Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3051) masholnap válasza Mottie (#3050) üzenetére


masholnap
senior tag

hivatalos kép lenovótol:
http://www.lenovo.com/shop/WW/products/splitter/notebooks/ideapad/Y-Series/gallery/IdeaPad-Y580-Laptop-PC-Backlit-Keyboard-Closeup-View-12L-940x475.jpg

és egy nemhivatalos:
http://www.laptopreviews.com/wp-content/uploads/2012/07/IMG_0804.jpg

amilyennel visszaküldték, az olyannyira nem világított, hogy világosban szinte észre sem lehet venni a világítást, ráadásul nem volt homogén a fény

[ Szerkesztve ]

(#3052) Draken válasza brumi1024 (#3041) üzenetére


Draken
őstag

Nagyon egyszerű a dolog, legalábbis azoknak akik esetleg még nem vették meg ezt a laptopot, (folyamatosan figyelemmel követem a topicot és egyre több negatívum éri ezen márkanév alatt futó lapost illetve a supportot) nem ezt kell választani, alternatívaként ott a g55 vagy a nagyobbik tesó a g75 (17' -es), ha meg valakinek nem elég a gtx660, akkor nov. elejétől érkezik a hazai boltokba a g75vx gtx670-el szerelve.

mod: eredetileg én is erre a laposra szerettem volna félretenni és megvenni, de a véleményem az idők során változott

[ Szerkesztve ]

(#3053) Mottie válasza masholnap (#3051) üzenetére


Mottie
őstag

Az enyém homogén, de halvány.. Na lehet megpróbálom kicseréltetni magyarra a billentyűzetemet (de majd csak decemerben) :D

Be Victorious!

(#3054) Mottie válasza Draken (#3052) üzenetére


Mottie
őstag

Nekem azzal annyi a bajom, hogy nem jön be :D

Be Victorious!

(#3055) rollaz


rollaz
tag

Nekem pedig semmi bajom vele, leszámítva a win8 fiaskót. Az Asus-om egy határ f%s volt ehhez képest, a Sony Vaio-m detto. Rendben, ez a gyártó sem a minőség netovábbja, de kicsit kezd túlzásba fordulni a fikázás egyesek részéről. Ma sem döntenék másként 300 e Ft-tal a zsebemben. Mindenkinek más az ízlése és mások az elvárásai, de 10000-ből 30 selejt miatt kategorikusan kijelenteni, hogy a Lenovo egy hulladék márka aligha nem felelőtlenség. Tessenek a supportnál sűrűn emlegetni a fogyasztóvédőket, akkor majd hajlamosabbak lesznek a normális (ügyfélbarát) megoldásra.

(#3056) picur27 válasza masholnap (#3049) üzenetére


picur27
csendes tag

Köszi szépen Neked és a többieknek is a segítséget!
Akkor megnézem majd ezekkel a programokkal.
A pixelhiba időbeni kialakulásáról és a Win7 recoveryről még kaphatnék egy kis segítséget?:)

(#3057) masholnap válasza rollaz (#3055) üzenetére


masholnap
senior tag

bocs, hogy negatív vagyok, de amióta megvettem ezt a gépet (2 hónapja), azóta tulképpen szinte semmire nem tudtam használni, és úgy tűnik, pár hétig még nem is fogom tudni. lehet, hogy igazad van, és a legtöbb gép teljesen rendben van, de ez nem változtatja meg azt a tényt, hogy a support meg a szerviz egy rakat fos, és ez utóbbi tapasztalat alapján én ma tuti nem vennék lenovót

és igen, valószínűleg emlegetnem kéne nekik a fogyasztóvédőket, de miért nem korrektek alapból???

nomindegy :/

(#3058) masholnap válasza picur27 (#3056) üzenetére


masholnap
senior tag

eddigi tapasztalataim alapján nagyon hamar kijön a pixelhiba, ha hajlamos rá a panel, de kíváncsi lennék más tapasztalatára is

OKR-ből akárhányszor kiírható a gyári és az aktuális állapot is

(#3059) rollaz válasza masholnap (#3057) üzenetére


rollaz
tag

Abszolút megértelek, tudom mekkora szívás egy ilyen, csak nem szerettem volna, ha kizárólag negatív véleményt lát az, aki csak pár oldalt lapoz vissza. Reklamációnál minden mondatod szerves része legyen a fogyasztóvédőzés, ha erre sem reagálnak, akkor tényleg fordulj hozzájuk, úgy majd vissza kell kapd a pénzed.

(#3060) realsaw válasza rollaz (#3059) üzenetére


realsaw
csendes tag

Igen egyetértek, de nem tudsz mit tenni a negatívumokkal szemben.
Az a helyzet, hogy minden gép esetében lehet gond, hibás példány, vagy egyszerűen valakinek nagyobbak az elvárásai. Ugyanakkor ha egy-egy hozzászóló már-már hisztérikusan, folyamatosan megtölti a topikot a hibákkal, problémákkal, negatív hozzászólásokkal, akkor az ide benéző emberek úgy érzik, hogy ez a gép egy szar.
Hiába van jóval több elégedett felhasználó, ők (ahogy én sem) nem fognak beírogatni minden kis pozitív story-t, pozitív felfedezést, élményt, mert azt kapták amire számítottak ennyi pénzért és elégedetten játszanak, videót vágnak, filmet néznek.
Nem írják be ha az elvárt dolgok működnek úgy ahogy egy ilyen árkategóriától működhet, ha megkapták a minőséget amit egy ilyen árú notebook-tól kaphatnak.
Ez a noti egy erős hardver, de vannak kompromisszumok, mert egyértelmű, hogy nem egy nagyon felsőkategóriás üzleti notebook öszeszerelését élvezhetjük a használata során.
Valóban alternatíva lehet az Asus G55, N56 alternatíva lehet az új Dell Inspiron sorozat, de ahogy az Y580 úgy ezek sem adják azt a minőséget mint egy ugyanolyan erős hardverrel rendelkező ám 150-200ezerrel drágább Dell Latitude, HP Elitebook, Lenovo Thinkpad, stb.

Természetesen, van olyan vásárló akinél ez a kompromisszumos, nem felsőkategóriás minőség és működés sem jön össze, mert hibás gépet fogott ki.

Persze ez a bejegyzés is el fog veszni majd a sok negatív hozzászólás között. Úgy sem látják majd a most ilyen notebook-ot venni akaró emberek :)

(#3061) Sickboy25 válasza realsaw (#3060) üzenetére


Sickboy25
addikt

+1 :C

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#3062) masholnap válasza realsaw (#3060) üzenetére


masholnap
senior tag

igen, igazad van, de ettől még a support és a szerviz ordítóan szar, és az marad akkor is, ha jó gépet fogsz ki. mi indokolja azt, hogy 3-ból kétszer selejttel küldték vissza a gépem? miért húzódozik a support egy radikálisabb problémamegoldástól, mikor már negyedjére van visszaküldve egy új gép? a lenovo felelős a szervizért, a lenovo felelős a supportért, viszont abban, hogy a i7-es proci egy frankó cucc, azért nem "felelősek", csak kihasználják. amiben a lenovo a felelős, abban nálam elvérzett.

én nem bánom, ha emiatt nem vásárol valaki y580-t.
azt látom, hogy sokaknál teljesen rendben van a gép, de épp ezért nem is tapasztalták a járulékos szolgáltatás visszásságait, és bizony az árban a garancia is benne van.

(#3063) MaxxDamage válasza masholnap (#3062) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Egyetértek mind veled s azzal is akinek minden rendbe az Y580 -as Notijával..., de ha neki is lennének ilyen problémái és ő is 4x -re küldené vissza... és kitapasztalná azokat a (hiányosságokat / nemtörődést) a Support általit / egyéb.. akkor biztos vagyok benne, hogy a te véleményeden lenne ! :K

Amíg sokaknál minden rendben és csak jót tapasztalnak addig miért is "szidnák" a Lenovo termék / Support-ját ? szóval mindenkit meglehet érteni !

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3064) Sickboy25 válasza MaxxDamage (#3063) üzenetére


Sickboy25
addikt

Csak az a baj, hogy 100 hsz-ből 85-ben csak ezek a hsz-ek olvashatók, ami azért nagyon felnagyítja a problémákat... Holott azért negyed ennyire sem problémásak ezek a gépek...

A supporthoz nem tudok hozzáfűzni, de elhiszem, hogy egy rakat fos és remélem nem kerülök közelebbi kapcsolatba velük...

Viszont, akkor akinek jó a gépe mindennap 5-6 hsz-ben írja le, hogy JÓ és így javul az arány :D Mert szerintem egy nagyon jó kis gépről van szó és tényleg aki ide benéz nem ezt látja...

Nyugtáztuk, hogy rossz és ennyi... azét nem kell lobbizni, hogy márpedig senki ne vegyen, mert ez bizony hitelrontás, mert mint mondtam közel sem ilyen vészes a helyzet...

[ Szerkesztve ]

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#3065) MaxxDamage válasza Sickboy25 (#3064) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen értelem , és veled is egyetértek, van aki túl-"pattogja" az 1-2 hsz-es dolgot és csinál belőle 15-20 at min. de őt is meglehet érteni , és igen a többi felhasználó is beírná 15-20x az, hogy jó... mindjárt többségbe lennének a "jók" :DDD

Nos ki az akinek ez gyanús? további felhasználók által készített videót várok (összehasonlítás végett / kiváncsi vagyok !)

Y580 TouchPad -(om)

Előre thanks ! :R

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3066) Sickboy25 válasza MaxxDamage (#3065) üzenetére


Sickboy25
addikt

Hmm... Ez érdekes, szemügyre veszem, amint hazaértem :)

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#3067) masholnap válasza Sickboy25 (#3064) üzenetére


masholnap
senior tag

igyekszem elég tényszerű lenni, a hitelrontás meg szerintem a lenovo support/szerviz oldalán kezdődik, mert amit ők művelnek, az magáért beszél ;)

azt hiszem, egyszer sem jelentettem ki, hogy ne vásároljon senki se ilyet, csak azt, hogy én tuti nem vennék lenovót

egyébként meg valószínűleg sokkal-sokkal többen vesznek y580-t, mint ahányan jelen vannak ezen a fórumon

(#3068) MaxxDamage válasza Sickboy25 (#3066) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Azért is fontos, mert hardweri problémám külön nincs , csak ez a TouchPad zavar kicsit, mert mint korábban említettem a 2x kattintás (mint egérnél a gomb) kopog a TouchPad "fedele" ha a tetejét, ha a közepén 2x kattintok rá (nem a gomb résznél - értelemszerűen) én ugyebár nem a TouchPad -ot használom hanem külön USB-s egér és Bill van rákötve 4portos USB HUB -on keresztűl , de emiatt nem szívesen küldeném szervízbe aztán egy hétig nem lenne Y580 -am emiatt :) , remélem megértitek !

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3069) Dreamie


Dreamie
őstag

Sziasztok!

Aki upgradelte win8-ra a rendszerét, honnan szedte le a drivereket? Én innen szedtem le , de az összesnél hibákat dobál...

Köszi a segítséget.

Üdv.: Dreamie

Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957

(#3070) masholnap válasza Dreamie (#3069) üzenetére


masholnap
senior tag

mint fentebb írták, ki kell csomagolni (mondjuk total commanderrel)... és inkább nem is teszek hozzá semmit :/

(#3071) Zsa_Ti2 válasza Dreamie (#3069) üzenetére


Zsa_Ti2
csendes tag

Szia

Kardipapa megoldása - total commanderrel csomagold ki és a kicsomagolt helyről telepítsd. Az automata kicsomagoló .exe nem jó, nekem sem működött. Így viszont nekem is ment :) Müxik mind rendesen.

(#3072) Dreamie válasza Zsa_Ti2 (#3071) üzenetére


Dreamie
őstag

Köszönöm szépen. Én voltam a hülye, mert azt hittem, hogy ezek sima .exe file-ok... nem figyeltem, hogy csomagolva vannak. Köszi a segítséget, bocsánat a hülyeségemért.

Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957

(#3073) Jackal2 válasza rollaz (#3059) üzenetére


Jackal2
senior tag

Ahogy már én is említettem, mi kettőt vettünk, és semmi bajuk. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy elkezdenek minden szaron nyűglődni, nem jó a driver, nem megy fel a Win8, nem tudom hogyan működik a backup gomb stb. Ha megnézed, KOMOLY hardver hiba nem nagyon volt a fórumban. Inkább apró, trehányságok (ami kétség kívül ugyan olyan idegesítő). Másholnap pont kifogta a legrosszabb 10%-ot, de azért szerintem közel sem olyan rossz a helyzet, mint pl. mostanában a HP-nál. És nem igazán vannak generációkon átívelő típushibái. Volt pénteken a kezemben egy Fuji és megállapítottam, hogy még mindig ott kopik és ugyan olyan csúnyán mint 5 évvel ezelőtt :D Na pl. az ilyenek, amik már nagyon régóta ugyan olyan szarok és senkit nem érdekel. Azért ez a Lenovonál nem így van, szerintem a Thinkpad szériát senki nem nevezné szarnak...

Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

(#3074) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

A Recovery (4db DvD) nekem megvan ugye és próbáltam, hogy mSata SSD -t kivettem és HDD-re mondom felrakom és nem sikerült (nem azonos a "környezete" - írta is mikor be-bootolta a DvD -t !) így ha mSata SSD -n van az "alap" OP-System akkor az az "elsődleges" és ha nincs benn mSata SSD akkor kb. semmit se tud az ember csinálni a Recovery lemezekkel :D (ezt jó tudni)

Hasznos Vidi a témával kapcsolatba !

L

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3075) rollaz válasza Jackal2 (#3073) üzenetére


rollaz
tag

Engem nem kell meggyőznöd, a családban immáron 10 éve szolgálnak különböző Thinkpad-ek, a 10 éves is akármikor hadra fogható, használjuk is.

(#3076) leslie.hun


leslie.hun
csendes tag

Csak, hogy javítsam az arányt :D.

Szeptemberben megvettem a gépet( i5, 8GB, fullHD, Win7) pár nap múlva elkezdett zörgő hangot adni a venti. Mintha valami hozzáért volna. Hívtam a laptonszalont(ott vettem) megadták a lenovo számát, ami a garanciajegyen egyébként rajta volt. Felhívtam őket, elgagyogtam a problémámat. Kedves volt a srác és mondta, hogy küldenek futárt, csak csomagoljam be a gépet. Mondtam, megvan az eredeti doboza. Ok.
Megbeszélt napon elvitte a futár a gépet, másnap kint volt lengyelben.
Kb egy hét múlva megjött. Kicserélték a hűtőt meg a HDD-t(???) újra rakták a rendszert. Persze az ügyfeles srác mondta, hogy minden fontos dolgott mentsek le.
Azóta SEMMI BAJ NINCS a géppel! (kop, kop, kop :DD )
Egyetlen problémám volt, hogy egy csomó felesleges lenovos programot feltelepítettek kérés nélkül.
De már leírtottam.

(#3077) masholnap válasza leslie.hun (#3076) üzenetére


masholnap
senior tag

én már három srácot és egy csajt összeszámoltam a supporton :D azért nem vágytam erre

a HDD csere valószínűleg azért volt, mert inkább kicseréltek mindent, ami zöröghet, egyszerűbb, mint tesztelni :D de tényleg így szok lenni

(#3078) vagabor válasza masholnap (#3077) üzenetére


vagabor
aktív tag

Sajnos a trágya support létét én is megerősíthetem, Én voltam olyan bátor hogy külföldön vettem garancia kiterjesztést magyar géphez. Egész mai napig azt hittem hogy egyszer csak jön a postával valami csomag, mivel jött a megerősítő email hogy feladták. Ma meg jön az email sokadik érdeklődésemre hogy ez egy digital shipment :D Azóta elküldtem vagy 50 emailt, levelezgettem és telefonálgattam (egy rakat lóvét) mindenféle lenovos emberkékkel, de eddig nem jártam sikerrel. Ha azt mondom hogy az én ügyemmel kapcsolatos ügyintézés POCSÉK, akkor enyhén fogalmaztam. Persze ez nem jellemzi a lenovo service egészét ugyanis mint olvastam vannak pozitív tapasztalatok is.
A géppel amúgy semmi bajom, a rossz jack dugómat kivéve, bár már ez sem érdekel, majd elküldöm otthon garira, mert itt úgy küldték vissza ahogy volt.
Még kell egy pár év amíg kiforrja magát a Lenovo Európában.

ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz

(#3079) vagabor válasza masholnap (#3077) üzenetére


vagabor
aktív tag

Sajnos a trágya support létét én is megerősíthetem, Én voltam olyan bátor hogy külföldön vettem garancia kiterjesztést magyar géphez. Egész mai napig azt hittem hogy egyszer csak jön a postával valami csomag, mivel jött a megerősítő email hogy feladták. Ma meg jön az email sokadik érdeklődésemre hogy ez egy digital shipment :D Azóta elküldtem vagy 50 emailt, levelezgettem és telefonálgattam (egy rakat lóvét) mindenféle lenovos emberkékkel, de eddig nem jártam sikerrel. Ha azt mondom hogy az én ügyemmel kapcsolatos ügyintézés POCSÉK, akkor enyhén fogalmaztam. Persze ez nem jellemzi a lenovo service egészét ugyanis mint olvastam vannak pozitív tapasztalatok is.
A géppel amúgy semmi bajom, a rossz jack dugómat kivéve, bár már ez sem érdekel, majd elküldöm otthon garira, mert itt úgy küldték vissza ahogy volt.
Még kell egy pár év amíg kiforrja magát a Lenovo Európában.

ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz

(#3080) Sickboy25 válasza MaxxDamage (#3065) üzenetére


Sickboy25
addikt

ugyanez a helyzet nálam is...

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#3081) pityu1993


pityu1993
csendes tag

Hello
Az baj hogy ha a VGA hőmérséklete eléri a 80C fokot?:D(Medal of Honor Warfighter közben)

(#3082) ryke1 válasza MaxxDamage (#3065) üzenetére


ryke1
tag

Nalam is ilyen, szerintem logikus, különben nem lehetne a gombot benyomni

"Az akadályok azok az ijesztő dolgok, amiket akkor látsz, ha szemedet leveszed a célról" - Curt Carlson

(#3083) MaxxDamage válasza Sickboy25 (#3080) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Köszönöm neked, hogy megnézted és ryke1 kollégának is ! (megnyugodtam)

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3084) gisember


gisember
csendes tag

Én is javítom kicsit az elégedettek arányát!

Múlt csütörtökön vettem a gépet, és csak itthon (260 km-re a vásárlás helyétől) vettem észre, hogy a billentyűzet süpped és kattog a bal felső részénél. Ez ugye nem férne bele a 3 napos cserébe, mert nem akadályozza a rendeltetés szerű használatot, hiszen minden billentyű működik, csak hihetetlenül idegesítő.
Ennek ellenére az üzletvezető srác nagyon rendes volt és ma szó nélkül kicserélte! Nem tudom, hogy milyen a szerviz, remélem nem lesz szerencsém soha hozzájuk, de a Lővőház utcai Laptopszalont tudom ajánlani, ha valaki ilyen gépet akar venni!
Valamint én is meg tudom erősíteni, hogy ebben az árkategóriában, ilyen tudással nincs még egy gép a piacon. Kompromisszumokkal még egy Dell Inspiron 7520 játszott volna főleg a legendás garancia miatt, de ma azt hallottam, hogy a Dell kb. egy hónapja szűkítette a "házhoz megy a szerelő" garanciás termékeinek körét, és az Insiron pl. kiesett belőle. Nem tudom igaz-e, de aki még Dell vételén filózik, ennek nem árt utánajárni.

Szóval ez egy szuper kis masina. Az előző gépem is Lenovo volt, és abban sem csalódtam, bízom benne, hogy ez is hű társam lesz a munkában, szórakozásban néhány évig!

(#3085) slayer93 válasza pityu1993 (#3081) üzenetére


slayer93
tag

Szerintem nem.
Mondjuk nekem az i7 megy fel 87 ig, de a VGA hála Istennek csak 65 fok és eddig is csak játékok alatt nem volt több 74 foknál pad és 20 fokos szobában :D

"Ne próbáld, hanem csináld meg"~ egyik kedves volt Tanárom :)

(#3086) masholnap válasza slayer93 (#3085) üzenetére


masholnap
senior tag

nekem aida teszt alatt felment száz fokra a cpu, de sztem szar a hűtésem is eléggé. a 80-as gpu-t határesetnek mondnám. próbáltam rákeresni az üzemi hőmérsékletére, nem találtam. valamilyen tesztben a 680-asról írták, hogy játék közben felszökött 85-ig

szerk: jaigen, ugyanabban a tesztben egy 680-hoz hasonló kategóriás Radeon 95-re ment fel

[ Szerkesztve ]

(#3087) Knife.McL


Knife.McL
tag

Sziasztok, folyamatosan követem a topicot, de sajnos nem találtam a problémámra gyógyírt.
Ma megvettem a win8 upgradet és nem stimmel. Először visszatettem az alap win7-et dvdről, majd install. Egyes drivereket nem tudtam feltenni, ismeretlen eszközöket írt az eszközkezelő.
Erre dvdre írattam ki a win8 telepítőt és arról bootolva full install ment. Tegnap töltöttem le lenovo oldalról a win8 x64 drivereket, de nem tudom telepíteni őket. A chipset fölmegy, más nem vagy csak részben. Bluetooth azt mondja nincs eszköz, camera nem található, hangra azt mondja nem találja a driver a saját elérési útját, van ami lefut és a végén azt írja nem lett telepítve, wlan azt írja szerezzek be x64-es drivert(???)
Kicsit tanácstalan vagyok. Sikerült valakinek?

Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól odab***ol az ásóval, aztán haladsz tovább.

(#3088) slayer93 válasza masholnap (#3086) üzenetére


slayer93
tag

Nekem meg a rekord az 92 cpu, VGAnál meg 80, de azt is csak úgy ha a prociva is terheltem együtt és így lett a 92 cpu és 80 vga, de ez is félóra aida stressz tesz és furmark kombó.
Itt hasonló érték van. Ha i7 akkor nem gond. Lehet éppen melegebb a szoba, mint ott vagy nem tud annyi levegőt beszívni. Az az 5 fok eltérés lehet a szoba miatt is. :D

"Ne próbáld, hanem csináld meg"~ egyik kedves volt Tanárom :)

(#3089) masholnap válasza slayer93 (#3088) üzenetére


masholnap
senior tag

nekem cpu a százat egy rövid teszt alatt tolta, tulképpen egy percen belül, aida tesztek nem hosszúak. még a gpu volt az, amit nem láttam igazán melegnek (asszem)

(#3090) Mottie válasza slayer93 (#3088) üzenetére


Mottie
őstag

i7-nek 100 fok fölé nem szabad mennie... Envy 15-öm stabilan tudta tartani magát 90 fok fölött játék közben :D

Be Victorious!

(#3091) RobinHD


RobinHD
tag

Srácok:
azt tapasztaltam h a feladatkezelőben folyamatok fül alatt a "A rendszer üresjárati folyamata" 99% CPU kihasználtsággal megy, ez úgy vettem észre h egy 2 órás filmet sem bírt ki az aksi, közepes fényerővel, holott máskor csak 45%ig bírta az aksi 100%ról kezdve, most 100%ról kezdve másfél óra alatt teljesen lemerült e miatt, pedig a teljesítmény fülön pedig 1-10% mutat CPU kihasználtságnak
ilyenkor mi van? ilyet mg nem tapasztaltam :/ vki mondjon vmi okosságot erre pls :)

Privátra illik válaszolni! :)

(#3092) Mottie válasza RobinHD (#3091) üzenetére


Mottie
őstag

Szerintem valamit felkapcsoltál turbó üzemmódra.. :D Energiaséma beállítások?

Be Victorious!

(#3093) vagabor


vagabor
aktív tag

Recoveryvel kapcsolatosan tapasztaltaktól kérdezném, csináltam egy 60 gigás mentést a rendszeremről, azért lett ekkora mert nem lehetett kiválasztani hogy mit mentsek le, de igazából nem is baj. Szóval a kérdés az hogy tudom e ezt a backupot használni vinyóról, vagy ki kell írni dvd-re, és csak úgy lesz jó?
Kösz a válaszokat.

ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz

(#3094) MaxxDamage válasza vagabor (#3093) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Tudod használni HDD-ről is természetesen !

(ha nem tudnád mi értelme lenne annak, hogy letudod menteni HDD-re , ha nem lenne értelme akkor csak DvD- re lehetne kiírni - ésszerű)

Én személy szerint kiírtam DvD-re és le is töröltem HDD-ről (minek foglalja a helyet?)

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3095) RobinHD válasza Mottie (#3092) üzenetére


RobinHD
tag

normál üzemmód, de energia takarékoson is ugyan ez, ezért nem értem, s most még azt is megfigyeltem h mikor alul azt írja a feladatkezelő h "CPU-használat: 1%" akk a folyamatok fülön "A rendszer üresjárati folyamata" 99 CPU , szal nagyon nem vágom :O

Privátra illik válaszolni! :)

(#3096) slayer93 válasza Mottie (#3090) üzenetére


slayer93
tag

Nekem se ment fel a főlé. :D

masholnap: Én sem találkoztam a VGA túlzottan melegedésével, pedig arra számítotam, hogy az lesz a baromi fűtőtest és nem. :D

"Ne próbáld, hanem csináld meg"~ egyik kedves volt Tanárom :)

(#3097) Zsa_Ti2 válasza RobinHD (#3095) üzenetére


Zsa_Ti2
csendes tag

Ez becsapós, mert üresjárati folyamat mindig van winfosban. Az azt mutatja, mennyire nem csinál semmit a processzor. Ha a processzorból használ 1%-ot, akkor az üresjárat 99% lesz (100%-ra egészíti ki a használtat). Ha használ 60%-ot, akkor az üresjárat 40% lesz. Szóval ez normális annak ellenére, hogy fölöslegesnek tűnik.
Az üresjárati folyamat fordítottan arányos a használattal, jól mondom? :)

[ Szerkesztve ]

(#3098) Soak válasza masholnap (#3089) üzenetére


Soak
veterán

Ha jol emlekszem akkor az intel 105fokot ad meg max hore . Miert baj akkor ha full stress test alatt 100ra megy fel?

(#3099) masholnap válasza Soak (#3098) üzenetére


masholnap
senior tag

ha kb fél perc alatt 100-ra megy fel sztem az nem full stress, ráadásul mindezt hűvös szobában

szerk: ehhez képest a 105 nagyon közel van, elég egy gyengébb ventibeindulás és annyi. szóval nem feszegettem a cpu határait, mégis már nagyon közel volt hozzá. másrészt a lebegőpontos teszteknél nagyon nehezen hozta az elvárt értékeket, mely egy nulláról indított gépnél elég necces. még be sem melegedett (azazhogy túlságosan is), és máris visszaszabályzott, és mindezt egy rövid idejű terhelésnél

[ Szerkesztve ]

(#3100) masholnap válasza Soak (#3098) üzenetére


masholnap
senior tag

természetesen mindezt az én gépemnél művelte, nem mondom, hogy a többieké ilyen

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.