Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18301) Tsebacsi válasza #57171968 (#18299) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Rögtön a második oldal:
A Szolgáltatások meghatározása
A. Vevő által cserélhető alkatrész (Customer Replaceable Unit, „CRU”)
A Vevő által cserélhető alkatrész egy olyan cserealkatrész, amelyet a Szolgáltató küld el Önnek a telepítéshez. Az Ön által
egyszerűen beszerelhető alkatrészeket Önállóan beszerelhető, a vevő által cserélhető alkatrésznek (Self Service CRU)
nevezik. Ezek beszerelése, csatlakoztatása/installálása az Ön feladata. Az Opcionális, vevő által cserélhető alkatrész
(Optional-service CRU) bizonyos műszaki gyakorlatot és eszközöket igényel. Opcionális szolgáltatás vásárlása esetén, a
Szolgáltató vállalhatja az Opcionális, vagy az Önállóan beszerelhető, a vevő által cserélhető alkatrész beszerelését. A
Vevő által cserélhető alkatrészeket és minősítésüket a support.lenovo.com/partslookup oldalon tekintheti meg, vagy vegye
fel a kapcsolatot bármely Lenovo-képviselővel.

És itt jön a képbe az eszközre vonatkozó kéziköny, ami leírja, hogy mely részegységei minősülnek CRU-nak. Ott van a link, el lehet olvasni.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18302) Narxis válasza Tsebacsi (#18300) üzenetére


Narxis
nagyúr

Ebből rengeteg ilyen ügy lesz, ezt senki nem fogja lenyelni. Én értem, hogy a lenovonak ez pénzügyileg előnyösebb eljárás, aztán lehet mutogatni a szervizgaranciára, hogy megvetted há nem tudtad??? Jobb helyeken ezt tisztességtelen gyakorlatnak nevezik.

[ Szerkesztve ]

Thanos was right.

(#18303) #57171968 válasza Tsebacsi (#18301) üzenetére


#57171968
törölt tag

Ezt én tudom, de nem akartam belevauzni, mert csak Think termékekben vagyok járatos.
Most hogy már Lenovokat is fogtok javítani, majd naprakész infók lesznek tőled.

(#18304) Tsebacsi válasza #57171968 (#18303) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nem volt ez belevau, köszönöm a friss linket, eléggé el vannak dugva :(

#18302Narxis: Mielőtt máris vádolsz minket valamivel: Említettem egy szóval is, hogy a csere csak díj ellenében lehetséges? :F :(

Nincs még róla infóm, (nem volt még ilyen tudtommal, de ezeket az ügyeket nem én intézem), viszont holnap szívesem megkérdezem a vezetőséget, hogy ilyen esetben mi a protokoll.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18305) #57171968 válasza Tsebacsi (#18304) üzenetére


#57171968
törölt tag

Magamtól én se találtam volna meg.
Talán 2hete vettem új gépet és a dobozban semmi infó, semmi papír, de küldtek köszönő mailt, és linket, hogy innen tölthetem le a jótállási feltételeket. Na meg hogy töltsem ki a szokásos elégedettségi kérdőívet, amit egyébként minden szervizszolgáltatás után is szokásuk küldeni.

(#18306) Narxis válasza Tsebacsi (#18304) üzenetére


Narxis
nagyúr

Ahhoz nem kell kérnetek semmit, hogy nekem plusz költség legyen hiszen a budapesti szervizbe el kell juttatnom a laptopot az alkatrésszel együtt amit bele szeretnék tenni vidéki ként ami nyilván nem érdekel senkit de attól még ez az igazság.

Nagy piros betűkkel tessék feltüntetni a lenovo oldalán a megfelelő modelleknél, hogy csak szakszervizben bővíthető mert én többször megnéztem a támogatási oldalát, pl. a specifikációk, driverek miatt mielőtt megvettem de eszembe nem jutott a Lenovo személyi számítógépes eszközökre vonatkozó szolgáltatási megállapodás elolvasása mivel a gyakorlat más gyártóknál eddig legalábbis nem ez volt. Elismerem, hibáztam.

Hová tart ez a világ? Te atyaúristen... :(

Thanos was right.

(#18307) Tsebacsi válasza Narxis (#18306) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Valóban nem túl kényelmes, hogy a Lenovo nem hajlandó a konzumer és gamer paletta esetében több szervizzel is szerződést kötni, de erről sajnos nem a szerviz tehet.
De 1-2 év és szerintem konkrétan megszűnik a carry-in garancia, és házhozmenős lesz, persze kérdés mennyiben fog a CRU szabály változni.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18308) Juhaszatti válasza Tsebacsi (#18297) üzenetére


Juhaszatti
addikt

"SSD-t cserélsz, elromlik az alaplap (nem az SSD miatt), bejön a gép a szervizbe, megállapítják, hogy nem gyári SSD van benne, simán ráfoghatják, hogy akkor nincs gari a gépre."

A gyakorlatban ez úgy működik, hogy csak akkor foglalkoznak azzal hogy nem a gyári SSD van benne, ha konkrétan az a hibás alkatrész. Ha attól független alaplapi probléma van, akkor szó nélkül javítanak.
Ha az utólag beépített SSD-vel van probléma, akkor visszaadják a gépet, és elküldenek a bővítést végző kereskedőhöz.
Azt meg pontosan látják, hogy te magad bővítetted-e utólag a gépet, vagy eleve bővítve vetted egy kereskedőtől, mert az ott kapott számla kell a garancia érvényesítéséhez.
Elég sok esettel találkoztam már, legutóbb pár hete futottam ilyenbe.

[ Szerkesztve ]

(#18309) Tsebacsi válasza Juhaszatti (#18308) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

"A gyakorlatban ez úgy működik, hogy csak akkor foglalkoznak azzal hogy nem a gyári SSD van benne, ha az okozza a problémát. Ha attól független alaplapi probléma van, akkor szó nélkül javítanak"
Igen? A telemaxról beszélünk? Mi nem a telemax vagyunk :(
Szívesen rákérdezek erre is...
Ha kell, a hivatalos Lenovo forrástól, mert ilyen esetekben jegyet szoktunk nyitni a gyártó felé, és Ők hozzák meg a végső döntést.

"Ha az utólag beépített SSD-vel van probléma, akkor visszaadják a gépet, és elküldenek a bővítést végző kereskedőhöz."
Igen ez így van. Nem tudom akarunk-e kukacoskodni az ügyféllel, hogy ez a bővítés mégis hogy történt, de mint mondtam, nem sok ilyen eset volt eddig. (mivel nemrég kaptuk meg a sorozatot). Szintén azt tudom mondani: megkérdezem az illetékest!

"Azt meg pontosan látják, hogy te magad bővítetted-e utólag a gépet, vagy eleve bővítve vetted egy kereskedőtől, mert az ott kapott számla kell a garancia érvényesítéséhez.
Elég sok esettel találkoztam már, legutóbb pár hete futottam ilyenbe"
Alapesetben, ha a gyártói oldalon garisnak látszik a gép, akkor nem kell a számla, nem szoktuk kérni.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18310) Juhaszatti válasza Tsebacsi (#18309) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Gyakorlati tapasztalat leginkább a TMX-el van, gondolom ti a Humansoft vagytok. Veletek még valóban nincs túl sok, szerencsére. :)
De a legtöbb szervizzel ez a helyzet. A FixDirect is így csinálja az Asusokkal. Meglepne ha ti külön utakon járnátok.

(#18311) Tsebacsi válasza Juhaszatti (#18310) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Igen! :K

Viszont ne keverjük ide az Asust, más gyártó.
Minden gyártó más és más, másért hisztizik, mások az elvárásaik, stb.
Esetenként mindegyikre rá tudnám gyújtani a gyárat vagy a supportot...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18312) Juhaszatti válasza Tsebacsi (#18311) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Ez nem feltétlenül a gyártón múlik, legalábbis amíg a TMX volt a szerződött szervizpartner, addig úgy működött a dolog a gyakorlatban, ahogy írtam.
Ha változott ehhez a hozzállás a TMX -> Humansoft átállással, az elég komoly visszalépés sajnos.

[ Szerkesztve ]

(#18313) Tsebacsi válasza Juhaszatti (#18312) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Rákérdezek, de csak a miheztartás végett írom: a gyártói szabályokat sajnos követni kell, mert komoly ellenőrzések vannak, és egy ilyen miatt a cég nem szívesen vállal fel büntetést (mármint az ügyfél miatt).

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18314) Narxis válasza Tsebacsi (#18313) üzenetére


Narxis
nagyúr

Én is csak a miheztartás végett írom, hogy senki nem téged vagy a hazai céget hibáztatja ha ez gyártói szabály. Szóval nyilván minden kimondott vagy kimondatlan anyázás a lenovonak megy. Ezt csak úgy leírtam bár persze ti vagytok az ütközőpont mert ti közlitek az ügyféllel.

Thanos was right.

(#18315) Narxis


Narxis
nagyúr

Dear Customer,

Your device warranty has been successfully updated.
Update will be reflected in Lenovo warranty lookup within the next business day.

jeee :)

Thanos was right.

(#18316) Tsebacsi válasza Narxis (#18315) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ez szerencsére könnyen és gyorsan megy, van amikor 1 nap se kell hozzá, és frissítik.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18317) Narxis válasza Tsebacsi (#18316) üzenetére


Narxis
nagyúr

Igen, már 36 hónapot ír.

Hmmm [link]

[ Szerkesztve ]

Thanos was right.

(#18318) ace05


ace05
senior tag

Valaki tudna ajánlani egy jó laptophátizsákot amiben hordozhatom a 17ach6h laptopomat? Jelenleg egy RIVACASE "Tegel 8460" van évek óta. Ennél kellene egy kicsit nagyobb. Minimum két rekesz lenne benne az jó lenne.

(#18319) st3v3np3t3r válasza Narxis (#18296) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Szia, erre van egy valid sztorim...
Volt egy asus tuf gaming laptopom, írtam az asusnak, hogy szeretnék bele plusz ssd-t és idővel a gyári 512est is cserélném nagyobbra... azt írták vissza, hogy amennyiben el tudom végezni a cserét külső sérülések nélkül, akkor kicserélhetem magam....
Majd 2 évre az eset után vettem egy HP Victust, írtam a HP-nak, a HP ragaszkodik a szakszervizhez... 17ezer+áfa óradíjat kellett volnanfizetni hogy beletegyék az SSD-t...ebben az esetben maradt a külső ház...
Karácsonyra vettem egy Ally-t, szintén ment az email az Asus-nak ssd csere ügyben, itt a válasz szöveg már más volt, hogy ha meg tudom magam oldani, akkor nagyon hálásak érte....

Érdekes az egyes gyártók hozzáállása....

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#18320) addman123


addman123
csendes tag

Sziasztok!

Decemberben vásároltam használtan egy Legion 15ARH7 gépet, Vantage app szerint garancia él, de számlát sajnos nem kaptam mert ő is másodkézből vette. Ez probléma garanciázás során?

A billentyűzettel van problémám, egyes gombokat néha kihagy a billentyűzet, elég zavaró, pl egy jelszó beírás vagy cikkszám beírásnál is. Kb 2-3 percenként 1 gombról van szó. Lehúzva mindent a gépről is csinálja, frissített legújabb jogtiszta Windows 11 van rajta, nem szívesen telepíteném újra. Szerintetek is billentyűzet cserés lehet?

Vagy esetleg érdemes lenne szétszedni, és a billentyűzet szalagkábelét le és felcsatlakoztatni újra? Persze ha ehhez elég a hátlapot levenni..

Ezen kívül nagyon jó kis gép, Y530-ról váltottam, 3 évig nyüstöltem és már azt is használtan vettem, semmi bajom nem volt vele soha :)

Köszi: Lóri

[ Szerkesztve ]

(#18321) Tsebacsi válasza addman123 (#18320) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Amíg a Lenovo oldalán látszik rá gari a számla nem lesz fontos.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18322) Moonwolf


Moonwolf
senior tag

Sziasztok!

A legutolsó windows frissítés teljesen hazavágta a Lenovo Legion laptopom használhatóságát. Próbáltam ezt a Lenovo USB Recovery programot, beregisztráltam, engedte is leszedni.
A program indítása után be kell lépni, majd kiválasztani hova akarom letölteni a fájlt amiből majd csinálja a program a recovery usb-t. Amint kiválasztom a helyet, a program egyszerűen kikapcsolja magát.

A C meghajtón ott vannak a driverek egy külön mappában, .cmd indító fájlokkal, az már gyárilag is ott volt, mivel előtelepített rendszer van a laptopon. Egyszerűbb lenne újra rakni, viszont ha már van ilyen módszer hogy gyári szinten lehetne megcsinálni akkor miért ne. Nem az újratelepítés a gond, hanem hogy a lenovo saját szoftvere miért nem akar működni.

Van valakinek ezzel tapasztalata?

[ Szerkesztve ]

=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

(#18323) #57171968 válasza Moonwolf (#18322) üzenetére


#57171968
törölt tag

Hagyd, hogy a recovery oda másolja a file-okat, ahova alapbeállításban szeretné! Nem szabadna kilépnie!
A C-n csak azokat a drivereket találod amit már frissített.

(#18324) CyberJedi válasza Moonwolf (#18322) üzenetére


CyberJedi
tag

Szia Moonwolf, én mást javasolnék: csinálj egy Win11es friss gyári telepítő USB-t (remélem tudod hogy kell). Tedd fel rá egyedül a wifi-drivert, a Lenovo termék-honlapjáról, mehet a gyökerébe nyugodtan. Ez arra az esetre kell, ha a Win11 feltelepüés után nem rendelkezik semmilyen hálózati driverrel (se LAN, se Wifi).
Bootold be a pendrive-ról a gépet, törölj minden partíciót vele, és telepíts egy új üres friss Win11-et. Amikor kéri az MS fiókodat (meg internetet), és HA NEM LÁT SEMMILYEN hálózatot, se kábelen se wifi-n, akkor kerüld ki, hogy internetet kérjen: Shift+F10-et megnyomod, feljön egy CMD ablak, bele kell kattintani, majd beírod: oobe\bypassnro (figyelj a balra dőlő \ jelre!), és ENTER. Újraindul a gép, de most már lesz "nincs internetem" opció is. Válaszd ezt, csinálj egy lokál account-ot (mást nem is tudsz).
Bejön az Asztal, ha nincs neted, nem látja a wifi hálózatokat a levegőben, akkor a pendrive-ról telepítsd az odakészített wifi drivert. Kapcsolódj a hálózatra, van net!
Hagyd hogy a Windows update mindent megtaláljon, telepítsd azokat (újraindítással) és utána az összes opcionális frissítést is (ezek főleg driverek lesznek) szintén újraindítással, ha kéri. Eltart egy ideig.
Amikor már nincs több Windows Update frissítés, tedd fel a Microsoft Store-ból a Lenovo Vantage app-ot. Azzal megint csekkold a frissítéseket, a maradék szoftvert felteszi Neked, meg amit talál.
Most lett egy friss, ropogós, jól múködő rendszered, jobb, mint a gyárilag "visszaállított", véleményem szerint.

(Vajon mi ez?) ''Gaff had been there... and let her live. '4 years' - he figured. He was wrong. Tyrell had told me Rachael was special. No termination date. I didn't know how long we'd have together. Who does?...''

(#18325) #57171968 válasza CyberJedi (#18324) üzenetére


#57171968
törölt tag

Pontosan leírtad, hogy nem szabad egy Lenovot feldriverezni.
De felőlem aztán csinálja mindenki úgy ahogy neki tetszik.

(#18326) CyberJedi válasza #57171968 (#18325) üzenetére


CyberJedi
tag

Abszolút nem értek egyet, de telón szívesen eszmét cserélek Veled erről, mik a tapasztalataid - nekem is rengeteg van és hosszútávú visszajelzésekkel, értsd: éveken át követem az ügyfelem laptopjait (is), minden problémájukról tudok, ha volnának. De nincsenek. Ellenben megállás nélkül látom a gyári telepítéseket összeakadni saját magával, stb. Nem kezdem el itt sorolni. De az eredeti poszt is pont erre a sorsra jutott és még az USB recovery-vel is elakadt szegény...
A Windows 11 az esetek nagy részében eleve a gyártó által ajánlott drivereket tölti le, ami nagy stabilitást ad. Ami kell mellé, a Vantage letölti.
Ha bevállalod, írd meg a telószámod priviben.
Még 1 megjegyzés: 40 év IT alatt olyan mennyiségű tévhitet és marhaságot, rossz szokásokat láttam, hogy csak na. Elképesztő.

[ Szerkesztve ]

(Vajon mi ez?) ''Gaff had been there... and let her live. '4 years' - he figured. He was wrong. Tyrell had told me Rachael was special. No termination date. I didn't know how long we'd have together. Who does?...''

(#18327) nggabi válasza #57171968 (#18325) üzenetére


nggabi
nagyúr

bűn win11-et használni gémer gépen :D :P :U

amúgy ha már lusta valaki letölteni a drivereket akkor inkább a Lenovo System update, bár az se egy csoda. Win11 ebből a szempontból nem rossz, a driverekkel egész jól megbírkózik.

"szenyor dzsíííí"

(#18328) CyberJedi válasza nggabi (#18327) üzenetére


CyberJedi
tag

ízlések és pofonok: profiknak jó lehet a Lenovo Update.
DE: a Vantage segít letiltani a kamerát és a mikrofont egy klikkel. Nem hátrány.
Tudsz vele gyors töltést bekapcsolni (2-3x sebesség).
Le tudod maximalizálni az aksi töltöttségi max %át, amivel megkíméled, ha sokat van bedugva a gép. Nem hülyeség.
Ki tudod kapcsolni az integrált VGA-t egy kattintással (kell reboot, de nem kell BIOSba belépni).
Kiírja, hogy a meddig él a gari a Lenovo adatbázisában.
Ezek nem elhanyagolható szolgáltatások, és nem mindenki profi, hogy fentieket megoldja kézzel, máshogy, stb.
Másik opció: van a Lenovo Commercial Vantage, csökkentettebb funkcionalitással, valahol a 2 fenti között. Kevesen ismerik.

(Vajon mi ez?) ''Gaff had been there... and let her live. '4 years' - he figured. He was wrong. Tyrell had told me Rachael was special. No termination date. I didn't know how long we'd have together. Who does?...''

(#18329) Moonwolf válasza #57171968 (#18323) üzenetére


Moonwolf
senior tag

Egy 2021-es modellről van szó, van még rajta hivatalos garancia ezért néztem meg hogy milyen szolgáltatást ajánl a lenovo egy ilyen helyzetre és ott jött képbe a recovery usb.
A program elindítása után amint rákattintok hogy recovery fájl letöltése, kiszedi magát a feladat kezelőből. Ami furcsa, mivel minden a lenovo által megszabott feltétel teljesül, ami kell a program működéséhez.

Alapból nem változtattam a letöltési helyen. Persze utána több dolgot is kipróbáltam, de mindig ugyanez lett az eredmény! Gondoltam egy nagyot, menjen USB meghajtóra. Ott viszont egyből jelzett hogy eltávolítható meghajtóra nem lehet letöltetni, szigorúan csak beépített meghajtóra. Utána gondoltam hogy rákérdezek itt hogy esetleg más találkozott hasonlóval?
A drivereket nem frissítettem, sem én, sem pedig a rendszer (C meghajtón lévő "drivers" mappára gondolok). A C: meghajtón lévő DRIVER mappában lévő driverek ugyanazok még most is mint amikor először bekapcsoltam, ezt a dátum is igazolja. Van még egy ESD mappa is, az újabb mivel oda tölti le magától a MediaCreationTool a win10 fájlt. A mappákon belül van még egy mappa, plusz a .cmd fájl amivel parancssorból lehet indítani a driverezést. Valószínűleg a gyárban is onnan telepítették fel a drivereket.
Hozzáteszem a gyári telepítéssel nem volt probléma, szépen ment egészen mostanáig. Pontosabban az utolsó pár frissítés után elkezdett szokatlanul viselkedni. Aztán a legutolsó meg használhatatlanná tette!
Értem ezalatt hogy bizonyos külső meghajtókat nem akar felismerni. Többször újra kell indítani hogy egy word-ot el tudjak indítani vagy egy mappát megtudjak nyitni mert egyszerűen annyira belassul hogy 5 perceket kell várni, közvetlen első indítás után! Aztán a harmadik újraindítást követően már jobb a helyzet! Ezenkívül böngészés közben görgetésre glitch-elnek az ablakok, de az nagyon véletlenszerű. Teszt programok szerint minden fasza! Megnéztem egy linux live pendrivval és minden jól ment! Továbbá a windowsos usb vel is az usb portokat, onnan bootolva minden külső meghajtót felismert, amiket nem ismert fel a gyári telepítésnél, azokat megnéztem több gépben is és ott mentek. Ezek alapján jutottam arra hogy a frissítés okozza a problémát. Próbáltam leszedni a frissítéséket egyenként, de egyet leszedni olyan 10 percig tartott, egy óra után abbahagytam. Egyébként amikor legelőször bekapcsoltam, akkor a vantage program felajánlotta hogy frissítsem a a BIOS-t, de mivel minden jól ment, konkrétan az első bekapcsolást követően leteszteltem az egész laptopot, ezért nem hagytam hogy feleslegesen BIOS-t frissítsen. Eddig ez volt az ököl szabály hogy BIOS-t csak akkor szabad frissíteni hogyha valami miatt az szükséges.

CyberJedi: Windows 11 et nem raknék fel egyenlőre, rengeteg problémával találkoztam céges körökben. Persze aki csak tiktokot akar pörgetni rajta annak okés. :D Viszont rendes használat mellett tud problémákat okozni! Windows 10-el is ez a helyzet, ott főleg frissítések után! Akinek meg még nem okozott az meg örüljön annak! :)

nggabi: Legegyszerűbb lenne úgy újra húzni, aztán meg egyenként manuálisan felrakni a drivereket, mint ahogy nagy könyvben volt megírva annó, de amint olvashatod, nem a lustaság játszik hanem szeretném olyan gyáriasan megoldani, ha már elvileg adott a lehetőség.

[ Szerkesztve ]

=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

(#18330) #57171968 válasza Moonwolf (#18329) üzenetére


#57171968
törölt tag

Próbáld meg másik gépről, vagy ha nincs kéznél, kérj meg egy barátot!

(#18331) CyberJedi válasza Moonwolf (#18329) üzenetére


CyberJedi
tag

Oké, megértettem: a gyári állapotot akarod rekonstruálni.
Amúgy a win10-re is pontosan ugyanaz a leírásom vonatkozik, csak ott a telepítő eleve megengedi, hogy internet nélkül végigcsináld. minden más ugyanaz.
Ilyen helyzetben én azt tenném, hogy lecsökkenteném a C: meghajtód mondjuk 50GB-al, és pendrive-ról oda telepítenék (az üres területre) egy új friss win10et, de az MS-től letöltöttet, nem Lenovo-sat. Azon tesztelném a rendszert (felsimeri-e a külső meghajtókat, stb.).
A win10 frissítések valóban néha tönkretesznek dolgokat. Pl. idén január-februárban mindenhol a nyomtatással lett probléma, minden "ok" nélkül. Tehát igen, néha helyre kell pofozni.
BIOS frissítések: ez is egy régről megragadt adat a fejekben, már elnézést, hogy nem frissítünk. Régen alig voltak biztonsági BIOS frissítések, nem volt UEFI, stb. Általában RAM és CPU kompatibilitások miatt jöttek frissítések, néha új funkciókkal.
Manapság: rendszeresen sebezhetőségeket tömnek be. Kinek fontos? Aki bizalmas adatokat vagy bankszámlákat kezel a gépén. Kinek nem? Aki csak gamerkedik.
Szóval nem lehet általánosítani. Manapság inkább javasolt, ha a biztonság szempont.
40 év alatt 1x halt meg (1000-ből mondjuk) BIOS frissítés miatt gép a kezemben - Lenovo Legion volt, gyári telepítéssel :). Gariban alaplapcsere oldotta meg.

(Vajon mi ez?) ''Gaff had been there... and let her live. '4 years' - he figured. He was wrong. Tyrell had told me Rachael was special. No termination date. I didn't know how long we'd have together. Who does?...''

(#18332) nggabi válasza Moonwolf (#18329) üzenetére


nggabi
nagyúr

[link] tessék, kérésed már valóra vált évekkel ezelőtt :D

"szenyor dzsíííí"

(#18333) Moonwolf válasza #57171968 (#18330) üzenetére


Moonwolf
senior tag

Megnéztem még két másik gépen is! Egy lenovo workstation-ön, meg egy sima pc-n. Mindegyiken ugyanazt produkálta. Amint rákattintok hogy recovery file download, azonnal kilövi magát a feladatkezelőből.

Ez a NoVo gomb pontosan mit csinálna?
Néztem róla több videót, de mindegyiken csak megmutatja hogy van ilyen! A leírás szerint olyan mint egy rendszer visszaállítási pont! Viszont ide kevés lesz! Ezért akartam volna a recovery usb-t megcsinálni.

=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

(#18334) #57171968 válasza Moonwolf (#18333) üzenetére


#57171968
törölt tag

Most próbáltam, nálam sem megy, új verzió van a creatorból és ez egy szar.
Kedden csináltam, akkor még régebbi verzió volt, és a jövő héten megint kelleni fog egy másik géphez, sajnos töröltem a régebbi creatort.

(#18335) #57171968 válasza Moonwolf (#18333) üzenetére


#57171968
törölt tag

Megtaláltam a régebbi verziót, de azt is kidobja, szóval köszönjük meg a programozóknak.

(#18336) Moonwolf válasza #57171968 (#18335) üzenetére


Moonwolf
senior tag

Köszi hogy megnézted!

Megpróbáltam ezt a lenovo novo recovery gombot! Hiányolja a recovery médiát! Pedig van recovery partíció.
Ezt a hiba kódot dobja: 0xc000000e.

=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

(#18337) #57171968 válasza Moonwolf (#18336) üzenetére


#57171968
törölt tag

Kipróbáltam több gépen, w10/w11 ugyanez mindegyiknél: Telefröcsögtem a lenovo fórumot a hiba miatt, biztosan javítani fogják, egy hét múlva ránézek ismét.

(#18338) ace05


ace05
senior tag

lenovo legion 5 17ach6h lenne szó. Két napja raktam bele egy plusz ssd-t. Úgy gondolom mindent rendben csináltam. Viszont ma azt vettem észre, hogy a jobb oldali hangszóróval valami baj van. Vájt fülűnek mondom magam, nem tudom megmagyarázni, de mintha picit recsegne. Reggel még jó volt, be vittem munkába ott is, magára hagytam a gépet, mikor folytattam egy yt videót akkor vettem észre. Erre kijön a gariszervíz? Ha balanszot jobbra állítom és kattintgatom a hangerő csúszkát teljesen másként hallatszik, mint bal oldalon.

(#18339) Tsebacsi válasza ace05 (#18338) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Kimegyünk, mármint ha Onsite-os. Ha Premier-Prémium garis, akkor meg telefon, aztán kiküldenek valakit (lehet minket).

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18340) addman123 válasza addman123 (#18320) üzenetére


addman123
csendes tag

#18321Tsebacsi: Köszi ez már nagy segítség!

És esetleg volt már valakinek ilyen problémája, vagy próbáljak meg egy pendrive-os windowst futtatni pár napig, nem e szoftveres gond lesz?

[ Szerkesztve ]

(#18341) Tsebacsi válasza addman123 (#18340) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Elég egy pendrive Linux és meglátod. Sokkal gyorsabb megoldás.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#18342) Nolta


Nolta
csendes tag

Sziasztok!
Lenovom töltőjének( 20V /8,5A) vége vizes lett, miközben működött. Téglalap alakú, a középső tüske 3/4-e elbomlott. Leadja a 20V-ot, de a laptop nem hajlandó elfogadni. Ki lehet-e cserélni ezt a fejrészt házilagosan, vagy javítják-e?

(#18343) #57171968 válasza Nolta (#18342) üzenetére


#57171968
törölt tag

Tudok adni, írj rám privátban ha érdekel.

(#18344) Moonwolf válasza CyberJedi (#18326) üzenetére


Moonwolf
senior tag

Tanulságos volt az eszmecsere!

=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

(#18345) Shame21


Shame21
tag

Sziasztok! Nem találtam legion go fórumot így ide írok hátha valaki tud segíteni. Az lenne a kérdésem, hogy a legion go tud olyan szintet hozni vagy akár többet mint a régi laptopom ami egy i7-6700hq, 16gb ram meg egy gtx1060mobile 6gb. Valami kicsi erős gép kéne ami jól hordozható nincs nagy igény filmezés, youtube, böngészés néha 1-2 régi game és retro emulátorozás. Igazából a laptopom nagy de erőbe jó és kisebb cumó kéne ami hordozhatóbb, de ha azt a szintet nem tudja akkor még várok, rog flow z13 már jó lenne de az is nagy nekem. Ha mondjuk rog flow z11 lenne 11”-os kijelzővel na az lenne a csoda nekem😂 Előre is köszi ha valaki tud segíteni

(#18346) Moonwolf válasza #57171968 (#18337) üzenetére


Moonwolf
senior tag

Jött ki újabb verzió!

Most már elindítja a letöltést, de 0%-nál leáll, "érvénytelen" hibára hivatkozva. Másik gépen is néztem, a helyzet ugyanez!

=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

(#18347) #57171968 válasza Moonwolf (#18346) üzenetére


#57171968
törölt tag

Nálam szintén ez van.
A helyzet magaslatán vannak úgy tűnik :W

(#18348) #57171968 válasza Moonwolf (#18346) üzenetére


#57171968
törölt tag

Sikerült, letöltötte 4.0.19.1
A bios-t kellett alapra állítani, valószínű a secureboot hiányzott neki, de lehet más beállítás is. Hogy mi köze ennek egy win kép letöltéshez, ne kérdezd! Valószínű így tudnak infókat letölteni, hogy ki hol, mikor, milyen gépre töltötte le ezt a szart.

[ Szerkesztve ]

(#18349) Moonwolf válasza #57171968 (#18348) üzenetére


Moonwolf
senior tag

SecureBoot alapból be van kapcsolva.

=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

(#18350) ketrin


ketrin
csendes tag

Sziasztok!
Múmia Y510P-n van lehetőség valamivel szabályozni a ventit? MX4-el frissen újrapasztázva, takarítva játék alatt 90fok a cpu a gpu szintén, és a legnagyobb fokozatot csak 94c környékén kapcsolja :Y :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.