Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #10074 üzenetére
Arra célzol, hogy lassú? Btw. sose mennék ennyivel egy ilyen
"fostalicskával", egy szál bukóban pláne. De hát írják is: amikor
még bolondok voltak. Végülis túlélte, ha posztolta. (Ha fog egy
úthibát, majd a társai posztolják+jár posztumusz Darwin-díj.)Ui: már megint túltoltam... 1200W motor annyira nem szereti a
3600W-ot. De főleg az egymotoros üzemet (miközben a másik
fékez). De legalább muszáj volt szétszedni. Talán sikerül végre
tökéletesen centrírozni. Meg kap egy új féktárcsát is, ha már.
Eddig egyszer mentem vele munkába... Ma próbáltam megint.
Sajnos pont megcsináltam az e-féket, és használtam is sokat.
Vezérlője válogatja, de a Kugoo-nál nem egy életbiztosítás ez:
hajlamos maga a vezérlő is leégni fékezéskor, főleg tempónál.
Most mégsem ez történt, hanem a fázisvezeték makkant meg
(az egyetlen, ami nem volt ekkora teljesítményre méretezve...)
10AWG pipa, XT90 pipa, nagy vezérlő félig, nagy motor: ááá...!De amúgy becsületére legyen mondva, 18A is elég (egy lomha
gyorsulás után), hogy síkon 36 km/h utazót tartson: emelkedő
esetén viszont elég gyorsan túlmelegszik, de legalább jelzi/tilt.Amikor meg szipkázta a 90A-t elég jól gyorsult: nem egy Rion,
de még csak nem is egy Dualtron, nekem viszont elég volt így,
hogy meg-megnyikkant a kerék gyorsulás közben, nem kell az
nekem, hogy elforgassa szárazon, és 50 km/h fölé se mennék.
De ennek a motornak ez is sok volt.Határok feszegetése pipa.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest