék GT1446-ot. Váltóik C510 és C635.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz Micsurin #320825 üzenetére
1.6CRDi az jó korai darabokon se kettőstömegű, se dpf... viszont 12+éve az volt az ökölszabály, hogy évi min 25.000km+ra veszünk dízelt = min 300.000km van bennük de inkább jóval több. Az nem kevés.
KIA/Hyundai nem méri olcsón a gyári alkatrészeket.Rohadás szempontjából a bölcsőt rendesen meg kell nézni osztrák, német darabokon 10+évesen már cserésre tudnak rohadni. Meg tanktartó pánt, ajtók alja és teteje.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #320841 üzenetére
Engedd el ezt a dízel vonalat sztem. Egy turbós benzines kevesebb nyűg. Vagy veszel vmi nagyobb löketes szívót, bár azt nehéz lesz mert azok már kikopófélben vannak.
Ilyen csip-csupp dolgok csak, pont azért nem vállalta az itteni lakatos. Köszi! Akkor várom a beszámolót/kontaktot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #320839 üzenetére
Köszi! Elnézve az egyenlegem nem mostanában lesz autócsere, szóval muszáj lesz ezt életben tartani.
Illetve ők csak fényeznek vagy kisebb lakatos melót is vállalnak? Egy helyen már voltam vele de ott ilyen kis melót nem vállalnak azt mondták.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #320825 üzenetére
Ha nagyon akarom magam szívatni egy Bubit még hozzácsapnék a Qru féle 2.0i-vel, de csak mert gyerekkori becsípődés. Ott nagyon sok mindent illetően bocsátó tudnék lenni egy egyenlőtlen szárú leömlő mellett a hangért cserébe...
Meglenne a kellő nyomaték? Max lendületből... de legalább a hang kárpótolna.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
szebe
addikt
válasz Micsurin #320821 üzenetére
Számomra azért kérdéses, hogy azok piezosok voltak-e.
A gyár meg ilyesmiről kétlem hogy hivatalos állásfoglalást/tájékoztatást adna (főleg egy random odatelefonálónak), meg az is érdekelt volna, hogy a tag kivel beszélhetett vajon.Vegyél egy GT/RS Meganet
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
addikt
válasz Micsurin #320814 üzenetére
Szerintem engedd el.
Múltkori J-s poszt (amikor a tag megtelefonálta a gyárat, és Benedeczkihez irányították) után beszéltem haverral, aki a gyárban dolgozik itt szemben (releváns részlegen), ő annyit mondott a felújításra hogy "sok sikert hozzá".[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Szoszo94
őstag
válasz Micsurin #320818 üzenetére
Pár hónappal azután vette, hogy én a Lexust, úgyhogy már szereti egy ideje Több, mint 5 éve. Viszont most rezgett a léc, hogy van-e értelme ennyi pénzt beleborítani, de végül úgy döntött marad, gyerekkori álom volt és nem engedi el a kezét ha nem muszáj.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Micsurin #320811 üzenetére
Ez most lett a nyáron teljesen kilakatolva, plusz új a hátsó bölcső és a sallangok. Fényezve lett 1-2 helyen így kellett egy telipolír is, hogy ne üssön el. Sokba van neki, de most patika az autó, leszámítva pár kis sérülést (ajtónyitás, mélyebb karc). Már csak a felújított váltót kell alá rakni, de az jövőre a vezérléscserével lesz együtt, plusz kuplung. Utána már tényleg csak hajtania kell
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Micsurin #320579 üzenetére
Ja a magyarok amúgy is videóznak mindent. Nyáron láttam egy filmet erről, hogy a német (vagy osztrák) rendőr "kirángatta" a kamerázó embert a kocsiból, hogy menjen csak oda közelebb videózni a balesetet, ne hagyjon ki egyetlen részletet sem.
Természetesen nem akart oda menni az ember...⭐ Stella
-
F_Zolee
veterán
válasz Micsurin #320405 üzenetére
Melyik meglátásra gondolsz a sok közül?
Attól függetlenül nem örülök, hogy ennyi szívás van azzal az autóval. Volt munkatársam autóját több, mint 2 hétig szerelték. Holnap kapja vissza elvileg. Nyomásszenzorral volt baj elvileg meg szívósor tisztítás lett de valahogy nem sikerült időben megcsinálni. Kérdés mire megy majd oda... -
Blindmouse_
aktív tag
válasz Micsurin #320436 üzenetére
Ahol ponthegesztéses illesztés van, ott pontszerű hegesztést teszek, ahol egy darab volt a lemez azt végigvarrom, addig amig nem látszik át már sehol.. de amúgy fel lehet tölteni rendesen és elcsiszolni úgy hogy laikus nem mondja meg hol lett varrva.. bentről meg tele kell vágni üregvédővel..
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #320436 üzenetére
Amerikai cég, olyan jó erős középminőség. Nem egy Meyle HD de 4 hetet nem volt kedvem várni a gyári árát meg inkább hagyjuk és az is 1 hét mire ideér Németországból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz Micsurin #320392 üzenetére
Nekem fater műszaki analfabéta, amit a számítógépekről, autókról... tudok, azt mind magamtól, meg utána olvasva. Régebben újságokra fizettem elő, meg a könyvtárba mentem, mert még nem volt internet. Én mutatok meg Faternek mindent erről ennyit
426os: dettó+1, nagybátyám autószerelő, nagyapám meg elektroműszerész volt, de[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
ArthurShelby
addikt
válasz Micsurin #320421 üzenetére
Én már gondolkoztam, hogy rákérdezek a bömbi miatt.
De ha lakatolás fényezés rendben van, akkor már garázs kell, azzal meg még nem állok jól Törökbálinton.
(Újra kéne csinálni/csináltatni a lejárót, de egyelőre örülök, ha lyuk van a hátsómon.)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Blindmouse_
aktív tag
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz Micsurin #320403 üzenetére
Te, én két évig feküdtem a kocsim alatt szabadidőmben, mire először megkerültem vele a háztömböt.
De amúgy imádom ezt a részét.. amikor tavalyelőtt a másik vasamnak álltam neki, feldobtam a kérdést a tipusspecifikus csoportban, hogy kinek van rendszámvilágításkonzolja a lökősbe, mire az első valaki reagált hogy talán neki van de nem tudja mennyire rozsdás, a szabásminta már meg volt rajzolva, másnapra lehajtogattam inkább táblalemezből.. még most is várnék ha nem állok neki legyártani.
És van ezer ilyen példa.
Múltkor unalomból csak úgy legyártottam a lökhárító alsó sarkát a kasznihoz kitámasztó két darab merevítőt, ráment vagy egy órám..
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #320403 üzenetére
Ház körül én is megcsinálok pár dolgot, de csak apróságokat, nagyobb melókhoz már lusta vagyok.
Bringákat sem nagyon szerelgetem már, eleve szét sem tudom rendesen szedni, agyváltós komplex cuccok, fura fékek...
Autóhoz viszont már hozzá sem nyúlok, max. olajszint, gumi nyomás, ablakmosó...
Anno egyszerűen szükségből csináltunk sok mindent, mert nem volt más.
Másik vicces sztori: a minap a lányom bringája felborult a parkban, amikor késő este jött volna haza, akkor felkapta, aztán indult volna vele. De ahogy fordította a kormányt, behúzott az első fék, és nehezen is lehetett a kormányt tekerni, meg az első lámpa is furán állt. Ott pingvinezett hogy mi legyen, pont ott volt egy ismerős srác, az felajánlotta hogy megnézi, mert ő ért a biciklikhez, a nagypapája tanította szerelni. Megoldást ő sem talált, annyit csinált, hogy kiugratta az első keréknél a fékbowdent a helyéről, hogy be húzzon be. Gyerek hazaér, mondja mi van, mondom neki majd holnap reggel megnézem.
Másnap hajnalban nézem, hát amikor felkapta a biciklit, 360 fokkal elforgatta a kormányt, az első lámpát letörte, a hátsó lámpa kábelét leszakította, a fékbowden és a váltóbowden meg feszült mint az fene. Visszaforgattam a jó pozícióba a kormányt, visszatettem az első fékbowdent, hogy tudjon vele menni. Utána mutattam is neki, hogy mi volt a gond, egyszerűen nem jöttek rá ketten...
