Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3574) masholnap válasza Dealer95 (#3570) üzenetére


masholnap
senior tag

:) hát fogalmam sincs :DDD még végigolvasom a Dell 7720-as fórumot, de nagyobb esélye van egy G75-ös Asus-nak. ha kikapom azokat a márkákat, amelyeket szintén nem vennék, akkor elég kevés gép marad ebben a kategóriában. az i7-es hűtése eléggé megterheli a gyártókat. a Sony pl. kikapcsolja a turbo boost-ot bizonyos modelleknél. szóval a Sony bukó :D a Toshiba mai erőgépe amellé, hogy drága, olyan mint egy fűtőtest, ráadásul gyenge az akkuja. az Alienware nálunk drága, ráadásul az is hátul szelel, és emiatt nem akartam Asus-t sem. pl a Lenovóval is kompromisszumot kötöttem kijelzőméret szinten. tulajdonképpen nem igazán találtam nekem teljesen megfelelő gépet még a mai napig sem.

ami meg az y580-at illeti, számomra nagyon fura volt, hogy annyi baja van (kijelző, hűtés, billentyű, venti), és emellett szintén fura, hogy másoknak meg tökéletesen megy, pedig ha összeáll ez a konfig, akkor tényleg lehet jó a gép. és talán még mindig ilyen gépem lenne, ha - és ez a lényeg a lenovóval kapcsolatban számomra, ezért nem kell nekem ez a márka:
- a call-center kaotikus.
mivel nem magyarországon élnek, ezért nehezebben értik a nyelvet, és ráadásul még át is fordítják angolra a problémád (ezért mellékeltem mindig én is leírást, melyet valószínűleg megnéztek); szakmailag néha nem voltak toppon; időnként a problémát inkább elhárítani akarták, mint orvosolni; a futár működésével nem voltak túlzottan tisztában; volt olyan is, hogy csak a harmadik telefonálásnál regisztrálták be a hibát és küldték a futárt, pedig előtte már kétszer megígérték
- a szerviz munkája elégtelen.
4-ből 3-szor rossz munkát végeztek, ennek köszönhetően lett a gépem még rosszabb a szervizek végére, mint amilyen az elején volt
- a lenovo mo. rendszere fogalmam sincs hogyan képes működni
a gépem helyett egy gyengébb, rosszabb konfigurációt ajánlottak azzal a kijelentéssel, hogy olyan, mint a régi, ráadásul azután, hogy jóváhagyták a pénzvisszatérítést;
- a pénzvisszatérítés elintézése majd 2 hétig tartott
a call-center először jól tájékoztatott, aztán félre, ráadásul azt sem tudták visszakövetni, amit már egyszer kijelentettek, és majd két hétbe telt eljutnia a visszafizetés jóváhagyásának a kereskedőhöz

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.