- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Rap, Hip-hop 90'
- droidic: A fapados NAS tuningolása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pescara
aktív tag
válasz
INGJOKE #19954 üzenetére
Szerintem ahogy levettem , hogy mast ir a hasznalati utasitas, mast mondanak a szervizesek es mas van a gumira irva, probalgasd es talald meg a kozeputat. A gumigyarto biztos ajanl 50-55 psi-t, de ot csak az erdekli, hogy a gumira ne legyen panasz, az hogy kozben a roller szarramegy, az nem. Ez forditva is igaz lehet, a segway a hasznalati utasitasban 32-37 psi-t ir , magyarul a rollert felti es nem a gumit... En meg aki megkerdeztem kb az osszes forumon, kb mindenhol es mindenkitol teljesen eltero velemenyt hallottam. Ami egyszeru paraszti esszel nekem logikus, hogy legyen annyira felfujva amennyire szukseges, hogy segitse a motort, hatotavot...stb, de egy kicsivel se kemenyebbre, mert akkor meg egyenkent megy tonkre minden a razkodastol, utodesektol. Amugy ez tenyleg utvonal fuggo, ha 2 villamossint kell keresztezni es kulonben tukorsima az utad, akkor legyen minel kemenyebb, ha meg az ut nagyobb resze sz@r-kozepes, akkor meg csak az elfogadhato minimumra.
-
gergo5991
őstag
válasz
INGJOKE #19653 üzenetére
én nem tartom hülyének, lehet korán reggel volt elbóbiskolt, sietett munkába, megszokásból tegyük fel mindig nyitva volt a kapu majd lehet a kamerás bezárta hogy megleckéztesse, kommentekben azt irták meghalt az illető. A hozzátartozók remélem megfogalmaznak a facebook felé egy kegyeletsértési pert, már 10k komment 2,5m view, és a 10k kommentből 99,99% viccelődik más kinlódásán, vagy kinhalálán
-
válasz
INGJOKE #19252 üzenetére
A gyári érték a kézikönyvben 3-3.5bar.
Persze testsúlytól függően ez változhat.A 4-5baron, (vagy akár 6-on) használt roller az jó, mert nagyobb a hatótáv, nehezebben lesz defektes, de minden rezdülést átad az útról (nemcsak az utasnak, hanem az elektronikai áramköri elemek forrasztásainak is) kanyarokban a tapadás (bedöntve) nem valami megbízható.
A belsőt 2-2.2bar környékén kezdi kidörzsölni a külső gumi, szóval attól azért nem kell tartani, h ha nem 4 bar fölé fújjuk a kereket, akkor mindenképpen ártunk neki.
De próbáld csak ki 3baron mennyivel másabb ugyanazon az állandó útvonalon az úthibákon átmenni. -
válasz
INGJOKE #19247 üzenetére
A túlfújt gumik nagyon átadják az út minden rezdülését. 4.1bar már jó messze van a 3.5-től.
A villamossíneket lengéscsillapítókkal is észre fogod venni, ezeknél érdemes lelassítani így is, úgy is.
Ha spórolni akarsz a költségeken, elég ha előre veszel, azzal már eléred, h ne repüljön ki a kormány a kezedből rossz úton.Én a Rollexben Újpesten csináltattam a rollerem, miután másik két rolleres szervizben gusztustalanul beszéltek velem (nem nehéz észrevenni, ha valahol lenéznek, flegmáznak), itt viszont kifejezetten segítőkészek voltak, pillanatokon belül annyi mindent elmondtak, h rögtön képbe kerültem egy csomó műszaki dologgal kapcsolatban.
Nagyon jól magyarázták, h mit miért kell, vagy hogyan, stb.Azt hiszem a rolleres szervizek weboldalain kint vannak, h mennyiért szerelnek dolgokat, pl a lengéscsillapítókat mive fáj felszereltetni.
Én mondjuk Sharksetet vettem, ehhez a gyártó szerszámokat is biztosít. Az mondjuk vicces volt, h a gyári cucc leszedéséhez nem mindegyik kulcs volt jó, azokhoz sajátot kellett használnom, de hát végülis érthető, h a Shark a saját cuccához adja a kulcsokat, nem a gyári villa leszereléséhez.
Monorimmel azért vigyázz, mert csattog a rugó, pláne ha fémházast veszel - esztétikusabbnak tűnik, de rosszabb. Légrugóra meg úgysem akarsz majd költeni.
Én ezért vettem inkább G30-at, és arra a lengéscsillapítókat. Xiaomira sztem kár locsolni a pénzt.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #19096 üzenetére
Az 1600GT egy túra motor. Nagyjából annyi köze van a városi használathoz,
mint a Rionnak a járdázáshoz. Elvetemültebb túrázok hekkeltek mechanikus
tempomatot, mert végeláthatatlan egyenesben lehet kényelmes. (Valószínű,
hogy erre az igényre válaszul jön a szenzoros, okosított verziója: nekik, oda.)De nézz bele ebbe a videómba: hányszor lenne hasznos a tempomat? Tízes
skálán mondjuk adnék rá egy nullát. Ha beállnék a dugóba adaptív, radaros
tempomattal, akkor miért ülnék motorra? Ha már a "tepsiépségem" kockára
teszem, legalább nyerjek valamit. Ne tartson 45 percig nekem is az utam.
Hasonló útvonal, felgyorsítva: látszik/hallatszik, hogy folyamatos a változás.Rolleren addig fasza, amíg egyedül vagy a bicikliúton, kényelmes 25 km/h...
Amint ott is megnő a forgalom alkalmazkodni kell. Szenzor meg ugye nincs
benne, szóval onnantól kiderül, hogy kénytelen vagy végig figyelni. Okés, a
hüvelykujj gázkar kényelmetlen, nem jól adagolható, megértem. Viszont kb.
semmiből nem áll egy rendes gázkart rakni rá. Nagyobb rolleren különösen
ajánlott, mivel konkrétan balesetveszélyes, ha összevissza ugrál a gáz jel.Ui: de megértettem az üzenetet, kiszálltam a témából, senkinek nem akarok
semmi rossz tanácsot adni. Véleményem tartom. De amíg nem engem gázol
el egy idióta a bicikliúton a beragadt tempomatjával, addig nekem nem fáj...
Amúgy gondolkodjunk el, miért vették ki az EU modellekből; biztos mert tök
fasza, semmi kockázata nincs. Vica versa a 25 km/h is kiüthető, hiszen simán
tud a legtöbb roller hardveresen 30 km/h körül menni, miért jó ez a 25? -
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #19092 üzenetére
sport motorokon nem marad ott a gázkar ahova állítod?
Hogy mi?Medve anyám... Ráadásul sportmotorokon.
Amúgy messze nem akkora OFF kétkerekűek vezethetőségéről
diskurálni, mint autós tapasztalattal elmagyarázni a rollerezést.Ui: természetesen nem. Rugó húzza vissza alaphelyzetbe.
Erősebb sportmotoron még csak hirtelen elengedni se szabad
a gázkart kanyarban, úgy megfogja a motorfék hogy kicsúszik.
De szerencsére egy nagyobb roller sincs ennek közelében sem.
Inkább SMKP környéke, a kicsik meg inkább kerékpár: mondjuk
az rohadt kényelmetlen lehet, hogy folyton pedálozni kell.Szerk: nekem quados tapasztalatom nincs... Milyen hüvelykujj?
Nem rendes gázmarkolat van rajta? Fűnyírón is fogni kell, mert
alapvetően érintené a tepsi épséged, ha elszabadulna a cucc... -
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #19082 üzenetére
A hirtelen változó szituáció a probléma, nem az előre látható dolgok.
Kocsiban általában akkor sincs baj, ha beleállsz a fékbe egy ilyennél, mert
elesni nem lehet vele, max. megcsúszni, de amúgy már lassan mindenben
is van ABS. Két keréken ez kicsit másképp működik... Az autós tapasztalat
nagyjából semmit nem jelent itt, max. ahogy írod, a forgalmat látod át...Mint írtam, a passzív sofőr a probléma. Aki nézelődik és majd későn fékez.
Az a 15-20 méter még istenes, ha van előtted annyi és ráérsz kigurulni.
(De mondjuk egy Kugoo S1, aminek 20 méter a fékútja, 25-rôl, és a hátsó
taposó féken kívül nincs rajta semmi mechanikus, hát azon nézelődni...)
De mindenki másképp csinálja. Nekem sajna egyik gépjárművemben sincs
ABS, de tempomat sem. Motorkerékpáron gyakorlatilag nem létező dolog,
autóban pedig hosszú szakaszokon lehet relevanciája: városi forgalomban,
ahol állandóan változnak a körülmények, szerintem pont semmi értelme.
(Természetesen a tempomatról beszélünk, ABS nagyon is kéne nekem is...)Ui: pont leírtad a fékkészenlét fogalmát, amikor már eleve készülsz (!) arra,
hogy fékezni kell majd, és nem csak akkor kezdesz kapkodni a fékkar után,
amikor érzékeled, hogy egy buszos/autós elédkanyarodik 1 mp-en belül.
(Az az 1 másodperc pontosan 7 méter, ha továbbra is 25 km/h a tempód...)Te nem vennél olyan autót/rollert, miközben a kettő tök más kategória.
Nade próbálj meg olyan motort venni amiben van: kíváncsi vagyok mi lesz. -
ρσгτσ
addikt
válasz
INGJOKE #19086 üzenetére
Igen, mondjuk amikor millió falevél van a földön, amire korábban ráesett az eső, de árnyékos részen van. Na az sem éppen ideális.
Sokszor még napok múlva sem ebben az időszakban.
Rendszeresen nézem az időjárást a kutya vagy a gyerek sétálgatás miatt is. Szerencsére 99% -ban bejön, amit írnak. Legalábbis akkor, ha egy nappal előtte este nézem. Vagy indulás előtt.
Samsung saját alkalmazást használom.
-
-
pescara
aktív tag
válasz
INGJOKE #19071 üzenetére
Az nalam tul sok lenne , sokszor kellene belefekezni es akkor olyan lenne, mintha nem is lenne. De 15-el szuper volt, meg 2 stopon is sikerult atmennem, mert lattam, hogy nem jon semmi. 25 nel mar nem latsz be idoben a keresztezodesbe , vagyis ugyanott latsz be, de megallni mar nem tudsz, ha jon valami elvetemult.
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #19039 üzenetére
Minden boltban fel lehet próbálni a sisakot, ha van raktáron, és
nem csak lehet, hanem egyenesen ajánlott: fejkörméret alapon
csak egy amolyan közelítő méretet lehet belőni, azt sajnos nem,
hogy az adott sisak passzol-e a fejformádhoz. (Szorosnak is kell
lennie, de közben nem szabad szorítania: nehéz elsőre eltalálni.) -
ρσгτσ
addikt
válasz
INGJOKE #19039 üzenetére
Bili még simán jó lehet próba nélkül, de szerintem full face az így elég necces téma. Egyrészt a sok fajta, eltérő fejszerkezet miatt. Másrészt meg van amikor méreten belül sem teljesen azonos. Szóval mindenképp ajánlott a próbálás.
Visszaküldéssel lehet játszani olyankor, ha erre nincs lehetőség, de érdemes megnézni erről a részleteket a bolt oldalán.
Egyébként ahogy Casseius is írta, kifejezetten jobb időre való sisakok a korábban említett szellős Cratoni -k.
-
Casseius
tag
válasz
INGJOKE #19039 üzenetére
Vannak olcsóbbak is azért, én ezt néztem pl ki magamnak, és elég sok extra is van benne a cratonihoz képest [link]
Mondjuk kérdés mivel használod, sima 30-al való közlekedésre csak nyáron használva a Cratoni is jó, de 40 feletti közlekedéshez esésekhez már gyenge az anyag, télen meg mindent is átfúj rajtad vele, beépített szemüveg meg mocskosul hasznos a bogárinvázió ellen -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #18978 üzenetére
Korábban ezt a terméket ajánlgattuk még: SKS USP teleszkóp pumpa tömlő, autó szelepes, ezüst színű.
"Szerintem minden amit rá tudsz arra csavarni bőven sok a rollerhez."
Viszont ehhez azért kell egy jobb fajta pumpa is, amin van normális nyomásmérő.Lényeg, az ideálishoz közeli nyomásértékek elérése, fenntartása. Hagyományos pumpánál hiába lehet azt elérni, ha lecsavaráskor a szelepnél nem tudjuk mennyi szökik el.
(#18974) Geree, mindegy melyiket veszed a kettő közül, mindegyik jó.
Papp Tibinek egész jó videót készített erről a 70mai Air Compressor Lite-ról. Ránézésre ugyan az a csatlakozó csavarja, mint a Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S-nek. -
ρσгτσ
addikt
válasz
INGJOKE #18852 üzenetére
Az a baj a sisaknál, ha olcsó, noname verziót veszel, akkor kb. annyit is ér. Nem azt mondom, hogy a legdrágább Abus vagy más egyéb márkát kell venni, de azért érdemes kicsit feljebb meghúzni a minimumot. Szerintem.
Főleg ilyen típusoknál. Mert lehet a sisak nagyobb sérülést fog okozni, mintha arccal találkoznál az aszfalttal.
Szerk.:
Ezek ugye kifejezetten könnyű sisakok, és az állrészt is le lehet kapcsolni. Lehet mondjuk pár kilométeres összefüggő bringa útra elégnek érzed a felső részt, de ha már szarabb út felé mész, beugrasz a belvárosba, nem éppen optimális az idő (...stb.), akkor feldobod rá az állvédőt is. -
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #18776 üzenetére
éveknek tűnik mikor 25-el megyek és meg kell várnom, hogy bekapcsoljon
Erről van nagyba' szó... Ez a "megoldás", hogy magától bekapcsol, vmikor
évek múlva, esetleg 1 mp-cel azelőtt, hogy lassulnál maga az életveszély.
Nyugtass meg, hogy kocsiban nem attól kapcsol be, hogy tartod a gázt... -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #18776 üzenetére
A tempomat az egyik legjobb dolog a rolleren!
Pár hónap használat után, bő másfél éve a firmware-ben levettem a tempomat bekapcsolási idejét 3 másodperce, azóta úgy használom. Game changer. A roller élvezeti értéke szintet lépett.
Ideje lenne megmérni átlagos használat mellett hány százalékban lehet bekapcsolva, érzésre 90%-ot mondanék (valóság ennél kevesebb). Az angol cruise control kifejezés talán jobban visszaadja a jellegét, utána megy a krúzolás, a gázadással, sebesség pontos tartásával nem kell törődni, a jobb kéz részben felszabadul.A dokumentált leghosszabb tempomattal megtett idő 8:20 (500 másodperc), Győr déli városrészében többnyire kerékpárúton. Lehetett volna több is, de megérkeztem a célhoz.
-
bexinho23
őstag
válasz
INGJOKE #18748 üzenetére
Napi szinten használom munkába járásra. Van egy rövid szakasz, ami elég murvás, így a kosz nagy részét ott szedi fel a roller. Nagyon unom, de naponta kétszer sármentesre törlöm az egész gépet. Reggel, amikor munkába beérek, illetve otthon, ha hazaértem. Ha nem is szeretném takarítani, muszáj, mert irodában parkoltatom az asztalomnál, otthon pedig a nappali eltakart részében.
-
Peaceliker
addikt
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #18087 üzenetére
Ránéztem az Acer roller magyar adatlapjára, és ott egész jól leírják a roller akkuval kapcsolatos karbantartását.
Fontos: Évente 3-5%-os kapacitás vesztéssel kell számolnunk, a lítium akkumulátorok technológiájukból fakadóan.
Teleltetés/Tárolás: Amennyiben előre láthatóan nem fogjuk huzamosabb ideig használni az eszközt, célszerű 80%-on azaz 4-es töltöttségen* tárolni. Havonta egyszer meríteni belőle 1-2 töltöttségi szintet, majd újra 4-es töltöttségre hozni, ezzel felfrissítve az akkumulátorunkat.
Aktív használat: Amennyiben napi szinten használjuk a rollert, törekedjünk azt nem 20% alá meríteni, az akkumulátort ezzel kímélve.
* Megjegyzés: Acer roller esetén a 4-es töltöttségi szint egy 5 pálcikából álló skálán értendő.
-
válasz
INGJOKE #18099 üzenetére
Lehet hinni, igen, ugyanazt mutatja mint a roller.
A lényeg, h ne tele töltve rakd el, hanem legyen félig mondjuk. És ne az erkélyre tedd ki, hanem inkább szobahőmérsékleten teleltesd (15-25°C). Tavasszal előveszed, kb ugyanannyi lesz a töltöttsége valószínűleg, nemigen merül magától ha nincs vele baj. (Ezért kell ránézni havonta, h mennyit merült esetleg állásában.) -
ρσгτσ
addikt
válasz
INGJOKE #18049 üzenetére
Ez igazából nem olyan állítás, ami annyira előnyös lenne egy állami szervezetnek, vagyis a rendőrségre nézve. Szóval számomra ez a része emiatt is hihető, mert láthatóan van bőven probléma, és ezt időszerű lenne rendezni.
Vagy úgy is mondhatom, hogy e tekintetben hátra megyünk, nem előre.
Szerk.:
Amúgy én sem igazán csípem, tehát nem erről van szó. -
Aaron14
őstag
-
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #17918 üzenetére
Ha a kilazulást megszünteted, akkor a gyári megoldás is jó lesz.
Lehet eredetileg nem húzták meg eléggé.
Nekem is nyekergett két napig, miután egy nagyobb terhet cipeltem a rollerral, és közben rossz szögben csimpaszkodtam a kormányba. Egy kis WD-40 és kb. negyed fordulat a csavaron megoldotta. Azóta is jól van, és ez kb. fél évvel (700 km-rel) ezelőtt volt. -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #17916 üzenetére
Itt is sok hozzászólás foglalkozott már vele, és YouTube-on is vannak ezzel kapcsolatos videók.
A hozzászólás szerint te valami szilikon tömítőt keresel, amivel ki lehet tölteni a rést, vagy mechanikus szerkezetre gondolsz, pedig lehet csak utána kellene húzni a kilazult csavaron, hogy a hézag megszűnjön.
-
Reggie0
félisten
válasz
INGJOKE #17764 üzenetére
Max 15-tel rollelerzni meg mindig sokkal gyorsabb, mint 1 km-et tolni a rollert. De meg a teljes menetidot nezve is sokkal jobb lassan menni vegig, mint lemerulni a vegen.
En most koltoztem tavolabb 5km-el, igy mar nem tudok max sebesseggel menni, de meg mindig jobb 20 korul menni a vizszintes, kicsit lejtos reszeken es a meredekebb helyeken 15-tel, mint setalni a vegen.
-
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #17762 üzenetére
Ha olyan motort raknának bele, amivel ezt tudja (jóval nagyobb végsebesség!),
annak a gyorsulás látná a kárát, ugyanis a motor (egységnyi fázisáramra jutó)
nyomatéka fordítottan arányos az általa gerjesztett feszültséggel (BEMF), ami
pedig a maximális fordulatszámot korlátozza. A 36V-os akku, teljesen feltöltve
42V-ról indul, de onnan viszonylag gyorsan csökken: sok ideig ilyen 38V körül
tud teljesíteni, így oda lövik be a motort (hogy ott még azért tudja a 25 km/h-t).
Az ilyen motor viszont következésképpen nem fogja ugyanezt tudni 34V körül,
amikor már erősen merült a pakk... Igazából 36V alatt már elég gyorsan össze
tud szakadni a feszültség, adott terhelésre. Tehát az, hogy korlátozza 15 km/h
értékre nem csak simán végsebesség csökkenést jelent, hanem gyorsulást is:
így tudja hazavonszolni a seggét az utolsó szuflával. Nem kell odáig lemeríteni.Szerk: azt kell megérteni, hogy ez a végsebesség csökkenés nem szoftver.
Ez hardver. Azt persze lehet mókolni, motort cserélni, akkupakkot bővíteni stb.
Elméletileg az is megoldaná, ha 48V-os pakkot raksz bele, mert annak még a
legvégén is megvan 39V feszültsége (3V/cella): tudná a 25 km/h-t lemerülésig.
(Persze aki ilyet tesz, az rögtön unlockolja is a szoftvert, így nem 25-tel megy,
hanem mondjuk 35-40-nel... a motornak nem fáj, amíg túl nem melegszik...)
Szerk2: a probléma ezzel pusztán az, hogy adott helyre nagyobb feszültségű
pakkból csak kisebb kapacitás fér, és ha ez nagyobb tempóval párosul, úgy a
hatótávolság is töredéke lesz a gyárinak. Na onnantól jönnek, hogy magasítja
a taposót, hogy nagyobb akku férjen, meg táska a kormányra, plusz akkunak. -
DigitXT
félisten
válasz
INGJOKE #17760 üzenetére
Nem tudja nem csinálni. A motor maximális fordulatszáma egyenesen arányos a
feszültséggel, tehát ahogy merül, folyamatosan veszít az elérhető maximumból...
Amiért ezt nem veszed észre sokáig az az, hogy a 25 km/h szoftveres korlát, így
az elején tudna többet. A végén viszont annyit se fog tudni. Persze a 15 km/h az
egy másik szoftveres korlát, hogy még hazavonszolja a seggét, ha bírja.Megoldás: ne merítsd le nagyon, ezzel jót teszel az akkunak is, indulj 100%-ról.
(Vagy ha ügyintézés alatt sikerült 70%-ot kivenni, és onnantól jön a baj, akkor a
hatótávolság nem az igazi, azaz még nagyobb akkuval szerelt roller kell neked.) -
PociAti
őstag
válasz
INGJOKE #17749 üzenetére
Ide vonatkozó 2021-es G7.hu-s cikk.
Részlet:
"... Oslóban csak júniusban 421 olyan balesetet regisztráltak amely elektromos rollerekhez volt köthető, az esetek zöme hétvégén a hajnali órákban történt. Ebben az időszakban a hatóságok szerint minden harmadik sérültet e-rolleres baleset miatt kellett bevinni a sürgősségi osztályra, a sérültek 75 százaléka alkohol befolyása alatt állt, átlagéletkoruk pedig 27 év volt.A balesetek megelőzése érdekében ezért szeptembertől betiltják az elektromos-roller használatát este 11 és hajnali 5 óra között, ..."
-
-
-
válasz
INGJOKE #17734 üzenetére
A G30LE már nincs meg, úgyhogy marad a Pro 2.
Dehogynem lehet máshoz párosítva is használni, csak a háttérindormációkat nem lehet kiolvasni úgy, meg pár beállítást nem lehet módosítani (pl örökké égjen a lámpa, tempomat).
De hát nyilván ha megveszi valaki, ki kell léptetni a rollert az előző tulajnak, azt kész. -
válasz
INGJOKE #17721 üzenetére
Persze, h jobban megéri a Pro 2 170ezerért, ez nem kérdés. A garit a hajadra kenheted, ha úgysincs szükség rá, viszont fejed vered majd a falba, mikor 20km megtétele után rájössz, h kevés a hatótáv a Mi 3-assal. :/
Az a G30LE se rossz vétel, de 240 körül már G30 is akad, ami meg egy nagyságrenddel nagyobb akkupackot tartalmaz.
-
BaLee
addikt
válasz
INGJOKE #17717 üzenetére
Anno alaposan átbeszéltük a témát, olvass kicsit vissza.
Ez a számzár kényelmes körülmények között, könnyű hozzáférhetőséggel és kellő gyakorlással pár perc alatt kinyitható akkor is ha nem ismered a kódot.De nekem is ilyen van, mert max cég előtt, boltok előtt zárom le amíg épp bent vagyok, addig talán úgysem kezd el valaki szórakozni vele. Arra meg pont jó, hogy aki csak felkapná és menne vele azt pont elriasztja.
Ha nagyobb biztonság kell akkor egy jobb U lakat biztonságosabb. Yale U lakatok egész jó áron vannak emagon, abból is van számzáras, de mivel azt nem lehet feszegetni, így azt nem nyitják ki feszegetős megoldással. Pl. ez: [link] -
válasz
INGJOKE #17680 üzenetére
Kérdezd meg a Rollexnél, h hogy megy a szoftver frissítés. Van kint tel szám.
Tudtommal az újabb vezérlősekre is tudnak már tenni módosított szoftvert, de ez olyan beavatkozás, ami a panelon fizikai elváltozással jár, így a garancia kérdésessé válik a továbbiakban.
Nem mintha annyira jellemző lenne, h szükség lenne a garanciára a későbbiekben.Ezért se értem minek ragaszkodsz új rollerhez, ha az uj az 250ezer, (a német az valóban csak ~210ezer), a Hardveraprón meg 160-170 a tipptopp ugyanaz.
-
válasz
INGJOKE #17676 üzenetére
Hány kiló vagy?
Egyiket se kell "szerelgetni", Xiaomi, Segway teljesen megbízható rollerek.
Hardveraprót is nézd át, érdemes, alig használt rollereket lehet kifogni a tavalyi árakon.
Mi 3 130-150ezer
Pro 2 160-180ezer
G30 240ezer körül
A G30LE nem valami ár/érték bajnok sajna.Ilyen rövid távra jókat néztél.
Mi 3, Pro 2, F30, D28, D38, G30/G30LE
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Bluetooth hangszórók
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kuponkunyeráló
- Milyen videókártyát?
- Path of Exile (ARPG)
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Jövedelem
- További aktív témák...
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest