Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
-
LOGOUT.hu
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Korábban már kérdezősködtem itt párszor, pl. a játékok sebességét illetően, és ajánlották itt nekem a SetInterval() helyett a requestAnimationFrame() függvény használatát.
Azóta használom is ezt, hiszen az én 4 GB RAM-mal és kb. 3 GHz-es CPU-val rendelkező számítógépemen jól és simán futnak a javascriptes játékaim.
Viszont most kipróbáltam egyiket egy, az enyémnél lényegesen erősebb és gyorsabb számítógépen (pl. 8 GB RAM van benne, tehát kétszerese az enyémnek) és elhűlve tapasztaltam, hogy a játékom lassabban fut, mint a saját gépemen. Pedig egy gagyi kis Pong-szerű, labdapattogtatós játékról van szó.
Miért van ilyen sebességbeli különbség, ráadásul a gyengébb gép javára? És hogyan lehetne megoldani, hogy mindenütt egyforma sebességgel fusson?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Trollok komolyan
- Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- BestBuy topik
- Videós, mozgóképes topik
- Nyaralás topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest