- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Korábban már kérdezősködtem itt párszor, pl. a játékok sebességét illetően, és ajánlották itt nekem a SetInterval() helyett a requestAnimationFrame() függvény használatát.
Azóta használom is ezt, hiszen az én 4 GB RAM-mal és kb. 3 GHz-es CPU-val rendelkező számítógépemen jól és simán futnak a javascriptes játékaim.
Viszont most kipróbáltam egyiket egy, az enyémnél lényegesen erősebb és gyorsabb számítógépen (pl. 8 GB RAM van benne, tehát kétszerese az enyémnek) és elhűlve tapasztaltam, hogy a játékom lassabban fut, mint a saját gépemen. Pedig egy gagyi kis Pong-szerű, labdapattogtatós játékról van szó.
Miért van ilyen sebességbeli különbség, ráadásul a gyengébb gép javára? És hogyan lehetne megoldani, hogy mindenütt egyforma sebességgel fusson?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3136, 95% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor X8 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest