Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-02-25 10:20:57

LOGOUT.hu

JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7741) Tomi_78


Tomi_78
tag

Sziasztok!

Korábban már kérdezősködtem itt párszor, pl. a játékok sebességét illetően, és ajánlották itt nekem a SetInterval() helyett a requestAnimationFrame() függvény használatát.
Azóta használom is ezt, hiszen az én 4 GB RAM-mal és kb. 3 GHz-es CPU-val rendelkező számítógépemen jól és simán futnak a javascriptes játékaim.
Viszont most kipróbáltam egyiket egy, az enyémnél lényegesen erősebb és gyorsabb számítógépen (pl. 8 GB RAM van benne, tehát kétszerese az enyémnek) és elhűlve tapasztaltam, hogy a játékom lassabban fut, mint a saját gépemen. Pedig egy gagyi kis Pong-szerű, labdapattogtatós játékról van szó.
Miért van ilyen sebességbeli különbség, ráadásul a gyengébb gép javára? És hogyan lehetne megoldani, hogy mindenütt egyforma sebességgel fusson?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.