Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- 
			  LOGOUT JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!) 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Tomi_78 aktív tag Sziasztok! Korábban már kérdezősködtem itt párszor, pl. a játékok sebességét illetően, és ajánlották itt nekem a SetInterval() helyett a requestAnimationFrame() függvény használatát. 
 Azóta használom is ezt, hiszen az én 4 GB RAM-mal és kb. 3 GHz-es CPU-val rendelkező számítógépemen jól és simán futnak a javascriptes játékaim.
 Viszont most kipróbáltam egyiket egy, az enyémnél lényegesen erősebb és gyorsabb számítógépen (pl. 8 GB RAM van benne, tehát kétszerese az enyémnek) és elhűlve tapasztaltam, hogy a játékom lassabban fut, mint a saját gépemen. Pedig egy gagyi kis Pong-szerű, labdapattogtatós játékról van szó.
 Miért van ilyen sebességbeli különbség, ráadásul a gyengébb gép javára? És hogyan lehetne megoldani, hogy mindenütt egyforma sebességgel fusson?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3750, 96% Akkumulátor
- LG NanoCell 43NANO763QA csere is érdekel (dobozával minden tarozéka meg van)
- Samsung Galaxy S24 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vadiúj AM5 procik! Több darab kèszleten! Kamatmentes rèszletre is!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
						 
								
