- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drughi
addikt
Próbáltam keresni, de a google nem volt a barátom:
Szükségem volna a 2009-2011 közötti időszakból egy felszereltségi listákra Kia Ceed SW 1.6 benzines kombiknál.
Tehát, hogy milyen felszereltséggel volt és azok miket tartalmaztak alapjáraton.Tud valaki ilyet?
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #1163 üzenetére
Szerintem a baj az vele, hogy az egész egy gumiszabály. Mit nevezel kopónak? motor, lánc kopó alkatrész kopni kopik, nyulik...
ülés az az? szőnyeg? pl kerékcsapágy kikönyököl 3évesen 60.000kmnél. Kopó? 140.000km 6évesen kopó?
és akkor ott vannak tipikus egyértelmű hibák pl stabi pálca. Szarul lett megtervezve. Garis?Adtak rá egy hosszú ...os listát. kb karosszéria elemeken kívül ha akarják bármi kopó. Ha meg más értelmezésbe nézzük legtöbb dolog nem. Gumiszabály.
-
kisza25
félisten
válasz
merqree #1164 üzenetére
a klíma hűté részében nincsen mozgó alkatrész, nem a kompresszort cserélték, hanem a hűtőt, de ha valamire élettartamot adnak meg, az szerintem nem kopó, betartott gyári olajcsere intervallummal ezt tudnia kellene.
Tudok 2db hyundai i30 1,4 crdi-ről amiknél motort cseréltek gariban 300ekm környékén, mert az 5 éven belül történt és végig márkaszervizbe hordták -
kisza25
félisten
válasz
merqree #1162 üzenetére
Az első két év már minden autónal az eu-ban km korlátozás nélküli mindenre kiterjedő garinak kell lennie.
A maradék 5 év pedig a nem kopó alkatrészekre. pl nekem kicserélték 5,5 éves autón garanciába a klíma hűtőt, mert kilyukadt. Az i20-on a hátsó harmadik féklámpát, mert anyag fáradás miatt kitört.
Akkor jelentkezhetnek elektromos hibák, amik megint csak benne vannak a 7 év gariban, vagy esetleg gombok nem működnek, el megy bennük a led... mindent meg kell kérdeztetni, hogy az garis-e mikor gond van vele, fent fogják elbírálni nem a szalonban.
de 3. évben pl fékpofát/tárcsát nem fogják lecserélni ingyen, de lánc elszakad, ami elvileg élettartam, az már az Ő saruk szerintem... -
válasz
Dare2Live #1158 üzenetére
Lehet rosszul értem a videót, de szerintem itt le is cserélik a karterlemezt, legalábbis kétlem, hogy fényes feketére is festik a régit. Egyébként tényleg érdekes, hogy ilyen a leeresztő-csavar tervezése. Néha úgy tűnik, a mérnökök a legalapvetőbb dolgokat felejtik el...
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #1159 üzenetére
Ez édesanya IX20ára is él amin már nincs gari. És a 2szfe-s yarisnal is megpróbálom bár ott ahogy sejtem olajteknő nincs szarul megtervezve.
Kianal még soktényezős. De szerintem találok olyan szervízt ahol megértik amit mondok. Van egy kontaktom, de a te általad javasolt Kaposvár is útba esik.... De ha nem az se katasztrófa éves szinten nem fog 7000-8000kmnél többet futni tehát max 8000kmenként lesz olajcsere.
Garanciát nem akarom elengedni fő/döntő ok volt vásárlásnál a 7év gari. Ami erősen remélem nem csak *os PR fogás.
-
Dare2Live
félisten
Kis érdekesség. Rio auto váltó olajcsere.
Ahogy a motor úgy a váltó karter se a legjobb tervezés. Simán marad benne még jó 2+dl olaj. Leeresztő csavar nem legalul van, menet miatt még annyira se tud kifojni olaj.
[link]Ami még érdekes, hogy le is szerelik. Én amikor váltó olajcserét láttam az mindig a leengedi feltölti kész verzió volt. Ekkor még kijön egy adag fáradt olaj és a mágneseket, kartert is meg lehet pucolni. A mágneseken is van anyag.
+ezek után feltölti és leengedi az első fél litert. Ami még bentmaradt fáradt olaj azt is kimosta evvel.
Motornál az ami bentmaradt karterben leszívom biztos bevezetem.
És a megmaradó 5dl olaj sorsra akkor egy ilyen átfolyatás lesz.Esetleg még bár nem tudom van értelme leeresztő csavarból ha találok veszek vmi jó erős mágnesest. Vmit az is megfog. (Olajszürőre, karter aljára nem akarok rakni.)
-
-
doc
nagyúr
A 'testver' nem azt jelenti hogy teljesen megegyeznek (akkor nyilvan az arazasban sem lenne kulonbseg), mint pl. a Citroen Saxo es a Peugeot 106, amik tenyleg szinte az utolso csavarig egyformak.
a Ceed es az i30 osztozik a motorokon meg a technologian, de attol meg vannak kulonbsegek. en pl azert veszek i30-at, mert a Kia kevesbe tetszik, pedig olcsobb lenne -
Drughi
addikt
Üdv!
2009-2010-es évjáratú Kia Ceed 1.6 SW / Hyundai i30 1.6 CW
Tudomásom szerint ezek "testvér" modellek, mégis hogy lehet, hogy a Kia csomagtere 120L-rel nagyobb?
Azért az elég nagy arányú különbség.
-
szumoo
senior tag
válasz
Dare2Live #1150 üzenetére
Szia.
Köszi. :) Részemről is inkább a nagyobb lóerőre szavazok, csak vannak olyan 90 lovas verziók, amiknel jobb a felszereltsége. És ha a kisebb lovas is elbírja a dolgokat - persze nem nyögvenyelősen - akkor abban is gondolkodok.
Most egy majd 20 éves 2-es puntonk van, ott azért kompromisszumos egy emelkedő is, hiába a 80 lovas verzió.
Ketten használnánk párommal.Köszi!
Sz.
-
Dare2Live
félisten
-
szumoo
senior tag
Sziasztok.
Hozzáértőbb kollégáknál érdeklődnék, hogy IX20-nak elég a 90 ló vagy inkább a 125-ös az ajánlott? (2011-16 közöttieket nézek)
Köszönettel elfogadok tapasztalatokat, mikre érdemes odafigyelni, stb infókat is.
Előre is köszi!Sz.
-
válasz
Dare2Live #1146 üzenetére
Az oké, nekem az nem tetszik, ahogy Európában (nem) kezelik a problémát.
A Toyota esetében is előfordulnak gondok, például az 1.33-as esetről te is írtál a Toyota topicban. De annál a hivatalos gariidőn túl is cserélték a motorokat, ha elhasaltak (egy Yarisról tudok a környezetemben, igaz, ő mindig gyári szervizbe hordta az autót).
-
Dare2Live
félisten
-
Dare2Live
félisten
válasz
bajnokpityu #1142 üzenetére
Ahogy írták Theta 2.0 és 2.4 lehet, nincs belölle 1.4, 1.6.
Az 1.4 T-GDI (G4LD) új motor 2017től kapható kb semmi tapasztalat nincs vele.
1.6 GDI, T-GDI a régi 1.6 gamman alapul.@Cifu: USban a csoportos lawsuitok, NHTSA, biztosító hármas miatt ha gáz van nagyon nem lehet kibújni a felelőség alól.
-
Dare2Live
félisten
1.3 milliós visszahívással indult:
[link]aztán [link]
Több probléma is van vele egy kissebb összefoglaló. [link]
Most ott tart a dolog, hogy 4!millió thetat 2007-2019 mindet visszahívták USben. [link]
Nálunk is szidják mint bokrot... csak nálunk nincs semmi lawsuit, visszahívás. EUban és a világ nagy részén Hyundai/Kia elsunnyogta.
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #1137 üzenetére
68.000kmnál még kb semmivel nincs gond akkor se ha 40.000kmnél volt az első olajcsere... ha mégis az meg a belenyult a szarba kategória ami mindenhol előfordul.
Ahogy most én látom gamma egy kényes szivó. Ha erősen vigyáznak rá elfut 400.000km+okat.
Erősen vigyáznak:
-Cserélik idő elött az olajat.
-Szintetikus 0W30 5W30.
-A karter nagyon szerencsétlen, hibásan van megtervezve. Miután kicsöpögött ~3dl olaj is benne marad. Ezt érdemes leszívni, ha jól emlékszem videot is linkeltem róla.
-Betartják az alap melegítési itinert. pl. Beindítás után 20-25sec várakozás utána rakod sebességbe és mész. Hidegen 2000-3500közt tartod, nincs padló. A hidegen 1000es fordulaton terheledet ez a motor sem szereit.
-Legkésöbb 100.000kmenként szelephézag ellenőrzés. (Gyári előírás 60.000km) Ez totál el szokott maradni.
-Ha már szelephézag van nézve akkor lánc, egr... re is rá kell nézni.Ha tetszik ez nem egy legendás kategóriás szivó amibe csak olajat kell cserélni meg tudni milyen hangja van aztán elmegy 400.000km+okat. Gamma egy kényes szivó. A DI, turbo estén pedig hatványozottan fontos a fenti felsorolás.
A "bosszantó", hogy Kia/Hyundai hülyesége miatt 30.000km/2év olajcsere periódus, meg, hogy a láncfeszítő hibás volt hullanak a gammak, kappak és kezd egyre szarabb hírük lenni. No és még ott van a theta ami viszont egyértelműen tervezési, gyártás hibás.
-
Dare2Live
félisten
válasz
kisza25 #1135 üzenetére
1.6 gammanal maradva pl 4db.
G4FC, G4FD, G4FG, G4FJ1368ccmes az már aszem kappa.
venga 1.6nál elég egyszerű a helyzet mind G4FCvel jött.
Ceed 1.6 izgibb ott 2012ig jött mind G4FCvel onnan meg meg kell nézni mert kb bármelyik lehet a fenti sorból.ehez még hozzájön, hogy beszállítók is változtak az elmúlt 13évben. pl jó lenne tudni, hogy láncfeszítő/lánc probléma melyik éveket/motorokat érinti... de kb (se) tudom belőni. És G4FC nél legalább egy reviziós is volt...
Hát kb ennyit tudok.
-
Dare2Live
félisten
"Van, aki a garis időszak alatt is 15 ezrenként cserélte az olajat, vagy ilyen úgysem lesz?"
kb 2015től már gammakra 15.000km/1év a csereperiódus. Fokozott igénybevétel esetén pedig 10.000km/6hónap.
A probléma, hogy kb 2015ig gammakra 30.000km/2év volt a gépkönyvbe. Aki ezt csinálta annak arra lehet számítani már akár 100.000kmnél, hogy eszi az olajat, 150.000kmnál 1l/1000km hörpint be 200.000km után meg kuka a motor.
Szerintem az egész nem user hülyeség hanem Hyundai/Kia volt ostoba. Tök egyértelmű, hogy gamma nem bírja a 30.000kmes olajcsereperiodust. De a 20.000kmest sem.btw 1.4, 1.6 Ceed az gamma.
-
betyarr
veterán
válasz
Franky2Ster #1127 üzenetére
az,hogy ott állnak egy-két hetet,nem hiszem,hogy bármit is befolyásolna.
-
válasz
Franky2Ster #1127 üzenetére
Megnyugtatlak, a legtöbb márkánál ilyen és hasonló ideiglenes tárolási helyek vannak...
-
kisza25
félisten
válasz
Franky2Ster #1127 üzenetére
Gondolod, hogy más márkák márvány padlón állnak?
-
kisza25
félisten
Nekem most van 13000 km az autómban és 3500-nál volt az első csere (márka szervizben bepecsételve), 1hónap múlva lesz az éves kb 14000- nél és 15000 amúgy az előírás.
Előző autóm i20 volt, 2 évesen 58ekm volt benne és 20000 km volt az intervallum, tartották
Előtte i30 3 évesen volt 115000 km benne, tartották a 30ekm-t.
Szóval sajnos nem vagyunk egyformák -
Erre jó a szervizkönyv vagy szerviz-előélet lekérdezés. Ha azt látod benne, hogy 15 ezrenként cserélték benne az olajat, akkor a gazdája vigyázott rá (vagy legalább is megpróbált tenni érte). Ha azt látod, hogy 30 ezrenként, akkor átlagos autós volt, aki örült annak, hogy kevesebbszer kell fizetnie a szervizben.
A nagy átlag amúgy (szerintem) 30 ezrenként cserélt. Ha már. A saját húgomnak nem tudtam megmagyarázni, hogy az (akkor) új Passat 2.0 diesele megérdemli azt, hogy 15 ezrenként cseréljen benne olajat. Azt mondta, hogy 30 ezer a gyári előírás, meg úgy is van 100 000 km-ig garancia... Sajnos a húgom szépen illeszkedik a nagy átlagos autótulajdonosok halmazába...
-
ZolkoW
őstag
válasz
kisza25 #1119 üzenetére
Én Kia Ceedeket nézegetek főleg (~2012...) , ott is ahogy látom, 30 ezres az intervallum, ezek szerint aggódjak? Nekem is szimpibb a 15 ezres periódus, de az autók előéletére nincs ráhatásom
. Egy 150 ezres km.óra állásnál mire lehet így számítani, akár dízelnél, akár benyásnál? Van, aki a garis időszak alatt is 15 ezrenként cserélte az olajat, vagy ilyen úgysem lesz?
-
kisza25
félisten
válasz
mamusz11 #1118 üzenetére
gondolom az 1,4 crdi 90 lóerő akar lenni, nem egy erőgép, de el lehet vele közlekedni, nekem 5,3 lett az átlag fogyasztásom vele 10ekm-en.
Ha valaki betartja a 30ekm intervallumot, akkor kb 300ekm után kuka a motor, meg kell felezni a 30ekm-t.
Helyben nem szerettem vele közlekedni, mert a váltó nagyot ejt, a motorerő meg 2000 felett kezd kialakulni.
Pályázásra való, 130-140-re ráállni és menni.
Nekem már a 2013-as volt, az már újabb kasztni -
mamusz11
tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok
Lenne egy kiszemelt Hyundai i30 cdri 90Le ,kombi,2011,170xxxkm,
Mi a véleményetek általánosságban a kocsiról,motorjáról? Gyakori hibák,szervízigény/szervíz ár stb?
-
doc
nagyúr
Erdekes egyebkent hogy en is ruhellem a feher autokat, de a Fastbacknek szerintem nagyon jol all, nezzeteg meg egyet 'eloben'
A teli gumikat en emlitettem a kereskedonek, az o valaszuk volt hogy acelfelnire szerelve kb ugyanannyiba kerul, ugyhogy ezt kertem. 189K az ara, nem olcso, jo esellyel mashol olcsobban is megkaptam volna, de ugy voltam vele hogy ha mar elhozom onnan az autot, akkor legyen komplett, franc se' rohangal ide-oda. Ezen amugy Hankook gumi van, nem mindenki szereti, en hajtottam eleg sokat ilyeneket meg a Focuson, nem volt veluk gondom.
Ja, ebbol alkudtam le 13K-t plusz a disztarcsagarniturat ingyen
A Toyotanal van zart vegu lizing is, az ertekesitonek csak at kell kattintani a kalkulatorban a megfelelo mezot, kollegam is ilyen, 'normalis' hitelajanlatot kapott Veszpremben a Corollara (ott maga az ertekesito mondta amugy hogy a nyilt vegut hagyjuk is, egybol a zart veguvel szamolt) -
Egyebkent nekem pont ugyanilyen Micron Grey szinu erkezik, mint amit linkeltel :)
Nekem is nagyon tetszik ez a szín.
Az uzembehelyezes kb 180K, ennyibol mar a nevedre kerul.
Hát, ha hitelre veszi az ember, akkor nem kerül, csak üzembetartó lesz.A poen hogy arban nem jossz ki rosszabbul ha 4 teli gumi helyett 4 komplett acelfelnire szerelt 16-os teli kereket veszel :D
Ez most a kereskedő ajánlata volt végül?
(A Toyotánál ugye a 232 ezerért adnának négy acélfelnit és négy elég gagyi Semperit téli gumit...
)
A Toyotanal valamiert meg mindig megy ez a nyilt vegu lizing, de naluk is lehet kerni a normalis, megszokott zart vegut.
Hmmm, ha adnak zárt végűt (pláne fix törlesztőset), az még szimpatikus is lenne, valamiért mindenhol ezt a nyílt végű változó törlesztőset ajánlják... -
doc
nagyúr
Ezt siman a szalon rakta fel, ez az arlista alapjan szamolt hivatalos ar: [link] sot, meg annal is dragabb 50-nel valamiert
6.4-ert siman elhozhatod kb barhonnan.
Egyebkent nekem pont ugyanilyen Micron Grey szinu erkezik, mint amit linkeltel
Az uzembehelyezes kb 180K, ennyibol mar a nevedre kerul.
Amivel viszont meg szamolj, hogy gyarilag nyari gumi van az auton, szoval ha most venned, akkor teli papucsok is kelleni fognak ra. A poen hogy arban nem jossz ki rosszabbul ha 4 teli gumi helyett 4 komplett acelfelnire szerelt 16-os teli kereket veszel
Szerintem probald ki az 1.0-s es az 1.4-es verziot is.A Toyotanal valamiert meg mindig megy ez a nyilt vegu lizing, de naluk is lehet kerni a normalis, megszokott zart vegut.
-
A HAHU-n 6,5-ért vannak fent ilyen előre összekonfiguráltak ( egy példa , még egy példa ), de gondolom erre még ráugranak az üzembeállítás költségei is.
Sajna az excel tábláim azt mondják, hogy a törlesztővel, casco-val, kötelezővel, stb. együtt ez havi 100 ezres nagyságrend, plusz a tankolás (ami még egy 50 ezres tétel havonta) és persze a kötelező karbantartások. Ezt így együtt kissé már sokallom.Ezzel együtt azért bennem van, hogy kipróbálok egyet majd.
Hozzáteszem a Toyota például kissé megkérdőjelezhető módon lelkesen 35 ezres törlesztőt propagál, azzal, hogy hát a maradványérték 1,6 misi. Az már csak az apró betűs résznél van, hogy a maradványérték az kvázi egy végtörlesztő részlet, tehát az 5 éves futamidő végén még ki kell csengetned 1,6 misit, a 2,3 milliós kezdő önrész után.
-
doc
nagyúr
-
doc
nagyúr
ja, mondom, en sem akartam uj autot
igazabol mar jo ideje par havonta felbukkant bennem hogy kene egy hasznalt Accord, de mindig oda lyukadtam ki hogy annyi penzert akar mar uj autot is kaphatnek (a Daciatol)...a FastBack Comfort Edition metalfennyel 6.4-ert siman elhozhato ha beviszed az asszonyt es boci szemekkel megrebegteti a szempillait
ha nem fontos a metalfeny, de feher sem kell, a masik alapszin ha jol tudom egy egesz korrekt piros, azzal 6.3-ert siman elhozhato
ha nem kell a 'Comfort Edition', hanem eleg a sima Comfort is (ebben nincs pl ulesfutes, nagy multimedias cucc, tolatokamera, stb) akkor szerintem le tudod nyomni az arat olyan 5.8 kornyekere is az 1.4-es motorral -
@doc: Nagyon szépen köszönöm a részletes beszámolót!
Megnéztem az általad is választott autót, na igen, egy ilyenbe én is szívesen beleülnék - csak ez már egy picit magasabb árkategória (nagyjából 6,5 milliós árakat látok), mint amit rászántam, még ha 6 millió körül is lenne, akkor is 50%-os önrésszel számolva öt évre ez már nagyon határeset az én ízlésemnek...
@Dare2Live: Hát jah, én onnan indultam, hogy 3-4 millió között nézek egy 100e km alatti futási teljesítményű Toyota Corollát vagy Avensist. Erre most új autókat nézek, sőt, elveimmel ellentétesen már a hitelkonstrukciókat sem zárom ki.
Sok mindent már feladtam (szerettem volna CVT váltósat például), de pár dologból nem szívesen engednék (ebből a szempontból kínos a Corolla, mert a mostani akciós árból szerintem már nagyjából semmit sem tudnak engedni a kereskedők).Ráadásul az asszony itt is kever, mert a kombikat ő például kizárja, és fehér sem lehet.
Nem egyszerű, na... -
Dare2Live
félisten
Azon sztem nagyon nincs mit x*y.
Nekem pl ennél sokkal nehezebb volt eldönteni milyen félét szeretnék. Végül a kisebb egyterű, kissebb crossover max 4.3m hosszú maradt kalapban. Aztán milyen legyen a motor. Voltam SCrosst vezetni. Az 1.4turbo combos egy 1.6 szivóhoz képest. Van e andorid auto. Részecskeszürő. Kulcs nélküli indítás, ülésfűtés. Milyen érzés lesz odamenni, beülni. Ez elég fontos. Szín? Ülés vszeg hosszabb távon is kényelmes? Beltér mennyire jól variálható, Családos kocsi lesz nem hátrány ha pl hátsó sor tologatható. 1001 szempont.
Pár tipus maradt, mindegyik máshogy volt jó és máshogy kompromisszum. Feleségem végül a legrövidebbet választotta mert azzal lesz legkönnyebb a közlekedés, parkolás városban és van radar + tolatókamera is (Kia Venga). A dologhoz hozzá kell tenni, hogy ő továbbra is 100%ban a yarist használja.
Meg persze még van a max mennyit szánsz rá rész.Hát sok sikert.
-
doc
nagyúr
En tegnap elolegeztem le egy Fastbacket, szoval eleg frissek a tapasztalataim
Voltam eleg sok szalonban (Toyota, KIA, Skoda, Renault, Dacia, Nissan, Honda, Hyundai, Seat, VW amik igy beugranak). Elegge valtozo hogy hol hogyan allnak az emberhez, es hol mennyire lehet alkudni (pontosabban hogy hol mekkora a 'koszonesert' jaro automatikus kedvezmeny).
Alapbol eleg erosen lehet huzni lefele az aron, viszonylag keves kivetellel (a Fastback pont egy ilyen lehet adott esetben, mindjart irom). A legjobban akkor jarsz ha mar a szalonban (regota) ott levo autot veszel, azokat eleg jo aron oda tudjak adni. Ennel mar csak az olcsobb ha tesztautot veszel, de ott kerdes hogy mennyi lenne a hitel es menni az onresz, mert a hitel joval dragabb ra, szerintem kb. 50-60%-nal kevesebb onresszel nem erdemes beszallni egy tesztautoba.Szoval Hyundai:
Igazabol nem is akartam autot venni, tulajdonkeppen impulzusvasarlasKolleganak keresunk kombit a gyerek(ek) melle, aztan meglattam a Hyundainal a Fastbacket, amirol addig azt sem tudtam hogy letezik, es "asztaQ...
".
Beszeltunk, alkudoztunk az egyebkent tok jo fej elado sraccal, mentunk tesztvezeteni Fastbackkel (1.4T) es sima i30-cal (1.4 MPI) is. Eloszor dieselt akartam (1.6CRDI), mert eleg sokat jarok mostanaban autoval (ezert is kene egy uj), de azt eleg dragan merik, es a kisebb fogyasztassal megtakaritott osszeg csak sok ev hasznalat utan termelne ki a magasabb vetelarat. Igy aztan kiszurtam hogy van egy "Comfort Edition" amiben nagyjabol pont az van benne amit amugy is kertem volna
Cserebe csak 1.4T motorral kerheto...
Na erre a Comfort Editionre kezdtunk alkudozni, ahol az ar azert nem viheto lejjebb annyival, mint egyebkent mas esetekben, mert itt mar az importot lenyegeben a kereskedeo arresebol dolgozva ad egy eleg nagy kedvezmenyt, igy a szalonban sokkal kisebb a mozgasteruk az arakat illetoen mint amugy. Szoval kisirtam egy "legvegso" arat egy ilyen jarganyra. A biztonsag kedveert irtam a kornyeken (lenyegeben Eszak- es Nyugat-Dunantul) levo Hyundai szalonokba, erdekes modon csak egyetlen egy valaszolt... ok viszont meg egy picivel jobb arat mondtak mint itt helyben, szoval elmentem oda is. Sokat vergodtem rajta, ott is elvittem egy korre az autot, es vegul meggyoztem magam hogy kell egy ilyen
A mar rendesen megfaragott aru autora kertem meg teli kerek szettet meg mankokereket, ebbe pofatlanul belealkudtam meg 13 ezer forintot, meg egy ingyen disztarcsagarnituratEz lett aztan a "legeslegvegso" verzio.
Nem tudom milyen felszereltsegben gondolkodsz, a helyedben (is) megneznem a Comfort Editiont. Majdnem masfelszer akkora a motor, biztos hogy tartosabb lesz mint a kis egyliteres, es ehhez az autohoz azert illik is szerintem egy kis ero. Cserebe alkudni valoszinuleg kevesebbet tudsz majd mint egy 'sima' modellre.
Megjegyzes: NAGYON gondolkodtam a Honda Civicen, talaltam egy szalonban egy tavalyi gyartasu, naluk ragadt darabot, raadasul dieselt, brutal jo aron (az idei benzineshez mar 400-zal lealkudott arahoz kepest egymillioval olcsobban!!), de az a baj hogy a Honda barmennyire is tetszik, a Hyundai sokkal "autoszerubb", es inkabb ezt nezegetem evekig, meg ha az eszem a Civic fele is huzott
-
Dare2Live
félisten
Teljesen vállaható motor de olyan tartosságra ne számíts mint egy jól sikerült 1.6tól...
Meg kell próbálni alkudni több kereskedésnél is de Kia/Hyundai vonalon nagy kedvezmények nem szoktak lenni.
Körbe kell nézni kedvezményekre. pl Kia/Hyundainál/Toyotanal mindig volt vmi orvos kedvezmény. Van, hogy ez 5-10% vagy 3-5év ingyenes kötelező szervíz. Toyotanal nemrég adtak egy autóra magánszemélynek flotta kedvezményt, 8-9% körül volt. Most nem tudom él e még az akció.Ha meg turbostól nincs félsz én a Focus is elvninném egy körre.
-
Üdv a topiclakóknak!
Autóvadászatban vagyok, és bár eddig a Toyota Corolla volt a kiszemelt, de most képbe került az Hyundai i30 Fastback. Ahogy olvasgatom, elég lehet hozzá a 120 lovas 1.0 T-GDI, de ugye ez már turbós. Van esetleg valami vélemény róla?
Illetve még annyi kérdés, hogy mennyire rugalmasak a kereskedők vajon?Ismerős járt a héten Ford szalonban, azzal fogadták, hogy bár a sima Focus árásból 1.7 misit is engedhetnek, de a Fiesta ST (és hasonló sportos modellek) árát annyira takkra adják meg, hogy abból szinte semmit sem tudnak engedni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- AKCIÓ! Lenovo Thinkcentre M920S Brand számítógép - i5 9500 8GB RAM 512GB SSD 630 IGP Win 10
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest