Szürke vagy fekete a féknyereg és a fékkar képen?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Szürke vagy fekete a féknyereg és a fékkar képen?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Ha jól emléxem szürke a féknyereg és fekete a kar. De most nincs előttem a lap...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
(#11153) tr00p3r válasza venember83 (#11150) üzenetére
Az említett fékek 2 gyártó azonos kategóriáju termékei. Árban sincs sok különbség szerintem. A súlyodhoz meg elég a 160 tárcsa (szerintem), de majd a tapasztaltabb tárcsások jól "megaszongyák"...
(#11154) venember83 válasza tr00p3r (#11153) üzenetére
Azt tudom, hogy kb egy kategória pl ár szerint is, mert főleg úgy lettek összeválogatva, megvan gondolatban a max erre szánt összeg. Csak gondoltam hátha az egyik rendelkezik valami szinte nélkülözhetetlen tulajdonsággal, olyannal amivel a másik nem. A tárcsások nagyon hallgatnak, azt hiszem csak Ariadne mondta el a véleményét, miszerint neki a 3-as Juicy is bőven elégséges.
Ma azért vetődött fel bennem ismételten a kérdés, mert úton melóba folyton lötyögtek az elülső fékpillangók, nekimentek a felninek és elég ronda hangot adtak ki. Rugó maxra van húzva bennük, tuti jól vannak feltéve, ezért gondolom a helyzeten csak a csere változtatna, de v-fékre már nem kívánom cserélni ezeket, főleg azért, mert fékkart is cserélni szeretnék, ami most van az elég ronda.
(#11155) venember83 válasza venember83 (#11154) üzenetére
Elöl ilyen fékek és ilyen fékkar van.
Váááá, paraparapara... Már azzal a nagy fadobogóval álmodok... Muszáj feljutnom rajta... Kellett nekem beszállni, mennyivel egyszerűbb lenne csak szurkolni meg teát főzni megint, no meg szadistamód keltegetni a soron következő áldozatot... Ehelyett átkerülök a másik oldalra... Parapara...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
ÁÁÁÁÁÁÁÁ! lendületből biztos menni fog! Igaz tavaly is úgy volt, hogy egy kisebb emelkedő tetjén volt.... Menni fog, nyugi.
(#11158) knifemaster válasza Ferdzsoo (#11147) üzenetére
(#11159) tr00p3r válasza knifemaster (#11158) üzenetére
Tehát a képen egy Non-series tárcsafék van ami biztos nem LX...... Ettől még lehet LX amit adnak, csak nem valószínű (főleg a csomag ár miatt gondolom). A fékkar meg Deore-nek néz ki így életlenül és távolról.....
[ Szerkesztve ]
(#11160) Ferdzsoo válasza knifemaster (#11158) üzenetére
Hát igaz! Az nem lehet hogy a kép csak illusztráció?
Ez így már nem olyan. De akkor ez már milyen megtévesztés? LX-van írva a papíron!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
(#11161) knifemaster válasza Ferdzsoo (#11160) üzenetére
Ekkora mellényúlás nem hiszem hogy létezik,a fékkarok sem lx kategória.
Igaz ami igaz,nincs a képek között olyan,amire 100%-osan rávágnám hogy ez lx
Továbbmegyek,ezt a szettet láttam felszerelve is a boltban egy gépen.
De ne izguljál gond nincs mivel a nagykerben 3 óra alatt elhordták mindet.
S nagy eséllyel pesten ragadt a készlet.
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
(#11162) Ferdzsoo válasza knifemaster (#11161) üzenetére
Már le is mondtam róla! Szépen bedzsalok oda ahol a bringát is vettem és 33-ért felraknak egy 18-as hayes-t mindenel együt, de csak előre. (Hátulra majd jövőre! )
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Haverom hívott előbb, hogy olyan problémája van, hogy kormány egyik irányban (jobbra) tökéletesen mozog, másik irányban (balra) meg eléggé szorul. Én még ilyennel nem találkoztam, csak olyannal, hogy vagy szorul mindig, vagy laza mindig, vagy pont jó mindig Mi lehet a baj? Találkozott valaki már ilyennel?
=== Szatocs ===
Valamelyik golyós kosár eltört, és egymásra csúszott a két törött vég, és amikor az ominózus irányba forog a kormány, akkor szorul, amikor a másikba, akkor lazul, mert valamelyik a csészébe belekap.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
1 éves a kerékpár, és városi tekerésre volt használva. Akkor is lehet ez?
=== Szatocs ===
(#11166) venember83 válasza szatocs (#11165) üzenetére
Anyaghiba bárhol becsúszhat, főleg alsóbb kategóriás cuccoknál.
(#11167) Manitou válasza venember83 (#11154) üzenetére
Nekem Jucy 7-es van , elöl 185 hátul 160-as tárcsával. Működik rendesen, egyebet nem mondhatok kérem kaccsolja ki Súlyra is elég jó. A Jucy 5 asszem csak abban különbözik, hogy nyomáspontot nem lehet állítani a fékkaron.
(#11168) Ariadne válasza venember83 (#11154) üzenetére
Amit Manitou írt, ahhoz hozzátenném, hogy saját tapasztalatként számíthat, hogy lehet-e állítani a fogáspontot a fékkaron (Juicy 3-nál biztos nem). Kicsi a kezem, és ez az egy tényleg idegesítő, hogy nyúlósra kell hagynom kicsit a féket, különben nem érem el rendesen a fékkart, illetve lejtőkön megfájdul a kézfejem tőle. Szóval ha kicsi vagy nagy kezed van, számíthat, meg egyébként, ez is egy szempont lehet a döntésnél.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
(#11169) Ariadne válasza venember83 (#11155) üzenetére
A szórólap alapján egyértelmű, hogy LX cuccokról van szó, elvileg akkor is kötelesek ténylegesen LX-et adni, ha a képen más van (ezt a fogyasztóvédelemben jártas oldalam mondja ). Ez egészen biztos, akár bíróságon is kikényszeríthető lenne.
Egyébként meg finoman szólva is elfuserált dolog nem valódi képet feltenni, mivel hidrós tárcsaféket elég valószínű, hogy olyan fog venni, aki nem rest felmenni a Shimanyó honlapra és megnézni, hogy stimmel-e a dolog...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
(#11170) szatocs válasza venember83 (#11166) üzenetére
Alsónak alsó
=== Szatocs ===
Holnap 24 órás, hej de jó buli lesz Csak ne nagyon essen az eső, ebben reménykedem!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Mondanak mindent ezek a meteorológusok...
Nekünk a sátrunk már kint van, felállítva, meg jópár cucc is. A klubból négy fiúcsapat, egy lánycsapat meg egy duó megy, szóval vagy tízen már ott vannak, van aki egyenesen családostul, irtó jó a hangulat.
Meg fogunk fagyni, fáradtak leszünk és koszosak, de jóóóó lesz.
A rázós rész állítólag benne lesz most is, viszont a pálya még egyáltalán nincs kész. A "köves-gyökeres" lefele meg felfele néven emlegetett, táboron kívüli rész meg enyhébb lett, állítólag alig van rajta kő tavalyhoz képest.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Jó időt nektek, Mátra óta meg vagyok fázva, hol lázas vagyok, hol elmúlik... Valószínüleg csak nézőként leszek kint
Meleg cuccot vigyetek, meg jó sok lámpát.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat, egyél hódot!
Sziasztok!
Egyik BMX-es haverom nemrég kitalálta, hogy neki csavart küllők kellenek a bringájára. Kerestem a neten erre vonatkozó infót magyarul, és angolul is, de eddig semmi használható.
Esetleg tudnátok segíteni, hogy merre induljunk el? Szoktak ilyet házilag csinálni, vagy kifejezetten erre való küllők kellenek?
Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
(#11175) knifemaster válasza Bici (#11174) üzenetére
Normál küllöket fonnak össze ,könyv is említi csak a címét nem tudom ,sikerült letörölnöm a pdf et.
Kerékfűzés kulcsszóval próbálkozz,én is úgy találtam rá.
Az élet olyan mint a sakk,csak itt több a paraszt..
Ugyanúgy kell fűzni mint a normál 3 vagy 4 keresztes fűzésnél, csak az egymást keresztező küllőpárocskákat meg kell tekerni egymás körül 1-2x és voala kész a csavart küllőzés. Ja először asszem nekem be volt fűzve rendesen 3 vagy 4 keresztre, abból alakítottam át csavartra.
(#11177) Bici válasza knifemaster (#11175) üzenetére
Knifemaster, Manitou: Köszi a válaszokat! Keresek kerékfűzésre.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Kössz! Lehet itt egy gépen ingyen netezni eddig viszonylag jó idő volt, de estére hideget mondanak. A pálya egész jó, nincs annyira sok kő, de poros, és a rázósabb részeket kivették, majd még jelentkezek.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Én csak kinéztem ma, de meginvitáltak egy csapatba.
Így mentem 4 gyors kört. Elég poros volt, alig bírtam levegővel.
Holnap 6-tól folytatom a besegítést.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Én csak hulla fáradt vagyok, ma ennyit nyilatkozom
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
detto
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Hát ezt is kipróbáltam. Vegyes élmény volt, továbbra is a rettentő hideg a legrosszabb, tavaly segítőként is ettől szenvedtem, most még rosszabbul esett. Egyedül akkor nem fáztam, amikor kint voltam éppen. Felemás csapatunk volt, négyen részben ismertük egymást, jól elvoltunk, viszont még két korábban teljesen ismeretlen emberke volt a csapatban, akikkel valahogy nem találtuk a hangot, ők meg nem is akarták megtalálni velünk. Hiába, lánycsapatot nehéz összehozni...
A pálya tetszett, a kanyarodási technikám sokat fejlődött az elmúlt 48 órában , senki nem akart fellökni, és a dobogón is feljutottam (mivel idén nem volt olyan meredek ). Főleg a bejárati aszfalton átmenetel utáni rész volt jó. Éjjel kiderült, hogy a sisakra barkácsolt 220-as Cateye semmit nem ér, így egy szál kormányra szerelt 520-assal mentem két kört, párszor a pálya irányát sem láttam, párom akkor előzött meg a MioXP-vel a fején, nem kicsit voltam dühös. Utána egy kölcsön MioXP-s sisakkal már sokkal jobb volt, határozottan élvezhető. Főleg a magamfajta nyúlnak, mivel amit nem látok, attól nem félek. A reggel iszonyú nehéz volt, sajnos lelkileg is feladtam a 26 perces első világosbeli köröm után, nehéz bemelegedni a hidegben, de azért ennyire... Edzenem kell még meg erősödni sokat, aztán pár év múlva megyek megint.
Viszont voltak fura dolgok is, egy ideig első és második hely között voltunk, aztán éjszaka hirtelen 12 körrel megelőzött minket az egyik csapat. Ez nem igazán életszerű, azt hiszem. Az egyik csapattagunk ráadásul látott is olyat, amint egy erős fiú kijön a váltózónába nagy lihegve, majd átadja a csuklójáról a csipet egy rózsaszín számos lánynak. Khmmm... Azt hiszem, erre valami ellenőrzést ki kellene találniuk, pl. csipes fix karszalagok fejenként, vagy ilyesmi...
Összességében jó volt, de nagyságrendekkel nehezebb, mint gondoltam, és egyáltalán nem a pálya miatt, kmben meg pláne elhanyagolható volt. A hideg meg a fáradtság úgy agyilag, az a nehéz. Jövőre a 10 órás váltó Desedára biztos megyek, remélem a duónk másik lánytagja is tud majd jönni, az iszonyú jó volt, de 24h-n csak segítő leszek szerintem. Kivéve persze ha valami hirtelen szerencse folytán addig többet tudok edzeni, mint idén.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Sajnálom, hogy nem csak pozitív élményeid vannak a versenyről... A bikemag-on hozé írta a 24h topicban, hogy nekik sem volt jó az időmérésük
Idén csak a pálya szélén segíthettem a csapattársaimat, lebetegedtem. Így forró teával, friss kajával, tuti lámpákkal próbáltam a minél jobb köridők elérésére ösztönözni őket, ami nem is ment rosszul, kategória 2. helyet hoztuk (hozták) el. Ha tudtam volna tekerni, simán versenyben lehettünk volna az aranyért. Na, majd jövőre..., bár, perverz gondolatként szöget ütött a fejemben egy duo csapat terve is..
raczger-t egyszer láttam, utána nem tudtam vele összefutni.
Védd a fákat, egyél hódot!
Gratula a csapatnak, második hely, az nem semmi.
A segítség meg aranyat ér. Nálunk mindenki versenyzett ezért szinte egyik csapatnak sem volt segítője, aki teát főzött, csipet rakott volna, meg ilyenek. Ott volt végig a vízforralónk meg a tea, de egyszer sem jutottunk odáig, hogy ihassunk is, pedig a hidegben nagyon jól jött volna.
A feeling viszont megvolt most is, a klubunk apraját-nagyját egyben látni, együtt lenni, beszélgetni kicsit, az nagyon kellett. Nem is számoltam meg, hány sátorral telepedtünk egybe, tízen biztos felül volt.
Duó, ohh, ez tényleg perverz gondolat. Ajánlom viszont próbának a Tour Desedát, könnyebb, de hosszabb és sokkal szűkebb pálya, és csak 10 óra, csapatnak összeszokni, taktikát kialakítani szerintem jó. Bár te egyedül is letekered szerintem, ha kell.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
üdv
Van egy 2007-es LX hajtóművem és a középcsapágyhoz adott 2db műanyag távtartó gyűrűit le tudná mérni nekem vki? külső/belső átmérő/vastagság.
köszi
[ Szerkesztve ]
Arról a két alátétről van szó, amit a csapágyhoz adtak? Az aluból van. 2 mm a vastagsága. A külső, belső átmérő meg adódik a csapágy méreteiből. A belseje legyen akkora, hogy erőltetés nélkül felmenjen a menetes részre, a külső pedig, hogy ne nyúljon túl a csapágyon. Tolómérővel le tudod mérni.
A 24H-s versenyzőknek minden elismerésem, nem semmi fent lenni és még tekerni is. Az időjárás tényleg nem volt kegyes hozzátok, de remélhetőleg senki sem fog megbetegedni.
Mi csak a szokásos hétvégi túrát csináltuk, de reggel majd lefagytak az ujjaim...hosszú kesztyűben
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
Igen arról, köszi. Műanyagra emlékeztem, de akkor ezekszerint alu.
Mi az, hogy nem volt kegyes..., egy csepp eső sem esett , és ez nagy szó!
Az első 24 órásomon, nem tudom hány éve, valahol a Balaton északi partján, a rajt után 5 perccel elkezdett esni, jó kis mény agyagos sár volt, 1-2 óra után fel is adtuk
10 órás Deseda egyedül, hmm, nem is rossz ötlet
Védd a fákat, egyél hódot!
Nem is tudtam, hogy kint vagy, így nem is láttalak (nem is kerestelek).
Ma reggel nem igazán sikerült felkelnem 5-kor, csak fél6-kor, majdnem elkéstem az első órámról, szerencsére épp be tudtam érni. Most meg kijöttem az egyik előadásról, mert majdnem elaludtam
Nekem tetszett, csak a hideg nem volt túl kellemes. Volt néhány kemény gyerek aki a köves lefelén, ahol jobbra fordultunk (mindenki letörésnek nevezte, pedig nem az), na ott előztek... és nem is szóltak, kis parasztság a legveszélyesebb részen ezt csinálni...
Éjjel próbáltam aludni, de nem sikerült, szokás szerint végig zene szólt fullon, de mikor már elmélyültem a pihenésben begörcsölt a jobb vádlim, fogom, forgolódok vele, és begörcsölt a másik is viccesen nézhettem ki akkor, utána fél óráig nem sikerült lábra állnom, de aztán nyújtogattam, meg ilyenek, és mentem 3 kört, amikor sorra kerültem. Amikor haverom (duózott), lefeküdt, és épp az alvás határán volt, Ádám, beleüvölt a mikrofonba:"ÉBRESZTŐŐŐŐŐ" .
A pálya az ígérteknek megfelelően jobb volt, több előzési lehetőséggel szerencsére.
Az egyesületnek szinte egy egész szurkolócsapata is volt (Hegyimazsolák), mikor elment egy mazsola a rajt-cél területen mindig "szurkoltak" (üvöltöttek) neki.
Jövőre is igyekszem negyedszerre eljutni erre a remek hangulatú versenyre.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Lehet en is a ''letoresen'' elozok kozt voltam Bar en amikor tehettem elore szoltam, es meg is koszontem.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
No, végre hazaértem és megmértem az itthonit:
külső átmérő: 40 mm, belső: 35 mm, vastagság: 2,5 mm
Dirtyz: igazad van, a mainál például kétségtelenül jobb volt, de a múlt heti hőségrekord után sz..rul eset a hétvégi zima .
"Aki szívből él, az élből szív"
Megjött tegnap a Syncros kerékszettem. ÁLLAT! Lassan a fékeimet is felrakom. Csak a tárcsák hiányoznak. Ha meglesz minden egyben, akkor publikálom.
köszönöm
Jó hűvös volt rátok a kiránduláson!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Hát reggel még ilyen idő volt mint ma: lógott az eső lába. Aztán 11 körül felszakadozott és mire felértünk Prédikálószékre, már 7 ágra sütött a nap. Szerencsénk volt az időjárással! Nem mellesleg nagyon jó kis túra volt: 12 km oda-vissza, 11 gyerekkel és 7 felnőttel. Utána, már Gödön, bográcsban készült paprikás krumpli..... nyami!!! Gondoltam a 24 órás tekerőkre, de igazából nem hiányzott a verseny. A sógorom volt viszont.
Sógoroddal találkoztam is, végre ő is tudott versenyezni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Igen, végre. Most aztán készen van teljesen. Volt egy bukása is, azóta fáj a térde és a helyszínen azt mondták, hogy erős valószínűséggel porc leválása van.
Naggyon komoly!!!!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Mesélte, meg a járásából is látszott, hogy nem oké minden, jobbulást neki.
Eddig még nem tudtam magamat kipihenni a versenytől, de majd most minden nap 10-ig fogok aludni a héten!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4