Hirdetés
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
szervizeszso
#8701
üzenetére
melyik része nem megy?
alapvetően én felosztanám a feladatot kisebb egységekre.
kell a szokásos GUI rész, ezt lehet generáltatni. ha nem akarod nagyon túlbonyolítani a struktúrális designt, akkor a GUI és controller class összevonható (én ezt csinálnám, ronda lesz és a cohesion része nem a legszebb, de scope szempontból egyszerűbb). Ezt a classt nevezzük Controllernek.
ha nem kell threaded Person, akkor a controller classba simán raksz egy simulation() funciót egy loopal, ami végighívja mindenkin a meccsnézést annyiszor, ahányan éppen vannak. én ezt úgy csinálnám, hogy fognék egy ArrayList<Married> marriedPairst, amiből a simulation() random kiválasztja a párokat egy temporáris (funkcion scope) tárolóba szintén Married typevel, aztán szépen végighívod a watchFootball() funkciót az összes elemen a temp tárolóban loopban, amit beraksz még egy loopba hogy elégszer nézzék a meccset.
A Marriedben le kell tárolnod egy Wife és egy Man típusú objectet. Ezeket a párokat célszerű még a Controller constructorjában létrehozni (a focicsapatokkal együtt). A Wife és a Mant lehetne inheritelni egy Personból, de mivel a Married eleve egy eléggé domain specifikus funkció amibe szvsz felesleges túlbonyolítás berakni egy generic containert, és mivel az nem kell, ahogy nézem más miatt sincs szükség ezzel a call/information struktúrával inheritre.
Aztán kellenek még a focicsapatok. Én lusta lennék és előre legenerálnám egy listába (Controller constructor, megint), az összes létező lehetséges meccset, majd ezt kalapként használva kihúznék egy elemet amit utána ki lehetne törölni a listából (ha csak egyszer játszhatnak). Meg ide még kell pár funkció.
Aztán kell még a GUIbe egy lista ami lehívja az összes Man és Wifet a Married párokból (lusta megoldás: simán a marriedPairs containerből a married.getWife().getAmikell() loopolva elvileg tökéletes lesz és akkor tényleg nem kell szórakoznod a Person inheritancevel ha ez nem kritikus, sőt a Serializable is max fileIO miatt kell majd), meg kell egy lista a lefutott meccsekkel és az eredményekkel, mondjuk ez meg lehet egy Match class eleme.
Ja félig angolul, de a kulcsszavakat ha nem érted úgy vissza tudod követni pl stackoverflowon vagy a ref manualban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- iPhone topik
- Nintendo Switch 2
- Arc Raiders
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- eBay
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Két új egyszerűbb Qualcomm rendszerchip érkezik
- További aktív témák...
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- független karcmentes Samsung A33 128GB / 6GB 5G, dobozával, kábellel, stb.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4059
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3925, 100% Akkumulátor
- Dell Latitude 7390 13,3" FHD IPS, i5-i7, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

