Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz bajnokpityu #99 üzenetére
Sajnos tudom. Ezért sem szeretem az új kocsikat mert a nagy részüknek 10-15 éves korba legkésőbb előjön olyan baja ami akár gazdaságilag anyagi csőd is lehet főleg a sok elektronikus cucc miatt.
Nekem pl a Calibra-ba van 305k kilométer és a motor még meg se volt bontva sosem és semmi baja hála az égnek.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #111 üzenetére
Nem tudom hohyan van megoldva, de nem veszem észre, hogy megy, meg hogy kapcsolgat
Ceedben kifejezetten idegesített, mikor kapcsolgatottMás: rendelhető az új i20 alap benne a 7" Apple Carplay és Android Auto
Mondjuk 3,65M az induló ára, ami 250eFt al több, mint a 2015 i20 fresh, a 7" Apple Carplay és Android Auto-val tud többet alapból, más extra felszereltséget nem találtam[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz bajnokpityu #118 üzenetére
Én is úgy saccolom hogy a leéltebb darabok 3 milláért azért már meg lehet lesz venni. És olyan 3.5millától indulnak majd a normálisabbak.
Smoke some weed nigga!
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #118 üzenetére
3-4 M egy 2012-2013-as 1,6-os szívó
és azért N-ből nem fog annyi futkozni, kia proceed GT-ből is alig van pedig az 6-7M-től indult[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #167 üzenetére
van egy kia carensunk ugyanazzal, mint nektek a sportage, az is jól megy mondjuk fater olyan 7,5-el eljár vele
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #167 üzenetére
Apósom 2015-ös 1.6 benyás Vitarája 4.9-et fogyaszt full városi üzemben (nem Pest, hanem vidéki megyeszékhely és sok hegy-völgy autókázással). Nem tötymörög, normális tempóban megy, de szereti a start-stop-ot használni nyáron és nem légkondizik. Én az 1.25-ös Rio-mal állandó dugó Pesten meg óra szerinti 120 az M0-áson és 5.8 a normális fogyasztásom. Ha nagyon vigyázok és úgy vezetek, hogy már-már levillognak, akkor tudok 4.9-et csinálni, de az már nekem is fáj.
És akkor jön az autópálya. M3-on óra szerinti 140, Vitara: 7.5-öt mutatott a fedélzeti, míg a Rio csak 6.5-öt. Szóval ez nagyon bonyolult, mert a légellenállás döntő a nagy sebességnél, míg alacsony sebességnél a kátyuk száma és a keréknyomás a legfontosabb paraméter a fogyasztásban. Amúgy van nagyon jó tapasztalatom 1.0 Yaris-szal is meg egy csomó német dízellel. Voltak meglapatések"Akula Sub, ready for the deep!"
-
biker
nagyúr
válasz bajnokpityu #212 üzenetére
Én ezt megoldom, a következő autómban nem lesz olaj
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #232 üzenetére
Ez egyértelmű, de vannak trendek amik alapján hamar kihullanak a nevezett autók és persze ott van a rossz szájíz, ha valakinek volt gondja valamelyik márkával olyat már nem szívesen vesz. Meg persze meg lehet kérdezni szervizeseket, hogy mik a tapasztalatok.
Amit én nem vennék, mert már volt és csak szívtam vele: TDI dízelt, turbós downsize-ingolt benzinest, amiben kettőstömegű FW van, fogasszíjas vezérlésűt, amibe csak primium üzemanyagot lehet tölteni, elektromos kézifékeset. Na, így már jól leszűkült a mező, mondhatnánk, hogy csak egy-két ázsiai termék maradt Bár ott is megjelentek már a fenti trendek. Van egy 14 éves 1.0-s Yaris a családban. Városi szaladgáóls, bevásárlós kocsi. Eddig a legnagyobb felújítás a felfüggesztések volt. Oda nem adnám semmi pénzért! Megszolgálta az árát. Remélem a Rio is ilyen lesz!"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #241 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy az összes ilyen kocsi az hibás. Mert lehet, hogy neked szerencséd volt.
Nálam a dolog a VW passat TDI-nél ott bukott meg, hogy a DPF egy horror volt. Mondták, hogy nem érdemes városi, rövid utakra használni. Mondtam, hogy nem szoktam, minden nap a 0-son megyek meg egy kevés város van, de hajnalban az is jó tempóban járható. A válasz kapásból jött: a fordulatot magasabban kell tartani, nem kell azonnal felkapcsolni. Értem. Az 5.8-as fogyasztásból azonnal lett 7.4, pedig pont a takarékoság miatt vettem dízelt és nem benzinest. A másik a turbó. Lejövök az autópályáról és járatnom kell, hogy lehűljön, mielőtt tankolok? Na ne máár! A városban pedig ahogy írtad az a kettőstömegűnek a halála. Alapjáraton döcög a motor, ott a legnagyobb a FW terhelése. Mikor kérdeztem a kollégámat akinek ugyanaz a kocsi volt, csak kombi, hogy ez most tényleg, hogy van, hogy állandóan költeni kell rá, mondta, hogy ő a passat-ot már kétszer is megvehette volna annyit költött rá, pedig tud vezetni és ért is a kocsikhoz, mert ez a foglalkozása. Azt mondta, hogy nyugodjak meg a mercire meg bömösre többet költenék.
Franciám soha nem volt. De a rokonságban akadt már P partner és R clio is. Ők csak olyat vennének és vettek is újra a kényelem miatt. Az, hogy a motorvezérlés a szalonból vásárolt 0km-es kocsiban tönkre ment az nem gond, mert gariban javították és csereautót kaptak. Meg utána jött a többi elektromos gond, de semmi baj, mert kaptak csereautót. 3 v után meg eladják. Tized áron. Nem véletlen, hogy egy Avensis, vagy egy Accord használtan is rohadt drága, tartja az árát. Pedig az is meghibásodhat, mint minden. De a javítása más és nem úgy megy tönkre, hogy viszi a teljes havi fizumat."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #243 üzenetére
Amúgy azt honnan lehet tudni mikor kezd a DPF regenerálásba? Mert erre vonatkozó visszajelzés nem volt a TDI-mben.
Amit mondtam a dízelről, nagyon általánosnak tűnhet, de rossz tapasztalatom a VW-vel van. Ja, meg volt régen egy 525-öm, de azt nem sorolnám ide, mert amit az kapott tőlem kezdő jogsisként...
Néhány hónapig egy i30-at vezettem szinte minden körülmény között és az egy isteni erőforrást kapott azzal az 1.6 crdi-vel. alig volt turbólyuk, nagyon sima volt a járása (meg a nézése ) és 200k-nál eladta a tulaj. A vevő átnézette mikor megvette és a szerviz csak egy első fék cserét javasolt, nem kellett, csak javasolták, hogy ha már úgyis fent van a csáposon, megcsinálnák. Ennyi.
Amit a Toyotáról írtál, az totál igaz! Annyi visszahívásuk volt (ami ugyen nem jelent rosszat, hanem azt, hogy elismerik a hibát), hogy elkezdtek olcsósítani. Elég megnézni a legújabb yaris hátsó kerékjárati megoldását és aki ért hozzá azt mondja, hgy köszi nem. Ráadásul a BMW 1.6-os dízele is visszavetette a bizalmat, nem beszélve a Bosch fékekről amik köztudottan a legsz@rabbak a világon, stb. Ja és kezdenek átállni a 2 éves olajcsere periódusara Na ezért tartom meg a régi Yarist. A világból kimegyMelyik sportage volt és milyen motorral? És mi lesz a japán utód? Priviben is megírhatnád!
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
bads1
aktív tag
válasz bajnokpityu #258 üzenetére
Igen látom gyenge a felhozatal ebben a méretben. lehet mégis kisebb lemezfelni + téli kombó lesz a megoldás.
-
vlevi
nagyúr
válasz bajnokpityu #343 üzenetére
Túlnyomórészt rádiót hallgatok. Az meg olyan, amilyen.
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #351 üzenetére
Ismerősnek 3évet bírt az Agm?aksi úgy, hogy csak városban használta a start-stoppot, amúgy kikapcsolta, de legalább jó drága volt az aksi, valami 50-60k
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
spawn21
veterán
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #382 üzenetére
igen, az ott tényleg csak a prémium futásérzet miatt kell. de valóban, egy-két prémium benzines is megkapja.
Amúgy a francia vs. angol dolgon vitáznék, mert nem maga a nép a kulcs a dologban, hanem a termék. A Yarisok fele-fele francia és japán, mégsincs velük semmi baj, mert japán konstrukció, de franciák gyártják japán eljárások szerint. ha viszont egy konstrukció és gyártási folyamat is francia, akkor ájjájjjjáj. És ez sok-sok ember nagyon hosszú évek alatti tapasztalata. Mondjuk ha választanom kéne egy astra és egy megane között, akkor az utóbbit választanám, mert az a kevésbé tönkremenős. És ez is csak tapasztalat.
De, hogy ildomosan a K-H topichoz is szóljak:
Kia Rio 1.25 (2015) téli fogyasztás téma. Három telem volt eddig. Munkába járok mindig ugyanazon az útvonalon az év majdnem minden napján. A nyári fogyasztásom a vezetési stílusomhoz igazodik 4.9 és 5.8 között van. OK. A téli eddig 5.5 és 6.5 között volt. Ezen a télen sorozatban 7 fölött vagyok, 6.9-7.6 és ez nemcsak a fedélzeti műszer, hanem a valós tankolt mennyiség alapján is így van. Mi változhatott? Hidegebb van idén és több a szivató? Vagy a benzin más minőségű? Arra nem is merek gondolni, hogy valami baja van a motornak. Szervizes azt mondta, hogy nagyon rendben van ez így és jó az emisszió is és a lambda szonda adatok. Keréknyomásra figyelek, plusz kilókat nem cipelek, bár én felszedtem egy kicsit, de ez még viccnek is rossz.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #389 üzenetére
Te vagy a kivétel aki erősíti a szabályt
Én meg #szarolaszt vettem[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #391 üzenetére
Igen, ők kivétel. De nem akarok kötekedni. Nem szoktam és nem is szeretem a szájkaratét. Én ebből indulok ki és kész:
Természetesen nem teljes a lista, de az látható, hogy nem sok EU-s márka hozza a 4*-ot.
Ez amúgy nagyon érdekes dolog, mert pl. az ADAC szerint a VW és Audi a legmegbízhatóbb. A megoldás csak annyi, hogy 100000km alatt semmi nem dől el. Majd ha megy 400k-t és probléma nélkül, akkor lehet mondani, hogy jó a kocsi. Azok pedig ott kint, nagyon ritkák, míg nálunk le vannak pakolva a behozós télerről. Egyezzünk ki azzal, hogy aki jól vezeti az autót, vigyáz rá azt kiszolgálja hosszú távon és azt mondja rá, hogy jó a kocsi. Pedig mondjuk vezérműszíjat kell benne cserélni 120000km-enként, de erre nem gondol, míg a távol keletiek tipikusan láncosak. 300k-nál csak akkor kell bontani, ha amúgy a vízpumpa bekrepált. Nem tudom másképp mondani, remélem átmegy mit akarok ebből kihozni. Ezt egyébként mutatja is az értéktartás. Most direkt megnéztem, a 2010 előtti Laguna vs. Avensis árakat. Duplája.
Én csak annyiban bízok, hogy lesz olyan megbízható a mostani Kia/Hyundai eresztés, mint amilyen a 20 évvel ezelőtti japán vonal volt. Akkor váratlan kiadásom nem lesz."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #396 üzenetére
Lehet, hogy kibírja, de az igazság az, hogy a rossz utak hamarabb szétvágják, a sózás miatt pedig a kaszni nem fogja bírni addig. De a motor valszeg elmenne, mert egyszerű, mint egy faék.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Atlantis
veterán
válasz bajnokpityu #408 üzenetére
Miért? Nincsenek még szerintem olyan hosszú távú tapasztalatok a T-GDI-vel, mint a TSI-vel...nem tudhatjuk még.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz bajnokpityu #411 üzenetére
Vagyúgy...de legalább garanciában megoldják...ettől még persze bosszantó.
Lekopogom, nekem eddig nincs bajom vele, ne is legyen.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #415 üzenetére
Te az összes "kritikus" kocsit nulla hibával vezetted. Ez lehet, hogy nem az autót, hanem téged dicsér. Lehet, hogy alattam ugyanazok a kocsik mind meghaltak volna, mert én béna vagyok. És akkor beigazolódott volna a statisztika.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Gombinyó
őstag
válasz bajnokpityu #419 üzenetére
Tök mindegy, a dízelben sem para, ha 200ezrenként cserélni kell csak az elmúlt években az emberekbe verték, hogy az az ördögtől való.
[ Szerkesztve ]
-
realist
őstag
válasz bajnokpityu #419 üzenetére
Nem gond, a mostanimban is van és semmi baja. Csak ugye van ami nélküle is rendben szuperál és az ember meg kíváncsi, hogy ezt sikerült-e összehozni nélküle vagy sem.
A LOL az, hogy akinek tudnia kellene nem tudja. -
Atlantis
veterán
válasz bajnokpityu #415 üzenetére
A "2000-nél elvált" is részben azért van, mert az ember hisz a váltásjelzőnek, ami akár 2000-nél is alacsonyabb fordulatnál jelez...többek közt én is ilyen vagyok, megszoktam, hogy hamar felkapcsolok, minek zajongjon szegény...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
kapicsabi
tag
válasz bajnokpityu #431 üzenetére
Akula és bajnokpityu! Köszönöm a tanácsot! Akkor elviszem és megnézetem szerelővel. Köszi a tippet.
Majd megírom, hogy mi volt a probléma! Hátha később még valakinek jól jön![ Szerkesztve ]
-
Csaby25
őstag
válasz bajnokpityu #437 üzenetére
Én nem mondtam, hogy valós, csak azt, hogy ne szorozzuk meg 10-el
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #439 üzenetére
Hyundai csoportban szidják a 2.2-t, mint a bokrot nem mernék megesküdni rá, de múltkor talán pont ilyen állt motorhibásan szerelőnknél, felkapta az olajat, meg talán főtengelyt is cserélni kellett volna (mert nem lehetett köszörülni), stb... Belga carpass nagyon jó cucc
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #437 üzenetére
Vontatni? Mármint tréler elé kötni?
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #487 üzenetére
Mert adnak egy kártyát amivel EU-n belül bármikor assistance-ot nyújtanak, jönnek, hozzák az új kereket és mehetsz is tovább. És mindezt pikk-pakk 24 óra alatt. Most tényleg megéri neked leguggolni, felemelni a kocsit, koszos csavarokkal bíbelődni? Igaz, hogy az csak 10-15 perc, de hát leguggolni? Sokkal jobb valahol Olaszliszkán dekkolni a ködben és közben válaszolni az érdeklődő kérdésekre:
- van cigid?
- nem dohányzom.
- és pénzed?"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #503 üzenetére
Valahol olvastam a 80-at, ha annyit mértél akkor annyi.
A skodámon olyan vastag volt a gyári fény azt hitték törve volt
6 év alatt nem is lett rajta egy karc se
betyar: az tényleg jó árnak tűnik[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #523 üzenetére
egyszerűen döbbenet a 2018as 1.6 gdi sportage. ha valaki mesélné, húznám a szemöldököm, de egyelőre furi.
országúton, autópályán 4 felnőttel 6.6 az átlagunk. most fogok rátankolni, és megnézem mennyit csal a fedélzeti, de ha mondjuk fél litert csalnak, a 7.1 is baromi jó tőle. pedig kap rendesen, nem a fogyi csökkentése a cél.nomeg, hogy ez a pici motor, hogy tud elindulni 140ről ekkora szekrényben, szintén csoda. oké, itt már hangja is van, igazából komfortosan a 120at szereti, de ha kell, 6odikban képes gyorsitani. amit pl a vitara nem tudott 120ról még negyedikben se, 400kilóval könnyebben, sokkal szarabb zaj és menetkomforttal.
az előző 2015ös volt, és alsó hangon másféllel többet evett, kevesebb mehetnékkel nagy sebességnél. ennél tökre olyan feelingem van, mintha nagyobb köbcentis, de lustább 2literes blokk lenne elől.
igy, hogy bejön a 6.5Millás sorento lehetőség nekünk, eléggé kiemelt esélyes. pedig pályán használnám zömmel, és jobb súly/lóerőhöz vagyok szokva.
eladó topping dac
-
laragirl83
őstag
válasz bajnokpityu #530 üzenetére
Eddig én is maximálisan meg vagyok elégedve vele. Én ugyan csak városban használom, nem túl nagytávokra, de ott is perpill így 3 hónap távlatában 7.5-8l körül elmozog.
gigabyte x670 aorus elite ax * 7800x3d * corsair icue h170i elite lcd * 32gb g.skill tridentz 6000 * sapphire 7900xtx nitro+ vapor x * samsung evo 980 pro 1tb * fractal design meshify 2 xl tgd * gigabyte g32qc
-
biker
nagyúr
válasz bajnokpityu #554 üzenetére
A hiba ott kezdődik, hogy ki beszélt kia sportage-ról? Hyundai kona a kérdés!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz bajnokpityu #558 üzenetére
"Illetve még az is módosítja a képletet, h pályán mindenképp belsoegesu győz, ott egyrészt nagyon merül a villany, másrészt kisebb a teljesítmény."
Hatótáv értelmében ha valaki egy seggel akar 4-5-600km-t menni, akkor igen, győz
Én pl óránként úgyis megállok, mert szar fájós derékkal jobb így, mint 3 óra múlva kiesni az autóból. Benzinessel is...Egyébként 130-al (140-150) megy mind, itthon meg sokra nem mész a 250-el
Igen, ekkor merül mint állat, de ne feledd, ekkor egy belsőégésű is szívja a benzint, úgy, hogy behorpad a tank...
110 felett kb +10km/h +1liter/100
A vitara 150-el tempomattal (145km/h valós) kb 410-420km-t tudott megtenni, míg 100-110-el 600-620km-t
Városban meg kb kimeríthetetlen egy akkupakk, a regen fék miatt. 500km felett tud a kona városban
A belsőégésű meg itt megeszi a gatyádat.
Mindenkinek meg kell nézze, milyen a közlekedési profilja, és úgy döntsön. Én mivel gps loggerem van, 2 évre kielemztem napi grafikonokon, nekem egy PHEV is kiadta volna, mert
- utak 60%-a napi 50km alatt van
- utak 30%-a napi 150km alatt van, ergo az akku lemerülése után a benzines átlag fogyival még 4 liter alatt vagyunk
- az utak 8%-a esik 150-400km közé, és 2%-a 400km fölé, de 600km alá, mert nem megyek messzebbEbből ered, hogy egy elektromos, ami tud minimum 300km pályát, 400-450km országutat, az minden utamat megoldja, mert 400km felett BIZTOSAN fogok egyet ebédelni, és 2-3 kávészünetet tartani, ami alatt visszatöltöm ami kell. DC-n percenként 5-6km megy bele, az óránként 300-360km hatótáv, 3x15perc (KV, pisi, üdítő, emailek ellenőrzése) + egy ebéd még több is, mint ami kell 600km-re
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz bajnokpityu #560 üzenetére
Nem érzékeny vagyok, hanem két operált sérv, kopás, és azóta mindkét sérv kiújult.
Nincs az az ülés, ami ennek jóElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz bajnokpityu #562 üzenetére
Ja, a vitarába semmi gerinctámasz, csak derék félhengerrel tudtam utazni benne. Nissan, kia, hyundai mind jobb
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #562 üzenetére
Fél szemmel nézem a Tesla dolgokat, hát a Model 3 rendesen odavágott a nagyobbaknak. Pár év múlva egy Model S-X itthon is versenyképes áron lesz másodkézből
-
b4zsi-
őstag
válasz bajnokpityu #570 üzenetére
Igazából arra gondoltam, hogy szerintetek a Ceed sportosabb kinézete miatt sikeresebb modell vagy. Vengának van valami típushibája, ami miatt relatív kevés eladó példány található belőle. Kb a Vitara-Sx 4 Cross jut eszembe, hogy a Vitarából jóval többet adnak el, de az SX Cross is jó autó. Nekünk 2,5-3 millióból kellene minél fiatalabb, megbízható, lehető legnagyobb csomagterű autót kihozni és eddig ez a linkelt Venga viszi a prímet.
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #718 üzenetére
Mondjuk nekem az alap kia/hyundai ülés is kényelmes, a skoda/vw/ford alap ülés viszont nem
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #718 üzenetére
nemcsak a borítás, a hozat más, hanem a szivacs is?
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #845 üzenetére
A carens 2018 februári
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #910 üzenetére
na ennek meg akkor mi értelme van?
lehet, hogy ez nem is biztonsági jellemző, hanem a motor kímélésére találták ki?nekem még nem volt kulcs nélküli indítós kocsim. ha pl. sebességben hagyod, ott azért ki kell venni üresbe, nem? az automata váltóst ne nézzük most.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
vlevi
nagyúr
válasz bajnokpityu #913 üzenetére
"mivel 1db nyomógomb van"
Így kb ezért nem szeretem az ilyen okosított szerkezeteket.
Egyvalamire koncentrálnak, hogy az valahogy egyszerűbb legyen, meg marketingben el lehessen adni, de a többi funkciója bonyolódik, csak tekervényesen érhető el.
Ilyen pl. Honda Africa Twin DCT váltó. Nincs kuplung, megálláskor üresbe rakja magát, de emiatt kell egy külön rögzítőfék is a motorra, amit viccesen a kuplungkar helyére raktak.
satöbbi. -
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #913 üzenetére
szerintem elbeszélünk egymás mellett.
azt kérdeztem, hogy miként indítod, ha sebességben van a kocsi, mikor beülsz? nem veszed ki sebességből, csak megnyomod a gombot? mert nekem ezt jelenti a pedál nélküli indítás."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #917 üzenetére
na, így már visszakanyarodtunk a témához. pont erről volt szó, hogy kuplung nélkül nem tudtam beindítani. ha valahogy olyan mocskos a gatyám, hogy nem szívesen ülnék be, mert előtte a kocsi alatt feküdtem, de be kell indítanom, akkor ez nem működik, vagy teszek nejlont az ülésre. nekem ilyenem nem volt. így jött elő ez a "problémám"
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
-
Akula
őstag
válasz bajnokpityu #952 üzenetére
igen, ilyenekre gondoltam én is.
amúgy halogénes DL soha nem lesz olyan fényerőben, mint egy LED szúrófény. láttam olyan vitarát, amin a gyári LEDsor kivakítja a szemem fényes nappal. az enyém a gyári halogénnel csak gyertyafény mellette."Akula Sub, ready for the deep!"
-
kisza25
félisten
válasz bajnokpityu #954 üzenetére
Jól rémlik, hogy neked automata sportage van?
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #1142 üzenetére
Ahogy írták Theta 2.0 és 2.4 lehet, nincs belölle 1.4, 1.6.
Az 1.4 T-GDI (G4LD) új motor 2017től kapható kb semmi tapasztalat nincs vele.
1.6 GDI, T-GDI a régi 1.6 gamman alapul.@Cifu: USban a csoportos lawsuitok, NHTSA, biztosító hármas miatt ha gáz van nagyon nem lehet kibújni a felelőség alól.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gmail
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kupon kunyeráló
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen