Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3451) #50994176 válasza MaxxDamage (#3449) üzenetére


#50994176
törölt tag

Amint lesz egy kis időm megcsinálom

(#3452) masholnap


masholnap
senior tag

akit esetleg érdekel: nagyon közel járok, hogy a gépkálváriám ügyében a fogyasztóvédelemhez és a nyilvánossághoz/sajtóhoz/médiához forduljak egy igen erőteljesen dokumentált anyaggal. a legutóbbi slusszpoén az volt, hogy a selejtes gépem helyett felajánlottak egy gyengébb konfigurációt. no comment

(#3453) rollaz válasza masholnap (#3452) üzenetére


rollaz
tag

Hajrá!
Ezáltal talán végre megoldódik a bajod, igazából nem értem, hogy miért nem tetted már meg. Amennyiben a fogyasztóvédők által sem oldódik meg a gond, akkor érdemes egy fokkal (esetedben a média) tovább lépni.

(#3454) masholnap válasza rollaz (#3453) üzenetére


masholnap
senior tag

mert jóhiszemű és kedves vagyok, és mert hüje voltam, mert elhittem mindent, amit mondtak. kb egy hetet adok még az ügyem lerendezésére, ha nem lesz pénz, akkor jön a fogyasztóvédelem és a média. semmiképp sem hagynám ki a nyilvánosságot, ez már nem egy olyan történet. odáig jutottam, hogy elszorul a szívem, ha valakit Lenovo gépet vásárolni látok

(#3455) MaxxDamage válasza masholnap (#3452) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Támogatlak, mert tudom min mentél keresztúl és javasolt az általad "fontolt" kérdés meglépése ! :K
Sok sikert hozzá ! (komolyan!) ;) :C

kardipapa : várom :) :R

L

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3456) masholnap válasza MaxxDamage (#3455) üzenetére


masholnap
senior tag

köszi szépen, Neked is, rolaz-nak is

(#3457) dudi6 válasza masholnap (#3456) üzenetére


dudi6
senior tag

Te hol vetted a géped? Számíthat esetleg valamit, hogy hol veszem? Laptopszalont, computerimperium, lenovo shopot néztem ki. Nagyobb eséllyel kapok rossz gépet mondjuk ha az imperiumtól veszek? Gondolok itt pár 10 hsz ezelőtti hozzászólóra, aki ott vette és 80 fok felett vannak az értékek. Arra is kíváncsi lennék, hogy a lenovoshopnál miért olcsóbb 4-5 ezerrel a gép mint a Laptopszalonnál. Arre is kíváncsi lennék, hogy miért tűntek el a kínálatból az újabb gépek(újabb proci,3610QM helyett 3630QM + Dos-al)

[ Szerkesztve ]

(#3458) #50994176 válasza MaxxDamage (#3455) üzenetére


#50994176
törölt tag

Tessék pár kép a sebességtesztről (csak olvasás): Samsung 64GB mSata 3 SSD, Seagate Momentus XT Hybrid, Seagate-Samsung 750GB 5400RPM Sata2

Windowson nem tudok reálisan tesztelni, mert a meghajtó titkosítva van. Észrevehetően gyorsabb róla a rendszer még így is, a boot idő 15-16 mp a metróig.

Aida infó: 1, 2

[ Szerkesztve ]

(#3459) masholnap válasza dudi6 (#3457) üzenetére


masholnap
senior tag

a laptopszalontól vettem

a lenovo-shop-ot is a laptopszalon viszi, az ebből a szempontból egy cég.
a laptopszalon nem 8 munkanap, hanem 14 nap elállási lehetőséget ad,
és nem kér szállítási díjat. ez a két dolog lehet benne a 4-5eFt-os különbségben

(egyébként nekem 100°C fölé is felment a CPU könnyedén, és egy ilyen gépre mondta
a lenovo szerviz, hogy rendben van. szintén no comment)

szerintem nagyjából mindegy honnan veszed, de amit ajánlok lenovo gép esetére:
1. megbízható helyről vedd
2. ha boltban veszed, akkor nyüstöld/teszteld, ahogy csak tudod, és ha 3 napon belül a legkisebb gond is van vele, azonnal cseréltesd
3. ha kiszállíttatod (és ez a lenovonál talán fokozottan ajánlott az én véleményem szerint), akkor határidőn belül nyüstöld (8 munkanap / laptopszalonnál 14 nap), és ha bármi problem van, akkor vagy próbáld meg a kicseréltetést, vagy ha nincs csere, inkább állj el a vásárlástól

az én véleményem, hogy én nem vennék lenovót, se y580-t, se másmilyet.

az imént említett óvintézkedéssel egyébként csökkentheted a rizikót, mely óvintézkedés természetesen más gyártó esetén is hasznosnak bizonyulhat, hisz rizikó minden vásárlásban van

természetesen Te döntöd el, hogy mit, hol és mikor veszel. a fenti csupán infó az alapján, amit én tapasztaltam

(csak még egy kis infó általánosan: ha nem tájékoztatnak netes vásárláskor semmilyen módon az elállási jogodról, akkor 3 hónapon belül bármikor elállhatsz, vagy ha mégis tájékoztatnak, onnantól indul a 8 nap.
egy egész jó oldal erről (alul vannak a paragrafusok):
http://www.notebookspecialista.hu/index.php?id=altalanos_uzleti_feltetelek&al_id=1&)

(#3460) gulb válasza masholnap (#3459) üzenetére


gulb
senior tag

Nem szeretnélek megsérteni de nem lehetne végre, hogy minden héten 2szer nem kellene a forumozoknak elolvasni az eget rengető ötleteket, hogy nem vennél Lenovot? Az elso alkalommal mar mikor gond volt a gepeddel leírtad mekkora sz.. stb stb.. de meg mindig csak a levegőbe beszélsz, hogy jogi út stb. Tényleg erről kell szóljon ez a fórum? - bocs de ez már nagyon kikívánkozott belőlem.

(#3461) masholnap válasza gulb (#3460) üzenetére


masholnap
senior tag

1. már jó ideje nem írtam ilyet. mármint hogy nem vennék lenovót. de ettől ez még az én véleményem, és eléggé megalapozott.
2. abban lehet, hogy igazad van, hogy már rég be kellett volna mennem a fogyasztóvédelemhez, de jóhiszeműen azt hittem, hogy amit mond akár a support, akár a viszonteladó, akár a lenovo gépcserés képviselője az ügyemben, annak lesz valós eredménye is. alapvetően egy jóhiszemű ember vagyok, és úgy hittem, ha együttműködöm az említett felekkel, akkor megoldódik a problémám (előző hét keddig így is tűnt), de úgy tűnik, ezt most eléggé megszívtam. a viszonteladó hétfő délutánig kért türelmet, és lehet, hogy hüjeség, de mivel személyesen is beszéltem vele, megtisztelem azzal, hogy ezt még megvárom. elképzelhető, hogy semmi értelme, mindenesetre dokumentálok, hogy egy igen ütős anyagom legyen, ha elindulok jogi úton.
3. egyébként ez a fórum egy lenovo gépről, közte annak problémáiról és azok megoldásairól szól. szerintem nem lóg ki az én ügyem ebből.
ha a lenovo végre rájön, hogy a legjobb amit tehet, hogy visszafizeti a pénzem (melyet egyébként már ki is mondott a lenovo support, de most valamiért mégis visszalépés történt meg), akkor szerintem inkább elfelejtem az egészet, mert így is rengeteg időm, energiám, pénzem ment el erre az egészre, és már baromira elegem van. viszont ha nem lesz pénz, akkor lehetőséged lesz - már ha szeretnéd - elolvasni az egész történetet, melynek fényében valószínűleg nem éreznéd annyira jogosnak az iménti hozzászólásod.
az utóbbi hetekben - mivel erre kértetek többen - kifejezetten visszafogtam magam, hogy ne árasszam el ezt a fórumot a lenovo által engem ért sérelmekkel. az, hogy most megszólaltam ebben az ügyben, annak köszönhető, hogy elfogyott a türelmem
4. ha idegesít, amiket írok, akkor ne olvasd el a hozzászólásaimat. tudom, hogy Neked semmi problémád a gépeddel, ez szuper, ez esetben erősítsd a hozzászólásaiddal azok táborát, akik szívesen vennének lenovót

(#3462) Azaron válasza masholnap (#3459) üzenetére


Azaron
csendes tag

Nekem volt hasonló problémám, bár nem lenovo és ne laptopszalon hanem msi és albacomp... fél évig húzták... hogy miért? mert jó hiszemű voltam én is. Tudod meddig tartott megoldani a problémám? Egy mondat volt, személyesen bementem a céghez akik átvállalták ifőközbe a procedúrát az albacomptól, kikértem egy managert és közöltem vele, hogy akkor legközelebb ügyvéd fogja megkeresni a céget. Még az nap kaptam 4 ajánlatot amiből válaszhattam, így kaptam egy sokkal jobb laptopot az msi helyett. Ha nem lépsz a nyakukra ők nem fognak mozdulni...

Bocsánat az off-ért.

Én karácsonyra tervezek venni egy y580ast, mert nem a seria rossz, ahogy olvasom a forumot, hanem te fogtál ki egy rossz terméket, ami sajnos benne van a pakliban, ha laptopot akarsz venni és az most mindegy milyen márkáról beszélünk...

Victoria Concordia Crescit

(#3463) masholnap válasza Azaron (#3462) üzenetére


masholnap
senior tag

akkor ezek szerint a laptopszalont kéne megszorongatnom?

a helyzet bonyolultságáról:
- a lenovo support múlt hét kedden tájékoztatott, hogy visszaveszik a gépem, kaptam egy eszkalációs számot is, és tájékoztattak, hogy a viszonteladónál jelentkezzek a visszatérítésért

- a viszonteladó úgy tudja, egy erre kirendelt szerviz (SmartService) jogosult visszatéríteni

- mivel kavarodás történt, megkérdeztem a lenovo supportot, hogy akkor most mi van. a következőt sikerült kiszednem belőlük nagy nehezen:
> vagy visszaviszem a viszonteladóhoz a gépet és ott levásárolhatom az összeget
> vagy akik felvették velem a kapcsolatot gépcsere ügyben (SmartService), ott tudom elintézni a gépem visszavásárlását is (szóval először félretájékoztattak, de így utólag megerősítették a viszonteladó infóját)

- azóta a SmartService kijelentette, hogy csak gépcsere ügyben kompetensek

összefoglalva:
- a lenovo support a maga részéről továbbadottnak érzi az ügyet
- a viszonteladó szerint visszafizetésért a SmartService a felelős
- a SmartService szerint ők csak a gépcserérért felelősek

patthelyzet azok után, hogy már megoldódni látszódott a helyzetem. na ezért vagyok most eléggé ideges. és akárhogy is nézzük, ez a lenovóról szól, a lenovo magyarországról, akik már több levelemet megkapták különböző útvonalakon, a lenovo supportról, amely képtelen tájékoztatni normálisan, és a lenovo szervizről, akiknek a 4 szervizeléssel sikerült elérniük azt, hogy rosszabb lett a gépem, mint mikor megvásároltam

(#3464) nbware


nbware
senior tag

Szerintem meg tök mindegy milyen laptopot veszel, és milyen a szervíze. Ha épp olyat fogsz ki, ami hibás széria, akkor az a IJ kategória. Nekem is volt már hasonló problémám, de ahogy megcsinálták, beadtam egy laptop üzletbe, beszámították és vettem egy másikat.

Azt sem értem milyen márkát képzelsz a LENOVO helyett, ami szerinted jobb. Sok laptopom volt már és hidd el, mindegyiknek megvan a maga hibája, sőőőt!

Az hogy neked nem tudják megcsinálni, az NEM A LENOVO hibája, hanem a szervízé és semmi köze a LENOVO márkához!

Ezzel csak azt akartam mondani, hogy a LENOVO egy nagyon kiváló márka, és mindenkinek csak ajánlani tudom, aki épp vásárlás előtt áll.

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3465) nbware válasza masholnap (#3463) üzenetére


nbware
senior tag

A megoldás a következő: kérsz cseregépet a smartservice-től. Amint megkaptad a csere gépet, beviszed a viszonteladóhoz, ahol kéred számítsa be neked az új laptopot egy másik laptopra.

Azt mondjuk még meg lehet kérdezni, hogy ilyenkor elméletileg új gépet kapsz, tehát ha megkapod, akkor itt is érvényes-e a 14 napos visszavásárlás? Ha igen, akkor meg onnan kapod vissza a pénzt.

ENNYI :)

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3466) masholnap válasza nbware (#3464) üzenetére


masholnap
senior tag

két olyan összetevőt tudnék említeni, amely szintén lenovo, és szintén kifizeted ezeket, mikor ilyen gépet vásárolsz:
- lenovo support
- lenovo szerviz

a lenovo garantálja neked a fenti kettőt, nem a jóskapista a falu végéről

már volt ahol kifejtettem, hogy igen, a lenovo lehet jó gép, ha nincs vele semmi gondod, viszont ha van, akkor a fenti kettővel találkozol.

csak hogy tiszta legyen:
- tőlem bárki bármilyen gépet vehet, lenovót is
- megtapasztaltam a fenti kettő igen erős hiányosságait, gyakorlati nemlétét, ezért én nem veszek többé lenovót

(#3467) nbware válasza masholnap (#3466) üzenetére


nbware
senior tag

Ez hülyeség!!!!
Nem azért veszek pl BMW-t, mert jó a szervíze, meg a supportja! Hanem mert megbízható autót szeretnék. Ha javítani kell, tuti nem a szakszervízbe fogom vinni, hanem valódi szervízbe!!!

Ha TE mindig emiatt vásárolsz, akkor szerintem menj másik bolygóra, mivel egy olyan márkát nem tudok említeni a földön, ahol ha megveszed az árút, jó lenne a szervíze és a supportja!!!

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3468) masholnap válasza nbware (#3465) üzenetére


masholnap
senior tag

attól tartok, ez nem ilyen egyszerű:
- személyes átvételkor három napod van visszavinni a gépet, ha rossz, akkor cserélik (de mint említettem, egy gyengébb konfigurációt ajánlottak fel!!!!!!!, nyilván még akkor se fogadtam volna el, ha emellett döntök)
- úgy vélem, a cseregép kiszállítás esetén sem új vásárlás, mivel már ismerem a terméket

(#3469) nbware válasza masholnap (#3468) üzenetére


nbware
senior tag

Itt már neked kell eldöntened, mi ér többet. A jelenlegi laptopod, vagy egy másik, amit ajánlanak helyette.

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3470) masholnap válasza nbware (#3467) üzenetére


masholnap
senior tag

szerintem az hüjeség, már bocs, amit Te írsz, ne beszéljünk most itt kocsiról.
megvennél egy notebook-ot, ha tudod, hogy a garancia semmit nem ér, vagy minimum lutri?

(#3471) masholnap válasza nbware (#3469) üzenetére


masholnap
senior tag

idézek a levélből(!!!):
"Ajánlott gép: XX-XXXXXX, XXXXXXnél befoglalva. Ugyanolyan, mint amilyen a régi gépe."

(#3472) nbware válasza masholnap (#3470) üzenetére


nbware
senior tag

Igen, mivel ha olyan a márkája, akkor ha elromlik, úgyis baszhatod!!! Ott van az APPLE terméke, megveszed x millióért a lapost, tönkremegy valamit és nem javítható!!!!! Ez tapasztaltam egyik ügyfelemnél, szóval szerintem a garancia semmit nem számít, mert ha rossz elviszem normális laptop szervízbe, ahol 1-2 nap alatt megcsinálják és inkább kifizetem náluk a javítást, mint hogy heteket várjak bármilyen szervízre!

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3473) nbware válasza masholnap (#3470) üzenetére


nbware
senior tag

arról nem is beszélve, hogy a garanciális szervíz direkt úgy van kitalálva, hogy akkor fog igazán elromlani a gép, amikor az letelik, ezt tapasztalatból mondom!

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3474) Dealer95 válasza nbware (#3472) üzenetére


Dealer95
őstag

"és inkább kifizetem náluk a javítást"

Az ember nem azért vesz garanciás gépet, hogy aztán ne a gyári szervizbe küldje ingyen javíttatni.

(#3475) masholnap válasza nbware (#3472) üzenetére


masholnap
senior tag

hát lehet, hogy Te megengedheted ezt Magadnak, ez tök jó, de nem azért veszi az ember garanciával a gépét, hogy máshol javíttassa. nekem ennél a gépnél kijelzőt kellett volna cserétlenem, billentyűzetet, hűtőventit, és nyilván pasztáztatni is, ha nem gariba küldöm vissza. ez sztem egy csinos 80-100e ruppó lenne kb. egy új gép esetén (08.29-én vettem, tulajdonképpen érdemileg még nem is használtam).

csak egy kis off: kollegám egyik haverjának szoftverhibás lett a Sony telefonja. két szerviz és három hét után felajánlott neki a Sony egy jobbat
nekem a lenovo négy szerviz és majdhogynem két hónap után felajánlott egy rosszabb gépet. ismételten no comment

(#3476) MaxxDamage válasza #50994176 (#3458) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Köszönöm ! :R

Itt a hangsúly a "Sata III" és a "7200rpm" -en van (persze a 6Gb/s) se mind1 :DDD

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3477) nbware válasza Dealer95 (#3474) üzenetére


nbware
senior tag

Az lehet, de eddig nálam egy cég se csinálta meg azt, amit én akartam, mint garanciális javítást! Okoskodtak, hogy így meg úgy! Érdekes módon szervízbe ilyen probléma nincs. Elmondom és egyből megértik! :)

[ Szerkesztve ]

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3478) nbware válasza masholnap (#3475) üzenetére


nbware
senior tag

Nem engedhetek meg magamnak, de amíg neked tart ahogy kivettem több hónapja, hogy bármit is csináljanak, addig én mivel munkára használom, többet veszítenék vele. Inkább beadom szervízbe, ahol 1-2 nap alatt megvan, míg garanciában baszakodnak, hogy hdd, meg nem jó a windows, meg minden hülye kifogást találnak, hogy húzzák az időt, mert a végén az illető ráun és nem őket éri a javítási költség!!!

Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7

(#3479) masholnap válasza nbware (#3477) üzenetére


masholnap
senior tag

az elmúlt hónapokban gondolkoztam azon is, hogy minek egyáltalán szervizgarancia. lehet, hogy jóval olcsóbb lenne a cégeknek a cseregarancia, hisz akkor nem kéne foglalkoztatni a szerelőket, a jó alkatrészekből meg össze tudnak rakni újabb gépeket.

(#3480) masholnap válasza nbware (#3478) üzenetére


masholnap
senior tag

mivel egyébként van mivel melóznom, ezért nem volt észvesztően sürgős, inkább észvesztően idegesítő és időpazarló. mondhatni: alapvetően az utóbbi hónapok szabadideje ment rá, de ugye a futármajomság és egyéb nyalánkságok miatt a munkaidőmet is érintette.

jaigen: van olyan is, ha a garanciális szerviz nem tudja megoldani a problémád, akkor elviheted máshová, és a számlát kötelesek kifizetni

(#3481) donkisc válasza masholnap (#3480) üzenetére


donkisc
tag

helló masholnap én is arra a döntésre jutottam hogy felhívtam a lenovo szervízet és azt mondták hogy 2 munkanapon belül kijönnek egy futárral . ez estebe vagy hétfő vagy kedd lessz azst mondták mert ma hívtam fel és azt is mondták hogy ne a gyári dobozába küldjem ha szeretném megtartani a gyári dobozát mert nem abba küldik vissza amibe elküldted !!!! szoval figyeljetek oda én ovatosan megjelőltem az aksit hogy tudjam ha kicserélték vagy valami. neked mióta van ott a laptopod a szervízbe és te hogy mit tettél ????? ha nekem se válik be a szervíz akkor összefoghatunk és adjunk nekik valamilyen uton vannak ismerőseim akik jogi után biztos elintézik !!! írj hogy neked hogy fojt le ez a folyamat köszönöm :D remélem sikerül mind a 2 nek vagy megjavítani vagy kicseréltetni a gépet

(#3482) masholnap válasza donkisc (#3481) üzenetére


masholnap
senior tag

hali!
általában a következő munkanapon kimegy a futár, ha nem felejtik el beregisztrálni a dolgot, de mivel Te még friss problémás eset vagy, valszeg menni fog nekik. egyébként fogalmuk sincs, hogyan működik a futár, egyszer én próbáltam a call-centeresnek elmagyarázni, de nem biztos, hogy megértette.
az, hogy jobb lesz-e a géped, ha visszakerül, az ég tudja, ha véletlenül olyan ember kezébe kerül, aki odafigyel, akkor jobb lehet.
nagyon-nagyon röviden:
nekem már négyszer volt szervizben a gépem, ebből háromszor nem végeztek jó munkát, sőt a végére még tovább romlott a minősége (az egyetlen jó teljesítésük is úgy ment, hogy felháborodva felhívtam őket, hogy a selejtes kijelzőm helyett egy ugyanannyira selejteset szereltek bele, így másodjára sikerült a polcról egy minőségben megfelelőt leszedniük és beszerelniük). most nálam van a gép, és amíg nem rakják a kezembe a pénzt, addig tárgyi bizonyítéknak tekintem. miután a call-centeres arról tájékoztatott, hogy visszaadják a pénzem (én kértem a fenti elégtelen szervizelésre való tekintettel), utána kaptam egy csereajánlatot, melyben egy rosszabb konfigurációt ajánlottak fel. eléggé értetlenül állok a dolog előtt, mert a call-center elhajtott, a kiskereskedő úgy tudja, nem neki kell visszaadnia a pénzt, és a lenovo gépek cserefelelőse is így van ezzel.
szóval én nem gondolkozom cseregépben. nagyon türelmes voltam, de nagyon elegem lett. egy ilyen cégtől, ahol ilyen a hozzáállás, és gyakorlatilag nincs értékelhető szerviz, én nem akarok többé semmit, csak azt, hogy lezárjuk az ügyem. lehet, hogy azt hiszik, hogy feladom, de napról napra maguk alatt vágják a fát, és én szisztematikusan viszem az ügyet tovább.

(#3483) masholnap


masholnap
senior tag

sokat töprengtem ezen, és persze tudjuk, hogy a világ olyan, amilyen, de miért evidens sokak számára, hogy a kereskedőket fogyasztóvédelemmel kell fenyegetni? mért evidens, hogy át akarnak baszni, és miért evidens, hogy fenyegetni kell? mért van rendjén az, hogy úgy gondolják az emberek, hogy át akarnak baszni minket a kereskedők, mért tartják ezt elfogadott ténynek? mért van az, hogy jogos követelés esetén is továbbra is át akarnak baszni, és csak akkor válnak jogkövető kezesbáránnyá, ha megijednek attól, hogy rájuk mozdul a fogyasztóvédelem?

(#3484) Azaron válasza masholnap (#3483) üzenetére


Azaron
csendes tag

Szerintem felesleges ezen filozófálnod. Meg kell keresni a fogyasztóvédelmet. Nem a haverodtól vetted a gépet akit nem akarsz kellemetlen helyzetbe hozni, hanem egy komoly cégtől akik tudják, hogy mit is kellene tenniük és ha nem teszik mik a következmények.

Victoria Concordia Crescit

(#3485) masholnap válasza Azaron (#3484) üzenetére


masholnap
senior tag

pont ezen vagyok, csak bosszant, hogy így megy. közöltem a kereskedővel, hogy meg fogom lépni, mivel nincs más választásom. pár napomba még bele fog telni, hogy összeálljon a számomra vállalható akkurátus, tényszerű és tökéletes beadvány. szeretek korrektül eljárni, ezért szánom rá az időt.

(#3486) L-e-f-i-e válasza masholnap (#3483) üzenetére


L-e-f-i-e
senior tag

Nem védeni akarom Őket, de úgy látszik fogalmad sincs arról, hogy működik ez a call-centeres ügyintézés, gondolom megmosolyogták amikor még te akartad nekik elmagyarázni...Mint minden ember nyilván ők is hibázhatnak, de azt feltételezni, hogy rosszhiszeműen járnak el, az hülyeség. Pont nem hiányoznak nekik az ilyen problémás ügyfelek mint Te, az lenne az érdekük, hogy mihamarabb problémamentesen menjen az ügymenet, ők ezen semmit nem nyernek. Az, hogy a gyárban mit, hogy szerelnek be szintén nem az ő felelősségük. Nyilván érthető, hogy nem látsz a dolgok mögé, hiszen te csak azt látod amit kapsz és ha az rossz akkor azért elég könnyelműen vonsz le itt következtetéseket. Zaklasd őket mindaddig amíg nem oldják meg az ügyedet, de azért ezen elgondolkodhatnál kicsit, nem érdekük, hogy veled szórakozzanak.

=^-^=

(#3487) Watto1991 válasza MaxxDamage (#3476) üzenetére


Watto1991
senior tag

Neked fétised ez a 6 Gb/s ? xD
Valaki már elmagyarázta régen, hogy ez kb. lényegtelen.

[ Szerkesztve ]

(#3488) MaxxDamage válasza Watto1991 (#3487) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Az egy lényegi kérdés / dolog !
Igen az a "max" sávszél amit tud(hat) és akkor mi ezen a probléma ?
Számomra fontos dolog, mint a Sata II helyett Sata III , vagy 5400rpm és a 7200rpm (van különbség... ha nem lenne akkor nem is létezne, mert nem lenne értelme :) (csak átverés lenne kb. , számok és tévhitek)

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#3489) szatocs válasza MaxxDamage (#3488) üzenetére


szatocs
őstag

Észre tényleg nem fogod venni egy rendszerre használt SSD-nél, hogy 300 vagy 600MB-al ír vagy olvas másodpercenként, vinyók meg úgy sem tudnak ennyit, ami érdekes, az az elérési idő. Az meg mindkettő esetén ugyanannyi.

=== Szatocs ===

(#3490) masholnap válasza L-e-f-i-e (#3486) üzenetére


masholnap
senior tag

hidd el, elég sokat beszéltem velük, néha a világukat sem tudták sajnos. nyilván az információhiány nem az ő saruk, de nekem meg velük kell beszélnem. elég megalapozottan tartom pocséknak a call-centert. és azért tartok itt, mert jóhiszeműen folyton arra gondoltam, hogy ők is emberek, ők is hibázhatnak... de ennyit??? mire föl kapok tőlük ellentétes információkat, és mire föl hajtanak el, hogy majd az itthoniak megoldják?

(#3491) brumi1024 válasza MaxxDamage (#3488) üzenetére


brumi1024
veterán

Gondolom sokat másolsz ssd-ről ssd-re sata csatin keresztül...más esetben nincs nagyon értelme, hogy sata 3-on van az ssd, vagy sata 2-n.

(#3492) Classius


Classius
aktív tag

Most látom, hogy a laptopszalonnál van olyan lehetőség a merevlemeznél, hogy 'SSD Kombó' . Ha kérem, akkor ezt beszerelik a laptopba vagy külön adják hozzá ? Valaki nem tud infót róla?

“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #

(#3493) vagabor válasza Classius (#3492) üzenetére


vagabor
aktív tag

Külön szerintem tuti nem adják hozzá, mivel akkor kiraknák a hírdetés mellé. A titok talán annyi, hogy van nekik is a 32 gigás ssd-s gépből és ezt értik ssd kombó alatt. Amúgy az ssd-t, az ezzel érkező érkező gépeknél tényleg nem látni külön tárként? Mert akkor ez is csak egy átverésnek tűnik.

Masholnap: kicsit átérzem a kálváriád, én voltam olyan hülye hogy angliában vettem plusz garit, és egy hónapig levelezgettem velük hogy adják vissza a lóvét miután kiderült hogy nem lehet regelni mivel a gép magyar.
A napokban kaptam vissza a lóvét és nem a drága lenovó miatt hanem a paypal kisajtolta belőlük!
Ezek még mindíg küldik a mailjeiket hogy írjak ennek meg ennek a departmentnek közben fogalmuk sincs hogy a paypal már leszedte a pénzt az accountjukról. Szervezettség konvergál a zérushoz. Meg még sok minden más is :)

ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz

(#3494) Classius válasza vagabor (#3493) üzenetére


Classius
aktív tag

Van itt 64GB-os és 120GB-os kombó pack is:
SSD kombó pakk (64GB SSD + USB 3.0 külső HDD ház)
SSD kombó pakk (120GB SSD + USB 3.0 külső HDD ház)

Ezek szerint csak külön adják, és USB 3.0-n keresztül kéne csatlakoztatnom? Akkor már inkább beszereltetem egy szakemberrel amit én saját kezűleg választottam ki.

“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #

(#3495) Shoo


Shoo
senior tag

Valaki meg tudná mondani biztosra, hogy milyen a winyó és a dvd-író csatlakozója?

Galaxy S9; Galaxy Watch; Galaxy Note 8; Dex Station; Asus Zenpad 8.0

(#3496) masholnap válasza vagabor (#3493) üzenetére


masholnap
senior tag

hát igen. örülök, hogy a paypal a segítségedre sietett, mert ezt a lenovótól nem lehet elvárni.a kupleráj szó pontosan leírja azt, ami náluk található.

(#3497) Watto1991 válasza Shoo (#3495) üzenetére


Watto1991
senior tag

SATA 3.

(#3498) Shoo válasza Watto1991 (#3497) üzenetére


Shoo
senior tag

Köszi! Akkor ha úgy alakul tudok beletenni sata3as ssd-t és ki tudom venni az odd-t egy usb-s rackbe...
Köszönöm mégegyszer!

Galaxy S9; Galaxy Watch; Galaxy Note 8; Dex Station; Asus Zenpad 8.0

(#3499) picur27


picur27
csendes tag

Sziasztok!
Azt hol tudom megnézni, hogy használja -e az Nvidia-s kártyát a gép éppen?
Az Nvidia vezérlőpultban csak ennyi látszik:

Ez amúgy normális, hogy csak ennyi látszik?, mert a régi gépen, több beállítási lehetőség volt....
Képernyő, forgatás stb...
A Windows képernyő beállításnál is csak az Inteles látszik:

Érdekelne nagyon, mert holnap jár le a cserés időm és szeretném tudni biztosra hogy átvált a másik kártyára,ha szükség van rá.
Köszi szépen!

[ Szerkesztve ]

(#3500) Watto1991 válasza picur27 (#3499) üzenetére


Watto1991
senior tag

Semmi gond nincs vele, nekem is pont ugyan így néz ki minden. (...és persze működik is tökéletesen)

Tegyél fel egy GPUz -t ott megtudsz mindent a kártyákkal kapcsolatban.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.