Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:55:13

LOGOUT.hu

Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22501) PhoenixSzG válasza PhoenixSzG (#22494) üzenetére


PhoenixSzG
tag

Ráadásul még mindig elérhető az oldalukon az eredeti szeptember 1-től hatályos ÁSZF csomag, amiben a pdf-ek utolsó módosítási dátuma 07.26-28-30):
Értesítő
Törzsszöveg
1. sz. Melléklet
1. sz. Melléklet Függeléke
2. sz. Melléklet
3. sz. Melléklet
4. sz. Melléklet

Módosított (módosítás dátuma 09.01):
Értesítő
Törzsszöveg
1. sz. Melléklet
1. sz. Melléklet Függeléke
2. sz. Melléklet
3. sz. Melléklet
4. sz. Melléklet

A lényeg a 2. és 3. sz. mellékletekben van.

Ha úgy nézzük, tényleg nem történt (jogszerű) egyoldalú szerződésmódosítás, mivel ez még annak sem felel meg (tájékoztatás hiánya, visszamenőleg módosított ÁSZF, stb.) :W

(#22502) Linem válasza kano (#22496) üzenetére


Linem
senior tag

"Ha az ÁSZF módosítása hátrányosan érinti az előfizetőt, akkor a módosítástól számítva 15 napon belül felmondhatja a szolgáltatást következmények nélkül."

Viszont ebben az esetben nem vagyok benne biztos, hogy jogilag a szolgáltatóra hárítható az előfizetőt érintő hátrányos módosítás, hiszen kötelezően hoztak egy törvényt, amit a szolgáltatónak végre kell hajtania az előfizetők felé. Ugyanakkor gondolom egy ekkora cégnek nem gond megfizetni a legjobb ügyvédeket, akik értelmezték a jogalkotást és eszerint javasolták az ÁSZF módosítását bevezetni.

Szerintem Goodspeednek szerencséje volt, mert még időben jelezte a felmondást, amikor még az ügyintézők nem voltak megfelelően tájékoztatva, hogy az ilyen esetekben mit kell lépniük és mit mondjanak az ügyfeleknek. Ha jól számolom, akkor letelt már a módosítástól számított 15 nap is. Tehát innentől kezdve szerintem nehezebb lesz megoldani.
Azért sok szerencsét hozzá, hátha sikerül.

[ Szerkesztve ]

(#22503) Lauda válasza Linem (#22502) üzenetére


Lauda
félisten

Viszont ebben az esetben nem vagyok benne biztos, hogy jogilag a szolgáltatóra hárítható az előfizetőt érintő hátrányos módosítás, hiszen kötelezően hoztak egy törvényt, amit a szolgáltatónak végre kell hajtania az előfizetők felé.

Ehhez az elofizetonek semmi koze. A mar meglevo szerzodesekben akkor sem johet letre olyan modositas, ami az elofizetot hatranyosan erinti. Ha pedig igen, akkor elhet a felmondas jogaval. Az ujakat meg eleve igy kotik.

A szolgaltato akkor mentesulne a dolgok alol, ha a torveny azt mondana ki, hogy a csatornat nezo elofizetok kotelesek fizetni havonta xy forintot. De itt nem errol van szo. A szolgaltato fizet dijat a csatornak fele es azt passzoltak tovabb az elofizetokre. Vagy rosszul ertelmezem?

[ Szerkesztve ]

(#22504) Linem válasza Lauda (#22503) üzenetére


Linem
senior tag

Nem vagyok jogász, szóval lehet, hogy igazad van, de akkor miért állítja a szolgáltató az ellenkezőjét? Csak van náluk egy olyan emberke, aki tudja, hogy jogilag mit engedhetnek meg és mit nem az előfizetők felé..

Persze részemről mindegy, mert a címemen az eddigi szolgáltatók közül az Invitel jött ki a legmagasabb színvonalra. Goodspeed pedig annyiban rosszabbul járt, amit tárgyaltam vele előzőleg a feltöltött video alapján, hogy a HD képminőségben a mostani szolgáltatója messze alulmarad az Invitelhez képest. :P

[ Szerkesztve ]

(#22505) Lauda válasza Linem (#22504) üzenetére


Lauda
félisten

A szolgaltato erdeke, hogy maradjon az ugyfel, igy azt kommunikaljak az ugyfelek iranyaba, ami az erdekuk iranyaba tereli a dolgokat. Ha meg valaki elkezd hivatalosan kavarni, max elengedik. Altalaban az emberek nincsenek tisztaban a dolgokkal, nem neznek utana, igy elhiszik amit mondanak nekik. Azt pedig kizartnak tartom, hogy epp GoodSpeed esete utan kaptak eszbe. Tudjak azok, hogy problemas ez, csak o nagyon menni akart, ezert bevetett olyan eszkozoket is, ami nem szokvanyos. Lattak, hogy itt gondok lesznek, igy nem alltak az utjaba.

[ Szerkesztve ]

(#22506) Linem válasza Lauda (#22505) üzenetére


Linem
senior tag

Szerintem csak találgatunk és tippelgetünk, de amíg az NMHH részéről nincs hivatalos állásfoglalás ebben az ügyben, addig nem érdemes nekünk jogász-laikusoknak spekuláció alapján tényként közölni dolgokat olyanról, amiről fogalmunk sincs..

(#22507) Lauda válasza Linem (#22506) üzenetére


Lauda
félisten

En nem is kozoltem semmit tenykent, ami nem az.

(#22508) GrandS


GrandS
senior tag

El lehet azt intézni, hogy az otthoni Inviteles Net-em ne Nat-olt hálózat legyen?
Ha igen, hogy, kit-mit kell hívni, hova kell írni?

Kösz!

(#22509) kabelmania27 válasza GrandS (#22508) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

ADSL/VDSL vagy optikán csatlakozol?

(#22510) Tempes


Tempes
tag

Sziasztok! Pár éve mikor az internetet kötöttem be, a megrendelt csomaghoz kértem a telefont is mert olcsóbb volt. Persze mivel nem volt szándékom a vezetékes telefont használnom így a készüléket már át sem vettem a szerelőtől. Most úgy alakult, hogy szükség lenne rá. Milyen készüléket kell vegyek hogy jó legyen a modembe, mert úgy látom, hogy utp kábel menne a modembe a tel csatlakozásra is.

(#22511) kabelmania27 válasza Tempes (#22510) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Bármely telefon jó ami rj11-es csatlakozóval rendelkezik és tone üzemmódban tud tárcsázni.

(#22512) Tempes válasza kabelmania27 (#22511) üzenetére


Tempes
tag

Akkor ezek itt mind jó?
[link]

(#22513) GrandS válasza kabelmania27 (#22509) üzenetére


GrandS
senior tag

Koax (tv+telefon+net), modem.

(#22514) kabelmania27 válasza GrandS (#22513) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Kábelnet esetén rendes publikus ipcímet kapsz, ha valamit nem érsz el routereden portforward menüpontban nyiss portot. 192.168.100.1 címen megtudod nézni hogy rendben vannak-e az értékek.
Tempes: Igen, ezek jók.

(#22515) Tempes válasza kabelmania27 (#22514) üzenetére


Tempes
tag

Köszönöm

(#22516) GrandS válasza kabelmania27 (#22514) üzenetére


GrandS
senior tag

Ha hazamegyek, megnézem. Kösz!

(#22517) kabelmania27 válasza GrandS (#22516) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, nincsmit.
Tempes: nincsmit.

(#22518) kano válasza #41133696 (#22489) üzenetére


kano
nagyúr

Na én is megtettem bejelentésemet az NMHH és a NFH felé egy e-mail formájában.
Ennek hatására szerinted keresni fog az Invitel vagy megvárja míg reagál valamelyik hatóság (fog?)?
Köszi!

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#22519) bigdigit


bigdigit
addikt

Tegnap olvastam a jövőre megnyert internet fejlesztési pályázatokat és sajnos nem találtam invitel SzIgetszentmiklós járást.Így marad továbbra is felsőtagban a szerény 15mb ami ma már épp arra elég fórumozzak maximum.

(#22520) r0by válasza bigdigit (#22519) üzenetére


r0by
addikt

Hol lehet ez megnézni?

(#22521) bigdigit válasza r0by (#22520) üzenetére


bigdigit
addikt

(#22522) pappmatyas


pappmatyas
újonc

Sziasztok!

Szerettem volna felmondani a szerződésemet hűségidőn belül kötbérmentesen, de nem voltak hajlandóak rögzíteni a felmondást az Invitelnél, mert ők nem módosították a szerződést, csak beszedik az RTL Klub, TV2 díjait, amit továbbítanak feléjük...

Hiába mondtam, hogy ez egyoldalú szerződésmódosítás, ők ezt nem ismerik el, teljesen jogosan szedik be a díjakat...

Mit lehet tenni?

(#22523) kano válasza pappmatyas (#22522) üzenetére


kano
nagyúr

Nekem is ez volt.
Én írtam egy levelet az NMHH-nak, Invitelnek, Fogyasztóvédőknek amiben leírom, hogy mi történt eddig, és mivel nem engedték felmondani kötbérmentesen a szerződésemet egyúttal panaszt is kívánok tenni az NMHH-nál az ügyben.
Erre én kaptam egy Invitel ticket számot és most csönd van. Az NMHH nem tudom, hogy hogyan vagy mikor fog rá reagálni.
Írj te is, több panasz mindig jobban néz ki.
Itt találsz olyan minta levelet, amelyben egy fórumtársunk (azt hiszem) is felmondta a szolgáltatást, de ehhez még hozzá kell írnod az NMHH-nak küldendő panaszt is.

[ Szerkesztve ]

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#22524) tollhegy


tollhegy
tag

Sziasztok, az elmúlt napokban sokat töltöttem le (kb.:150GB), és egyik pillanatról a másikra az internet nagyon belassult. Újraindítottam a gépet, modemet, routert mindent de így is csak 1,5Mb van 60 helyett. Mi lehet a probléma? Van valamiféle maximum letöltés egy hónapban?

(#22525) kabelmania27 válasza tollhegy (#22524) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nincs korlát, vezetékes kapcsolattal mérj, indítsd újra a modemet és a routert.
192.168.100.1 címen nézd meg a modem értékeket.

(#22526) tollhegy válasza kabelmania27 (#22525) üzenetére


tollhegy
tag

Vezetéken van csak modemen keresztül és már újraindítottam de megteszem újra. Mit nézzek ezen a címen? Mert behozza de nem tudom mit kell nézni.

(#22527) kabelmania27 válasza tollhegy (#22526) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Mennyi a downstreamnél a powelevel és az snr, alatta az upstreamnél, a powerlevel.
Ha kivágod képként feltöltés funkcióval csatolod akkor meglehet mondani hogy jelszint probléma okozza-e.

(#22528) tollhegy válasza kabelmania27 (#22527) üzenetére


tollhegy
tag

(#22529) kabelmania27 válasza tollhegy (#22528) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Alacsony SNR (30alatti érték) miatt akad a net, nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók modemnél osztóknál toldásnál.
Elvan osztva a koax vagy direktbe megy a modembe?

[ Szerkesztve ]

(#22530) tollhegy válasza kabelmania27 (#22529) üzenetére


tollhegy
tag

direktbe megy, megnézek akkor mindent és megnyomkodom

(#22531) M@Db0Y válasza kabelmania27 (#22529) üzenetére


M@Db0Y
senior tag

Vagy az időjárás változás miatt vagy beázás.. ezt simán jelenteni kell ,hogy lassú a net aztán majd a szerelők megoldják.

(#22532) tollhegy válasza M@Db0Y (#22531) üzenetére


tollhegy
tag

lehet:S, most 0,1Mb... pedig helyére nyomogattam mindent

(#22533) Photrik ^^


Photrik ^^
csendes tag

Sziasztok!
A helyzet az, hogy jelenleg az Invitelnél 15/2 netre + analóg ktv (46 csatorna) + telefonra fizetek elő 9989Ft-ért. Viszont a T mostanra kiépítette optikai (GPON) hálózatát és ott 62+23HD csatornás IPTV + 30/5 net + telefon 8880Ft.
Mint gondolhatjátok szeretnék váltani viszont az Invitelnél 2017.03.17. hűségem van, addig viszont nem szeretnék vele várni...
Hogyan mondhatnám le? Esetleg a 2 TV csatorna díja miatti emelkedésre hivatkozva? (Egyoldalú szerződésmódosítás)
Ha nem engednek, mi van akkor, ha egyszerűen nem fizetem be a havidíjat vagy a kötbért?

Valami megoldás?
Előre köszönöm a válaszokat! :DD

(#22534) kabelmania27 válasza tollhegy (#22532) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Valószínűleg nem nálad van a hiba 1445-ön jelentsd be aztán megoldják.
Ez a modem ilyen ds értékekkel tökéletesen elmegy, ha az SNR magasabb.
Photrik ^^: Ha nem fizeted be akkor kikapcsolják és a tartozást behajtják ami a végén sokkal többe kerül mint az eredeti összeg.

[ Szerkesztve ]

(#22535) kano válasza Photrik ^^ (#22533) üzenetére


kano
nagyúr

A 2 tv csatorna díjára hivatkozva most simán megteheted.

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#22536) Ace Ventura válasza Photrik ^^ (#22533) üzenetére


Ace Ventura
addikt

Ha lejárat előtt mondod fel, akkor kötbér (eddig felhasznált kedvezmények összessége) Nagyon sok lesz, mert már 18 hónap eltelt a hűségből.
Ha a kötbért nem fizeted, akkor felszólítások, majd behajtó cég, majd fizutiltás, stb.
Szerintem várd ki a lejáratot. :U

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#22537) kano válasza Ace Ventura (#22536) üzenetére


kano
nagyúr

Kivéve ugye, hogy most egyoldalúan módosították az előfizetői szerződést, így felmondható kötbérmentesen (Invitel szerint nem, de majd meglátjuk az NMHH álláspontját).

[ Szerkesztve ]

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#22538) taki01


taki01
őstag

Ma nekem pozitív véleményem van az invitelről (pedig általában nem szokott). Ma jött ki a szerelő hogy mért nem áll össze a vonal. Kiderült hogy az aljzat volt hibás és ezért dobálta a szinkront. De most jön a lényeg, mutogattam neki hogy 15000 Mbps körül állt össze vonal mire mondja ő hogy most csak 12000 Mbps körül. Elkezdett telefonálgatni központ fel mire mondják neki hogy probálja ki vdsllel. Ki is lett próbálva és lám csodát összeállt 14500 Mbps körül a feltöltés is növekedet 765 Mbpsről 1160ra. Így itt hagyta mondta hogy ha szakadozni fog akkor vissza kell venni 10 Mbpsre vonalat. Este lesz csak időm feltölteni a vonalról infóz.

[ Szerkesztve ]

(#22539) kabelmania27 válasza taki01 (#22538) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szuper :)
Remélhetőleg stabil lesz a VDSL kapcsolat.

[ Szerkesztve ]

(#22540) Lauda válasza taki01 (#22538) üzenetére


Lauda
félisten

Eddig adsl volt? Erdekes, mikor nalam valtas volt, valamit fizikailag is at kellett kotniuk, ezert mar reggel kilottek mindenkit.

[ Szerkesztve ]

(#22541) Photrik ^^


Photrik ^^
csendes tag

Értem... Az egyoldalú szerződés módosítással azért megpróbálkozom. :))
Köszönöm a válaszokat!

(#22542) kano válasza Photrik ^^ (#22541) üzenetére


kano
nagyúr

Verned kell hozzá az asztalt (NMHH), mert simán nem fog menni.

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#22543) taki01


taki01
őstag

VDSL2 :DD

(#22544) taki01 válasza taki01 (#22543) üzenetére


taki01
őstag

Bocsi hogy két postba ment de nem volt elérhető az oldal a szerkesztési idő alatt.

(#22545) Crvsh3R


Crvsh3R
senior tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Egyik ismerősömnek Invitel előfizetése van panelban, nála a végpontnál csak egy ethernet kábel van (gondolom optikai net), ezen keresztül szokott automatikusan "tárcsázni" a router. Kb. havonta 1x hétvége körül elmegy a net napokra. Múlt hónapban hibás felhasználónév/jelszóra hivatkozva, most pedig 651-es hibával (Win 8.1) hosszú próbálkozás után nem tárcsáz (routerrel/router nélkül közvetlenben egyaránt). A javítás általában napokig tart, jelen esetben péntek este óta nincs net, de még nem nézett rá az Inviteltől fizikailag senki sem. Esetleg találkozott már valaki hasonlóval? Nincs mód ebben az esetben szerződés felmondásra? Elég bosszantó, hogy ezt kb. minden hónapban eljátsszák és mindig kiderül, hogy náluk volt valami hiba.

Előre is köszönöm a segítséget! :R

Samsung Galaxy A52s 5G || Steam: Crvsh3R || Nintendo Switch OLED || NS friend code: SW-6235-6627-3408 || Hirdetéseim (Switch kiegészítők, stb.): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/crvsh3r/index.html

(#22546) #41133696 válasza kano (#22518) üzenetére


#41133696
törölt tag

engem is írásban tájékoztattak, hogy vége, kötbérmentesen.

[link]

(#22523) kano : Szerény személyem írta nekik a levelet, és linkelte Facebookra

(#22524) tollhegy: Nem a letöltési mennyiségtől függ.

(#22528) tollhegy : A képet lehetőleg töröld, mert benne van a MAC cím is, aminek nem kellene. Azt tüntesd el, nem tartozik rajtad és a szolgáltatón kívül senkire, és úgy tedd vissza a képet.

(#22533) Photrik ^^: Van lehetőség felmondásra, és kötbér mentesen, arra kell hivatkoznod, hogy:

1. A műsordíj számodra extra terhet jelent, és te nem új előfizető vagy, hanem régi
2. Ebből fakadóan hátrányosan érint
3. Nem kaptál levelet, hogy elfogadod e az egyébként egyoldalú szerződésmódosítást
4. NMHH és Fogyasztóvédelemnek, is küldd el az emailt
5. Emailben mondd fe, mert az írás megmarad.

"Ha nem engednek, mi van akkor, ha egyszerűen nem fizetem be a havidíjat vagy a kötbért?"

[link]

Az NMHH nekem éppen az imént küldött emailt (választ) :)

Nekem még az e havi számla felét is visszanyomják :)

A 15 napos határidő letelt, de mivel csak a számlán küldtek az előfizetőiknek utalást rá, és nem nyilatkoztatták őket, hogy elfogadják e vagy sem, így azon túl is fel lehet mondani.

(#22547) Lauda válasza #41133696 (#22546) üzenetére


Lauda
félisten

Az NMHH nekem éppen az imént küldött emailt (választ) :)

Megtudhatjuk mi all benne?

(#22548) Photrik ^^ válasza #41133696 (#22546) üzenetére


Photrik ^^
csendes tag

Rendben!
Az általad leírt tanácsok alapján írok nekik emailt. :DD

(#22549) #41133696 válasza #41133696 (#22546) üzenetére


#41133696
törölt tag

Az iméntet pontosítanom kell...

Ugyanis, tegnap délután írtam eredetileg az üzenetet, akkor kaptam meg a levelet. Csak amikor elküldtem a hozzászólást, akkor akadozott a PH, így lementettem egy szövegfájlba. Most pedig ismét elküldtem az üzenetet, két akadozás között...

A szolgáltató küldött levelet 30 napon belül, amiben nem tett említést semmiféle kötbér-fizetési kötelezettségről.

(#22550) janaman01


janaman01
addikt

Sziasztok. Ha pár nappal később fizetem be a csekket , akkor azonnal letiltja a szolgáltatást az invitel ? Megmondom őszintén házrenoválás stb rengeteg pénzt vitt el. Ráadásul az invitel 2 havit küldött egyszerre..

/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  Invitel (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.