- sziku69: Szólánc.
- Rap, Hip-hop 90'
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
vihartigris #4748 üzenetére
bc vagy mérve?
-
vihartigris
őstag
Fogyasztáshoz.
Békéscsaba-Szeged-Békéscsaba útvonalon, hajnali esős időben max 90km/h sebességgel közlekedve az 1,4 turbós motor kicsivel 5 liter felett fogyasztott. -
Ocean
tag
-
válasz
Dare2Live #4743 üzenetére
Nálunk is két autó van, feleségem az övét kb évi 2500km-re használja
Mégsem tudjuk eladni, mert arra a 2500km-re viszont kell. A megoldás pont egy ilyen yaris (esetünkben c corsa) kategória, aminek nincs értéke, értékvesztése, elvan évi egy olajcserével aztán szoszi. Leszarom ha veri a jég stb.
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #4741 üzenetére
Megvan.
De nagyon filózok azon, hogy az egyik autót el kéne adni. Évi 11.000kmet megy a két autó összesen. Csak feleségem a yarist használja minden nap gyerek cigölésre, bevásárlásra azt szereti az viszont kicsi 2 gyerekkel csomaggal hosszútávra amire mindig Vengaval megyünk. Logikusan Vengat kéne megtartani csakhát...A story amúgy annyi, hogy amikor 2019 novban Vengat megvettük még nem volt HO sokkal többet mentünk azóta viszont mindketten full hoban vagyunk. Most nyáron lett aláírva a tartós HO szóval már nem is várható változás.
Fogyit mint volt hypermilegos meg korábbi yaris fogyikból jól tudom.
-
kisza25
félisten
A tipo csoportban is mindenkinek 5-6 litert evett az autó, nekem 7,9 lett az 5ajtós átlaga 16500 km-re
És 7,2 a sedan átlaga 20000 km-re
Mondjuk egyszer evett bc szerint 5,2- öt és tankolva 5,5 litert, de akkor Ausztriában mindenhol 60-80-100- as korlátozás volt az autópályán, amit mindenki be is tartott. Szóval lehet csak én megyek túl gyorsan
Na látod, csodák nincsenek -
válasz
kisza25 #4736 üzenetére
Nem rossz, csak beetettek a facebook csoportban az 5-6 literes fogyasztásokkal
BC szerint mondjuk néha nekem is ír 5,9-et, csak k.rvára semmi köze nincs a valósághoz. Amúgy az accord ugyanezzel a felhasználással nálam 9,5-et kért, szóval ahhoz képest azért egy 1,5L-el kevesebbet eszik és erősebb is 5 lóval, meg automata. (155 le accord vs 160 le ceed)
-
Dare2Live
félisten
Kia Venga 1.6 MPI 50% országút, 30%pálya (fix 130km/h) 10-20% várossal előrelátóan, benzintakarékosan vezetve 22.000km alatt átlag 7.3 liter/100km körül evett nálam.
14éves 1.3as yaris kb uígy használva 5.5-6liter/100km körül eszik. Jelentős a difi, de Venga egy mérettel azért nagyobb.
-
kisza25
félisten
Én sem vagyok maradéktalanul elégedett az i30 fogyijával, egyáltalán nem tiprom, de többször evett 7 felett, mint alatta és ez egy 100 lovas szívó.
Egyszer evett 6,3- at és akkor bc szerint is annyi volt, de volt többször, hogy 6,7-6,9- re 7,5 volt tankolva
150-160 lóhoz az a 8 liter nem rossz szerintem
Az opel nálam eddig 10,5-15 liter között evett 1,8 140 lóvalbc szerint 8,2-8,9
-
Robi_73
őstag
Nem vagyok jós, bármi megtörténhet. Mivel sok mindent meg kell bontani a cseréhez ilyenkor könnyen kiderülhet, hogy lógnak vagy nagyon könnyen mozognak a gömbfejek, elérett a felütközésgátló "gumi", lóg a toronyszilent stb. Ha ezek közül bárminek az állapota csere érett vagy hamarosan az lesz, akkor jobb most kicserélni, mert a munkadíj nem nagyon változik, csak az anyagköltség. Arról nem is beszélve, hogy szerelés közben szakadhat, törhet bármi ennyi idős korban már...
-
Robi_73
őstag
Az első linkedre a válaszom, hogy igen. A Bárdis linkben szereplő alkatrészeket pedig betudod azonosítani a korábban linkelt robbantott ábrán. A Bárdis alkatrészek mindegyike nagy valószínűséggel jók, csak nem biztos hogy kellenek. Ezért írtam korábban, hogy szerelés előtt javasolt átnézni a futóművet, hogy mit kell még esetleg cserélni.
-
-
Robi_73
őstag
Toronycsapágy, aminek a gyári cikkszáma elméletileg ez: 54634-2H200 Mikor megrendeled az alkatrészeket alvázszám szerint ellenőrizni kell a cikkszámokat, gondolom ez evidens. A többi képen látható alkatrészt sem árt átnézni, hogy minden ott legyen a szerelésnél amire szükség lehet. Porvédők, ütközők, gumialátétek stb...
-
Robi_73
őstag
Igen, okozhat ilyen problémát. Állóhelyzetben ha tekergetitek a kormányt adhat ki hangot, amit simán lehet hallani, esetleg a rugót megfogva érezhető is lehet, hogy darálva forog el a teleszkóp. Drasztikusabb esetben megvilágítva lehet látni a rugón és lengéscsillapítón is, hogy darabosan, mondhatni remegve fordul el a futómű. Szétszerelés során egyből látszani fog, hogy szárazon fut és zajos a toronycsapágy. A toronycsapágy listaára (SKF+kép) ~7600Ft ami nem vészes, de a cseréjének a munkadíja az húzós lehet sajnos.
-
Robi_73
őstag
válasz
Dare2Live #4713 üzenetére
Attól én még rátankolnék hátha. Ha nem javul a helyzet, akkor egy gyertya csere, egy műszeres diagnosztika és egy üzemanyagnyomás ellenőrzés lenne amit én megnéznék/megnézetnék. A gyertyákat elméletileg 60e km után kéne cserélni, az enyémben papíron 20e kilométerenként cserélték. Állítólag...
-
Robi_73
őstag
válasz
kisza25 #4708 üzenetére
Általában inkább fent szoktak fogni. Próbáljátok meg kilégteleníteni a kuplungot, mert ha levegős (vagy szivárog a munkahenger) akkor fog bent. Én már találkoztam olyannal is, hogy a kuplung főhenger felfogatása átszakadt a tűzfalon és nem emelt ki emiatt a kuplung. (Kia Ceed 300e+ km)
-
kisza25
félisten
Jut eszembe, már többször akartam kérdezni.
I30 2013 a mostani 1,4 szívónál, de az előző 1,4 crdi kombinal is a kuplung teljesen lent fog.
Ez hiba, vagy ez ilyen? Nem reccsen, csak így nehéz finoman elindulni, mindkettőben 90-100ekm van/volt -
-
ginola
addikt
válasz
Robi_73 #4703 üzenetére
Nem. Az javítva lett. Cserélve lett az adott alkatrész.
A tünet az volt, hogy nagyobb kanyarnál egyet roppant a kormány.
Most viszont morajló hangot ad ki tekerés közben mindkét irányban.
Lehet hogy a kormányoszlop törési pontjánál a csatlakozásnál kéne meghúzni a csavarokat. De az is lehet kiszáradt a kormányléc. -
Robi_73
őstag
válasz
Dare2Live #4704 üzenetére
Ha főtengelyjeladó lenne már világítana a MIL lámpád járó motornál folyamatosan. Ha előtte nem mentél sokat és hideg volt a motor lehet csak túldúsult a henger és a gyertyák megszívták magukat benzinnel, ezért indult nehezebben. Vagy a másik lehetőség, ha mostanában tankoltál és nem volt a legjobb minőségű a betankolt benzin (vizes volt pl.).
-
Dare2Live
félisten
pénteken lejöttem Ikeaból felcigöltem majd leállítás után kb 30percel kiáltam volna és elsőre 6-7 sec indítózásra nem akart motor beindulni. Újra próblkoztam 20secig akkor sem. Majd indítottam videot ld lejjebb ahol viszont ~3sec után beindította. Azért lehet hallani, látni, hogy nem azonnal.
[link]fotelszerelőként mivel hidegen még sose volt ilyen korábbi olvasások alapján főtengely jeladó lesz a gond. Jól tippelem?
Gondolom hétfőn irány a szervíz mielött egyszer csak meg kell várnom, hogy visszahüljön....
Új hozzászólás Aktív témák
- Black & Decker töltőt keresek
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Dell OptiPlex 5080m micro/mini PC- i5-10500T Win11- Számla/garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest