Hirdetés
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Norton 360 Premium: 75GB Cloud PC Backup for 10 Devices 14.99€-ért? Igen!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sziku69: Szólánc.
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- GoodSpeed: Nem vénnek való vidék - Berettyóújfalu
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
szervizeszso
#8701
üzenetére
melyik része nem megy?
alapvetően én felosztanám a feladatot kisebb egységekre.
kell a szokásos GUI rész, ezt lehet generáltatni. ha nem akarod nagyon túlbonyolítani a struktúrális designt, akkor a GUI és controller class összevonható (én ezt csinálnám, ronda lesz és a cohesion része nem a legszebb, de scope szempontból egyszerűbb). Ezt a classt nevezzük Controllernek.
ha nem kell threaded Person, akkor a controller classba simán raksz egy simulation() funciót egy loopal, ami végighívja mindenkin a meccsnézést annyiszor, ahányan éppen vannak. én ezt úgy csinálnám, hogy fognék egy ArrayList<Married> marriedPairst, amiből a simulation() random kiválasztja a párokat egy temporáris (funkcion scope) tárolóba szintén Married typevel, aztán szépen végighívod a watchFootball() funkciót az összes elemen a temp tárolóban loopban, amit beraksz még egy loopba hogy elégszer nézzék a meccset.
A Marriedben le kell tárolnod egy Wife és egy Man típusú objectet. Ezeket a párokat célszerű még a Controller constructorjában létrehozni (a focicsapatokkal együtt). A Wife és a Mant lehetne inheritelni egy Personból, de mivel a Married eleve egy eléggé domain specifikus funkció amibe szvsz felesleges túlbonyolítás berakni egy generic containert, és mivel az nem kell, ahogy nézem más miatt sincs szükség ezzel a call/information struktúrával inheritre.
Aztán kellenek még a focicsapatok. Én lusta lennék és előre legenerálnám egy listába (Controller constructor, megint), az összes létező lehetséges meccset, majd ezt kalapként használva kihúznék egy elemet amit utána ki lehetne törölni a listából (ha csak egyszer játszhatnak). Meg ide még kell pár funkció.
Aztán kell még a GUIbe egy lista ami lehívja az összes Man és Wifet a Married párokból (lusta megoldás: simán a marriedPairs containerből a married.getWife().getAmikell() loopolva elvileg tökéletes lesz és akkor tényleg nem kell szórakoznod a Person inheritancevel ha ez nem kritikus, sőt a Serializable is max fileIO miatt kell majd), meg kell egy lista a lefutott meccsekkel és az eredményekkel, mondjuk ez meg lehet egy Match class eleme.
Ja félig angolul, de a kulcsszavakat ha nem érted úgy vissza tudod követni pl stackoverflowon vagy a ref manualban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Gumi és felni topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- World of Tanks - MMO
- Automata kávégépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Assetto Corsa Rally
- További aktív témák...
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
- 205km-t futott! Dualtron Togo limited elektromos roller
- Apple iPhone 17 Pro Deep Blue ProMotion 120 Hz, titán dizájn, USB-C 256 GB iStyle Gari
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Honor Magic7 Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

