Én is így értettem.
Az, hogy ha beviszik és normálisan van rajta a paszta, még nem döntő erejű bizonyíték, hogy szét lett szedve.
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
Én is így értettem.
Az, hogy ha beviszik és normálisan van rajta a paszta, még nem döntő erejű bizonyíték, hogy szét lett szedve.
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
Megnéztem a korlátozott jótállásban és ez van benne kiemelem: " A jótállás érvényét veszíti, ha a Gépen vagy az alkatrészeken lévő azonosító címke megsérül vagy azt eltávolítják."
Tehát, ha szét tudod úgy szedni a lapost, akár apró pici darabokra, hogy egy alkatrészen lévő azonosító sem sérül/eltávolítod, akkor az nem garanciális vesztés
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
ezzel kapcsolatban az a véleményem, hogy nehogymár egy új gépet szét kelljen szedni, és saját pénzen újrapasztázni, meg egyébként sincs érzéke vagy mersze ehhez mindenkinek. a béna, hogy újra és újra előforul ez az erőteljesebb notebook-oknál. sokszor előforduló probléma, és mégsem tesznek ellene a gyártók.
Ebben én teljesen egyetértek Veled, hogy kiadok jó pár száz ezer forintot és egy ilyen apróság miatt nem tudom rendesen használni a gépem, de mire a futár érte jön, elviszi, talán megcsinálják, talán nem, aztán visszajut a futárral, addig rengeteg idő elmegy, kb 1-2 hét.
Arról nem is beszélve, hogy a futárokat nem úgy ismerem, hogy úgy bánnának a lapossal, mintha üvegből lenne, ergo simán lehet több baja, mire visszakerül hozzám és utána elhitetni a szervízzel, hogy azt nem én csináltam, nos igen, erős küzdelem.
A másik ami miatt már nem küldeném el csak egy pásztázás miatt, azok az adatok, amik az enyémek és 3. fél miért is férjen hozzá? Nem fogom úgy elküldeni a gépet, hogy rajta vannak olyan fontos adatok, amihez nekik semmi közük. Mert hogy belenéznek, az tuti! Szellemi jogok megsértése???
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
persze, aki bevállalja a saját pasztázást - főleg egy ilyen szerviz mellett - azt teljesen megértem.
a dell 7720 pl most hasonlóan tré módon van pasztázva, mint ahogy az y570 volt. az y580-annál jóval kevesebb az ilyesfajta gond, de azért még előfordul.
egyébként az egész szervizelési hercehurcában a futárszolgálat a legmegbízhatóbb. másrészt szervizbe küldés előtt eleve kérik, hogy mentsd le az adataidat
Én áldom az urat, hogy nekem rendesen van pasztázva, mert nem melegszik
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
Ezzel énis így vagyok , a két kezem összetehetem
(lekopogom, hogy semmi baja....van nyüstölve rendesen a szerkezet )
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Azért abban a 79 fokban kételkedem. Milyen és milyen hosszú ideig tartó terhelés alatt? A munkaállomások esetében sem tudják megoldani ezt a hőfokot, pedig azoknak kategóriákkal jobb a hűtése.
Official nbware féle "öl-teszt" volt. Most mit kételkedsz benne?
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
Prime95 10percig és utána nézd meg a hőfokot
15 percig futtattam a tesztet az ölemben, nyomta is a levegőt rendesen
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
A notebookcheck-es tesztben 93fokra is felment... érdekes.
Aksiról ment vagy hálózatról?
Lefuttattam újból, ezúttal egy asztalon volt a laptop, hogy nem volt alatta a hűtő. 10 percig ment a gép, a proci hőmérsékletek a következők:
core0: 76°
core1: 77°
core2: 78°
core3: 75°
Néha felugrott igaz 81-83 fokig, de az csak egy tizedmásodperc volt.
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
Hálózatról ment természetesen. Valszeg amit kaptak, az sem volt rendesen bekenve a pasztával.
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
Igen, de ha megnézed pl a képet, ami az oldalon is van, amikor épp fut a prime95, az összes mag 77-80 fok a current, a max meg 85, ami azt jelenti, hogy felugrik, de jobban rákapcsol a hűtőventi és visszamegy a hőmérséklet. Amikor pl leállítom a Prim95öt, 1 másodperc alatt visszahűl 50 fok alá. és már kapcsol is ki a ventilátor
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
Amikor eléri a 88fokot akkor kikapcsol a Turbo Boost és olyankor ugrik hirtelen vissza a hőfok.
Once CPU temperatures hit 88 degrees C a few minutes later, however, the Turbo Boost advantage immediately vanished and all cores stepped back to their base 2.3 GHz clock rate. Speeds did not increase from the base rate until the stress test was stopped and restarted. CPU temperatures quickly dropped as expected when the 88 degree threshold was reached.
egy példa , egész nap futott rajt a World Of Warcraft (MOP) FHD -ba (1920x1080) és ULTRA-n ! és a hőmérséklet alig lépte túl a 60c (fokot) (i7)
(mint mondtam ez egy példa (nálam))
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Örülök neki!
És mi lesz helyette?
mimi, hát ugyanez
"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun
Jóó.. A WoW alapból nem egy erőforrás-igényes játék, valamint a nem is 4 magra lett írva. Nem tudom mennyire használja ki .
Beadták a derekukat vagy megfenyegetted őket ? és igen mi lesz helyette?
Victoria Concordia Crescit
hát fogalmam sincs még végigolvasom a Dell 7720-as fórumot, de nagyobb esélye van egy G75-ös Asus-nak. ha kikapom azokat a márkákat, amelyeket szintén nem vennék, akkor elég kevés gép marad ebben a kategóriában. az i7-es hűtése eléggé megterheli a gyártókat. a Sony pl. kikapcsolja a turbo boost-ot bizonyos modelleknél. szóval a Sony bukó a Toshiba mai erőgépe amellé, hogy drága, olyan mint egy fűtőtest, ráadásul gyenge az akkuja. az Alienware nálunk drága, ráadásul az is hátul szelel, és emiatt nem akartam Asus-t sem. pl a Lenovóval is kompromisszumot kötöttem kijelzőméret szinten. tulajdonképpen nem igazán találtam nekem teljesen megfelelő gépet még a mai napig sem.
ami meg az y580-at illeti, számomra nagyon fura volt, hogy annyi baja van (kijelző, hűtés, billentyű, venti), és emellett szintén fura, hogy másoknak meg tökéletesen megy, pedig ha összeáll ez a konfig, akkor tényleg lehet jó a gép. és talán még mindig ilyen gépem lenne, ha - és ez a lényeg a lenovóval kapcsolatban számomra, ezért nem kell nekem ez a márka:
- a call-center kaotikus.
mivel nem magyarországon élnek, ezért nehezebben értik a nyelvet, és ráadásul még át is fordítják angolra a problémád (ezért mellékeltem mindig én is leírást, melyet valószínűleg megnéztek); szakmailag néha nem voltak toppon; időnként a problémát inkább elhárítani akarták, mint orvosolni; a futár működésével nem voltak túlzottan tisztában; volt olyan is, hogy csak a harmadik telefonálásnál regisztrálták be a hibát és küldték a futárt, pedig előtte már kétszer megígérték
- a szerviz munkája elégtelen.
4-ből 3-szor rossz munkát végeztek, ennek köszönhetően lett a gépem még rosszabb a szervizek végére, mint amilyen az elején volt
- a lenovo mo. rendszere fogalmam sincs hogyan képes működni
a gépem helyett egy gyengébb, rosszabb konfigurációt ajánlottak azzal a kijelentéssel, hogy olyan, mint a régi, ráadásul azután, hogy jóváhagyták a pénzvisszatérítést;
- a pénzvisszatérítés elintézése majd 2 hétig tartott
a call-center először jól tájékoztatott, aztán félre, ráadásul azt sem tudták visszakövetni, amit már egyszer kijelentettek, és majd két hétbe telt eljutnia a visszafizetés jóváhagyásának a kereskedőhöz
úgy érzem, a fogyasztóvédelem említése begyorsította a folyamatot, hirtelen nem kellett olyan sokáig göngyölíteni az ügyet, és megérkezett a lenovo értesítése a kereskedőhöz. szinte el sem hittem, hogy egyik pillanatról a másikra (péntekről hétfőre) van eredmény
ez az egész eléggé rávilágít arra, hogy mennyire nincs koordinálva a lenovo által az, ha valami jelentősebb gond van, és hogy mennyire nincsenek informálva sem a kereskedők, sem a call-center
fentebb írtam, hogy mi lehet talán, de még fogalmam sincs. van valakinek alternatívája?
túlmelegedés csekkolás:
ezt töltsétek le, elég a standard:
http://www.passmark.com/download/bit_download.htm
config > test selection menüben legyen bekapcsolva a cpu, ram, 2d graf, 3d graf teszt, és mehet 100-ra, a többi meg off, majd start. 15 perces
HWiNFO64-el (sensor only) vagy más hasonlóval lehet lesni a hőmérsékletet közben, jegyzi a max-ot
egyébként a prime95 is jó, de az alapvetően csak a cpu-t csekkolja.
szintén jók cpu túlmelegedés ellenőrzésre az AIDA lebegőpontos tesztjei,
de egy kemény premiere-es tömörítés is odavág, ha szar a hűtés.
jaigen, aidában is van stressteszt, számomra ez kevésbé jött be: eszközök > rendszer stabilitásteszt
Szokásos ajánlat: Dell M6600?
Ez szerintem nem csak lenovo-nál van így. Mint írtam nekem ugyan ez volt az MSI-vel... szerintem ez a granciális kérdés mindenhol el van nyújtva főleg ha pénz visszafizetést szeretnél. Egyedül az amazonnak a supportjával voltam megelégedve eddig, ahol live chaten keresztül intéztem el 5perc alatt egy kindle cserét...
Victoria Concordia Crescit
csinos gép, ha hozzám vágnának egyet, nem tiltakoznék, de szintén hátul szellőzik, mint az asus, ami ugye nekem alapvetően nem a legjobb megoldás, ráadásul minimum dupla annyiba kerül . egyébként volt ebből magyar billentyűzetes verzió?
Nekem így néz ki 15 perc izzasztás után a gépem: kép
mondjuk az albacomp sem véletlenül szűnt meg de akkor ezek szerint a 2-3 hónapos vajúdással még jól jártam a gond az, hogy semmi értelme így tennie sem a lenovónak, sem a kereskedőnek, mert előbb utóbb bedühödik az ügyfél, és lehet, hogy nem fenyeget, hanem tényleg bejelent. tudod dühített, hogy javítás helyett rontanak a gépemen, ráadásul akadékoskodnak, ráadásul félretájékoztatnak, ráadásul nem tudok egy igazán illetékessel beszélni, stbstbstb. nomindegy. amihez ilyen szolgáltatás jár, azt simán mondanám nemlétezőnek. nemtom pl. hogyan rontottak jelentőset az utolsó szervizeléskor az aksimon, de sikerült nekik.
Kedd délig 360k - 15%, azaz 304k az M6600 i5-el, fhd kijelzővel, m8900-al(ami erősebb mint a gtx670mx(ami az új g75-ben van sokkal drágábban)). És ez magyar billes.
[ Szerkesztve ]
óóó, i5 :/ ha kifejezetten csak játszani akarnék rajta, egy jó vétel lenne, de i7-ben gondolkozom, kell a procierő... ezért tartok lassan ott, hogy mégis összerakok egy asztalit és hordozhatónak elég lenne egy ócsó i5 config
330körül van az i7-es konfig Amerikából behozva(Usa-Hu bazár), illetve megkérdezheted Mosqu!to-t, hogy mennyi lenne az i7-es konfig, 15% kedvezmény arra is érvényes.
[ Szerkesztve ]
na egy újabb dolog, melyen elgondolkozom azért elég durva, hogy az usában mennyivel olcsóbb a műszaki cucc
Arra az árra számold rá a +27% (áfa) Hungary én így szeretlek... és még "sorolhatnám" a + okat....
Az Y580 Cikk : "Lenovo IdeaPad Y580 (i7)
Szerző: luimapeiz | Megjelenik: 2012-11-27 05:00 | Rovatok: Számtech / Akármi | Típus: Teszt"
L
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
valamikor még így is megéri ez a vicc. na de ezért igyekeznek sokan barátokkal, ismerősökkel behozatni. az megint másik kérdés, hogy mi van, ha feldobja a talpát az gép
ezzel az erővel megjelenhetne most is
[ Szerkesztve ]
hello nekem is felment a hőfok 83 ra és ha raktam alá hütést akkor 86 ra tehát nekem is szervíz van holnap jönnek érte am ha ellküldöd akkor ne a saját dobozába mert nem küldik vissza nekem ezt mondták hogy nem abba küldik vissza amibe elküldted ez is vicces félek én is hogy nehogy szarabb legyen mert akkor meg csinálnám inkább én
na örülök neki hogy sikerült vissza kapni lehet nekem is azt kéne segíts !!!
itt nézelődj lapos után http://www.notebookcheck.net/Eurocom-Scorpius-P370EM.82861.0.htmleléggé brutálisak vannak és a hütése is jó 3 db hűtés van benne és 2 db vga sli ben vagy crossfierben nagyon brutál gépek nézz tesztet youtuben
tapasztalatom alapján, ha az ember kér valamit a szerviztől, azzal foglalkoznak, aztán vagy sikerül nekik a művelet, vagy nem. ha még gyorsan le tudsz menteni pár képernyőképet a hőmérsékletekről a szerviz előtt, az azért lehet bizonyítékalap arra, hogy mit műveltek a szervizben.
Az igért kis info / képek Lenovo Y580 (i7) -ről.
A sok "magyar ember" már kötözködik, lehet jogosan, de szerintem ami a kolléga tesztjébe nem szerepel (i5 Y580) az mind bennevan (felhasználó által bemutatott) , akit érdekel nézze meg akit nem az ne is írjon semmit !
Köszönöm ! (A "cikk" a célnak megfelelő, szerintem)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Nem tudtam lefuttatni, win 8 bezárta, ahogy kezdte enni a memóriát
De a hőfokok 85ig mentek fel max.
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
Világgaris gépek a dellek, itthon is érvényes rájuk a NBD(következő munkanap házhoz jön a szervizes) gari. Szóval nincs sok kockázat a dologban.
pixelhibával mi a szitu dellnél? őszintén szólva én egyetlen alpixel hibától is agyfaszt kapnék
milyen már ez a win8
hát ja, nem tetszett neki, hogy egy program nem elég, hogy megeszi a procit, még a memóriát is cseszteti kiírt egy ilyet, hogy a program túl sok memóriát fogyaszt, ezért bezárásra kerül
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
asszem nem fogom szeretni a win8-at