De a lámpáját nem szereltem meg, elküldtem szervizbe, aztán 115 euróért meg is javították neki, amit saját zsebből fizetett. Legalább megtanulja hogy vigyázzon a dolgairahttps://marharepaszerint.blogspot.com
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #320403 üzenetére
Kicsit on is legyek:
F_Zolee hónapokkal ezelőtti rosszmájú meglátásának lehet lassan helyet fogok adni. Agyalok kiveszem hétvégén a csúcsokat (megnéztem szelepfedél le, rail csövek le, rögzítő patkók le és hozzáférhetőek. Begyógyúlva fixen nem lesznek 4k km alatt) és rájuk méretek így ~4-4200km után. Picit ingázik az alapjárat (OPCOM alapján 50-et dobál melegen is) és néha erősen büdös... DPF-el.
Van egy rossz félelmem, hogy a csúcsok újak de Piezzos révén sok dolog belül nem történt. boldi ér mondani, hogy paranoid vagyok de ~4 óra szerelést és 36 ezret megér a paranoidságom ezzel a műszaki csodával mint egy újabb meglepetés. Gondolat morzsa onnan ered, hogy J csoportban zsinórban hasonlóan járt most 3 ember a Denso csúcsokkal is bemérés után volt bizony meglepi. (hasonlóan -> felújították és bizony 6-10k kilométert bírtak belsőrész kopottság hiányában az új csúcsok)
---
5l + a maradék egyébként koppra elég volt a nívó tetejéig, de ez ki lett számolva.Qru Minden reklám nélkül: Gumi-profi Óbuda. Nagyon gyorsak és korrektek, az árak meg szerintem rendben vannak. Ha visszakerestek a lengőkar cserék után ugye SOS kerestem futóművest. Azonnal vállalták valami 17 ezerért azt hiszem? Szimpi csapat az biztos.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Micsurin #320392 üzenetére
Gyerekként felemás voltam, Fater ügyes volt, mindent meg tudott csinálni, amit csak lehetett, ritka volt, ha szaki jött hozzánk. Ez azért volt hátrány, mert néha helyettem is megcsinált dolgokat. Na ez már kezd elmúlni, egyre jobban élvezem én is a mókolást egyedül és azért nem szar érzés, mikor magadtól vagy minimál segítséggel rájössz valaminek a megoldására.
De ha valakiben nincs meg ez az affinitás, az akarás legapróbb szikrája sem, azzal mit lehet kezdeni?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
426os
őstag
válasz Micsurin #320394 üzenetére
Simán lehet, hogy magától tanulta meg. Én is egész gyerekkoromban a bringámat mókoltam, mert olcsó kínai alkatrészekból állt és mindig kellett valamit szerelni rajta. Magam jöttem rá mindenre, egyedül, mert apám eléggé technikai analfabéta volt, abszolút 0 mennyiségű használható szerszáma volt, így azokat is én vettem magamnak fokozatosan. És akkor még YT meg internet sem volt, szóval ez egy hosszú tanulási folyamat volt, de utólag egyáltalán nem bánom
.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Micsurin #320309 üzenetére
A dízelről volt szó, ott a vezérlés cseréhez ki kell szedni a motort - amit aztán pucérra kell bontani kb -, de az csak úgy jön ki, ha leszeded az első bölcsőt, mivel nem hosszmotoros.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #320286 üzenetére
Amúgy már 10k km-t beleraktam a MiTóba, a váltón és a kuplungon kívül nem volt nagy hibája, de előbbit már megvételkor is tudtam, hogy foglalkozós lesz, utóbbi meg a csatacsippel kezdett megcsúszni, ergo csak magamnak köszönhetem. Ezen kívül csak apróságok voltak, mint múlt héten a tágulási tartály vagy a kipufogó tömítése, de limp mode vagy út szélén hagyás soha nem fordult elő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 13. nap: SIFU
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- One mobilszolgáltatások
- Milyen széket vegyek?
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest