- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Igen, kenyelmes, tagas, fasza auto. A motorral eddig tudtommal nem volt gond egyikben sem, de a valto bajos. 1.4t-gdi i30-akban is van vele baj a kollegaknal, de eddig nekik csak allitottak rajta, nem csereltek 68k es 85k km futasnal. Nekem meg meg csak 1500km van benne
Ezekbol a duplakuplungosokbol ketfajta kivitel letezik, az olajban futo kuplungos es a szarazkuplungos, na a hunyadi 7dct-je az utobbi, azok altalanossagban kevesbe tartosak. VW-nel se ajanlott a szarakuplungos dsg, amit a kisebb motorokhoz raknak (2.0tsi es tdi alatt).
Megbizhatosagban a rav4 biztos jobb lesz, csak az kutyuben van lemaradva a generaciovaltasig, azok meg meg rohadt dragak. Sok varosozashoz a hibrid amugy jobb lesz sokkal. -
Yeffy
veterán
válasz
rbalint88 #2997 üzenetére
fasza. az egeszre.
eddig pedig tobbsegeben azt hallottam, h ezek a duplakuplungosok jo konstruckiok - DSG, DCT - ezek szerint nem?
ha igy van, akkor ez meg egy minusz pont, hiaba amugy tagas, kenyelmes(nek tunt a teszt uton), es van nagy kijelzos Android Auto. en amugy az 1.6 Turbos benyas automatat vezettem, erzesre, lenduletre nem volt rossz, aszittem' rosszabb lesz, mivel csak nagy auto. -
rbalint88
addikt
Nem lehet sajnos. Kollega is megfejelte ketszer
ha lehet is allitani, csak alacsonyabbra altalaban, hogy a garazsokban ne legyen gond
dct valtoval sok gond van, itt 3-4 eves 1.7 crdi tucsonok vannak, van olyan amiben mar ketszer kuplungot es egyszer valtot csereltek gariban, de legalabb egy kuplungcseren mindegyik tul van -
Yeffy
veterán
azert felteszem a kerdest, hatha valaki tudja a valaszt.
szoval, elozo genes Tucson-nal lehet allitani, milyen magasra nyiljon ki a csomagterajto? neztem kettot, manualis, illetve elektromos ajtoval szereltet is, es a max allason a homlokomnal alltak sajnos meg, igy vagy belefejelek, vagy "alabujok".
lehet ezt magasabbra allitani? -
Gicz
addikt
válasz
bandika0626 #2993 üzenetére
Ceed 2013, 1.6 crdi, szintén 1 tized pontossággal írja a fedélzeti, minden tankolásnál visszaszámolom, és annyi.
-
Kicsit több mint egy hónapja már nálam van a Ceed JD és imádom. A vezérlés mennyire para (1.4 CVVT 103 ló), illetve hivatalos KIA szerviz "fájdalommentesen" meg tudja nekem állapítani, hogy milyen állapotban van?
Szerviz könyv és a km óra állása szerint 90500 van most benne.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
kw3v865 #2989 üzenetére
előzőt 110e vel adtuk el, kb 60ezertől anno full helyi járat volt, nagyjából nonstop szivatóval. kormos volt a kipuffja (mint minden direkt befecsisnek, de ennek nagyon) semmi érdemleges dolog nem történt. 2018 szept utánit biztosan nem vennék, onnastól részecskeszűrős.
ugyanakkor ismerős kia szerelőnál járt már kilukadt dugós példány, ahogy a tgdiből is. valszeg a gyújtáskimaraadás, majd ujra gyújtás sorrán detonáció jöhet létre. gariban blokkcsere ilyenkor, javitási eljárás, alkatrészcsereberére nincs gyártó által jóváhagyott eljárás. szóval 150e nél érdemes eladni.
-
kisza25
félisten
válasz
kw3v865 #2989 üzenetére
Szia! Faternak volt 4 évig egy 1,6 kia carens, 50ekm-el adta el, nagyon sokat ment vele helyben, nem volt vele gondja, azért egy szívó motor nem fog olyan gyorsan kokszosodni
Ugyanez a motor van a niroban, csak atkinson ciklusú
Amúgy fater pont niro-t vett, csak 2021- es -
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
A Kia 1,6 GDI motorjával mik a tapasztalatok? Sajnos ez közvetlen befecskendezéses, de van valami komolyabb típushibája? Mennyire tartós? Kokszosodás jellemző rá? Egy 2016-os Niro-t néztem ki, ami hibrid és ilyen benzinmotorja van. Hosszú távra tervezek, tehát mindenképp elsődleges a megbízhatóság és hogy ne kelljen gyakran szervizeltetni.
-
Dare2Live
félisten
gamma (is) kényes az olajra. 10w40 + a 15.000kmes olajcsere garantálja, hogy 90-150.000kmnél ugrik a lánc.
A fő probléma, hogy nincs nagy előjele, nincs komoly csörgés. Márkaszervíz nem néz rá.
0w30, 5w30al 12-13.000kmnél cserélve azért sokkal jobb a helyzet úgy 300-400.000kmet megfutnak.Amennyire én látom a komplett benzines felhozatal kényes gamma, kappa és a theta is. Néha pl mpi gammanal /kappaknal segít a 0/5w30 meg a gyakori olajcsere de egy GDI gammánál vagy egy thetanal tök8 mit csinálsz. A theta szerintem a csúcs. USben cserlik/javítják őket, EUban meg elhajtanak a francba miközben tök uaz a gond.
@Robi73: Régi 1szfe/2szfe yarisokban aki rendesen rakja bele 15kkmenként a 0W/5Ws olajat annak 600.000km után is gyári a lánc és 0dl olajat eszik 15.000km alatt. Az újak ott is kényesek.
-
Motion_Blur
félisten
Köszi srácok, ez komoly.. akkor koreai autó is kilőve.
-
Robi_73
őstag
Én is mikor mesélek a Ceedjeimről, hogy mennyi hiba fordult elő náluk sokan csak hüledezzek, egyszerűen nem akarják elhinni amiket mondok. 16e kilométerrel, 1,5 évesen adtam el a 2007. áprilisában vásárolt, 1.4-es Ceedemet és meglepődve láttam a járműplatformon, hogy motorcsere történt 116e kilométerénél. A Suzuki hasonló kialakítású vezérműláncokat használ (RS Swiftől), mint amilyen a Kiákban is található, de ott az autó élettartamára van kalkulálva a lánc várható élettartalma, ami a gyár szerint hivatalosan 300e km. Soha nem találkoztam vezérműlánc problémás Suzukival, legtöbbször a tulajdonosok okozták a problémákat úgy, hogy 110-130 km/h felett visszaváltottak a nem megfelelő fokozatba és a dugattyúk belevertek a szelepekbe. Utána pedig nem volt alapjárat. Azért tudnak motorokat tervezni a japánok.
-
erh75
tag
válasz
Motion_Blur #2977 üzenetére
Asszonynak a ceed tetszik de meg majd hordhatod a szervizbe..
Nekem egy 2009-es ceed-em van1.4-es 109 lóerős.Újonnan vásároltuk.A vezérlés 120ezer körül átugrott, azóta már újra volt henger felújítás (195ezernél) de azóta is olyan hangja van mint egy traktornak. Most 240 ezer van benne.
Ha jót akarsz messziről elkerülöd ez a típust. Valószínűleg eleve rossz konstrukció ez a motor, de úgy gondolom hogy nálunk a kókler "márkaszerviz" is követett el hibát amikor 10w-40-es olajat raktak bele. -
Robi_73
őstag
válasz
Istikee007 #2982 üzenetére
Így akkor marad az Immo antenna érintkezőinek a vizsgálata, az érintkezők tisztítása, összenyomása és a vezetékek elrendezése.
-
Robi_73
őstag
válasz
Istikee007 #2979 üzenetére
Amennyiben indítózás közben kialszik az Immo lámpa, akkor az ECM, BCM és az Immo vezérlő is elfogadta a kulcsot. Jobb lenne gyári műszerrel tesztelni és a gyári referencia értékekkel összehasonlítani a kapott értékeket. Gyorsabban meglenne a hiba forrása és elkerülhetnéd a további felesleges kiadásokat. Lehet befecskendező hiba is (túl sok benzint kap a motor), gyújtás hiba, a VVT vezérlő szelepe (OCV) is lehet hibás, lehet gyújtáskapcsoló hiba és persze sok minden más is...
Szerk.: Kipróbáltad a tartalék kulccsal is?
-
Istikee007
tag
válasz
Istikee007 #2979 üzenetére
Illetve most sikerült elcsípni két hibakódot:
P1693: - Adóvevő, állandó
P1696: - Immobilizer; helytelen kulcskód, állandó -
Istikee007
tag
válasz
Robi_73 #2959 üzenetére
Ma is előfordult és figyeltem az immo lámpát, és amikor nem indult akkor nem világított a lámpa. Utána kulcs ki be indul, viszont az alapjárat 500 körül volt és a check engine is későn aludt el, kb. 15 másodpercre rá a fordulatszám is beállt a normális értékre.
Az immo antenna csatlakozást érdemes valamivel megtakarítani, vagy mit érdemes ilyenkor tenni?
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #2977 üzenetére
Mutass neki egy seat ibiza-t 2009- től 1,4- es motorral
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rbalint88 #2976 üzenetére
Nincs már Swift, ahelyett jött a Jetta.
Nekem van céges, a Jetta hétvégi simogatós, az asszonynak pedig olyan kell amivel be tud járni, kint állhat a tűző napon, napközben sok hidegindítás kevés km-re (körmös, fodrász, bevásárlás stb.). Jetta erre nem való na...
Ceed tetszik neki, vagy 308-es Pözsó. Ebből kell kihoznom a maximumot
1.5M körül van a keret.
-
rbalint88
addikt
válasz
Motion_Blur #2974 üzenetére
Varosba kell akkora auto? Ha jol emlekszem van nektek egy vasalo swift, azt valtana? Szerintem ahhoz kepest nem egy oriasi elorelepes, foleg varosra.
Egyebkent nekem az elso ceed egy tulertekelt auto a piacon kicsit, nem rossz, de szerintem a tudasahoz kepest draga. -
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #2972 üzenetére
Láncos, láncfeszítőre kell figyelni, az ennyi idősen már el tud fáradni. Rozsdára is rá kell nézni, mert vékony a fényezés könnyen sérül.
A műszerfal tud felpuposodni, ha sokat állt napon és szélvédő felöl elenged.
Hirtelen ennyi jutott eszembe
FL után változott euro besorolás, azért lett gyengébb a motor (101-105)
Esetleg hyundai i20 1,25- el 1-1,5 literrel eszik kevesebbet, majdnem ugyanúgy megy, mert könnyebb -
rbalint88
addikt
válasz
Motion_Blur #2972 üzenetére
Attol fugg, hogy a Jetta helyett vagy melle. Helyette nem javaslom, csak a 2.generaciot, facelifttel
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
2010- FL Ceed-eket nézegetek, találtam egyet amit meg is néznék, de még az FL előtti 1.4 CVVT 109 lóerős motor van benne. Mire kell odafigyelni ezeknél a motoroknál? Mennyire bajosak, milyen a vezérlésük?
-
Ocean
tag
Lefelejtettem múltkor a tankolással kapcsolatban: azt vártam, hogy így 2021-ben már egész pontos fogyasztást számolnak a fedélzeti computerek, de az első teletank ezt cáfolta.
A computer 5,7-es fogyasztást írt, de teletöltve 6,2 jött ki.
Így az egy úton elért 4,7-es fogyasztás sem biztos, hogy valós volt. -
Yeffy
veterán
Udv Mindenkinek,
van itt 2018/9-es, faceliftes Hyundai Tucson tulaj? volna egy-ket kerdesem.
-
Ocean
tag
válasz
vihartigris #2962 üzenetére
Igen ez az, nem túl sikeres fordítás
-
Dare2Live
félisten
válasz
vihartigris #2962 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz
vihartigris #2962 üzenetére
Szerintem az a baja, hogy nem szereted elegge. Meg fel is hivja ra a figyelmed.
lassan jelentkezem majd Hyundai i30 kombi 1.5t-gdi dct mhev tapasztalatokkal, 1100km belekerult ket het alatt, tolem szokatlanul. Eddig tetszik
-
drsanya
aktív tag
válasz
drsanya #2838 üzenetére
Sziasztok. Ígértem, ha meglesz a márkaszervíz, ahová a Kiát szoktam vinni, a harmadik pozitív csalódás, akkor kiírom ide is, hogy kik voltak azok.
Nos a probléma, ami miatt vinni kellett a Ceed-et annyi volt, hogy a klíma kondenzvize elkezdett szépen megállni a szellőzőrendszerbe, majd onnan szépen befolyt az utas oldali lábtérbe. Nem mellesleg balra kanyarodáskor (pl körforgalom) lehetett is hallani, hogy épp merre folyik. Hívtam a szervízt, majd elmondták, hogy néha előfordul az ilyesmi, ma ugorjak be 10-re, mert csak most van szabad idejük, utána nem lesz júli 15-ig. Előzetesen a munka nagyságától és egy esetleges pollenszűrő cserével a díja a tisztításnak 20000 Ft körül fog alakulni max (igen elmondák, hogy max).
Az autó kész, valami beköltözött a kifolyóba és eldugította azt. Kiszedték, kitakarították, illatosították a szellőzőt és ezért 5525 Ft-ot kértek el. Szerintem vagy én vagyok mázlista, vagy ők nem olyanok, hogy lehúzzák az embert.Mivel velük kapcsolatban ez volt a harmadik pozitív csalódásom (előző kettő a válasz sorszámától feljebb olvasható) részemről megérdemlik a reklámot ide.
Ők a Kia Gablini Gödöllő.Ez megint amolyan élménybeszámoló, köszönöm, ha végigolvastad.
-
Robi_73
őstag
válasz
Istikee007 #2958 üzenetére
Szia!
Azt nézd meg, hogy amikor indítózol és nem indul az autó, akkor világít e az immobilizer lámpája. A KIA-nál ezzel az évjáratnál az immo antenna hibája okozott ilyen problémát. Eleinte cserélték őket, de ha jól emlékszem elég volt máshol elvezetni az antenna vezetékét, illetve a csatlakozónál ellenőrizni a vezetékek érintekezését. Az immo antenna a kormányburkolat alatt, a gyújtáskapcsoló kulcs felőli oldalán található.
-
Istikee007
tag
Sziasztok!
Az alany egy Hyundai i30, 2009, benzin, G4FA (109le). A probléma az lenne, hogy néha előfordul, hogy teker teker nem indul, majd várok 10 másodpercet és pöcc röff indul (van, hogy rögtön van, hogy 2-3.-jára). Hibakód nincs, felsőholtponti jeladó cserélve lett, gyertyák nem rég lettek cserélve, akksi is új.
Diagnosztikával, az élőadatokban egyik ismerősöm ezt olvasta ki:
[kép]Vezérműtengely vezérlés egyszer 523 egyszer 156 értéket mutat.
Nem tudom ezek az értékek helyesek-e? Esetleg a vezérműtengely jeladó lehet a ludas?
Vagy esetleg más ötlet amire érdemes lesz ránézni? Szerelőhöz két hét múlva kaptam időpontot. A felsőholtponti jeladó is ott lett cserélve ezzel a hibával ami jelenleg van, de azóta is fen áll a probléma (a szerelő azt mondta a felsőholtponti jeladóra gyanakodott ezen tünetek alapján azt kimérték és az nem volt jó így azt cserélte akkor, de sajnos azóta is produkálja a tüneteket. )Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv,
Istikee007
-
Robi_73
őstag
válasz
kw3v865 #2956 üzenetére
Két Ceed-em, volt az egyik egy 1.4-es benzines (2007) és egy dízel ami 2009-es gyártmányú volt. Jó autók voltak, de sokan bedőltünk a marketingnek (7 év gari). Mivel már nem követem annyira a KIA fórumokat, és megszűnt a KIA központtal a kapcsolatom nem vagyok képben ami a meghibásodásokat illeti. Tudok a ledes fényszórók meghibásodásáról aminek a vége komplett csere volt (150-200k/db), önindító problémákról. Majd a többiek leírják akik jobban képben vannak, bár 1 éve ismét KIA-val járok, mert Vengát vettem használtan, de eddig nincs vele bajom.
27 évig autókkal foglalkoztam és bántott, hogy más szereli az autómat. Néha egy hosszú pálcával úgy oda csaptam volna az autómat szerelő emberek kezére. Mikor a váltómat javították, akkor a feleségem mondta, hogy miért nem vagyok ott. Ha ott vagyok biztosan megvertem volna a szerelőt. Teljesen feleslegesen szedték szét a váltót, mert nemhogy megjavították volna, sokkal rosszabb lett utána mint volt. A javítás után házhoz hozták az autót, másnap reggel olajtócsa fogadott a garázsban. A cégemnél felemeltem a kocsit és láttam, hogy túlhúzták a leeresztőcsavart és kifordult a tömítő alátét, ezért szivárgott az olaj. Ugyan ekkor a váltót szemrevételezve láttam meg, hogy a váltó alján lévő koppanásgátló (van egy fül kialakítva a váltóházon, ami megvédi a motort és a váltót a felütéstől) teljesen szét van verve. Szerintem vagy leszerelésnél elejtették a váltót, vagy pedig a váltó szétszerelésénél azt a fület verték kalapáccsal. Sajnos sok a kontár ás kevés a jó szakember a szervizekben. Sok helyen csak gyorsjavítást végzik el a helyszínen, a komplikált eseteket egy másik szervizben (cégen belül), egy megbízható szaki végzi el. A mostani autómat mikor megvettem (hölgy tulajdonostól) teljesen átnéztem, az autó magyarországi, végig KIA szervizbe hordták és az összes javítási számlája megvan. Az autó 2013 decemberi forgalomba helyezésű, novemberi gyártású, 51e km volt benne akkor. Minden második szerviznél cserélték a levegőszűrőt (papíron) és még is 2013-as gyártásu szűrő volt benne, a gyertyákat 12-15e kilométerrel a vásárlás előtt cserélték, és nagyon kutyául néztek ki. Fékolajat 1x cseréltek a 6 év alatt. Én cseréltem az összes szűrőt, olajat, váltóolajat, gyertyát, fékolajat, ékszíjat és az első fékeket.
Sajnos elég lehangoló a helyzet ami a szervizeket illeti, a nagy pénzt bekérik, a javítás minősége pedig erősen kérdéses...
-
kw3v865
senior tag
válasz
Robi_73 #2955 üzenetére
Köszi az infót, ez alapján igencsak meggondolandó, hogy nem kéne kockáztatni...
Ennyire gyenge a KIÁ-k összeszerelési minőségeOké, ez csak egy autó, de ennek a harmada is sok. A Corollámat 2006-ban vettem, újonnan, és csak egy légzsák-cserére volt egy visszahívás tavaly, amikor már bőven nem volt garis.
-
Robi_73
őstag
válasz
kw3v865 #2954 üzenetére
Szia!
Én már 2015 óta nem hordom KIA szervizbe az autómat, de szerintem 60 és 100K között lehet reális költsége a kötelező szervizeknek, ami erősen település függő. Viszont ha garanciális az autó én nem hagynám elveszni azt. Nem tudom milyen minőségben készülnek mostanában az autók, de nekem igen csak szükségem volt a garanciára. Az én autómon a következőket cserélték, ami ha zsebre ment volna, igen csak kellemetlen lett volna:
- immo antenna
- izzítógyertya (4-ből 3 rossz volt 23000 km-nél)
- bal első üléshuzat
- 2db hátsó lengéscsillapító
- hátsó főtengely szimering
- első kanyarstabilizátor összekötők
- bal első biztonsági öv
- műszerfal szélvédő alatti szellőzője
- komplett műszerfalat kétszer
- fűtésállító motor
- váltójavítás (nem sikerült)
- komplett váltó csere
- üzemanyag tartály rögzítő pántok
- motorszoftver frissítése 3x
- bal oldali féltengely gumiharang
- komplett kormánymű (feleslegesen)
- kormányoszlop
- fojtószelep vákuumkamra
- vészvillogó kapcsoló
- pótféklámpa csere
- baloldali hátsó küszöbborításAz 5. ajtó elég csálén állt, de nem jöttek rá a hibára, csak én. Az 5. ajtó üvege xarul lett beragasztva ez okozta a gondot, de nem vágattam ki. A jobb első ajtón volt egy lakk megfolyás az ajtón, azt sem festettem le gariba. Nagyjából teljes a lista, bár lehet valami kimaradt. Mind ezt 75.000 és 6 év alatt keletkezett nálam. A második műszerfal cserét elég gányul csinálták meg, recsegett-ropogott hidegben kanyarodva, ekkor berágtam és eladtam az autót...
-
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
Nagyjából milyen árral számolhatok, ha garanciális éves szervizre viszem az autót kis- és nagyszerviz esetén? Nem kell pontos összeg, csak úgy nagyjából (szervizfüggő is gondolom, nem fix áras). 70 ezer a nagyszervizre (amikor fékfolyadékot is cserélnek), és 50 a normál szervizre kb. reális ár? Azon gondolkodom érdemes-e megtartani a garanciát, ha veszek egy 2 éves Ceed-et, ehhez jó lenne ha tudnám nagyjából az összegeket. A márkaszervizekben amúgy se bízom, más márkával rosszak a tapasztalataim... -
Ocean
tag
válasz
vihartigris #2943 üzenetére
Visszatérve még erre a tankolás dologra, el kell ismernem, tényleg meg tud lepni.
Reggel voltam tankolni, 510 km ment az autóba az első tankolás óta, szóval a fogyasztásból saccolva tudtam, hogy kell még legyen bőven benzin, a computer is 700 km hatótávot írt a teletank után, de ugyanakkor már csak 80 km megtehető távot jelzett, és a benzin szintjelző is közelített az üres felé.
Na mondom akkor oké, jöjjön a tankolás, kíváncsi voltam. Hát nem ment bele csak 30 liter, azaz volt még 10 liter a tankban. Van ráhagyás bőven ebben isHa már írok... van egyetlen dolog, ami zavar az i20-ban: ha ráadom a gyújtást, és nem indítok azonnal, és szól a rádió, akkor elég hamar kiírja az érintős kijelzőre, hogy alacsony akku töltöttség. De a műszerfalon erről semmi, illetve nem hinném, hogy lehet alacsony töltöttség, nemrég volt egy 300 km+ utunk, jó 4 óra haladás, egy ilyen után kizártnak tartom, hogy ne legyen feltöltve.
Vajon ez is csak valami óvatosság lenne? Láttatok ilyet esetleg saját autóban?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Goodyear EfficientGrip Performance 2 205/50 R17 93W méretű nyári gumi
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- ASUS TUF Gaming B760M-E D4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest