Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:55:13

LOGOUT.hu

Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22151) AttyVin válasza #41133696 (#22148) üzenetére


AttyVin
aktív tag

DE az "TV2-család tagja", nem?

Így biztosan lesz "helye" (inkább előbb, mint utóbb), akármit is dobnak ki esetleg a többi közül...

[ Szerkesztve ]

Üdv, Vino

(#22152) #41133696 válasza Linem (#22149) üzenetére


#41133696
törölt tag

Igen, de a Premier League ami "Angol első osztályú labdarúgó-bajnokság" (most kerestem a Google segítségével rá, szóval nagyon érint) gondolom a lakosság kisebbik hányadát érinti. Viszont így, hogy nincs minicsomagban kollektíven fizessünk érte mindannyian?!

Igen, faterom munkahelyén is sok volt aki totózott, meg két járat között bambulta a focit, de miért nem azt csinálja az Invitel, hogy berakja kötelezően az M4 Sportot, SD-ben és HD-ben, aztán lenne egy Sport minicsomag, benne az összes többi sport csatornával?

Akinek erre van igénye, fizessen érte külön (ha már telik totóra meg tippmixre) a főcsomag meg mindjárt olcsóbb lenne 600-1000 Ft-tal.

Sokan azért választanak családit, mert a gyorsabb Internet feltételéül szabják, hogy csak így olcsóbb. Egyébként valaki írta, hogy a sok tévécsatorna kapja a havidíj jelentős részét, azért ha nem lenne a szolgáltatónak vastagon haszna a dolgon egyáltalán nem foglalkozna vele.

Nekünk azért lett családi, mert egyrészt így jött ki gazdaságosra, másrészt meg akkor még Mamám is ezt nézte, és voltak benne olyan csatornák amik érdekelték. Ő már váltott, mint azt tudjátok. Nem tudom mit hoz pontosan ebben a témában a jövő, de nekem elég lesz majd az alap is DVB-C-ből.

Sokan pont azért (is) választanak alapcsomagot, mert átnézik a csatornalistát, és látják, hogy van vagy 40 adó ami kuka...

(#22151) AttyVin: Sajnos várható, én is tegnap néztem, hogy ez is TV2-höz kapcsolódik

Szerk: Messengeren kaptam az Invitel munkatársától üzenetet, hogy továbbította a panaszomat az illetékesek felé, és keresni fognak a megadott elérhetőségeimen.

[ Szerkesztve ]

(#22153) kisapa válasza #41133696 (#22152) üzenetére


kisapa
senior tag

Ez a csatorna kínálat dolog soha nem lesz mindenkinek megfelelő. Van aki a sportot szereti és van aki pedig mást,mint pl. természet film ill. sorozatok. Ráadásul ha jól tudom ez nem is lehet indok a hűségidő előtti felmondásra. Az ideális helyzet még egyenlőre álom kategória,miszerint lenne az alapcsomag a kötelező közszolgálati csatornákkal és azon kívül mindenki arra fizetne elő ami érdekli. Nekem például azért nincs tv előfizetésem az inviteltől mert nincs benne AXN és a család többi része nem ment bele. Megjegyzem azóta se láttam ,hogy nézték volna de ez már más kérdés.

(#22154) #41133696 válasza kisapa (#22153) üzenetére


#41133696
törölt tag

Annak is két véglete van, az egyik a teljesen testre szabható csatornakínálat, a másik a szelídebb verzió a tematikus minicsomagok. Utóbbi van, csak nem olyan formában, hogy alapcsomag+ minicsomagok, és családihoz nem kötnék a kedvezményes Internet csomagot.

Az AXN nekem megvan :DDD

Ha pedig már AXN:

1. Vajon miért nem teszi be az Invitel opcionálisan minicsomagba? Ha nem tudnak előnyös árat kiharcolni (lásd 4156 Ft-os HBO az Invitelnél), akkor maximum kiírják hogy AXN HD csomag, 1500 Ft.
2. Telekomnál nekem benne van (TV GO-n tudom csak nézni, mert anyum Családi csomagját bambulom), de semmi garancia, hogy benne marad a következő rendezés után is.

Mondjuk én eddig kb 1-2 órát néztem, mert nincs időm állandóan azt nézni, meg HBO mellett igényem sem nagyon. Jó, tudom most nagyon bele vagyok zúgva az HBO-ba már hetek óta :D

Viszont ha Te megrendeled az AXN miatt egy másik szolgáltatónál a TV-t aztán kiveszik akkor sem mondhatod fel.

Az én szempontomból:
Felmondásra az nem lehet indok, hogy bocsi megváltoztak a tévézési szokásaim, illetve, hogy a család egyik tagja átállt Telekom IPTV-re. Szóval ha így nézem akkor megszívtam, de ha a műsordíj változás jogi alapot nyújt a módosításra, akkor mégis jól lehet megoldani a dolgot :D

Szóval akkor két légy egy csapásra tipikus esete.

(#22155) #41133696


#41133696
törölt tag

1 percre megyek ki, és akkor hívnak az Inviteltől, mindig így szoktam szívni, tuti akkor keres valaki amikor éppen nem vagyok bent. Az a baj, hogy olyan számról, amit vissza sem lehet hívni.

[ Szerkesztve ]

(#22156) bopeti98 válasza #41133696 (#22155) üzenetére


bopeti98
őstag

Én az ajánlott levelekkel vagyok így. Amikor van valaki itthon akkor semmi, amikor nincs, akkor este tuti vár a postaládába 2-3 értesítés.

(#22157) #41133696 válasza bopeti98 (#22156) üzenetére


#41133696
törölt tag

No most hívott fel az Inviteltől egy hölgy:

Az alábbi fontos információkról van szó.
Tájékoztatott, hogy:
- egy külön adatbázisba gyűjtik azon ügyfeleket, akik jelezték, hogy a TV2+ RTL KLub nélküli csomagot szeretnének
- A 742 Ft nem nettó, hanem bruttó lenne
- A tárgyalások folyamatban vannak, újabb fejlemény még nincs, de ők ettől függetlenül, a tárgyalások mellett, készítenek olyan alapcsomagokat, amikben a két adó már nincs benne
- Rengeteg megkeresést kaptak, ezek feldolgozás folyamatban van, és ezzel kapcsolatban elmondta, hogy minden ügyfél ajánlott levélben lesz értesítve.
- Ha nem kapom meg az ajánlott levelet és / vagy véletlen kiszámlázásra kerülne visszamenőlegesen a két adó díja a szeptemberi számlámon, azonnal hívjam őket, és megoldják a gondot. *

Hangsúlyozta, hogy rengeteg kérelmet dolgoznak fel, az én adataimat is most rögzítette az új adatbázisba (nekem már nem kellett megadnom semmit, csak szóban nyilatkoznom, hogy igen, én így szeretném igénybe venni a szolgáltatást TV2+ RTL Klub nélkül)!

Szóval így remek :C

Tehát akinek fontos, hogy ne kelljen fizetni, jelentkezzen már most!

(#22158) #41133696 válasza #41133696 (#22157) üzenetére


#41133696
törölt tag

(#22159) whiskeys válasza #41133696 (#22157) üzenetére


whiskeys
őstag

És a TV2 Rtlklub vagy az összes alcsatornája nem fog jönni ha ezt a két adót nem kérjük? Mert akkor rengeteg csatorna kiesik majd....

"Jól jegyezd meg,ha egy krokodil a kezedből eszik, az enni fog a lábadból is."

(#22160) #41133696 válasza whiskeys (#22159) üzenetére


#41133696
törölt tag

Csak a TV2 és az RTL KLub esik ki, az alcsatornák eddig is olcsóak voltak. Ezek is csak azért ilyen drágák, mert országosak.

(#22161) headhunter válasza #41133696 (#22157) üzenetére


headhunter
addikt

"Tehát akinek fontos, hogy ne kelljen fizetni, jelentkezzen már most!"

"Megnövekedett hívások miatt, minden munkatársunk foglalt, kérjük hívását ismételje meg később, ön (pénze) fontos számunkra!"

[ Szerkesztve ]

(#22162) #41133696 válasza headhunter (#22161) üzenetére


#41133696
törölt tag

Nos engem eleve az Inviteltől hívtak fel a mobilszámomon. Szóval nem került pénzembe. Meg egyébként itt van két vezetékes telefon is, az egyik Invitelé, szóval akkor sem került volna. Szerintem felfognak hívni ha megadtad a mobilszámodat.

(#22163) steele80


steele80
senior tag

Finomságok az Inviteltől. Június végén töltöttük 3 hetes nyaralásunkat. Elmulasztottam indulás előtt befizetni az Inviteles csekket és erre a hazaérkezésem után derült fény, persze azonnal befizettem 2 hét csúszással. Van ilyen és valószínűleg lesz is még. Szóval most nézem az augusztusi számlalevelet, mert mióta a telefonnal egyik hónapban átvágtak - mobilopció nélkül számlázták a hívásokat - azóta rendszeresen ellenőrzöm. Szóval a két hét csúszásra kaptam 1190 Ft fizetési felszólítási díjat, persze fizetési felszólítást nem hozott a postás, de ez van. Aztán a mulasztott napokra bónuszként 20% büntetőkamatot is kaptam 139 Ft értékben, így mindösszesen nyaralási bónuszként 1330 Ft-ot leszek szíves az Invitelnek megfizetni. Oké van hozzá joguk kifizettem. Aztán jött egy másik levél, mivel a mobilinternet szolgáltatásomat felmondtam és ez nem volt zökkenőmentes ezért néhány adatra szükségem volt, hogy megalapozottnak tudjam elfogadni a plusz követelésüket. Mert nem úgy megy ám az, hogy a hűség nélküli előfizetésemet hó elején kérem, hogy a következő hónaptól kapcsolják ki, á dehogy nem elég bő 3 hét, erre kell a negyedik is, hogy még egy plusz hónapot kiszámlázzanak. Szóval ez ügyben adatokra voltam kíváncsi, melyet ajánlott levélben elküldtek. Nem kértem, hogy ajánlva küldjék a semmit, mert egyetlen konkrét kérdésemre sem küldtek megfelelő választ, tehát nem volt megállapítható, hogy egy beérkezett felmondási igény miért 4 hét elintézési idővel bír és ezt nekem miért kell megfizetnem. A gyöngyszem mondat " a Társaságunkon belüli levelezésekbe és folyamatokba nem tudunk betekintést nyújtani" Hát ja, ez van, "nehogymá a parasztja"! De a csúcspont a már felmondott és elvileg nem létező szerződésre ismét jött egy csekk 756 Ft-ról mely tértivevényes levél postaköltsége címet kapta. Igen a fenti semmitmondó, de tértivevénnyel elküldött levél díját! Viszont egy dolgot megtanultam, hogy a hűségidőm lejártának dátuma előtt 2 hónappal fogom nekik megküldeni a felmondó levelet, de nem köszönöm meg, hogy 15 évig partnerek lehettünk, mert nem voltunk azok én csak egy előfizető voltam.

(#22164) Gubek-Einste válasza steele80 (#22163) üzenetére

Be kell menni az ügyfélszolgálati irodában és ott a helyszínen kell kérni a végelszámolást, így nincsen semmilyen tovább követelési lehetőség.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#22165) Diplomata


Diplomata
aktív tag

Üdv!

Valaki cserélt már távirányítót Motorola vip 1003-nál? Teljesen tönkre ment, utángyártottat sem találok nagyon itthon hozzá, esetleg az invitelnél lehet venni másikat?

(#22166) frovery válasza Diplomata (#22165) üzenetére


frovery
senior tag

1 hónapja egy barátom szívott vele, ahelyett, hogy megkérdezett volna, pedig szinte naponta találkozunk.
Ő is bevitte az ügyfélszolgálatra, éppen nem volt olyan típus új. 3 nap múlva menjen be, lesz. Nem volt csak használt, amit ott nem próbáltak ki. Hát, nem volt jó. 2 nap múlva megint bement, nem volt új. Bejelentették ott helyszínen hibára, másnap jött a szerelő egy vadi új távval. Azóta jó.

Szegénykémnek elment majd 2 hete tv nélkül.

Tanulság?
Azonnal bejelenteni hibára, szerelő ingyen kijön, kicseréli.

(#22167) Lauda válasza steele80 (#22163) üzenetére


Lauda
félisten

Elsore nincs mit irni, nem fizettel idoben, jar a kamat nekik.

a mobilinternet szolgáltatásomat felmondtam

Ez hogy tortent? Mert onnantol van egy hatarido, vodafone-nal pl 8 nap mire ennek at kell futnia a rendszeren.

(#22168) steele80


steele80
senior tag

Nem a kamaton van a hangsúly, hanem azon a felszólító levélen amit nem kaptam meg, de még ezt is benyelem, mert késtem, legyen így, de az baszd meg, hogy kiküldi nekem tértivevényesen a nagy semmit és utána kiszámlázza úgy hogy adatszolgáltatási kötelezettsége van a szerződő felé? Ez a cég egy nagy gané!

(#22169) Lauda válasza steele80 (#22168) üzenetére


Lauda
félisten

Felszolito levelet ajanlottan kuldenek. Valoszinu azert nem kaptad meg, mert nem vettetek at idoben es visszement a ceghez, de arrol ne a ceg tehessen, hogy hetekig nem lehet valakit elerni es senki se veszi at a leveleket. Mindegy hord le az invitelt a sarga foldig, add ki magadbol, aztan valts minel elobb.

(#22170) #41133696 válasza steele80 (#22168) üzenetére


#41133696
törölt tag

Csoportos beszedésnek párja nincs a bankon keresztül. Ha Miamiban vagy is levonják, csak legyen fedezet a számlán, és akkor nem kell sírni. Van aki azt mondja, azért sárga csekk, mert ellenőrzi a számlát... hát én is szoktam, és ha valamit nem jól számláztak, azt a következőn jóváíratom legkésőbb. Anyagi károm még nem volt ebből.

(#22171) steele80 válasza Lauda (#22169) üzenetére


steele80
senior tag

Június 21 volt a fizetési határidő Július 6-án fizettem be, ha ezalatt kiküldték a tértis felszólítást akkor ez a világ pusztulásra van ítélve! Nem küldtek semmit, csak felszámolták, mert tudják, hogy kifizeted. Mert senki nem szarakodik pár száz Forinton.

(#22172) steele80 válasza #41133696 (#22170) üzenetére


steele80
senior tag

Nincs magyar folyószámlám és nem is kívánok nyitni. De gondolom, hogy a korrektség nem fehér csekk vagy folyószámla függő.

(#22173) steele80


steele80
senior tag

Ha valakinek nem jött volna át az írásomból, hogy mi a problémám az Invitellel annak kivonatolva

1. Kiszámláz 1190 Ft-ot fizetési felszólítás címen, de nem kaptam fizetési felszólítást!
2. Egy adatszolgáltatási kérelmemre küldött válaszuknak a tértivevényes költségét kiszámlázzák!

Aki szerint ez rendben van, annak sok hasonlót kívánok!

(#22174) Lauda válasza steele80 (#22173) üzenetére


Lauda
félisten

Te kertel adatot, megis ki fizetne, az invitel?

(#22175) steele80 válasza Lauda (#22174) üzenetére


steele80
senior tag

Igen mert nem volt egyértelmű számomra egy elszámolás és kíváncsi voltam, hogy miért. Nem tudtam, hogy az Invitelnél ezért fizetni kell. De tudom, ez itt Magyarország sok furcsasággal.

(#22176) Lauda válasza steele80 (#22175) üzenetére


Lauda
félisten

Ingyenesen hivhato ugyfelszolgalat is segitett volna. En csak egy aprosagot kerdeztem multkor toluk uzenetben es felhivtak, hogy elmondjak a valaszukat, nem csak visszairtak.

(#22177) steele80 válasza Lauda (#22176) üzenetére


steele80
senior tag

Ügyfélszolgálatról indult ez is. Sőt több esetben amikor szolgáltatási probléma volt korrektek is voltak az ügyintézők. De az utóbbi hónapokban ezt már nem mondhatom el. Nincs nagy baj velük, csak inkorrektek és kicsinyesek. Kibírom ezt a néhány hónapot, aztán váltás, mert van már olcsóbb és jobb minőségű szolgáltató ezen a részen.

(#22178) #41133696 válasza steele80 (#22172) üzenetére


#41133696
törölt tag

"Nincs magyar folyószámlám és nem is kívánok nyitni."

Paranoia? Szerencsére hazai ISP azért van.

(#22173) steele80:

1. Már ne haragudj de azért, mert szerinted nem kaptál felszólítást, simán lehet az is, hogy elveszett a Postán. Attól még az Invitel kiküldhette. Aztán ott van az Invitel ügyfélkapu, ahova ha belépsz, akkor egyből jelzi, hogy fizetési elmaradásod van a vállalat irányába.

2. Ha a díjneten regisztrálva vagy, akkor emailt is kapsz, hogy számlád érkezett.

3. Ha nem ez volt az első számlád, (márpedig legalább március óta mennek a számlák) akkor illett volna tudni, hogy mikor esedékes. Nem csupán a két hetes befizetési időintervallumról csúsztál le, de még rá is tettél jó pár napot, és csodálkozol, hogy kiszámlázzák a büntetést, meg az ajánlott levél küldeményt is. Ha nem érkezett meg, akkor tettél volna panaszt, és a Postán keresztül az Invitel utána járt volna.

(#22179) steele80 válasza #41133696 (#22178) üzenetére


steele80
senior tag

Nincs magyar folyószámlám, mert nem magyarországi a vállalkozásom. De mint lentebb írtam nem számlán vagy csekken múlik a korrektség. Nem szoktam késni a befizetésekkel így más alternatívák nem merültek fel. Ha csekken befizetési határidőként június 21 van megjelölve, akkor nagyon kicsi a valószínűsége, hogy 23-án tértivevényes levélben figyelmeztessenek a mulasztásra. Július 6-án minden felszólítás nélkül teljesítettem. Ha meg nem tértis volt a levél, akkor bedobta volna a postás a ládába, de ott nem volt ilyen. De ha a naptárra nézel láthatod, hogy hülyeség felszólításról, tértis levélről beszélni 30 napon belüli mulasztás esetén mert ez még csak nem is polgári jogi aktus. És még csak nem is a késedelmi kamat megfizetéséről szól ez történet mert az teljesen jogos, bár a mai banki környezetben 20%-ot alkalmazni több mint mohóság. Ez a történet csupán a kicsinyességről és a mohóságról szól. De nem probléma kifizettem, lezártam gondoltam megírom, de hiba volt! A lényeg, mérjed [moderálva] a sebességet, nyomassad a Youtubra és jó egészséged legyen hozzá!

[ Módosította: Intruder2k5 ]

(#22180) headhunter


headhunter
addikt

UPC 1421 kékszám hívása, ingyenes Invitel hálózatról?

(#22181) Lauda válasza headhunter (#22180) üzenetére


Lauda
félisten

Nincs mar kek szam, ingyenesen hivhatok.

(#22182) Linem válasza steele80 (#22179) üzenetére


Linem
senior tag

Előfordulhatnak ilyen esetek. Egy alkalommal én is késtem több hetet a számlafizetéssel, mert rosszkor váltottam díjnetről csekkre. Díjneten már nem tudtam befizetni, mert nem volt kedvem emiatt visszarakni a számlámra a pénzt. A csekkes fizetésnek pedig átfutási ideje van. Szóval majdnem 3 hét is eltelt a csekk érkezéséig. Én is féltem plusz költségektől, vagy túl magas késedelmi kamatoktól, de szerencsére nem történt semmi. Persze én felhívtam őket közben, hogy lehet-e valami következménye a késésnek. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy 30 nap türelmi idő van a befizetésekre. Szóval nem előírás náluk, hogy azonnal összegeket számlázzanak ki késés esetén. Bár az is lehet, hogyha jelezve van feléjük a késedelem oka, akkor feljegyzik a rendszerükbe és elnézőbbek. Passz..

(#22183) taki01 válasza steele80 (#22179) üzenetére


taki01
őstag

Én soha sem fizetem időben a számlát és még egyszer sem kellett többet fizessek.Mondjuk én mondtam az ügyintézőnek hogy csak minden hó 5-én tudom kifizetni a számlát. Válasz az volt hogy nincs gond csak legyen kifizetve.

(#22184) Panthera


Panthera
őstag

Üdv!

Az Invitelnél vannak-e tiltva bizonyos portok? Egyes portokat egyszerűen nem tudok forwardolni, én vagyok a béna?
A 21, 80, 443 sikerül, de a 22, 989, 990 nem.

(#22185) AttyVin


AttyVin
aktív tag

Mivel "kényszerű szmbiózisban" vagyunk a céggel (és elődeivel) sok éve, így már többféle megoldással találkoztam.

Volt felszólítólevél, volt "büntetés" is késedelmes fizetésért.

Az utóbbi időben a következő számlán közlik a tartozást és persze a két hónapra vonatkozó befizetendő összeget, meg felhívják a figyelmet a nemfizetés következményeire (korlátozás, kikapcsolás, stb.).

Nem tudom, hogy ez másnál hogyan van.

Üdv, Vino

(#22186) Diplomata válasza frovery (#22166) üzenetére


Diplomata
aktív tag

Köszi a választ, de vajon akkor is ingyen cserélik ki + plusz kiszállás, ha mondjuk a kutya harapdálta szét vagy leesett sokszor és ezért ment tönkre? :) Garancia mér réges rég nincs .

[ Szerkesztve ]

(#22187) frovery válasza Diplomata (#22186) üzenetére


frovery
senior tag

Garancia az addig szól, amíg előfizető vagy, mivel nem vetted meg az aszközöket, hanem az előfizetéseddel béreled. A javítás, csere és egyebek a szolgáltató dolga ingyenesen, amennyiben nem te rontottad el, rongáltad meg.
A kutya rágta szét akcióra a szerelő majd dob egy hátast de lehet nem fog kiszámlázni + összeget, esetleg a kiszállási díjat.

Esetleg a legközelebbi forgalmazóhoz elballagsz és te kicserélteted, így lehet csak 1-2 ezrest vernek rád a rongálásért.

(#22188) steele80 válasza taki01 (#22183) üzenetére


steele80
senior tag

Kaptam privátban egy pár üzenetet hasonlóról mint írtál. Nem tudom mi lehet a szolgáltató problémája velem. És a történet annyiban korrekcióra szorul, hogy a számlalevelet 17-én kaptuk meg ekkor már külföldön voltunk 21-i fizetési határidővel. Na ez is megérne egy misét, de hagyom az egészet nem ér annyit. Néhány hónap és úgyis elköszönünk egymástól.

(#22189) #41133696 válasza steele80 (#22188) üzenetére


#41133696
törölt tag

Reméljük a másik szolgáltató toleránsabb lesz :DDD

[ Szerkesztve ]

(#22190) Linem válasza steele80 (#22188) üzenetére


Linem
senior tag

Ilyennel viszont még nem találkoztam egy szolgáltatónál sem, az Invitel is 14-15 nappal a fizetési határidő előtt küldi a számlákat. Harmadik éve náluk vagyok, ebben mindig pontosak voltak.

(#22191) Lauda válasza Linem (#22190) üzenetére


Lauda
félisten

Nekem kesobb szokott jonni, 5-8-10 nappal a hatarido elott. Most legutobb mar dijneten fizettem, igy 9-en mar megkaptam a 19-i hataridos szamlat. A csekkes idokben sosem volt gond, hogy kesobb ert be par nappal. Egyszer viszont mocskoskodtak, mert 500 ft koruli osszeggel tobbet szamlazgattak, mint amiben megallapodtam az invitelpontban az ugyintezovel. Mikor ezt megreklamaltam, visszamenoleg jovairtak mindent, ezen felul vagy ot evre visszamenoleg visszakerestek a befizeteseim es minden hatarido utan beerkezett szamla utan kiszamoltak a kesedelmi dijakat, 2 napokra is, igy 1500-2000 ft koruli osszeget meg bekertek ezek miatt. Szoval tudnak parasztok is lenni ha akarnak. Hozzateszem jogos volt amit kertek. Csak akkor kerje a kovetkezo szamlaban. Igy viszont, hogy az en jogos reklamaciom jovairasaval egyetemben visszakutattak eveket, mar teljesen mas a keplet.

[ Szerkesztve ]

(#22192) #41133696


#41133696
törölt tag

Az új arculat :DDD

[ Szerkesztve ]

(#22193) AttyVin válasza #41133696 (#22192) üzenetére


AttyVin
aktív tag

Rendkívül ötletes és fantáziadús...

Üdv, Vino

(#22194) Gubek-Einste válasza AttyVin (#22193) üzenetére

A reklámfilm sem rossz.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#22195) Panthera válasza #41133696 (#21999) üzenetére


Panthera
őstag

Ez a műsordíj minden szolgáltatót érint? Mert Invitel számlát kapok, de az azon lévő Mindigtv nem kimondottan Invitel szolgáltatás szerintem (DVB-T).

[ Szerkesztve ]

(#22196) #41133696 válasza Panthera (#22195) üzenetére


#41133696
törölt tag

A MIndig TV-nek semmi köze nincs az Invitelhez.
(#22197) wmati
Szerk: Akkor tévedtem.

[ Szerkesztve ]

(#22197) wmati válasza #41133696 (#22196) üzenetére


wmati
addikt

Párom szülei egységes Invitel számlán kapják dvb-t + adsl fizetni valóját. Mivel Invitel nem tud náluk iptv-t adni. Valami partnerség van a 2 cég közt.

(#22198) #41133696 válasza wmati (#22197) üzenetére


#41133696
törölt tag

Viszont maga a díj, a DVB-T szolgáltatást nem sújtja úgy tudom. De csak azt. Az pedig csak a Mindig TV.

Az analóg, és a DKTV (DVB-C) szolgáltatókat egységesen igen, és rajtuk áll, hogy áthárítják e vagy sem.

(#22199) wmati válasza #41133696 (#22198) üzenetére


wmati
addikt

Az lesz itt a kérdés hogy a két cég milyen szerződés van ? Remélem igazad lesz...

(#22200) AttyVin válasza Gubek-Einste (#22194) üzenetére


AttyVin
aktív tag

A szokásos, egymás mellé szerkesztett sablonok: "szép utcák, szép házak, szép emberek", kis vidéki romantika, minden korosztály, gyerek, kutya, fóka (ja, az nincs), helyette oroszlán (!), meg kakas...

[ Szerkesztve ]

Üdv, Vino

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.