-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz Micsurin #138860 üzenetére
Valamilyen okból érthető, sok oldalú érme ez. Végül is a saját profitodat áldozod fel részben (ok, nem ettől ment volna csődbe, az tény), másrészről én ezt kiszákmányolásnak tartom (nem az ő, hanem a gyártók, nagykerek részéről). Akkor még olyanok vannak, hogy nem stimmel a hozott cucc, időkiesés, idegeskedés.
Nagyon szerencsés helyzetben vagyok az enyémmel, mert még cikkszámokat is tudok egyeztetni vele, illetve egyébként nem titkolja, hogy ő 30% kedvezménnyel kap alkatrészt, a csavar az az, hogy át is adja a legutolsó jöttmentnek, tehát csak munkadíjból él. Üresjárat, mint általában a szerelőknél, nincs. Kérdem én, akkor ebből már megsem lehet élni? A lóf***t
-
aero.
veterán
válasz Micsurin #138853 üzenetére
Durva profit van az alkatrészeken. Itt nálunk az egyik alkatrészáruház tavaly ősz óta mindenkinek megadja a 60% kedvezményt. 2 szerelőt ismertem, aki dolgozik hozottból, abból az egyik meg is szüntette emiatt, a másikat nem zavarja és jól kijövünk. Én amíg megtehetem így fogom csinálni. A lexust mikor csináltuk 166-ot fizettem, olajcsere szűrőkkel (motul+mann), 4 tárcsa + betét és vezérlés. A vezérlés majdnem 5 óra volt, mindent én vittem. Ha nem így lett volna, akkor 280-300 között fizettem volna valahol.
Klímahűtő, vízhűtő, klímakompresszor, generátor útban.
A vízpumpa egy kisebb 4 hengeres motor méretű.[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #138025 üzenetére
Nekem mekkora mákom volt, hogy csak elefelejtették átvezetni a német forgalmiból a magyarba, és egy fillérbe sem került (a taxit leszámítva, még mankóztam, muszáj volt) a pótlás a kormányablakban!
szerk.: Ja, most látom, hogy Qru is megírta már.
(#138039) bbubby00: Én az idén elindult ingyenes lekérdezésből tudtam meg, hogy született egy ilyen bejegyzés még 2015 októberében, a honosításkor, de a forgalmiba valamiért nem került bele. Azóta átment egy műszakin még az előző tulajnál, megvettem én, átirattam, és csak ezután szívóztak velem az újabb műszakin. Mikor ez kiderült, hogy a nyilvántartásban szerepel a megjegyzés, elmentem a kormányablakba a kinyomtatott pdf-fel a kezemben, leellenőrizte az ügyintéző is a számítógépén és szó nélkül beírta.
Amúgy felnit még nem láttam beírva magyar forgalmiban, ha a Mazda által kiadott típusengedélyben szerepel az a méret, minden további nélkül felteheted. Igaz, nekem is szóltak a 175/65R14 helyett 185/55R15-ért, de ott balfaszok voltak, nem tudták, hogy a Jazz létezett ekkora kerekekkel is. Másik vizsgahelyen jatt nélkül átment ugyanazokkal a pacskerekkel.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #137103 üzenetére
Szerencsére nálam minden gyári volt, nem kókányoltak, csak én.
Hátul nem volt egyáltalán hangszóró, csak a magasabb felszerelétséghez járt, de mivel a kábelezés megvolt, beraktam két bontottat, és voilá. Meg az AUX-csatit is én pótoltam, a kábelt ugyan magam gyártottam hozzá, de a csati gyári.[ Szerkesztve ]
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #136459 üzenetére
Már soha nem is lesz az. Dupla nyílt törés után csoda lenne, ha újra 100% lenne.
Igazából örülök, hogy még ha kompromisszumokkal* is, de rendesen tudom használni a mindennapokban, ergo problémamentesen tudom kezelni a kuplungot is.* sokkal hamarabb elfárad, nem tudok guggolni, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #136396 üzenetére
Az adott kategóriát nézik. Szóval ha autóra kötöd a biztosítást akkor a B-s kategória megszerzését nézik.
A 60k is sok, nekem a Subarura pesti címmel is csak 55k (B6-ban). Bár az enyémben nincs tartalék, biztos azért jelentek alacsony kockázatot a biztosítónak.
aero.: Az kellemes, azt még kb a Subi is megirigyelné. GPS 150-160-nál már nekem is megeszik 9-10 litert lazán.
Kati maradhat, nehogy hazafelé a németek birizgáljanak érte. Meg félő, hogy túl hangos lenne nélküle…
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Micsurin #135880 üzenetére
A TFT is LCD (folyadékkristályos) megjelenítő, csak ott minden pixelnek saját kis tranyó-párja van.
De, hogy ON is legyek, bogarakat melyik mosó szedi le a motorháztetőről? Lándzsás és gépi nem. Ez meg itt szépen terpeszt, bár focvis biztos nekiállna megpucolni a kipuff végeit
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #135715 üzenetére
Te! Én a big blockkal és a rövidebb váltóval nem tudok 7,2-nél többet etetni vele a városban, pedig a vezetési stílusom is közismerten nem alacsony fogyasztásra optimalizált.
Az EGR pucolása segíthet valamelyest, de azért mínusz másfél litert ne várjatok tőle.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #135593 üzenetére
Yep, az új, laposabb és szélesebb féklámpa miatt. Nekem azt mondták, hogy ha nem volt soha javítva a fűtőszál, akkor elég pici az esélye, hogy sérüljön.
-
kisza25
félisten
válasz Micsurin #135502 üzenetére
nekem is volt garis dolgom kia és hyundaial is, mindent cseréltek gariban nálam
most is kia volt tervben, de nem értem fel, mert már felment az ára
mekker: saját fejlesztés, belpiacra 1000 éve gyártanak kis turbót, még 600 és 900 ccm-et is
a diesel-t gyártotta a fiat, de már nincs nagyon diesel a kínálatukban, nem néztem utána, de mintha egyáltalán nem lenne.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #135388 üzenetére
Miért nem jó a gyári? Bármennyire is szeretné focvis, én tuti nem fogom lecserélni az eredeti dobot, mert szeretem, ha halkan suhan az autó. Persze imádom a V8-as rotyogást, az 5 hengeres "éneklést", meg a 9000-be forgó S2000-nek is fasza orgánuma van, de a kommersz személyautókra, amiknek nincs különösebben jó hangjuk, miért kell ilyesmi? Akkor már inkább legyen haIk.
És igen, az egyhatos hámasgóf is kommersz.Na, meg én hiszek abban, hogy a gyári kipufogóval viselkedik a legjobban az autó, pláne, ha minden más változatlan marad. A motoros topikban is szokta volt írni persu, hogy ront a gázreakción a sportkipufogó, csak 100-ból 2-nek ha feltűnik. Illetve a rövid, járműmérnök-hallgatói pályafutásom alatt is sokszor elhangzott Hanula Barna előadásain, hogy rendszerben* kell gondolkodni ahhoz, hogy jó legyen, nem csak egy-egy alkatrészre fókuszálunk, ha változtatni akarunk. A gyári pontosan ki van számolva a motorhoz és a többi alkotóelemhez, ha egy másik dobot teszel fel, esélyesen nem lesz akkora az összhang.
*Nem kipufogórendszert értek ezalatt, mielőtt valaki félreértené.
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz Micsurin #135379 üzenetére
Ez baklövés lenne, hisz itthoni morálnál figyelembevéve hamar megtérülne az ára.
Durva algoritmus lehet, ha ezeket tudja nézni. Figyelembevéve, h tükröződik a szélvédő, így sokszor használhatatlanok a képek, szürkületben szintúgy. Sötét pólókról ne is beszéljünk. Elég kivitelezhetetlennek hangzik, hogy lássa a biztiövet.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #135350 üzenetére
A példa gyökerével meg nem tudsz mit kezdeni most se később se, emelheted a korhatárt, alkothatsz több kategóriát a hülye nem lesz okosabb...
És fel fog háborodni ha szólsz neki lásd feljebb mit írtam...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaben92
őstag
válasz Micsurin #135341 üzenetére
Felőlem aztán mindenki annyival megy amennyivel akar. A gyorshajtás (például ahogy te is említetted, 90 helyett 110) ha ura az ember az autónak/motornak (szerintem) messze nem olyan veszélyes mint azok a szituációk mikor te lépésben haladsz, aztán a motoros 50-el majdnem leviszi a tükröd. De itt van a gyökér akit említettem. Tegyük fel, zöldre vált a lámpa de a kocsisor nem indul meg mert ugye a gyalogosok is zöldet kaptak. (Az említett kereszteződés pont olyan, hogy az emberek 90%-a meg se mozdítja az autót míg a zebra nem üres.) Jön a barom nekem balról, behajolva, kocsitól nem lát semmit aztán belerongyol a zebrán átkelőkbe.
Szóval sokkal inkább ott a probléma, hogy sokan akik két keréken járnak csak azt veszik észre, hogy “áll a sok barom, de én itt elférek”, viszont abba nem gondolnak bele, hogy “ugyan miért áll a sok barom”. Természetesen itt nem az álló kocsisor mellett óvatosan előrecsorgókról beszélek, hanem a példában említett fajta gyökérről.
Amúgy a felvetésedre a válasz: Annyival megyek mindig amennyi a táblán van. Ha 30 akor 30. Ahogy mindenki más is nálunk. Nem azért mert mindenki ilyen pedáns állampolgár, hanem mert 7km/h sebességtúllépéstől jön a csekk, és nem fix összegek vannak, hanem “X napi fizetésed”. 60 helyett 70 például “csak” két napi fizudba kerül (euróra pontosan leszámolva a bruttódból és felkerekítve a legközelebbi 10-esre) de a fizetendő exponenciálisan nő és extrém esetben akár 60-90 napi fizud is bánhatja.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #135341 üzenetére
Van az úgy, hogy sietni kell nehogy kihűljön a lángos...
Bár nálam akkor is az a best, mikor Saint elé beállt a motoros, majd kiszállt és közölte vele, hogy ő bizony padlógázzal fog elindulni az Amperával ha zöldre vált a lámpa.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Micsurin #135192 üzenetére
Nekem velük volt jó tapasztalatom (ugyan nem Budapest, de Érd sem esik annyira ki talán).
Átíráshoz miért kellett egyébként időpont? Én párszor voltam az utóbbi években és eddig mindig 10-30 perc közötti idő alatt sikerült rendeznem a dolgot úgy, hogy csak beestem utcáról (nem árt relatív kis forgalmú kormányablakot/okmányirodát kifogni ).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #133853 üzenetére
Rendes garázsra gondoltam, és nem a ház alatt.
Láthatod, hogy egy szintén -3 centis Jazz simán be tud állni.szerk.: Én mindenhol ott vagyok.
[ Szerkesztve ]